skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
=Polemika / Apologie=
Auto mám na každodenní ježdění. Když se usměje slunko je jednou za měsíc umyto a ošetřeno Škodováckou leštěnkou. Když vyšetřím chvilku tak něco Popravím…žádné Velké systematické bláznění tu u mě nenajdete. Mám slabost pro OldSchool auta :-) Nesnáším lidi, kteří nejsou sami sebou a snaží se kopírovat ostatní a myslí si, že se To nepozná. Vzhledem k Tomu, že poslouchám převážně SKaPUNK a PunkRock => obutí s hrubším vzorkem nesmí chybět … Kanady patří mezi hlavní výbavu kufru :-) Audio systém nemá cenu zdokonalovat… Všechno co u mě hraje pochází z Domácí (ČR) tvorby nekomerčních kapel, které hrají hlavně pro radost a né jako zbytek „hudební“ scény pro peníze. Naštěstí jich pár existuje! Extra Basy Nepotřebujeme => Vidíte… žiji šťastně i bez Disko basů :-D Zatím jsem Brčálníka nemusel nikomu půjčovat… Doufám, že Tomu tak bude ještě Pár měsíců… (přítulkyně si už brousí drápky, hih :-) )
=Zdravím, našel jsem konečně čas a pokusím se napsat pár faktů=
=MOTOR=
Základ Š 135 (G) LX r.v. 1992 => do provozu uveden o měsíc později a to už se psal jiný rok
• kosmetická úprava od firmy Motor Excel Praha s obchodním označením Sprint 75 ®
• přídavný chladič oleje
• baterie od firmy ZAP (ochranná známka Varta) 55Ah
• ostrá vačka
• snížená hlava
• odlehčený setrvák
• zapalovací svíčky BOSH F5DC
• startér Felicie
• výfuk Soieta 2× 85mm DTM
• původně xx kW ......................... ............... nyní Sympatických 55 kW
• zdvihový objem ......................... ............... 1 289 cm3
• maximální výkon ......................... .............. 55 kW/ 75 hp
• při ......................... .......................... .......... 5 750 ot/min
• maximální kroutící moment ....................... 113–113,5 Nm
• při ......................... .......................... .......... 2 750 – 3 750 ot/min
• „maximální“ rychlost ......................... ........ 150 Km/h
• „zrychlení“ 0–100Km/h................ ................ cca 14 s
Motor mírně poladěn Úpravou SPRINT 75 ®
• Kompresní poměr.................... .................... 9,6
• Nejmenší příčný průřez kanálů:
• Sání ......................... .......................... ........ 511 mm2
• Výfuk ......................... .......................... ....... 573 mm2
• Sací Potrubí ......................... ....................... 441.0.1161–279.6
• Popis č. ......................... .......................... ... MVREN H-01, H 1327a
• Sání vzduchu a dodávka paliva:
• Char. Karburátoru ......................... ............... MVREN H-02
• Maximální zdvih ventilu:
• Sací ......................... .......................... ......... 10,68 mm
• Výfukový ......................... .......................... .. 10,68 mm
• Sací ventil:
• otevírá ......................... .......................... ..... 7° před HÚ
• zavírá ......................... .......................... ....... 42° po DÚ
• Výfukový ventil:
• otevírá ......................... .......................... ..... 42° před DÚ
• zavírá ......................... .......................... ....... 7° po HÚ
• Referenční vůle ......................... ................... max. 0,7 mm
• náporové sání v místě pravé mlhovky
• cívka, startér, relátko, kompresor od fanfár a čidla teploty a tlaku oleje v jasně zeleném laku
• ochranný kryt pod motorem a brzdový válec v námořnické modré
• kryt FiltrBoxu alá Škoda od Tomasa435
=EXTERIÉR=
• barva Karibská zelená základní s označ. 5280 *nezaměňovat s Modro-zelenou*
• přední spoiler Design Šimik z vysokopevnostního biaxiálního sklolaminátu
• zadní spoiler Design Škoda Auto Mladá Boleslav *ABS*
• zadní křídlo Sport Mladá Boleslav s třetím brzdovým světlem od firmy Hella
• reflexní panel mezi zad. světly od firmy Hella
• mračítka od Ellis Plast s.r.o s Atestem 8SD 1368
• zadní kouřová světla z Favorit BlackLine
• nové znaky ŠKODA z Feliny
• šrouby a samořezky z nerezu
• kouřové ofuky oken od firmy Heko *nejširší možné s Atestem*
• přední lapače nečistot se znaky Škoda
• centrální zamykání s alarmem *místo klasické sirény je melodická*
• na sklech fólie s Atestem 8SD *Německo*
• střešní okno s fólií Uncle Sam *Strýček Sam*
• samolepky na obou zadních bocích Surfin :-)
• hranaté lemy *z laminátu*
• nasávač vzduchu Škoda a ledvinky na kapotě *pouze ABS*
• tahokov od firmy Heko
=OSVĚTLENÍ=
• přední světlomety jsou kompletně černé a bez oranžového Socialistického plastu
• Osram NigthBreaker H4 55/60W + 35m *skvělá věc od Germánců*
• zadní světla kouřová navíc ztmavená
• přídavná dálková světla od Firmy Wesem Kulatá s parkovačkou *na zimu*
• přídavná dálková světla od Firmy Wipac *dovoz Anglie, stáří více jak 18let*
• čiré kryty bočních blikačů *mám připravené klasické ae ztmavené*
• led denní svícení 6000 kandela 2×6W ( 2×20 čipů ) s funkcí pozičních světel
• led osvětlení SPZ 8000 kandela 1W čip s rozptylovou „optikou“
• led parkovačky 8000 kandela 1W čip *jasná Bílá s nádechem modré*
• led parkovačky mají extra zapínání z místa řidiče *ušetří to peníze*
• stropní světlo Diodové (4×4ks) 6000 kandela se zpožďovačem na 9 sec
• stropní hodiny z Oltcita rv.1987 *podsvícené zelenou led*
• zhřešil jsem; mám rovnoměrně nasvícené celé topení zelenou led
• kolem znaku v přední masce jsou zelené diody na vypínač *dokolečka dokola*
=INTERIÉR=
• skla kódově označena firmou J.I.T.E.H Jablonnec nad Nisou ATEST 8SD
• palubní počítač od firmy APRI s.r.o. model CD-1
• přídavné budíky pro měření tlaku a teploty oleje
• elektrické stahování předních oken od firmy CEDA model Compact 3000
• dobové polepy palubky - imitace dřeva *před šestnácti lety nedostatkové zboží*
• zkrácená řadící páka z leštěného dřeva
• interiér je stále originální tj. Black Line
• mírně anatomické sedačky *z poslední verze Favorita*
• sportovní tříramenný volant *záslepka Škoda Formuling* ATEST 8SD
• sportovní pedály s protiskluzovou úpravou od firmy JOM ATEST 8SD
• přídavný odkládací prostor pod palubovkou ATEST 8SD
• přídavné vnitřní kryty prahů
• koberečky od firmy Monza => Typ Formuling *s vyšším okrajem*
• stropní diodové světlo (4×4ks) rovnoměrně rozložené světlo se zpožďovačem na 9 sec
• stropní hodiny z Oltcita rv.1987 *podsvícené zeleně*
• fanfáry od firmy Raineri Alpex z Itálie => 5-ti hlasá záležitost
• všechny šrouby a samořezky v interiéru jsou z Nerezu
• panoramatické zpětné zrcátko => vypadá jak z autobusu ale zdání klame
=PODVOZEK=
Ladění ( pro někoho Hrozné slovo " Tuning ") začíná od Podvozku *Tím se řídím*
• Hušek a Pultar jen vzadu ( HP ) :-( z předku odstraněny…
• vpředu tuhé tlumiče, větší pružiny => Nakopnuto Zepředu Race Rallye Styl
• vzpěra mezi předními tlumiči pro zvětšení torzní tuhosti
• v roce 2009 jsem udělal KOMPLET nový podvozek
• nová přední a zadní ramena => navíc ošetřena vypalovacím lakem pro pomyslné zpomalení koroze na voze
• nové pružiny,tlumiče, misky, pouzdra, manžety vše v laku
• kompletní GO zadních brzd navíc nové bubny v Kanárkovém Komaxitu
• kompletní GO předních brzd => kotouče Ferodo, destičky Lukass atd.
• nové silentbloky z Golfa ( s lehkou úpravou ) *pevnější a tužší*
• komplet nové řízení
• celý podvozek ošetřen Tlumexem
• prahy => díky mírné korozi jsem uřezal radši rovnou 30 cm, dovařil a ošetřil „Tlumexem“
• všechny dutiny dle příručky a vůle dostaly nástřik co se vešlo
• vždy po zimě provádím laserovou geometrii, seřízení a výměnu čepů
• po každé zimě nové čepy??*To musí být materiálem! Stylem jízdy to určitě není hih* Zima je svině a zuby cení, Zima je svině a proto není, rozhodně není pro Fáčko.
• „výztuha“ předního nárazníku a čelo mají černý pryskyřicový nátěr *na zkoušku*
= OZVUČENÍ =
• rádio od firmy RoadStar => RU- 400RD MP3, USB, SD/MMC, FM PLL/ RDS Tuner (Konečně pořádný TUNER!hih )
• RMS výkon 4×25W bez CD přehrávače ze Švýcarska
• vpředu starší repro Sony => mají svá léta ae nepískají a nebručí- při „Plném“ vybuzení
• na platu nové repro SONY Xplod XS-F1326SE DvouPásma
• autoTransmiter v skvělém dřevěném provedení ( Whiteberry )
=OBUTÍ=
• se silnicí si povídají Litá kola Borbet 14 palců 5 1/2J ET42 (4×100) v TP
• údajně nejhezčí kola, která se dávala na Felinu resp. Felicii Atlanta
• vpředu Pirrely P6000 175/60 R14
• vzadu Kléber 175/60 R14
• na zimu ocelové disky v černém laku
• Barum 165/70 R13
=Lidé, bez Kterých by To nešlo :-) Mé Děkuji patří =>>
• Taťuldoj za perfektně vybavenou dílnu a velkou pomoc při „(P)opravování“
• ostatním členům rodiny za trpělivost a ohled na mě vzatý
• Kamarádům za neutuchající podporu a hlavně tu kritiku...víte koho myslím :-P
• Přítelkyni za to, že mě drží nad vodou a Má Svůj názor :-P Dík ! :-) Žížalo !
• Sestřičce za projevenou kreativitu a trpělivost…:-) někdy je to se mnou opravdu těžké.. vím
• speciální poděkování kamarádoj z Virtu, Tomaso435 fajn kluk, občas mě nazlobí :-)
• Jíříkoj111 za radu s APRI CD1 :-P přehlédl jsem označení kondíku ... Seš Borec ...
• Panoj Adamcoj za trpělivost a KomaxiT zadarmo :-)
• BACKoj195 za Laminátovou radlici za nulovou cenu :-P
• Autoservisu Fajt ( spec. Martinu Fajtovi ) za servis a kritiku :-) ( nesnáší věci " navíc " ) hh :-)
• Davidoj Kaplanoj za kapotu i s dovozem :-) ae takové peníze ? :-) hh
• a ještě jednomu Drakoj ze Srubů, který mi dycky dobře poradí a nechá zboží za zajímavé ceny :-)
• a nesmím zapomenouT na Sedlyho z Lichkova :-) za návrh SPZ :-)
• omlouvám se dalším na které jsem nechtěně zapoměl :-) Šak mě znáte :-) SHY
• Díky Lidičky !!!!
=Přátelé=
Tomáš: skoda-virt.cz/cz/.../6745 -tomaso435-skoda-favorit
Tomáš: skoda-virt.cz/cz/.../9045 -tomaso435-skoda-favorit-1 36l-hnedej
Filípek: skoda-virt.cz/cz/.../4197 -scorpik-skoda-130
Juráš: skoda-virt.cz/cz/.../5000 -felina-magic
Filip>Scorpik… kámoš a bývalý spolužák ze školy…když probrat auta, tak s ním… :-)
Juráš> Známej z Virtu :-) Má hezkou Felinu :-) Střelec prostě :-) škoda, že nedělá do Myslivosti :-D
Tomáš> Tomaso435… kámoš z Virtu… kolem Fáček a hudby z 90tých let jedině za ním… :-)
=a co NIKDY!!?=
• Palubka z Felicie ( líbí se mi ae do Fáčka bych ji nedával…to radši potáhnu originál něčím novým )
• Fólie na skla s kovových vzhledem… taková vábnička ?? a ani moc hezké to není
• Rozšiřovací podložky (inu mám se rád a nechci ukroutit kolo v první zatáčce:-) )
• Rádoby „vylepšení“ inter. jako hliníkový koberce či kobra místo řadičky? Pro děti :-)
• Podsvícení auta… Sice mám známé u Státních ae u Dopravních je to NaPytel :-) Cirkus? NIKDY !! :-)
• Bi-Xenonové Vestavby :-) Hezká hračka ae do běžného provozu?
• H4 100W apod. Onehdá měřili kámoše a bylo to o Tp :-) ae když je vůle se domluviT :-)
• Lakování bloku motoru a převodovky ? a jako čím se To bude chladiT ? zbytečné snižování účinnosti :-)
• Audio vestavba do celého kufru… Mám tam stále plno věcí a také jich tu a tam pár Extra vozím :-) Tk bohužel…
• Do auta mi nesměj ani H4 od Phillipsu… jsou sice levnější ae nemaj vlákno v Ose…oslňujou slušné lidi, Myslete než koupíte nějakej Krám o 100vku levněji :-) Taková světla Jdou Velmi Těžko SeřídiT :-) NebraT !
• Do auta mi nesmí ani Kuřák s Cigaretou v ruce … Poslední zkušenosT mě opravdu Vyléčila!!! :-)
=Videa=
youtube.com/v/JGP4zuDSnCI
youtube.com/v/v7YKGmLhAU
youtube.com/v/x0laVXfZSAc
Koncový Tlumič v akci: youtube.com/v/SBEwqs5F8×o
=Koupím či za něco vyměním=
• Přední Laminátové blatníky… případně lamino kapotu
• Malé pokličky na Favoriťácké Plechové Disky… rozteč 4×100 ty černé přes šrouby…či krytky ložisek…
• Přední Spoiler z Fiatu Tipo rv. 89–92 …nabídněte…
• UV Lampičky s Atestem… Chci Dobový alespoň Inťas :-)
• Víko Ventilů s DVOUMA vývodama:-) Možná výměna za ta v Komaxitu
• postupně připíšu další :-)
=Prodám=
• Lakovaná víka ventilů na Škodu Favorit o foto si pište…jde o ta v Kanárkovém a černém lesklém Komaxitu
• Dobové Rádio Haitai + Equalizér…viz Omáčka…
• Haitai T-956 s autoreversem a 4×15W Výkonem PC: 5925,–kč :-) hh
• samostatný 7-mi Pásmový spektrální grafický equalizér MTO Typ => HEQ 7200 PC: 6925,–kč :-) hh
=PLÁNY==
Max. do 6 měsíců:
• Podběhy ošetřit pryskyřicovou barvou *Nejspíš černá nebo SKA*
• Láknout sloupky černou barvou
• Maska snad dopadne alá SAMODOMO či vyhlazená ´93 - nebude :-)
Výhledově tzn. Více jak 12 měsíců:
• Nerezové laděné svody
• GO Motoru => „Té“ Písty s „Bé“ výbrusem => jsou nižší a lehčí, hlavu MPi a Ventily MPi a slícovat sání => v kombinaci s vylepšením SPRINT 75 HP by to mohlo být zajímavé
=HOTOVO=
• HOTOVO:...... Dobře! Tak kecám..... ae skoro :-D hh Znáte To :-)
• 23.1.2014 Octávia II >> Ano, tekutá guma. I když jsem si musel počkat na loď. Za dva roky ju odstraním a nechám si udělat jinou. Kolega z obchodního mi ju sehnal a pořídil přímo od výrobce. Chtěl jsem se vyhnout naředěné tekutině, která se u nás dá koupit s upozorněním např.>> Pozor na levné náhražky či Kupujte pouze originál USA PERFORMIX. Navíc, a to pro mě bylo hlavní, mě tato "radost" vyšla levněji *6* Pokud bych ju chtěl koupit u nás, budu chtět vidět plombu na novém stříbrném barelu/sudu.
• 17.5.2013 provozuji Octavii II model. rok 2007, zatím jsem udělal pouze celolak :-) a hraju si s denním svícením :-)
• 17.5.2013 auto má nového "provozovatele" , takže prosím neblikat :-) přítelkyně to nemá ráda :-)
• 17.5.2013 bohužel, pro favorita, nastal čas odejít na odpočinek, odkoupil jsem připravený firemní automobil značky Škoda
• 15.3.2013 proběhla STK Jak já říkám už 6 let zase poslední :-)
• 10.3.2013 nové zadní tlumiče > zapomenuté kusy z německa, vyklízení skladu je fajn :-)
• 1.9.2010 dolakována kapota ze Solitairky... 3 vrstvy bílé barvy
• Na Zimu > Spoiler Série + Wesem přídaváky (hold hory no) takový ČLUN
• 14.3.2011 proběhla STK >> dalo to povídání ae máme to :-)
• 15.4.2011 nové zadní pakny a lanovody :-)
• 22.4.2011 dolakována kapota... 3 vrstvy bezbarvého metalízového zátěžového laku... chvilu vydrží
• Názor je vidět Slušně z Dálky :-) Policii ČR se bude o5 Páčit :-D Uvažoval jsem o nápisu na clonítka či zadní sklo... OJEBÁVAT A KLÁTIT :-) ae to by Hoši už nemuseli rozdýchat... by mi lezli všude možně :-D aby něco našli...
• 23.8.2012 výměna oleje za 10w40 polosyntetický Mogul extreme :-)
• 23.8.2012 namazání řízení a s tím spojená výměna krycích manžet
=Ócéčko=
• 17.5.2013 Koupě - jako zaměstnanec v pořadníku zapsaný(první místo), mohl jsem si vybrat, z aktuálně doplacených vozů(po leasingu) - volba byla jasná - dle priorit - bezpečnější, prostornější, pohodlnější a rychlejší - OC II Combi Motor BXE 1.9tdi bez filtru pevných částic s nejlepším dostupným servisem. Před koupí proběhlo mnoho "nečekaných" oprav, člověk do auta nevidí :-) avšak odkupová cena zůstala nezměněna. Děkuji človíčkoj z obchodního:-)
• 26.06.2013 Kompletní proti-sluneční program v létě auto větrá - do 100km/h slyšíte pouze lehké syčení pronikajícího vzduchu
• 13.07.2013 Kompletní síťový program do kufru - rychle jsem si zvykl :-)
• 19.07.2013 Doplnění odkládacích schránek - pod sedadlo řidiče a jedna skrytá nejen pro deštník :-)
• 12.08.2013 Nové těsnění rámu čelního skla - staré použito jako těsnění motorového prostoru mezi maskou a kapotou
• 03.12.2013 Osvětlení SPZ - kompletní LED moduly DECTANE GERMANY - svítí opravdu OPRAVDU hodně :-) Osvětlení nakládacího prostoru vyřešeno :-)
• 31.12.2013 Projektorová přední světla - H7+parkovačky Philips Xenon Look, směrové blikače Diadem OSRAM GERMANY
• 15.03.2014 Originál Škoda - Nová litá kola SPECTRUM 16 + Extra Load Continental - Co člověk to chuť
• 15.03.2014 Kompletní kožený interiér, nové znaky Škoda, nové 3-tí brzdové světlo
• 15.03.2014 Výměna EGR ventilu (ultra-zvuková čistička nepomohla) a všechny žhavící svíčky
• 30.07.2014 Mračítka Milotec s Atestem - zatím nepoužitá - nyní na prodej
• 30.07.2014 Zadní světla DECTANE GERMANY - naprostá spokojenost - 2x reklamovaná doprava - přišla rozbitá :-)
=Ócéčko - Čísla=
• Nájezd 6987km
• Spotřeba 5,23l (dlouhodobě)
• CO2 996kg
• Investice do oprav cca 5k - utopeno do radostí - cca 12x více jak do oprav
Auto mám na každodenní ježdění. Když se usměje slunko je jednou za měsíc umyto a ošetřeno Škodováckou leštěnkou. Když vyšetřím chvilku tak něco Popravím…žádné Velké systematické bláznění tu u mě nenajdete. Mám slabost pro OldSchool auta :-) Nesnáším lidi, kteří nejsou sami sebou a snaží se kopírovat ostatní a myslí si, že se To nepozná. Vzhledem k Tomu, že poslouchám převážně SKaPUNK a PunkRock => obutí s hrubším vzorkem nesmí chybět … Kanady patří mezi hlavní výbavu kufru :-) Audio systém nemá cenu zdokonalovat… Všechno co u mě hraje pochází z Domácí (ČR) tvorby nekomerčních kapel, které hrají hlavně pro radost a né jako zbytek „hudební“ scény pro peníze. Naštěstí jich pár existuje! Extra Basy Nepotřebujeme => Vidíte… žiji šťastně i bez Disko basů :-D Zatím jsem Brčálníka nemusel nikomu půjčovat… Doufám, že Tomu tak bude ještě Pár měsíců… (přítulkyně si už brousí drápky, hih :-) )
=Zdravím, našel jsem konečně čas a pokusím se napsat pár faktů=
=MOTOR=
Základ Š 135 (G) LX r.v. 1992 => do provozu uveden o měsíc později a to už se psal jiný rok
• kosmetická úprava od firmy Motor Excel Praha s obchodním označením Sprint 75 ®
• přídavný chladič oleje
• baterie od firmy ZAP (ochranná známka Varta) 55Ah
• ostrá vačka
• snížená hlava
• odlehčený setrvák
• zapalovací svíčky BOSH F5DC
• startér Felicie
• výfuk Soieta 2× 85mm DTM
• původně xx kW ......................... ............... nyní Sympatických 55 kW
• zdvihový objem ......................... ............... 1 289 cm3
• maximální výkon ......................... .............. 55 kW/ 75 hp
• při ......................... .......................... .......... 5 750 ot/min
• maximální kroutící moment ....................... 113–113,5 Nm
• při ......................... .......................... .......... 2 750 – 3 750 ot/min
• „maximální“ rychlost ......................... ........ 150 Km/h
• „zrychlení“ 0–100Km/h................ ................ cca 14 s
Motor mírně poladěn Úpravou SPRINT 75 ®
• Kompresní poměr.................... .................... 9,6
• Nejmenší příčný průřez kanálů:
• Sání ......................... .......................... ........ 511 mm2
• Výfuk ......................... .......................... ....... 573 mm2
• Sací Potrubí ......................... ....................... 441.0.1161–279.6
• Popis č. ......................... .......................... ... MVREN H-01, H 1327a
• Sání vzduchu a dodávka paliva:
• Char. Karburátoru ......................... ............... MVREN H-02
• Maximální zdvih ventilu:
• Sací ......................... .......................... ......... 10,68 mm
• Výfukový ......................... .......................... .. 10,68 mm
• Sací ventil:
• otevírá ......................... .......................... ..... 7° před HÚ
• zavírá ......................... .......................... ....... 42° po DÚ
• Výfukový ventil:
• otevírá ......................... .......................... ..... 42° před DÚ
• zavírá ......................... .......................... ....... 7° po HÚ
• Referenční vůle ......................... ................... max. 0,7 mm
• náporové sání v místě pravé mlhovky
• cívka, startér, relátko, kompresor od fanfár a čidla teploty a tlaku oleje v jasně zeleném laku
• ochranný kryt pod motorem a brzdový válec v námořnické modré
• kryt FiltrBoxu alá Škoda od Tomasa435
=EXTERIÉR=
• barva Karibská zelená základní s označ. 5280 *nezaměňovat s Modro-zelenou*
• přední spoiler Design Šimik z vysokopevnostního biaxiálního sklolaminátu
• zadní spoiler Design Škoda Auto Mladá Boleslav *ABS*
• zadní křídlo Sport Mladá Boleslav s třetím brzdovým světlem od firmy Hella
• reflexní panel mezi zad. světly od firmy Hella
• mračítka od Ellis Plast s.r.o s Atestem 8SD 1368
• zadní kouřová světla z Favorit BlackLine
• nové znaky ŠKODA z Feliny
• šrouby a samořezky z nerezu
• kouřové ofuky oken od firmy Heko *nejširší možné s Atestem*
• přední lapače nečistot se znaky Škoda
• centrální zamykání s alarmem *místo klasické sirény je melodická*
• na sklech fólie s Atestem 8SD *Německo*
• střešní okno s fólií Uncle Sam *Strýček Sam*
• samolepky na obou zadních bocích Surfin :-)
• hranaté lemy *z laminátu*
• nasávač vzduchu Škoda a ledvinky na kapotě *pouze ABS*
• tahokov od firmy Heko
=OSVĚTLENÍ=
• přední světlomety jsou kompletně černé a bez oranžového Socialistického plastu
• Osram NigthBreaker H4 55/60W + 35m *skvělá věc od Germánců*
• zadní světla kouřová navíc ztmavená
• přídavná dálková světla od Firmy Wesem Kulatá s parkovačkou *na zimu*
• přídavná dálková světla od Firmy Wipac *dovoz Anglie, stáří více jak 18let*
• čiré kryty bočních blikačů *mám připravené klasické ae ztmavené*
• led denní svícení 6000 kandela 2×6W ( 2×20 čipů ) s funkcí pozičních světel
• led osvětlení SPZ 8000 kandela 1W čip s rozptylovou „optikou“
• led parkovačky 8000 kandela 1W čip *jasná Bílá s nádechem modré*
• led parkovačky mají extra zapínání z místa řidiče *ušetří to peníze*
• stropní světlo Diodové (4×4ks) 6000 kandela se zpožďovačem na 9 sec
• stropní hodiny z Oltcita rv.1987 *podsvícené zelenou led*
• zhřešil jsem; mám rovnoměrně nasvícené celé topení zelenou led
• kolem znaku v přední masce jsou zelené diody na vypínač *dokolečka dokola*
=INTERIÉR=
• skla kódově označena firmou J.I.T.E.H Jablonnec nad Nisou ATEST 8SD
• palubní počítač od firmy APRI s.r.o. model CD-1
• přídavné budíky pro měření tlaku a teploty oleje
• elektrické stahování předních oken od firmy CEDA model Compact 3000
• dobové polepy palubky - imitace dřeva *před šestnácti lety nedostatkové zboží*
• zkrácená řadící páka z leštěného dřeva
• interiér je stále originální tj. Black Line
• mírně anatomické sedačky *z poslední verze Favorita*
• sportovní tříramenný volant *záslepka Škoda Formuling* ATEST 8SD
• sportovní pedály s protiskluzovou úpravou od firmy JOM ATEST 8SD
• přídavný odkládací prostor pod palubovkou ATEST 8SD
• přídavné vnitřní kryty prahů
• koberečky od firmy Monza => Typ Formuling *s vyšším okrajem*
• stropní diodové světlo (4×4ks) rovnoměrně rozložené světlo se zpožďovačem na 9 sec
• stropní hodiny z Oltcita rv.1987 *podsvícené zeleně*
• fanfáry od firmy Raineri Alpex z Itálie => 5-ti hlasá záležitost
• všechny šrouby a samořezky v interiéru jsou z Nerezu
• panoramatické zpětné zrcátko => vypadá jak z autobusu ale zdání klame
=PODVOZEK=
Ladění ( pro někoho Hrozné slovo " Tuning ") začíná od Podvozku *Tím se řídím*
• Hušek a Pultar jen vzadu ( HP ) :-( z předku odstraněny…
• vpředu tuhé tlumiče, větší pružiny => Nakopnuto Zepředu Race Rallye Styl
• vzpěra mezi předními tlumiči pro zvětšení torzní tuhosti
• v roce 2009 jsem udělal KOMPLET nový podvozek
• nová přední a zadní ramena => navíc ošetřena vypalovacím lakem pro pomyslné zpomalení koroze na voze
• nové pružiny,tlumiče, misky, pouzdra, manžety vše v laku
• kompletní GO zadních brzd navíc nové bubny v Kanárkovém Komaxitu
• kompletní GO předních brzd => kotouče Ferodo, destičky Lukass atd.
• nové silentbloky z Golfa ( s lehkou úpravou ) *pevnější a tužší*
• komplet nové řízení
• celý podvozek ošetřen Tlumexem
• prahy => díky mírné korozi jsem uřezal radši rovnou 30 cm, dovařil a ošetřil „Tlumexem“
• všechny dutiny dle příručky a vůle dostaly nástřik co se vešlo
• vždy po zimě provádím laserovou geometrii, seřízení a výměnu čepů
• po každé zimě nové čepy??*To musí být materiálem! Stylem jízdy to určitě není hih* Zima je svině a zuby cení, Zima je svině a proto není, rozhodně není pro Fáčko.
• „výztuha“ předního nárazníku a čelo mají černý pryskyřicový nátěr *na zkoušku*
= OZVUČENÍ =
• rádio od firmy RoadStar => RU- 400RD MP3, USB, SD/MMC, FM PLL/ RDS Tuner (Konečně pořádný TUNER!hih )
• RMS výkon 4×25W bez CD přehrávače ze Švýcarska
• vpředu starší repro Sony => mají svá léta ae nepískají a nebručí- při „Plném“ vybuzení
• na platu nové repro SONY Xplod XS-F1326SE DvouPásma
• autoTransmiter v skvělém dřevěném provedení ( Whiteberry )
=OBUTÍ=
• se silnicí si povídají Litá kola Borbet 14 palců 5 1/2J ET42 (4×100) v TP
• údajně nejhezčí kola, která se dávala na Felinu resp. Felicii Atlanta
• vpředu Pirrely P6000 175/60 R14
• vzadu Kléber 175/60 R14
• na zimu ocelové disky v černém laku
• Barum 165/70 R13
=Lidé, bez Kterých by To nešlo :-) Mé Děkuji patří =>>
• Taťuldoj za perfektně vybavenou dílnu a velkou pomoc při „(P)opravování“
• ostatním členům rodiny za trpělivost a ohled na mě vzatý
• Kamarádům za neutuchající podporu a hlavně tu kritiku...víte koho myslím :-P
• Přítelkyni za to, že mě drží nad vodou a Má Svůj názor :-P Dík ! :-) Žížalo !
• Sestřičce za projevenou kreativitu a trpělivost…:-) někdy je to se mnou opravdu těžké.. vím
• speciální poděkování kamarádoj z Virtu, Tomaso435 fajn kluk, občas mě nazlobí :-)
• Jíříkoj111 za radu s APRI CD1 :-P přehlédl jsem označení kondíku ... Seš Borec ...
• Panoj Adamcoj za trpělivost a KomaxiT zadarmo :-)
• BACKoj195 za Laminátovou radlici za nulovou cenu :-P
• Autoservisu Fajt ( spec. Martinu Fajtovi ) za servis a kritiku :-) ( nesnáší věci " navíc " ) hh :-)
• Davidoj Kaplanoj za kapotu i s dovozem :-) ae takové peníze ? :-) hh
• a ještě jednomu Drakoj ze Srubů, který mi dycky dobře poradí a nechá zboží za zajímavé ceny :-)
• a nesmím zapomenouT na Sedlyho z Lichkova :-) za návrh SPZ :-)
• omlouvám se dalším na které jsem nechtěně zapoměl :-) Šak mě znáte :-) SHY
• Díky Lidičky !!!!
=Přátelé=
Tomáš: skoda-virt.cz/cz/.../6745 -tomaso435-skoda-favorit
Tomáš: skoda-virt.cz/cz/.../9045 -tomaso435-skoda-favorit-1 36l-hnedej
Filípek: skoda-virt.cz/cz/.../4197 -scorpik-skoda-130
Juráš: skoda-virt.cz/cz/.../5000 -felina-magic
Filip>Scorpik… kámoš a bývalý spolužák ze školy…když probrat auta, tak s ním… :-)
Juráš> Známej z Virtu :-) Má hezkou Felinu :-) Střelec prostě :-) škoda, že nedělá do Myslivosti :-D
Tomáš> Tomaso435… kámoš z Virtu… kolem Fáček a hudby z 90tých let jedině za ním… :-)
=a co NIKDY!!?=
• Palubka z Felicie ( líbí se mi ae do Fáčka bych ji nedával…to radši potáhnu originál něčím novým )
• Fólie na skla s kovových vzhledem… taková vábnička ?? a ani moc hezké to není
• Rozšiřovací podložky (inu mám se rád a nechci ukroutit kolo v první zatáčce:-) )
• Rádoby „vylepšení“ inter. jako hliníkový koberce či kobra místo řadičky? Pro děti :-)
• Podsvícení auta… Sice mám známé u Státních ae u Dopravních je to NaPytel :-) Cirkus? NIKDY !! :-)
• Bi-Xenonové Vestavby :-) Hezká hračka ae do běžného provozu?
• H4 100W apod. Onehdá měřili kámoše a bylo to o Tp :-) ae když je vůle se domluviT :-)
• Lakování bloku motoru a převodovky ? a jako čím se To bude chladiT ? zbytečné snižování účinnosti :-)
• Audio vestavba do celého kufru… Mám tam stále plno věcí a také jich tu a tam pár Extra vozím :-) Tk bohužel…
• Do auta mi nesměj ani H4 od Phillipsu… jsou sice levnější ae nemaj vlákno v Ose…oslňujou slušné lidi, Myslete než koupíte nějakej Krám o 100vku levněji :-) Taková světla Jdou Velmi Těžko SeřídiT :-) NebraT !
• Do auta mi nesmí ani Kuřák s Cigaretou v ruce … Poslední zkušenosT mě opravdu Vyléčila!!! :-)
=Videa=
youtube.com/v/JGP4zuDSnCI
youtube.com/v/v7YKGmLhAU
youtube.com/v/x0laVXfZSAc
Koncový Tlumič v akci: youtube.com/v/SBEwqs5F8×o
=Koupím či za něco vyměním=
• Přední Laminátové blatníky… případně lamino kapotu
• Malé pokličky na Favoriťácké Plechové Disky… rozteč 4×100 ty černé přes šrouby…či krytky ložisek…
• Přední Spoiler z Fiatu Tipo rv. 89–92 …nabídněte…
• UV Lampičky s Atestem… Chci Dobový alespoň Inťas :-)
• Víko Ventilů s DVOUMA vývodama:-) Možná výměna za ta v Komaxitu
• postupně připíšu další :-)
=Prodám=
• Lakovaná víka ventilů na Škodu Favorit o foto si pište…jde o ta v Kanárkovém a černém lesklém Komaxitu
• Dobové Rádio Haitai + Equalizér…viz Omáčka…
• Haitai T-956 s autoreversem a 4×15W Výkonem PC: 5925,–kč :-) hh
• samostatný 7-mi Pásmový spektrální grafický equalizér MTO Typ => HEQ 7200 PC: 6925,–kč :-) hh
=PLÁNY==
Max. do 6 měsíců:
• Podběhy ošetřit pryskyřicovou barvou *Nejspíš černá nebo SKA*
• Láknout sloupky černou barvou
• Maska snad dopadne alá SAMODOMO či vyhlazená ´93 - nebude :-)
Výhledově tzn. Více jak 12 měsíců:
• Nerezové laděné svody
• GO Motoru => „Té“ Písty s „Bé“ výbrusem => jsou nižší a lehčí, hlavu MPi a Ventily MPi a slícovat sání => v kombinaci s vylepšením SPRINT 75 HP by to mohlo být zajímavé
=HOTOVO=
• HOTOVO:...... Dobře! Tak kecám..... ae skoro :-D hh Znáte To :-)
• 23.1.2014 Octávia II >> Ano, tekutá guma. I když jsem si musel počkat na loď. Za dva roky ju odstraním a nechám si udělat jinou. Kolega z obchodního mi ju sehnal a pořídil přímo od výrobce. Chtěl jsem se vyhnout naředěné tekutině, která se u nás dá koupit s upozorněním např.>> Pozor na levné náhražky či Kupujte pouze originál USA PERFORMIX. Navíc, a to pro mě bylo hlavní, mě tato "radost" vyšla levněji *6* Pokud bych ju chtěl koupit u nás, budu chtět vidět plombu na novém stříbrném barelu/sudu.
• 17.5.2013 provozuji Octavii II model. rok 2007, zatím jsem udělal pouze celolak :-) a hraju si s denním svícením :-)
• 17.5.2013 auto má nového "provozovatele" , takže prosím neblikat :-) přítelkyně to nemá ráda :-)
• 17.5.2013 bohužel, pro favorita, nastal čas odejít na odpočinek, odkoupil jsem připravený firemní automobil značky Škoda
• 15.3.2013 proběhla STK Jak já říkám už 6 let zase poslední :-)
• 10.3.2013 nové zadní tlumiče > zapomenuté kusy z německa, vyklízení skladu je fajn :-)
• 1.9.2010 dolakována kapota ze Solitairky... 3 vrstvy bílé barvy
• Na Zimu > Spoiler Série + Wesem přídaváky (hold hory no) takový ČLUN
• 14.3.2011 proběhla STK >> dalo to povídání ae máme to :-)
• 15.4.2011 nové zadní pakny a lanovody :-)
• 22.4.2011 dolakována kapota... 3 vrstvy bezbarvého metalízového zátěžového laku... chvilu vydrží
• Názor je vidět Slušně z Dálky :-) Policii ČR se bude o5 Páčit :-D Uvažoval jsem o nápisu na clonítka či zadní sklo... OJEBÁVAT A KLÁTIT :-) ae to by Hoši už nemuseli rozdýchat... by mi lezli všude možně :-D aby něco našli...
• 23.8.2012 výměna oleje za 10w40 polosyntetický Mogul extreme :-)
• 23.8.2012 namazání řízení a s tím spojená výměna krycích manžet
=Ócéčko=
• 17.5.2013 Koupě - jako zaměstnanec v pořadníku zapsaný(první místo), mohl jsem si vybrat, z aktuálně doplacených vozů(po leasingu) - volba byla jasná - dle priorit - bezpečnější, prostornější, pohodlnější a rychlejší - OC II Combi Motor BXE 1.9tdi bez filtru pevných částic s nejlepším dostupným servisem. Před koupí proběhlo mnoho "nečekaných" oprav, člověk do auta nevidí :-) avšak odkupová cena zůstala nezměněna. Děkuji človíčkoj z obchodního:-)
• 26.06.2013 Kompletní proti-sluneční program v létě auto větrá - do 100km/h slyšíte pouze lehké syčení pronikajícího vzduchu
• 13.07.2013 Kompletní síťový program do kufru - rychle jsem si zvykl :-)
• 19.07.2013 Doplnění odkládacích schránek - pod sedadlo řidiče a jedna skrytá nejen pro deštník :-)
• 12.08.2013 Nové těsnění rámu čelního skla - staré použito jako těsnění motorového prostoru mezi maskou a kapotou
• 03.12.2013 Osvětlení SPZ - kompletní LED moduly DECTANE GERMANY - svítí opravdu OPRAVDU hodně :-) Osvětlení nakládacího prostoru vyřešeno :-)
• 31.12.2013 Projektorová přední světla - H7+parkovačky Philips Xenon Look, směrové blikače Diadem OSRAM GERMANY
• 15.03.2014 Originál Škoda - Nová litá kola SPECTRUM 16 + Extra Load Continental - Co člověk to chuť
• 15.03.2014 Kompletní kožený interiér, nové znaky Škoda, nové 3-tí brzdové světlo
• 15.03.2014 Výměna EGR ventilu (ultra-zvuková čistička nepomohla) a všechny žhavící svíčky
• 30.07.2014 Mračítka Milotec s Atestem - zatím nepoužitá - nyní na prodej
• 30.07.2014 Zadní světla DECTANE GERMANY - naprostá spokojenost - 2x reklamovaná doprava - přišla rozbitá :-)
=Ócéčko - Čísla=
• Nájezd 6987km
• Spotřeba 5,23l (dlouhodobě)
• CO2 996kg
• Investice do oprav cca 5k - utopeno do radostí - cca 12x více jak do oprav
Habrik Fávo - komentáře:
17:48:24
11.10.2009
11.10.2009
Habřík
Takto se Kituje v Českých zemích To slabé je plech... a To silné... Poctivá vrstva Tmelu...takhle se schovávaj prohnuté plechy :-) Narazil jsem na TO při jedné větší opravě Avie
22:29:04
29.09.2009
29.09.2009
Tomaso435
-> Habřík: ti dám čuně
13:53:28
21.09.2009
21.09.2009
Tomaso435
posláno :D a já chci mračítka :D
16:40:31
11.09.2009
11.09.2009
Habřík
Tomaso Heleť jak s Tím nasávačem a mračením ?? pošleš ho ? Mě už dejchaj na záda Adresu znáš zatím Borče
19:31:53
29.08.2009
29.08.2009
Tomaso435
tak co mračítka?
23:33:20
27.06.2009
27.06.2009
Tomaso435
-> Habřík: okej,,,
21:46:37
27.06.2009
27.06.2009
Habřík
→ Tomaso435_Žák 3.Bé: Tome zajisté soudíš, že máš "silnější" motor podle toho "sprintu" v UO u letiště. Bylo To tam tak úzké, že jsem se bál o gumy , které mi zrovna neroustou na zahraděTak jsem Tě nechal....Dáme si opáčko a slibuju, že si Mou Prdelku s Reflexním panelem pěkně prohlédneš
12:32:55
26.06.2009
26.06.2009
Tomaso435
-> Habřík: ale motor mám silnější
06:16:52
26.06.2009
26.06.2009
Habřík
→ Tomaso435_Žák 3.Bé: Zní To lákavě avšak budu Tak neomalený a řeknu Ti na To Ne Musel bych se hodně držet, abych se nerozesmál Šak vím jakej seš ŠpunT
17:44:42
25.06.2009
25.06.2009
Tomaso435
-> Habřík: no, myslel sem místo hodin tak 3x po držce a místo ofuků kopanec do břicha
16:52:57
25.06.2009
25.06.2009
Habřík
a co k tomu ? Hodiny a ofuky ?
22:51:37
24.06.2009
24.06.2009
Tomaso435
-> Habřík: jj dám ti zadní světla:D
15:47:18
24.06.2009
24.06.2009
Habřík
→ Tomaso435_Žák 3.Bé: S tím tvým Tvrzením se nemohu ztotožnit Mračítka ? No hele zatím je mám na Autě páč rámečky jsou dávno fuč jsem je prodal za slušnej peníz dál Lidi jsou naivky..šak to znáš Ty Hodináři Co bys za ně dal ?? Zadní světla ? Kouřový ?
13:44:39
24.06.2009
24.06.2009
Tomaso435
-> Habřík: já bych ji tam nedával vubec:D přece spoiler je duležřitější než značka a co mračítka?:D
21:09:50
22.06.2009
22.06.2009
Habřík
→ Tomaso435_Žák 3.Bé: Jsem rád, že sis všiml Spz tam mám danou jen na čas, kdy to stojí na špalkách a heverech ae abych pravdu řekl...uvažoval jsem o Tom, že bych jí tam nechal natrvalo.... viz zákon o registraci vozidel==>> Vpředu musí být tabulka registrační značky umístěna na vozidlo tak, aby její spodní hrana nebyla níže než 200 mm a vzadu níže než 300 mm od roviny vozovky. Snad To ještě platí. Páč níž jak 200 mm opravdu není ae jestli víš něco dalšího tk se se mnou poděl Tome.
16:26:08
22.06.2009
22.06.2009
Tomaso435
-> Habřík: za tu spzku tak nízko dostaneš pokutu, aspon 4O cm od země ;) no neces se vsadit o mračítka?:D
20:25:34
21.06.2009
21.06.2009
Habřík
Pro Tebe Tomášku. Jen pro Tebe jsem To takhle nafixloval. To je vejška co ? no Ty koky Pozn. Co udělaj Dva Hevery, špalek a né zrovna rovná země :-)
11:15:49
10.06.2009
10.06.2009
Juráš
Máš to pěkný chlape!