
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA Felicia 1,3 Mpi
-rok výroby 1999
-barva bílá 1026
-v mé péči od 09/2007
-počáteční stav km : 84 245 ( 20.3.2009 108 189 km :)
dle TP:
-zdvihový objem: 1289 cm3
-max. výkon 40 kW / 4500 ot/min
-nejvyšší rychlost: 151 km/h
Exterier:
-mlhovky
-bílé LED diody místo parkovaček
-ofuky skel (přední + zadní)
-čiré blikače v předních blatníkách
-plastový kryt topení
-flexibilni stěrače
Interier:
-elektricke stahovani prednich oken
-folie na oknech s atestem
-sportovni volant
-osvětlení přihrádky
-vypínatelné osvětlení zavazadlového prostoru
-klasické sufitky nahrazeny LED sufitkami
-osvětlení interiéru s doběhem
-voltmetr
-LED v předních dveřích místo čudlajzů ( klásně to bliká kdyz se to zamkne :)
-zámek zpátečky
-přihrádka pod palubkou u spolujezdce
-elektricke otevirani kufru
-další zásuvka v levo pod palubkou pro navigaci - ten kabel přes volant jako opravdu nebylo to pravé
-centrální zamykání klíčem + ovládání centrálu z vnitřku vozu (můžete se tam zamknout :)
-centrál na dálku i s otevíráním kufru :)
-elektricke naklapeni svetel :) serva (fabia), ovladac (octavia)
a dalsi blbinky :)
Audio:
-autorádio: SONY CDX-GT616U, 4 x 50W
-přední repro: SONY Xplod 13cm, XS-F1335, 160W
-zadní repro: KENWOOD 6x9 palců, KFC-6970ie, 400W
-zadní plato: polykarbonát + hlinikový profil + spousta imbusů, matiček a podložek:)
-kabeláž: CYH 2 x 2,5 mm ( příznivci zvonkového drátu snad odpustí :)
Motor:
-sériovka
-teda až na to barevný víko, to přida na výkonu jako ďas :))))))))))))))
-nový altík 70A
Karosérie:
-rozpěrná tyč předních tlumičů ( origo. ocel škoda, žádnej Humpolec :)
-nové zadní tlumiče + repase pružin
-nové přední tlumičě + repase pružin
-výměna nádržky ostřikovačů za 8 litrovou - splněno :)))
v plánu:
-repase startéru
-pridavný dálkový světla... uz jsou koupeny :)
-novy lak
......
dalsi text dotlacime zitraaa..nebo nekdy proste no :)
-rok výroby 1999
-barva bílá 1026
-v mé péči od 09/2007
-počáteční stav km : 84 245 ( 20.3.2009 108 189 km :)
dle TP:
-zdvihový objem: 1289 cm3
-max. výkon 40 kW / 4500 ot/min
-nejvyšší rychlost: 151 km/h
Exterier:
-mlhovky
-bílé LED diody místo parkovaček
-ofuky skel (přední + zadní)
-čiré blikače v předních blatníkách
-plastový kryt topení
-flexibilni stěrače
Interier:
-elektricke stahovani prednich oken
-folie na oknech s atestem
-sportovni volant
-osvětlení přihrádky
-vypínatelné osvětlení zavazadlového prostoru
-klasické sufitky nahrazeny LED sufitkami
-osvětlení interiéru s doběhem
-voltmetr
-LED v předních dveřích místo čudlajzů ( klásně to bliká kdyz se to zamkne :)
-zámek zpátečky
-přihrádka pod palubkou u spolujezdce
-elektricke otevirani kufru
-další zásuvka v levo pod palubkou pro navigaci - ten kabel přes volant jako opravdu nebylo to pravé
-centrální zamykání klíčem + ovládání centrálu z vnitřku vozu (můžete se tam zamknout :)
-centrál na dálku i s otevíráním kufru :)
-elektricke naklapeni svetel :) serva (fabia), ovladac (octavia)
a dalsi blbinky :)
Audio:
-autorádio: SONY CDX-GT616U, 4 x 50W
-přední repro: SONY Xplod 13cm, XS-F1335, 160W
-zadní repro: KENWOOD 6x9 palců, KFC-6970ie, 400W
-zadní plato: polykarbonát + hlinikový profil + spousta imbusů, matiček a podložek:)
-kabeláž: CYH 2 x 2,5 mm ( příznivci zvonkového drátu snad odpustí :)
Motor:
-sériovka
-teda až na to barevný víko, to přida na výkonu jako ďas :))))))))))))))
-nový altík 70A
Karosérie:
-rozpěrná tyč předních tlumičů ( origo. ocel škoda, žádnej Humpolec :)
-nové zadní tlumiče + repase pružin
-nové přední tlumičě + repase pružin
-výměna nádržky ostřikovačů za 8 litrovou - splněno :)))
v plánu:
-repase startéru
-pridavný dálkový světla... uz jsou koupeny :)
-novy lak
......
dalsi text dotlacime zitraaa..nebo nekdy proste no :)
1,3 felda vedec - komentáře:
Vidim ze na feline sa aktivne pracuje krasna je paci sa mi moc 

Zdravim, nádherná feldička :) měl bych otázku podle fotky sem si všiml že máte centrál na dálku, chtěl bych se zeptat jak na normální centrál zapojit univerzální dálkový ovládání? laboroval sem nad tím a jediný čeho jsem docílil byla vždycky spálená pojistka :)
-> WMA: vid :)
-> vedec: by mozna i slo 

-> Luky007: ahoj no asi kdyby jsi mozna zasel nekam kde to delaj tak by jsi od nich mozna za nejakej peniz ty atestacni nalepky vydoloval ale dava se k tomu jeste takova karticka kde je napsanej typ auta, cislo karoserie a tak podobne.... ja jsem si to nechal delat 4000..cely auto..
nebo si doma udelat jenom ty atestacni nalepky koupit si samolepici folii do laserovy tyskarny a zmaknes to taky :)..nad tohle moznosti jsem taky z pocatku uvazoval:)
nebo si doma udelat jenom ty atestacni nalepky koupit si samolepici folii do laserovy tyskarny a zmaknes to taky :)..nad tohle moznosti jsem taky z pocatku uvazoval:)
ahoj prosimtě nedal byse sehnat ten atest na folie
-> WMA: taky se o ni staram jak o vlastni

Ja myslim ze to plato je uplne v pohode...to vzdycky jen vsichni maj reci ze "ztracis tlak,a nehrajeto...blabla" Ale jeste nikdo mi nerekl jestli to uz vyzkousel, jestli to je teda nejakej velkej rozdil :)
Jo, jasne, do dB cupu by to znat asi bylo, ale pro normalniho uzivatele se hodi treba spis tohle kratsi-prakticnost
No pěkná felicie a hlavně zachovalá, máš to hezké

Jo, jasne, do dB cupu by to znat asi bylo, ale pro normalniho uzivatele se hodi treba spis tohle kratsi-prakticnost

No pěkná felicie a hlavně zachovalá, máš to hezké


diky diky :) hraje to tak myslim obstojne nemusej mi drncet skla ve dverich

pekna felina akorat to plato jsi mohl udelat delsi porotze to repro se nema o co oprit nehraje to tak
ale jinak dobra

