skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA FELICIA 1.3 MPI
-rok výroby 2000
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený vpředu napříč,pohon předních kol
rozvod OHVse dvjěma ventily na válec
příprava směsi elektronické vstřikování benzínu
zdvihoví objem 1 289cm3
nejvyšší výkon 50kw/68k
při 5 000ot/min
nejvyšší točivý moment 106Nm
při 2 600 ot/min
v-max cca kolem 160-170km/h
zrychlení 0-100km/h 13.5
ÚPRAVY
otevřené sání R.evolution,výfuk zadní díl upravená koncovka směrem dolu po vzoru fabie, chtěl jsem zanechat zadní narazník v
hladkých liniich, leštěná rozpěra tlumičů, leštené ventilové víko, nerezové misky na horním uložení tlumičů, víčko oleje, leštený
startér, alternátor, pístnice na kapotu, spodní kryt motoru v krémové barvě, návleky na hadicých ve stříbrné barvě.
PŘEVODOVKA
pětistupňová manuální + ochranná ližina z "policejní felicie"
LITÁ KOLA
RSW 140 black 7x15palců
PNEUMATIKY
Uniroyal 195/45 R 15 78 V 240km/h
PODVOZEK * BRZDY
HP sporting Verze tuning. Přední tlumič: 3/4/5/6cm, zadní tlumič: 3/4,5/6cm. Útlumová charakteristika o 70% tvrdší než sériové tlumiče.
brzdové kotouče ferodo racing děrované 236mm. bubnové brzdy vzadu.
Těhlice, ramena, zadní náprava, brzdové třmeny a prasátka, podběhy a vana na rezervu v kremové barvě.
KAROSÉRIE
Přední nárazník podoba jako originální ale upravené otvory, zahlazená lišta a celkově prodloužen cca o 6 cm individuelní "dělaný doma na koleni"černá víplň "tahokov" zadní nárazník hladky design od JT-tuning,prahové nastavce JT-tuning,maska milotec z čenou víplní a znakem RS,zrcátka kit car dopasované a upravené adaptery aby tvořili jednolitou slzu,boční čiré blikače vw passat,ochraný navlek na kapotu Pantherbra,přední světla individualní by xenon čočka + xenonové víbojky original škoda octavia komplet přestavba do feliciovích světel,zadní světla kouřová,5.dveře jednolitá lišta z absencí zámku a stěrače
LAKOVÁNÍ
zelená smaragdová metalíza originál škoda auto označení 9595smaragd.metalíza
INTERIÉR
sportovní sedadla JOM šedivo černá kombinace
tříbodové pásy JOM černé
Sportovní volant RoadStar průměr 32cm pravá kůže
nába na volant JOM
hlavice řadící páky fabia kožená
madlo ruční brzdy kuže černo chromová kombinace
manžeta na ruční brzdě černá kuže
bílé budíky + chromové kroužky včetně teploty vody a paliva
přídavný budík JOM voltmetr
chromové okení kličky JOM
chromové ovládání topení z golfa třetí generace JOM
madla dveří v černé pololesklé bavě
upravené výplně předních dveří místo klasické kapsy domečky pro repro černé +zeleny ornament z pinstripingem
chromové kolíky dveří
leštené pístnice na 5.dveřích
zadní tvarované plato čalouněné do šedivé Sinus Live LSB látky doplněno tvarovanými domečky na komponentní repro
zavazadelník je v origo stavu pouze na zadní straně sedaček jsou připevněny zesilovače a v kufru je basová bedna
AUDIO*VIDEO
-radio dvd
RIPSPEED DV720 autoradio ze 7" vyjížděcím dotykovým LCD displejem a z dálkovím ovládáním
-repro-
v předních dveřích 6.5''komponentní boss 350w + 100mm koaxialní repro
na zadním platě FLI comp 6. 165mm + víškové repro 25mm 255w
basák SONY XPLOD 1200w
-ZESILOVAČE-
FLI LOADED 450S - 2kanálový zesilovač maximální výkon 450 W
MEGAVOX MGX-6000 2 kanály - 2/1 maximální výkon 600W
-rok výroby 2000
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený vpředu napříč,pohon předních kol
rozvod OHVse dvjěma ventily na válec
příprava směsi elektronické vstřikování benzínu
zdvihoví objem 1 289cm3
nejvyšší výkon 50kw/68k
při 5 000ot/min
nejvyšší točivý moment 106Nm
při 2 600 ot/min
v-max cca kolem 160-170km/h
zrychlení 0-100km/h 13.5
ÚPRAVY
otevřené sání R.evolution,výfuk zadní díl upravená koncovka směrem dolu po vzoru fabie, chtěl jsem zanechat zadní narazník v
hladkých liniich, leštěná rozpěra tlumičů, leštené ventilové víko, nerezové misky na horním uložení tlumičů, víčko oleje, leštený
startér, alternátor, pístnice na kapotu, spodní kryt motoru v krémové barvě, návleky na hadicých ve stříbrné barvě.
PŘEVODOVKA
pětistupňová manuální + ochranná ližina z "policejní felicie"
LITÁ KOLA
RSW 140 black 7x15palců
PNEUMATIKY
Uniroyal 195/45 R 15 78 V 240km/h
PODVOZEK * BRZDY
HP sporting Verze tuning. Přední tlumič: 3/4/5/6cm, zadní tlumič: 3/4,5/6cm. Útlumová charakteristika o 70% tvrdší než sériové tlumiče.
brzdové kotouče ferodo racing děrované 236mm. bubnové brzdy vzadu.
Těhlice, ramena, zadní náprava, brzdové třmeny a prasátka, podběhy a vana na rezervu v kremové barvě.
KAROSÉRIE
Přední nárazník podoba jako originální ale upravené otvory, zahlazená lišta a celkově prodloužen cca o 6 cm individuelní "dělaný doma na koleni"černá víplň "tahokov" zadní nárazník hladky design od JT-tuning,prahové nastavce JT-tuning,maska milotec z čenou víplní a znakem RS,zrcátka kit car dopasované a upravené adaptery aby tvořili jednolitou slzu,boční čiré blikače vw passat,ochraný navlek na kapotu Pantherbra,přední světla individualní by xenon čočka + xenonové víbojky original škoda octavia komplet přestavba do feliciovích světel,zadní světla kouřová,5.dveře jednolitá lišta z absencí zámku a stěrače
LAKOVÁNÍ
zelená smaragdová metalíza originál škoda auto označení 9595smaragd.metalíza
INTERIÉR
sportovní sedadla JOM šedivo černá kombinace
tříbodové pásy JOM černé
Sportovní volant RoadStar průměr 32cm pravá kůže
nába na volant JOM
hlavice řadící páky fabia kožená
madlo ruční brzdy kuže černo chromová kombinace
manžeta na ruční brzdě černá kuže
bílé budíky + chromové kroužky včetně teploty vody a paliva
přídavný budík JOM voltmetr
chromové okení kličky JOM
chromové ovládání topení z golfa třetí generace JOM
madla dveří v černé pololesklé bavě
upravené výplně předních dveří místo klasické kapsy domečky pro repro černé +zeleny ornament z pinstripingem
chromové kolíky dveří
leštené pístnice na 5.dveřích
zadní tvarované plato čalouněné do šedivé Sinus Live LSB látky doplněno tvarovanými domečky na komponentní repro
zavazadelník je v origo stavu pouze na zadní straně sedaček jsou připevněny zesilovače a v kufru je basová bedna
AUDIO*VIDEO
-radio dvd
RIPSPEED DV720 autoradio ze 7" vyjížděcím dotykovým LCD displejem a z dálkovím ovládáním
-repro-
v předních dveřích 6.5''komponentní boss 350w + 100mm koaxialní repro
na zadním platě FLI comp 6. 165mm + víškové repro 25mm 255w
basák SONY XPLOD 1200w
-ZESILOVAČE-
FLI LOADED 450S - 2kanálový zesilovač maximální výkon 450 W
MEGAVOX MGX-6000 2 kanály - 2/1 maximální výkon 600W
felicie Mpi - komentáře:
15:58:29
02.12.2009
02.12.2009
foxxx
-> goofy1983: dik za rady jeste uvidim jak to vitvorit
19:06:45
01.12.2009
01.12.2009
goofy1983
myslim že by to šlo řešit laťkama pokud máš více místa před garáží aby se spád zvolnil...já mám takové vyrobené když potřebuji něco dělat pod autem..
dáš latku a ze spod malý hranol,na konec si mužeš udělat z plechu oško se šroubkem a do prahu garáže vyvrtat 2 dírky..takhle to měl i známy a ten měl podvozek hodně nizko....ty desky jsou spojeny ještě profilem uprostřed aby se nerozjely..jak jednoduche
dáš latku a ze spod malý hranol,na konec si mužeš udělat z plechu oško se šroubkem a do prahu garáže vyvrtat 2 dírky..takhle to měl i známy a ten měl podvozek hodně nizko....ty desky jsou spojeny ještě profilem uprostřed aby se nerozjely..jak jednoduche
17:47:04
01.12.2009
01.12.2009
M@rtin
-> foxxx: He a to jste ještě nezajížděli ke mě do garáže, mám cca 3mm místa
17:14:17
01.12.2009
01.12.2009
Mr_Kubas
-> foxxx: Nevím jak to tam máte přesně řešený ty nájezdy, ale mě by napadlo udělat ten nájezd delší a normálně z betonu. Ale jak řikám nevim, jak to tam máte udělaný...
16:05:40
01.12.2009
01.12.2009
foxxx
-> Mr_Kubas: najezd do garaze vam se to rika ale ja mam takovej blbej to se neda udelat jedine naki plechovi najezdy a to nevim kde bych je skladoval.kamarad us ma nejak vimislenej vzduchač z mechu s karosy ale nevim nevim
09:15:49
01.12.2009
01.12.2009
joye
to znie zaujmavo ;) ale vijde to draho, neboj sa toho znizenia , na garaz spravis nove najazdy :D :P a ked znizenie tak jedine podvozok HP sporting verzia tuning :)
18:48:34
30.11.2009
30.11.2009
Mr_Kubas
-> foxxx: A nebylo by jednodušší udělat pořádnej nájezd do garáže? Asi netušíš co je to "hydraulika" nebo "vzducháč"
16:13:55
30.11.2009
30.11.2009
foxxx
-> joye: dik ja bych to taki sniozil ale nemuzu zatim mam zalusk na hydraulicej podvozek kuli praktičnosti a hlavne kuli najezdu do garaze
15:30:35
30.11.2009
30.11.2009
joye
pekna felis ;) ale znizil by som ju este :)
22:50:46
28.11.2009
28.11.2009
brouk
-> foxxx: tys nekdy projel vostre zatacku jo:-)
11:44:41
28.11.2009
28.11.2009
foxxx
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: nějak tak ale ty mas aspon sklopny ja mam pevny skorapky ale us si nane zvikam a sou paradni
19:07:59
26.11.2009
26.11.2009
OndraKrupi
-> foxxx: jj taky jsem si zvykal ale první ostře projetá zatáčka ukázala že se to vyplatí
18:03:25
26.11.2009
26.11.2009
foxxx
tak a sedački us sou na miste trochu nezvik pri projíždce ale dobry
11:08:05
08.11.2009
08.11.2009
foxxx
-> lukaso20: presne at us sou v aute sou pjekny
18:00:34
07.11.2009
07.11.2009
lukaso20 - zrušená registrace
-> foxxx: pěkny tak makej at už jsou v autě
19:59:17
05.10.2009
05.10.2009
Mr_Kubas
-> foxxx: Tak to bych začal nájezdem do garáže a bylo by to jasný
15:51:11
05.10.2009
05.10.2009
foxxx
-> Mr_Kubas: kazdej i ja to tvrdim ze chce k zemi ale pak bych se moch rozloucit s parkovanim v garazi bouzel jednoho dne to pride rupne mi v bedne a predelam nejprve najezd do garaze a pak tam dam naky hpčka bo jen pruziny uvidime do budoucna to auto se musi komplet predelat
12:40:56
05.10.2009
05.10.2009
Mr_Kubas
-> foxxx: Jasně, je to o názoru jaký na to máš ty, ale třeba já osobně bych radši tu sériovku na kolech Ostatním je do toho prd Ale už od začátku co na tu feldu koukám, tak chce přilepit víc k zemi