
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136 LXI
r.v. říjen 1994
INTERIER :
Sportovní volant Carrera
Koberce v barvě vozu
Zkrácená řadící páka
Chromová svítící hlavice řadicí páky
Sportovní sedačky Autostyl
Čtyřbodové pásy Sabelt
Chrom plech místo zadních sedadel
EXTERIER :
Bílé boční blinkry
Zadní kryty světel s bílými blinkry
Maska Rally od firmy Ellri
Střešní okno
Rovný kryt místo zadní SPZ mezi světly
Kliky v barvě auta
Al anténka
Stroboskopy v předních světlech a ve zpátečkach
Přední nárazník
Zadní nárazník
PODVOZEK :
Kola 15'' 7J ET 25
Pneu 195/50 R15
Podložky na zadku 5mm
Set tlumičů HP Sporitng se 4 polohami nastavení
Dorazy zadních tlumičů
MOTOR :
Zatím sériová 136 s jednobodovým vstřikováním
Sací potrubí Ellri
Sport. filtr Eufab
Poslední díl výfuku Cat Expo s koncovkami 2x60 mm
Rozpěrná tyč mezi tlumičemi
AUDIO :
Rádio Boss s CD a MP3 4x50W
V předu repro sony X-plod 165 mm max 140 W
V zadním platě repro Sony X-plod 165 mm max 170 W
Na zadním platě zesilovač Alpine
V kufru subwooferový box s repro Pioneer 300 mm
CHYSTANÉ ÚPRAVY :
Trochu vylepšit muziku....
r.v. říjen 1994
INTERIER :
Sportovní volant Carrera
Koberce v barvě vozu
Zkrácená řadící páka
Chromová svítící hlavice řadicí páky
Sportovní sedačky Autostyl
Čtyřbodové pásy Sabelt
Chrom plech místo zadních sedadel
EXTERIER :
Bílé boční blinkry
Zadní kryty světel s bílými blinkry
Maska Rally od firmy Ellri
Střešní okno
Rovný kryt místo zadní SPZ mezi světly
Kliky v barvě auta
Al anténka
Stroboskopy v předních světlech a ve zpátečkach
Přední nárazník
Zadní nárazník
PODVOZEK :
Kola 15'' 7J ET 25
Pneu 195/50 R15
Podložky na zadku 5mm
Set tlumičů HP Sporitng se 4 polohami nastavení
Dorazy zadních tlumičů
MOTOR :
Zatím sériová 136 s jednobodovým vstřikováním
Sací potrubí Ellri
Sport. filtr Eufab
Poslední díl výfuku Cat Expo s koncovkami 2x60 mm
Rozpěrná tyč mezi tlumičemi
AUDIO :
Rádio Boss s CD a MP3 4x50W
V předu repro sony X-plod 165 mm max 140 W
V zadním platě repro Sony X-plod 165 mm max 170 W
Na zadním platě zesilovač Alpine
V kufru subwooferový box s repro Pioneer 300 mm
CHYSTANÉ ÚPRAVY :
Trochu vylepšit muziku....
Jarda2 / Faker - komentáře:
-> Tuneman2/Fávo: No já zatím ty zadní lampy necham jak jsou...Teď musím poupravit výfuk aby mi nemlátil do nárazníku...

-> Jarda2: Zkus taky ty dvojvláknovky..
-> Jarda2: Já taky, jestli se mi to povede, může to bejt zajímavý. Tak moc se to nevidí a na technickej budou taky nadšení



-> Tuneman2/Fávo: No jsem na to zvědav...

-> Jarda2: Dole:tři koncovky,2xbrzdovka,1x mlhovka. Nahoře:zdvojenej blikač a jedna couvačka(ta žárovka má 21a5W-tak těch 5 pro couvačku)-projednu lampu.
-> Tuneman2/Fávo: Ten výfuk je univezální... tzn. že byl holej bez přípojky a bez držáku. Tak držáček jsem tam navařil podle originálního výfuku aby to pasovalo na držák na autě a tu přípojku jsem tam taky přehodil z origo výfuku... Ale dělaj se i přímo na fávo, že ho jen přehodíš a jedeš....
Jak to zamýšlíš s těma dvouvláknovkama ? Ty chceš aby tě to svítilo všechno najednou ?


-> Jarda2: Ten tvůj výfuk je tam nějak přivarenej, nebo to má priginál přírubu. Tahle věc mi moc dělá starosti-bojím se , abych nedal bůhvíkolik tisíc za Výfuk a von mi pak v tom spoji odrezne.

-> Jarda2: Taky mně napadá, že budu muset upravit zadní světla-jeden blikač oranžovej a druhej bílej..



-> Jarda2: Dofá, že se mi to nějak podarí udělat-do té couvačky by to chtělo(nevím, jestli na ten blikač dát - ten v couvačce5Wnebo 21W) to není takový problém, horší je, jak vyřešit tu mlhovku-trojvláknovka jaksi neexistuje,


-> Tuneman2/Fávo: Dvojvláknovka odhaduju tak do 30 Kč ? To si teda jen myslim jinak nemam přehled...

-> Jarda2: Koncovky by měly být všechny tz spodní(5W) a když se zabrzdí-to samé(21W). Zdvojenej blikač a mlhovky s couvačkama se dodatečně někam nainstalujou a nbo to nějak dořeším aby mohla bejt mlhovka a couvačka na původním místě a fungovalo to jak jsem říkal...

-> Jarda2: Nevíš prosím tě kolik stojí dvojvláknovka(21/5W)?
-> Tuneman2/Fávo: Toho tahokovu bych se nebál... Dvouvláknovky na fakeru... To může být zajímavý... Jen tak dál, to mě zajímá...

-> BoPRo: Taky dík...

-> Jarda2: Štve mě, že se na tom v zimě nedá nic dělat-už aby bylo léto...Čeho se do budoucna děsím je montáž tahokovu do nárazníku a co nakonec bude z toho tapecírungu. Zrovna teď se prozměnu vrtám v zadních světlech a zkouším zapojení dvojvláknovek...
-> Jarda2: dík za bodíky :) ještě kola a bude ok
-> Tuneman2/Fávo: S tím bys nic podělat neměl...

-> Jarda2: Díky, skusím to , ale hlavně abych s tím ještě něco nepodělal, pořád jsou kolem toho nějaký starosti . nedávno vyhořela pojistková skříň, atd...Fotky budou bůhvíkdy-sklátila mně chřipková epidemie(doufám, že přes síť někoho nenakazím
)a tudíž nemůžu vylízt do té zimy abych to vyfotil, pěkně mě to se..e
.


-> Tuneman2/Fávo: S tim tachometrem ti asi teď moc neporadim...Nemůžu si teď nějak vybavit jak je to tam u tý převodovky uchycený...
A co ohledně těch hadiček týče.Zkusil bych je ucpat obě dvě a uvidíš co to bude dělat... Jestli to bude držet volnoběh atak...


-> Jarda2: Možná budu za hlupáka, ale podrobně jsem zkoumal ten fitr, a zjistil jsem, že kromě té tlustší hadičky je tam ještě jakási tenší- co s tou? Dále ... zjistil jsem, že nefunguje tachometr, otevřu motor a vidím, že je to vypadený s převodovky, ale nějak to tam nejde dát-teda jak to tam dám, tacháč jde ale motor začne klepat a znovu to z tama vyletí, prosím o radu. Předem moc díky.
