skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto:
Škoda felicia 1,3 glxi, rok výroby 1995
Motor: objem 1289ccm
50kw upravená hlava (kanály, spalovácí prostory, odlehčené ventily, kuželové pružiny)
vačka Česana
jednobodové vstřikování, větší klapka, upravená ŘJ
Převodovka: 5-ti stupňová
Výfuk:
favorit sk.A
Podvozek:
tlumiče treninkové HP-sporting
přední vyztužená nápravnice, servořízení
upravená seriová ramena v unibalech
zadní náprava částečně dle KIT CAR v unibalech
Brzdy:
přední náprava: chlazený kotouč 256x22, čtyřpístkový třmen
zadní náprava: kotouč 236x10, plovoucí hliníkový třmen
Kola:
Speedline magnesium 17 originál felicia kit car 1600
Dunlop sport 205/40 R17
Karoserie:
komplet laminátová sada KIT CAR
víčko nádrže ISA racing
zrcátka KIT CAR
lak: by Jozan
Škoda felicia 1,3 glxi, rok výroby 1995
Motor: objem 1289ccm
50kw upravená hlava (kanály, spalovácí prostory, odlehčené ventily, kuželové pružiny)
vačka Česana
jednobodové vstřikování, větší klapka, upravená ŘJ
Převodovka: 5-ti stupňová
Výfuk:
favorit sk.A
Podvozek:
tlumiče treninkové HP-sporting
přední vyztužená nápravnice, servořízení
upravená seriová ramena v unibalech
zadní náprava částečně dle KIT CAR v unibalech
Brzdy:
přední náprava: chlazený kotouč 256x22, čtyřpístkový třmen
zadní náprava: kotouč 236x10, plovoucí hliníkový třmen
Kola:
Speedline magnesium 17 originál felicia kit car 1600
Dunlop sport 205/40 R17
Karoserie:
komplet laminátová sada KIT CAR
víčko nádrže ISA racing
zrcátka KIT CAR
lak: by Jozan
felda kit car - komentáře:
-> co-driverer: Parádní práce, čeká nás moc pěkné auto.
co-driverer: a poloosy sis nechal někde vyrábět delší nebo koupil Kitový?
Předek: širší ramena, těhlice sk.A + adapter pro tlumič sk.A. Foto nemám ještě to není hotové, na fotce jsou podložky.
Zadek: Originální náprava kit car.
Zadek: Originální náprava kit car.
co-driverer: jak máš řešenou přední nápravu? delší ramena a těhlice s moznosti nastavení odklonu + k tomu jiný tlumiče? máš foto?
-> JirkaF: Sadu jsem nekupoval od výrobce takže nevím kdo to vyráběl. Nicméně přední blatníky jsem koupil jiné od p. Pujmana, ale stejně nic nesedělo tak se brousilo a kitovalo až to takhle vypadá. Na autě mám široké nápravy, žádné podložky. Řekl bych že tvoje auto by chtělo ještě dolů, vzadu můžeš vyhodit malou pružinu pokud ji tam máš a vepředu udělat další drážky na obalu....
Pěkně to vypadá!



Auto uz vic dolu nepujde ... je to na treningacich nejniz... tak ať z toho zase neni nějakej lowrider
... kola to chce to je jasný tohle je jeste pozustatek z dob feldy uzovky.
Ale nebudeme to tu zasirat mim autem :) ... Zajima me kde majitel koupil tu sadu...

Ale nebudeme to tu zasirat mim autem :) ... Zajima me kde majitel koupil tu sadu...
-> JirkaF: chce to jiný kola oz nebo speedline a auto lehce dolů a bude to bomba

Od koho máš tu kit sadu? jak to pasovalo? ta moje nic moc teda proti ty tvoji :(
jirkaf007.rajce.idnes.cz/ Kitovec_-_Hardworking
jirkaf007.rajce.idnes.cz/ Kitovec_-_Hardworking
-> co-driverer: co se dneska hodí do civilu 

Rám se do civilu nehodí....

-> co-driverer: co rám? ten nebudeš do auta dělat?
-> co-driverer: pekne pokracujes

pěkné
-> Herr Hamster: to by nebylo ono .... až stim pojede 260/km aby to brzdilo...
-> co-driverer: tak to jsem zvedavej docela.. preju hodne uspechu..
ale i tak bych dal klidne kotouce treba 280mm.. 


ty ses blázen......:)
-> Herr Hamster: Vejde se tam 305mm jako to měl origo kit , ale udělám 295m, aby tam byla rezerva. Mám to vyzkoušený, třmen bude zatím klasický škodovácký čtyřpístek, protože na AP zatím opravdu nemám.

-> co-driverer: ses si jistej ze 295mm je to spravny cislo ? to se ti se trmenem nemuze vejit ani do 15" kola.. a nebo hodne fousove..
momentálně pokračuji vývojem předních brzd, bude průměr 295mm
