skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA FELICIA 1.3 MPI
-rok výroby 2000
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený vpředu napříč,pohon předních kol
rozvod OHVse dvjěma ventily na válec
příprava směsi elektronické vstřikování benzínu
zdvihoví objem 1 289cm3
nejvyšší výkon 50kw/68k
při 5 000ot/min
nejvyšší točivý moment 106Nm
při 2 600 ot/min
v-max cca kolem 160-170km/h
zrychlení 0-100km/h 13.5
ÚPRAVY
otevřené sání R.evolution,výfuk zadní díl upravená koncovka směrem dolu po vzoru fabie, chtěl jsem zanechat zadní narazník v
hladkých liniich, leštěná rozpěra tlumičů, leštené ventilové víko, nerezové misky na horním uložení tlumičů, víčko oleje, leštený
startér, alternátor, pístnice na kapotu, spodní kryt motoru v krémové barvě, návleky na hadicých ve stříbrné barvě.
PŘEVODOVKA
pětistupňová manuální + ochranná ližina z "policejní felicie"
LITÁ KOLA
RSW 140 black 7x15palců
PNEUMATIKY
Uniroyal 195/45 R 15 78 V 240km/h
PODVOZEK * BRZDY
HP sporting Verze tuning. Přední tlumič: 3/4/5/6cm, zadní tlumič: 3/4,5/6cm. Útlumová charakteristika o 70% tvrdší než sériové tlumiče.
brzdové kotouče ferodo racing děrované 236mm. bubnové brzdy vzadu.
Těhlice, ramena, zadní náprava, brzdové třmeny a prasátka, podběhy a vana na rezervu v kremové barvě.
KAROSÉRIE
Přední nárazník podoba jako originální ale upravené otvory, zahlazená lišta a celkově prodloužen cca o 6 cm individuelní "dělaný doma na koleni"černá víplň "tahokov" zadní nárazník hladky design od JT-tuning,prahové nastavce JT-tuning,maska milotec z čenou víplní a znakem RS,zrcátka kit car dopasované a upravené adaptery aby tvořili jednolitou slzu,boční čiré blikače vw passat,ochraný navlek na kapotu Pantherbra,přední světla individualní by xenon čočka + xenonové víbojky original škoda octavia komplet přestavba do feliciovích světel,zadní světla kouřová,5.dveře jednolitá lišta z absencí zámku a stěrače
LAKOVÁNÍ
zelená smaragdová metalíza originál škoda auto označení 9595smaragd.metalíza
INTERIÉR
sportovní sedadla JOM šedivo černá kombinace
tříbodové pásy JOM černé
Sportovní volant RoadStar průměr 32cm pravá kůže
nába na volant JOM
hlavice řadící páky fabia kožená
madlo ruční brzdy kuže černo chromová kombinace
manžeta na ruční brzdě černá kuže
bílé budíky + chromové kroužky včetně teploty vody a paliva
přídavný budík JOM voltmetr
chromové okení kličky JOM
chromové ovládání topení z golfa třetí generace JOM
madla dveří v černé pololesklé bavě
upravené výplně předních dveří místo klasické kapsy domečky pro repro černé +zeleny ornament z pinstripingem
chromové kolíky dveří
leštené pístnice na 5.dveřích
zadní tvarované plato čalouněné do šedivé Sinus Live LSB látky doplněno tvarovanými domečky na komponentní repro
zavazadelník je v origo stavu pouze na zadní straně sedaček jsou připevněny zesilovače a v kufru je basová bedna
AUDIO*VIDEO
-radio dvd
RIPSPEED DV720 autoradio ze 7" vyjížděcím dotykovým LCD displejem a z dálkovím ovládáním
-repro-
v předních dveřích 6.5''komponentní boss 350w + 100mm koaxialní repro
na zadním platě FLI comp 6. 165mm + víškové repro 25mm 255w
basák SONY XPLOD 1200w
-ZESILOVAČE-
FLI LOADED 450S - 2kanálový zesilovač maximální výkon 450 W
MEGAVOX MGX-6000 2 kanály - 2/1 maximální výkon 600W
-rok výroby 2000
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený vpředu napříč,pohon předních kol
rozvod OHVse dvjěma ventily na válec
příprava směsi elektronické vstřikování benzínu
zdvihoví objem 1 289cm3
nejvyšší výkon 50kw/68k
při 5 000ot/min
nejvyšší točivý moment 106Nm
při 2 600 ot/min
v-max cca kolem 160-170km/h
zrychlení 0-100km/h 13.5
ÚPRAVY
otevřené sání R.evolution,výfuk zadní díl upravená koncovka směrem dolu po vzoru fabie, chtěl jsem zanechat zadní narazník v
hladkých liniich, leštěná rozpěra tlumičů, leštené ventilové víko, nerezové misky na horním uložení tlumičů, víčko oleje, leštený
startér, alternátor, pístnice na kapotu, spodní kryt motoru v krémové barvě, návleky na hadicých ve stříbrné barvě.
PŘEVODOVKA
pětistupňová manuální + ochranná ližina z "policejní felicie"
LITÁ KOLA
RSW 140 black 7x15palců
PNEUMATIKY
Uniroyal 195/45 R 15 78 V 240km/h
PODVOZEK * BRZDY
HP sporting Verze tuning. Přední tlumič: 3/4/5/6cm, zadní tlumič: 3/4,5/6cm. Útlumová charakteristika o 70% tvrdší než sériové tlumiče.
brzdové kotouče ferodo racing děrované 236mm. bubnové brzdy vzadu.
Těhlice, ramena, zadní náprava, brzdové třmeny a prasátka, podběhy a vana na rezervu v kremové barvě.
KAROSÉRIE
Přední nárazník podoba jako originální ale upravené otvory, zahlazená lišta a celkově prodloužen cca o 6 cm individuelní "dělaný doma na koleni"černá víplň "tahokov" zadní nárazník hladky design od JT-tuning,prahové nastavce JT-tuning,maska milotec z čenou víplní a znakem RS,zrcátka kit car dopasované a upravené adaptery aby tvořili jednolitou slzu,boční čiré blikače vw passat,ochraný navlek na kapotu Pantherbra,přední světla individualní by xenon čočka + xenonové víbojky original škoda octavia komplet přestavba do feliciovích světel,zadní světla kouřová,5.dveře jednolitá lišta z absencí zámku a stěrače
LAKOVÁNÍ
zelená smaragdová metalíza originál škoda auto označení 9595smaragd.metalíza
INTERIÉR
sportovní sedadla JOM šedivo černá kombinace
tříbodové pásy JOM černé
Sportovní volant RoadStar průměr 32cm pravá kůže
nába na volant JOM
hlavice řadící páky fabia kožená
madlo ruční brzdy kuže černo chromová kombinace
manžeta na ruční brzdě černá kuže
bílé budíky + chromové kroužky včetně teploty vody a paliva
přídavný budík JOM voltmetr
chromové okení kličky JOM
chromové ovládání topení z golfa třetí generace JOM
madla dveří v černé pololesklé bavě
upravené výplně předních dveří místo klasické kapsy domečky pro repro černé +zeleny ornament z pinstripingem
chromové kolíky dveří
leštené pístnice na 5.dveřích
zadní tvarované plato čalouněné do šedivé Sinus Live LSB látky doplněno tvarovanými domečky na komponentní repro
zavazadelník je v origo stavu pouze na zadní straně sedaček jsou připevněny zesilovače a v kufru je basová bedna
AUDIO*VIDEO
-radio dvd
RIPSPEED DV720 autoradio ze 7" vyjížděcím dotykovým LCD displejem a z dálkovím ovládáním
-repro-
v předních dveřích 6.5''komponentní boss 350w + 100mm koaxialní repro
na zadním platě FLI comp 6. 165mm + víškové repro 25mm 255w
basák SONY XPLOD 1200w
-ZESILOVAČE-
FLI LOADED 450S - 2kanálový zesilovač maximální výkon 450 W
MEGAVOX MGX-6000 2 kanály - 2/1 maximální výkon 600W
felicie Mpi - komentáře:
11:42:50
08.07.2009
08.07.2009
lukaso20 - zrušená registrace
-> foxxx: na relax asi nejdu ještě uvidím kdyby jo tak tě určitě najdu.
18:48:53
07.07.2009
07.07.2009
foxxx
-> lukaso20: ale ted o vikendu budu na relax meetingu u nas na dostihaku us od patka me tam najdi a pokecame
18:47:27
07.07.2009
07.07.2009
foxxx
-> lukaso20- ja tam pravjeze bil jen s broukusem kamionem a petr favo prekopava je rozebrany a nak na vsechno sere
11:54:22
07.07.2009
07.07.2009
lukaso20 - zrušená registrace
-> foxxx: vy jse tam byly všichni že nepřijel ani petr a ani ten rapid?
11:51:42
07.07.2009
07.07.2009
lukaso20 - zrušená registrace
-> foxxx: tak to jo ja myslel že jsi se na to vys....
11:49:40
07.07.2009
07.07.2009
foxxx
-> lukaso20: byl sem as do dneska v HUNGARY maj tam zajimavi kary dokonce i rath.balaton je mrte
08:47:43
05.07.2009
05.07.2009
lukaso20 - zrušená registrace
-> foxxx: jakto že jsi nepřijel na sraz? takovej pěknej sraz a ty jsi tam nebyl.
15:15:59
02.07.2009
02.07.2009
Frenky
-> foxxx: mě to čeká v lednu.ale ja s fava vždycky udělám uplnou seriovku vše vyměnim za originály viz. výfuk světla kola sedačky...tak uvidim jak letos dopadnu no
16:35:46
30.06.2009
30.06.2009
foxxx
-> Mr_Kubas: cau svjetla sem mel sundany to by me videl a us bi ukazoval jed do pi.. stk u mam a autö us je zase nastrojeny ted co tam maj ty kameri je to des a hruza prcaj za kazdou picovinu kreteni
12:02:51
30.06.2009
30.06.2009
Mr_Kubas
-> foxxx: A co řikali na světla? Ty si měl asi taky odstrojený, co?
10:02:47
30.06.2009
30.06.2009
foxxx
-> Frenky: jo skvjeli dik dnes sem byl na stk a ty svine pardubicky me nepustili pac sem neodsstrojil pred.a zad.naraznik a prahy jinak sem s auta vsechno sundal a stejnak mel kecu jak prase curak jeden
18:05:23
29.06.2009
29.06.2009
Frenky
-> foxxx: dikes moc hele vypadá to podle mě dost dobře tak už vim že nemusim heldat dál že mam vybrano) jo hele ti poradim s tim psanim když to píšeš jako pro někoho tak tam maš jakoby v zavorce (nick) když na to klikneš tak se ti před text dá jeho jmeno a nemusiš to pracně vypisovat
22:21:13
28.06.2009
28.06.2009
foxxx
Frenky-cauvajs tak us to mam neni to zastak sileny hodej se i k tomu
20:42:37
27.06.2009
27.06.2009
foxxx
uvidime jestli mam v pc nakou odpovidajici fotku mich kol skusit to muzu nic nezarucuju ale uvidime posli me naki fotky sem felfox@seznam.cz|
20:09:51
27.06.2009
27.06.2009
Frenky
-> foxxx: ty děláš virtual? tak to by byla parada..nepotřebuju nic moc extra jen tam nějak naladit ty kola abych to viděl kam to chceš poslat?
17:15:17
27.06.2009
27.06.2009
foxxx
ten styl psani nehrot sem kokot ale virtual ti muzu uselat teda pokusit se posli me foto tviho auta z boku a mozna si nato cas udelam
23:40:53
26.06.2009
26.06.2009
Frenky
-> Mr_Kubas: jj tyhle mám a v předu jsou kapku ven přes..
-> foxxx: tak paráda ted jen ty penizky na ně..sem zvědavý jak budou pasovat na černej caar ..bych potřeboval nějaký virtual abych to viděl...aby to pasovalo..jo a maš zajimavý styl psaní
-> foxxx: tak paráda ted jen ty penizky na ně..sem zvědavý jak budou pasovat na černej caar ..bych potřeboval nějaký virtual abych to viděl...aby to pasovalo..jo a maš zajimavý styl psaní
16:23:46
23.06.2009
23.06.2009
foxxx
Frenky-tak ve predu sou uplne krasne skoro zaroven nemusis se bat to snizit mista je u tehlech kol akorat ET35,a stredova dira presne 67.1 ale daj ti ktomu i vimezovaci krouski