skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-Srazy od 2022 - 2024 nic!!!
Srazy v roce 2021:
- žádné srazy
Srazy v roce 2020:
- žádné srazy
Srazy v roce 2019:
- žádné srazy
Srazy v roce 2018:
- žádné srazy
Srazy v roce 2017:
- žádné srazy
Srazy v roce 2016:
- žádné srazy
Srazy v roce 2015:
-žádné srazy
Srazy v roce 2014:
-žádné srazy
Srazy v roce 2013:
- žádné srazy
Srazy v roce 2012:
- 5.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- jediný sraz s autem jinak jako divák (na čumandu :-) )
Srazy v roce 2011:
- 15.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- 18.6. RelaxMeeting – dostihové závodiště Pardubice
- 25.6. tuning x cars meeting 16. - Česká Skalice - Rozkoš
- 20.8. TpO Tuning sraz IV. - Třebechovice pod Orebem
Srazy v roce 2010:
- 1.5. fashion cars - Vysoké Mýto
-19.6. tuning x cars meeting 15. - Česká Skalice - Rozkoš
-31.7. 4. celorepublikový sraz vozů škoda Favorit - Horka II.
-21.8. TpO Tuning sraz III. - Třebechovice pod Orebem
-2.10. tuning x cars meeting 16. - Česká Skalice - Rozkoš
Srazy v roce 2009:
- 2.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- 30.5. tuning x cars meeting 13. - Česká Skalice - Rozkoš
- 4.7. 7th sraz skoda.virt.cz - Hrochův Týnec
-11.7. RelaxMeeting - dostihové závodiště Pardubice
- 1.8. III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
- 15.8. tuning sraz ,,na AMERICE,, II. - Třebechovice
- 22.8. 6.Podborský auto-hifi tuning sraz - Machov - okr. Náchod
Srazy v roce 2008:
- 3.5. tuning x cars meeting 11. - Česká Skalice - Rozkoš
- 17.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- 21.6. tuning fest - Hradec Králové - letiště
- 12.7. sraz lidi ze stránek - Hrochův Týnec
- 2.8. celostatní sraz Favorit - Horka II Zruč nad Sázavou
- 3.8. Sraz Favorit u lizátek - Hradec Králové
- 23.8. 5.Podborský auto-hifi tuning sraz - Machov - okr. Náchod
- 6.9. tuning x cars meeting 12. - Česká Skalice - Rozko
- 13.9. Relax Meeting ATC Konopáč - Heřmanův Městec
- 21.9. Východočeský regionální sraz - Hradec Králové
ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2008:
- 3.8.08 - Celostátní sraz Favoritu: 3. místo nej tuning, 3. místo nej motor
ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2009:
- 1.8.09 - Celostátní sraz Favoritu: 3. místo nej tuning, 1. místo nej motor
- 22.8.09 - Podborský auto-hifi tuning sraz: 2. místo škoda, 1. místo nej motor
ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2010:
- 19.6. - 15. tuning x cars meeting: 2. místo oldies scene
-31.7. - 4. celorepublikový sraz vozů škoda Favorit- 1. místo - desing motoru, 2. místo - tuning, 2. místo - audio, 3. místo - interiér
-2.10. - 16. tuning x cars meeting: 2. místo oldies scene
-Škoda Favorit 135 GLX
Rok výroby……………………....1993
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený napříč, pohon předních kol
rozvod………………………….....OHV se dvěma ventily na válec
příprava směsi…………………..karburátor
zdvihový objem………………...1 289cm3
nejvyšší výkon……………….....cca 44 kW/60 k
při……………………………........5 000ot/min
nejvyšší točivý moment……….cca 110 Nm
při……………………………........3 000ot/min
V max………………………….....160 Km/h
Zrychlení 0-100Km/h………….cca13 s
-ÚPRAVA
-motor:
- snížená hlava 0,8 mm
- leštěné sací a výfukové kanály
- pasované kanály z hlavy na saní a výfukové potrubí
- průhledné víčko rozdělovače
- zapalovací svíčky BOSCH se čtyřmi jiskřištěmi
- odlehčený setrvačník 1,5 Kg
- řemenice0,5 Kg
- startér z Felície
- nové rozvody a veškeré nové těsnění
- matice a šrouby v NEREZU!!
-pětistupňová manuální (bez úprav) , pod celým motorem ližina o síle 7mm! kombinací ocel+nerez
-leštěné díly: termostat, víko ventilů, alterátor, startér, rozpěrná mezi tlumičema
-sací potrubí:
- kryt motoru z Felície 1.3 Mpi, sportovní kónusový filtr s tepelným štítem vše v krémové barvě
- nerezovou leštěnou trubkou vlastní výroby
- oddychový filtr značky PILOT
-výfukové potrubí:
- svody a středový tlumič originál, zadní výfuk vlastní výroby z nerezu průměr 100 mm
-motorový prostor:
- desing lakováných dílů v slonové kosti + přední příčka a kapota
- desing leštěné kloboučkové matice a desing maltézké kříže
- elektro instalace nově potažená v nové izovaci
- modře podsvícen motorový prostor
- kapota otevíraná na tlumičich z 5.dvěřích
-LITÁ KOLA
- BBS RM 012 6,5x15" ET 33
- barva: červená metaliza (lucifer) vzorním Peugeot
-PNEUMATIKY
- Continental ContiSportContact 165/45 R15
-PODVOZEK
-zadní: HP Sporting (tuning) 30-90mm, dorazy origo a doraz raceland: 4cm na každé straně
-přední: HP Sporting (tuning) 30-100mm, dorazy origo upravený a 1cm dorazu Raceland na každé straně
-natřené podběhy v sloní kosti,
-KAROSERIE
-přední strana:
- přední nárazník svařený vrchní díl favorit a spodní Felície +98 a zahlazen - černá metalíza
- kulaté denní svícení svítivost 6000K a chrom ozdobný kroužek
- maska z +93 upravená(zahlazená)
- přední čírá světla (skleněná), čočky, bi-xenony 10 000 Kelvin +Angel Eyes kroužky
- zamračená kapota zavařené nasávání topení desing díry v kapotě, dvoubarevně lakovaná
- centrální stěrač, stěrač FLAT
- na přední skle clonítko
- černý kožený návlek na kapotu
-boční strana:
- boční černé čiré blinkry s luxeon ledky z VW
- sportovní zrcátka (kapky)
- bočních dveří u řidiče nápisy firem
- plastové lemy - černé metalíze
-zadní strana:
- zadní zahlazený nárazník z orig. Favorita SPZ pod nárazníkem – černé metalíze
- rovny kryt místo zadní SPZ mezi světly
- zadní světel kouřovočervený kryty
- osvětlení: diademovými žárovky v blinkrech, LED žárovky
- zpátečkách diademové žárovky
- 5.dvěřích zavařen stěrač a ostřikovač
-BRZDY
- přední brzdy po celkové GO v laku nové destičky LUCAS, hadice a prachovky, zadní brzdy po celkové GO v laku.
- přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-INTERIÉR
- původní interiér z Favorita +93
-doplňky v interiéru stříknuté černou barvou
- středoví panel z Felície
- černé koberečky s synbol maltézkými kříži
- rámeček kolem řadicí páky z leštěného nerezu
- letecké vypínače s krycím štítem
- hliníkové kličky na stahování oken
- tachometr v MPH + ALU leštěné rámečky kolem budiků, přístojový štít v černém floku
- sportovní volant Victor + nába Victor
- sportovní pedály MOMO
- krácená řadicí páka hlavicí MOMO
- 4 bod sportovní pásy MOMO
- sportovní sedačky od firmy König
- zabudované přídavné budíky v palubce: teplota oleje, tlak oleje , voltmetr
-AUDIO
-baterie: BOSCH 74Ah, bateriové svorky pozlacené plus s digitální displej voltmetr
-příslušenství: pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky pozlacené s digitálním voltmetr
-kabely: Carpower
-zástavba v přední části:
-radio: CD/MP3 receiver SONY Xpód CDX-GT500 (4x50W) s dálkovým ovládáním
-výškové reproduktory: SONY XS-H03, 25mm
-vpředu: dvoupásmové komponentní reproduktory SONY XS-F1724SE, 170mm
-zástavba v zavazadelníku:
-zadní: ovály SONY XS-F6926SE, 6"x9"
-v podlaze v kufru: SONY XS-F1036SE, 100mm
-subwoofer: SONY XS-L122P5S 1300W, 300mm
-zesilovač: POWER CONCEPT BY MONACOR HPB-502, 2x250W zapojení do můstku 1x500W
-DVD přehrávač: SONY DVD DVP-FX720 s dálkovým ovládáním
-LCD monitor: typ TM-6169 zabudované v palubce dvířkách kastiku
-kapacitor: GHOST 1F z digitálním displejem kolísání napětí
-ozvučnice basreflex zabudovaná podlaze místo rezervy
-kufr potažen světlé látce a černě lakovanými díly
-CO JE V PLÁNU?,....... A CO BUDE V ROCE 2013??
A tímto bych chtěl také poděkovat svému tátovi za pomoc s autem, moc děkuji.
- VIDEO I.: www.stream.cz/video/24618 -favo-tuning
- VIDEO II.: www.stream.cz/video/20114 6-fawo-tuning-ii
(NEW) - VIDEO III. www.stream.cz/video/.../4 08187-favo-tuning-iii
Fáčko winter car II. :skoda-virt.cz/cz/.../6812 -lubis-facko-135-ls-winter -car
Fáčko low : skoda-virt.cz/cz/.../1211 3-lubis-facko-low
Srazy v roce 2021:
- žádné srazy
Srazy v roce 2020:
- žádné srazy
Srazy v roce 2019:
- žádné srazy
Srazy v roce 2018:
- žádné srazy
Srazy v roce 2017:
- žádné srazy
Srazy v roce 2016:
- žádné srazy
Srazy v roce 2015:
-žádné srazy
Srazy v roce 2014:
-žádné srazy
Srazy v roce 2013:
- žádné srazy
Srazy v roce 2012:
- 5.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- jediný sraz s autem jinak jako divák (na čumandu :-) )
Srazy v roce 2011:
- 15.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- 18.6. RelaxMeeting – dostihové závodiště Pardubice
- 25.6. tuning x cars meeting 16. - Česká Skalice - Rozkoš
- 20.8. TpO Tuning sraz IV. - Třebechovice pod Orebem
Srazy v roce 2010:
- 1.5. fashion cars - Vysoké Mýto
-19.6. tuning x cars meeting 15. - Česká Skalice - Rozkoš
-31.7. 4. celorepublikový sraz vozů škoda Favorit - Horka II.
-21.8. TpO Tuning sraz III. - Třebechovice pod Orebem
-2.10. tuning x cars meeting 16. - Česká Skalice - Rozkoš
Srazy v roce 2009:
- 2.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- 30.5. tuning x cars meeting 13. - Česká Skalice - Rozkoš
- 4.7. 7th sraz skoda.virt.cz - Hrochův Týnec
-11.7. RelaxMeeting - dostihové závodiště Pardubice
- 1.8. III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
- 15.8. tuning sraz ,,na AMERICE,, II. - Třebechovice
- 22.8. 6.Podborský auto-hifi tuning sraz - Machov - okr. Náchod
Srazy v roce 2008:
- 3.5. tuning x cars meeting 11. - Česká Skalice - Rozkoš
- 17.5. fashion cars - Vysoké Mýto
- 21.6. tuning fest - Hradec Králové - letiště
- 12.7. sraz lidi ze stránek - Hrochův Týnec
- 2.8. celostatní sraz Favorit - Horka II Zruč nad Sázavou
- 3.8. Sraz Favorit u lizátek - Hradec Králové
- 23.8. 5.Podborský auto-hifi tuning sraz - Machov - okr. Náchod
- 6.9. tuning x cars meeting 12. - Česká Skalice - Rozko
- 13.9. Relax Meeting ATC Konopáč - Heřmanův Městec
- 21.9. Východočeský regionální sraz - Hradec Králové
ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2008:
- 3.8.08 - Celostátní sraz Favoritu: 3. místo nej tuning, 3. místo nej motor
ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2009:
- 1.8.09 - Celostátní sraz Favoritu: 3. místo nej tuning, 1. místo nej motor
- 22.8.09 - Podborský auto-hifi tuning sraz: 2. místo škoda, 1. místo nej motor
ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2010:
- 19.6. - 15. tuning x cars meeting: 2. místo oldies scene
-31.7. - 4. celorepublikový sraz vozů škoda Favorit- 1. místo - desing motoru, 2. místo - tuning, 2. místo - audio, 3. místo - interiér
-2.10. - 16. tuning x cars meeting: 2. místo oldies scene
-Škoda Favorit 135 GLX
Rok výroby……………………....1993
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený napříč, pohon předních kol
rozvod………………………….....OHV se dvěma ventily na válec
příprava směsi…………………..karburátor
zdvihový objem………………...1 289cm3
nejvyšší výkon……………….....cca 44 kW/60 k
při……………………………........5 000ot/min
nejvyšší točivý moment……….cca 110 Nm
při……………………………........3 000ot/min
V max………………………….....160 Km/h
Zrychlení 0-100Km/h………….cca13 s
-ÚPRAVA
-motor:
- snížená hlava 0,8 mm
- leštěné sací a výfukové kanály
- pasované kanály z hlavy na saní a výfukové potrubí
- průhledné víčko rozdělovače
- zapalovací svíčky BOSCH se čtyřmi jiskřištěmi
- odlehčený setrvačník 1,5 Kg
- řemenice0,5 Kg
- startér z Felície
- nové rozvody a veškeré nové těsnění
- matice a šrouby v NEREZU!!
-pětistupňová manuální (bez úprav) , pod celým motorem ližina o síle 7mm! kombinací ocel+nerez
-leštěné díly: termostat, víko ventilů, alterátor, startér, rozpěrná mezi tlumičema
-sací potrubí:
- kryt motoru z Felície 1.3 Mpi, sportovní kónusový filtr s tepelným štítem vše v krémové barvě
- nerezovou leštěnou trubkou vlastní výroby
- oddychový filtr značky PILOT
-výfukové potrubí:
- svody a středový tlumič originál, zadní výfuk vlastní výroby z nerezu průměr 100 mm
-motorový prostor:
- desing lakováných dílů v slonové kosti + přední příčka a kapota
- desing leštěné kloboučkové matice a desing maltézké kříže
- elektro instalace nově potažená v nové izovaci
- modře podsvícen motorový prostor
- kapota otevíraná na tlumičich z 5.dvěřích
-LITÁ KOLA
- BBS RM 012 6,5x15" ET 33
- barva: červená metaliza (lucifer) vzorním Peugeot
-PNEUMATIKY
- Continental ContiSportContact 165/45 R15
-PODVOZEK
-zadní: HP Sporting (tuning) 30-90mm, dorazy origo a doraz raceland: 4cm na každé straně
-přední: HP Sporting (tuning) 30-100mm, dorazy origo upravený a 1cm dorazu Raceland na každé straně
-natřené podběhy v sloní kosti,
-KAROSERIE
-přední strana:
- přední nárazník svařený vrchní díl favorit a spodní Felície +98 a zahlazen - černá metalíza
- kulaté denní svícení svítivost 6000K a chrom ozdobný kroužek
- maska z +93 upravená(zahlazená)
- přední čírá světla (skleněná), čočky, bi-xenony 10 000 Kelvin +Angel Eyes kroužky
- zamračená kapota zavařené nasávání topení desing díry v kapotě, dvoubarevně lakovaná
- centrální stěrač, stěrač FLAT
- na přední skle clonítko
- černý kožený návlek na kapotu
-boční strana:
- boční černé čiré blinkry s luxeon ledky z VW
- sportovní zrcátka (kapky)
- bočních dveří u řidiče nápisy firem
- plastové lemy - černé metalíze
-zadní strana:
- zadní zahlazený nárazník z orig. Favorita SPZ pod nárazníkem – černé metalíze
- rovny kryt místo zadní SPZ mezi světly
- zadní světel kouřovočervený kryty
- osvětlení: diademovými žárovky v blinkrech, LED žárovky
- zpátečkách diademové žárovky
- 5.dvěřích zavařen stěrač a ostřikovač
-BRZDY
- přední brzdy po celkové GO v laku nové destičky LUCAS, hadice a prachovky, zadní brzdy po celkové GO v laku.
- přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-INTERIÉR
- původní interiér z Favorita +93
-doplňky v interiéru stříknuté černou barvou
- středoví panel z Felície
- černé koberečky s synbol maltézkými kříži
- rámeček kolem řadicí páky z leštěného nerezu
- letecké vypínače s krycím štítem
- hliníkové kličky na stahování oken
- tachometr v MPH + ALU leštěné rámečky kolem budiků, přístojový štít v černém floku
- sportovní volant Victor + nába Victor
- sportovní pedály MOMO
- krácená řadicí páka hlavicí MOMO
- 4 bod sportovní pásy MOMO
- sportovní sedačky od firmy König
- zabudované přídavné budíky v palubce: teplota oleje, tlak oleje , voltmetr
-AUDIO
-baterie: BOSCH 74Ah, bateriové svorky pozlacené plus s digitální displej voltmetr
-příslušenství: pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky pozlacené s digitálním voltmetr
-kabely: Carpower
-zástavba v přední části:
-radio: CD/MP3 receiver SONY Xpód CDX-GT500 (4x50W) s dálkovým ovládáním
-výškové reproduktory: SONY XS-H03, 25mm
-vpředu: dvoupásmové komponentní reproduktory SONY XS-F1724SE, 170mm
-zástavba v zavazadelníku:
-zadní: ovály SONY XS-F6926SE, 6"x9"
-v podlaze v kufru: SONY XS-F1036SE, 100mm
-subwoofer: SONY XS-L122P5S 1300W, 300mm
-zesilovač: POWER CONCEPT BY MONACOR HPB-502, 2x250W zapojení do můstku 1x500W
-DVD přehrávač: SONY DVD DVP-FX720 s dálkovým ovládáním
-LCD monitor: typ TM-6169 zabudované v palubce dvířkách kastiku
-kapacitor: GHOST 1F z digitálním displejem kolísání napětí
-ozvučnice basreflex zabudovaná podlaze místo rezervy
-kufr potažen světlé látce a černě lakovanými díly
-CO JE V PLÁNU?,....... A CO BUDE V ROCE 2013??
A tímto bych chtěl také poděkovat svému tátovi za pomoc s autem, moc děkuji.
- VIDEO I.: www.stream.cz/video/24618 -favo-tuning
- VIDEO II.: www.stream.cz/video/20114 6-fawo-tuning-ii
(NEW) - VIDEO III. www.stream.cz/video/.../4 08187-favo-tuning-iii
Fáčko winter car II. :skoda-virt.cz/cz/.../6812 -lubis-facko-135-ls-winter -car
Fáčko low : skoda-virt.cz/cz/.../1211 3-lubis-facko-low
Lubis/Fáčko 135 GLX - komentáře:
15:50:53
17.05.2010
17.05.2010
outkast136 - zrušená registrace
-> Lubis: jono, ale pekny bude to super, skus je tam nasadit ted a poloz auto nomalne na kola podlozeny drevem tak aby to imitovalo vysku pneu a uvidis jak to pekne sedne k tomu snizeni, ale sak vpohode pokud se ti chce, jinak pekny kola, nedalo by mi to a musel bych na nich delat a co nejdriv nasadit
17:04:51
15.05.2010
15.05.2010
Lubis
-> outkast136: ale fotka nic moc ale dám to jsem
14:26:27
15.05.2010
15.05.2010
outkast136 - zrušená registrace
-> Lubis: mas fotku? to vis sem zvedavej
16:45:13
14.05.2010
14.05.2010
Lubis
-> outkast136: vím vím,....jo dával jsem je tam.
23:51:53
13.05.2010
13.05.2010
outkast136 - zrušená registrace
-> Lubis: taky pekny
vim ze to rikam porad ale chce to ty bbs to pak bude pecka, neskousels je jeste aspon jen tak nasadit?
vim ze to rikam porad ale chce to ty bbs to pak bude pecka, neskousels je jeste aspon jen tak nasadit?
21:02:52
10.05.2010
10.05.2010
Lubis
-> outkast136: to bude ale budem se muset s tím poradit
22:43:11
09.05.2010
09.05.2010
outkast136 - zrušená registrace
-> Lubis: no kazdopadne to bude zajimavy jako, uvidime jak dopadnem
22:07:43
09.05.2010
09.05.2010
OndraKrupi
-> Lubis: no řeknu to takhle kdyby ty věci stáli 1kč/kus tak mam 10-20,-kč
měl jsem jít s vámi na "čumendu" na ostatní auta.
měl jsem jít s vámi na "čumendu" na ostatní auta.
22:04:03
09.05.2010
09.05.2010
Lubis
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: to jo ale jestli kupovali to nevím ale byli tam.
22:02:30
09.05.2010
09.05.2010
OndraKrupi
-> Lubis: stát a kupovat je rozdíl.
22:01:55
09.05.2010
09.05.2010
Lubis
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: ale furt tam někdo stál
22:01:10
09.05.2010
09.05.2010
Lubis
-> Lubis: a ono se to dá nějak objed na to náměstí kámoš to objížděl to vím.
22:00:45
09.05.2010
09.05.2010
OndraKrupi
Lubis 09.05.10 21:38:05 napsal:
→ Tomaso435: jj kšefty mu šli dobře no moc slavný to nebylo
→ Tomaso435: jj kšefty mu šli dobře no moc slavný to nebylo
22:00:01
09.05.2010
09.05.2010
Lubis
-> outkast136: vím vím no já mám pod celém motoru ližinu takže nějaká ta rána nevadí ale horší je přední rárazník , a to retardéry to jde jako první než kola ta to je průser!!
21:52:57
09.05.2010
09.05.2010
outkast136 - zrušená registrace
-> Lubis: jono celkem problem tedka, jak je odjezd na to namesti tak to bych jel asi raci az posledni, uz minulej rok sem myslel ze raci pojedu pravou stranou po chodniku abych nechytal motorem docela ulet a na trave v kepmu sem nechaval vyhrabanou caru od prevodovky, ale tak trava a hlina nevadi, horsi ty kostky
21:40:49
09.05.2010
09.05.2010
Lubis
-> outkast136: chci tam vyrazit ale taky moc nevím, mám stach jak to tam překonám