Lubis/Fáčko 135 GLX Lubis/Fáčko 135 GLX

komentáře | popis | fotky | Lubis | 10.07.24 12:11 | 298x v oblíbených
-Srazy od 2022 - 2024 nic!!!



Srazy v roce 2021:

- žádné srazy



Srazy v roce 2020:

- žádné srazy



Srazy v roce 2019:

- žádné srazy



Srazy v roce 2018:

- žádné srazy



Srazy v roce 2017:

- žádné srazy



Srazy v roce 2016:

- žádné srazy



Srazy v roce 2015:

-žádné srazy



Srazy v roce 2014:

-žádné srazy



Srazy v roce 2013:

- žádné srazy



Srazy v roce 2012:

- 5.5. fashion cars - Vysoké Mýto

- jediný sraz s autem jinak jako divák (na čumandu :-) )



Srazy v roce 2011:

- 15.5. fashion cars - Vysoké Mýto

- 18.6. RelaxMeeting – dostihové závodiště Pardubice

- 25.6. tuning x cars meeting 16. - Česká Skalice - Rozkoš

- 20.8. TpO Tuning sraz IV. - Třebechovice pod Orebem



Srazy v roce 2010:

- 1.5. fashion cars - Vysoké Mýto

-19.6. tuning x cars meeting 15. - Česká Skalice - Rozkoš

-31.7. 4. celorepublikový sraz vozů škoda Favorit - Horka II.

-21.8. TpO Tuning sraz III. - Třebechovice pod Orebem

-2.10. tuning x cars meeting 16. - Česká Skalice - Rozkoš



Srazy v roce 2009:

- 2.5. fashion cars - Vysoké Mýto

- 30.5. tuning x cars meeting 13. - Česká Skalice - Rozkoš

- 4.7. 7th sraz skoda.virt.cz - Hrochův Týnec

-11.7. RelaxMeeting - dostihové závodiště Pardubice

- 1.8. III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.

- 15.8. tuning sraz ,,na AMERICE,, II. - Třebechovice

- 22.8. 6.Podborský auto-hifi tuning sraz - Machov - okr. Náchod



Srazy v roce 2008:

- 3.5. tuning x cars meeting 11. - Česká Skalice - Rozkoš

- 17.5. fashion cars - Vysoké Mýto

- 21.6. tuning fest - Hradec Králové - letiště

- 12.7. sraz lidi ze stránek - Hrochův Týnec

- 2.8. celostatní sraz Favorit - Horka II Zruč nad Sázavou

- 3.8. Sraz Favorit u lizátek - Hradec Králové

- 23.8. 5.Podborský auto-hifi tuning sraz - Machov - okr. Náchod

- 6.9. tuning x cars meeting 12. - Česká Skalice - Rozko

- 13.9. Relax Meeting ATC Konopáč - Heřmanův Městec

- 21.9. Východočeský regionální sraz - Hradec Králové



ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2008:

- 3.8.08 - Celostátní sraz Favoritu: 3. místo nej tuning, 3. místo nej motor



ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2009:

- 1.8.09 - Celostátní sraz Favoritu: 3. místo nej tuning, 1. místo nej motor

- 22.8.09 - Podborský auto-hifi tuning sraz: 2. místo škoda, 1. místo nej motor



ZÍSKANÉ OCENĚNÍ 2010:

- 19.6. - 15. tuning x cars meeting: 2. místo oldies scene

-31.7. - 4. celorepublikový sraz vozů škoda Favorit- 1. místo - desing motoru, 2. místo - tuning, 2. místo - audio, 3. místo - interiér

-2.10. - 16. tuning x cars meeting: 2. místo oldies scene



-Škoda Favorit 135 GLX



Rok výroby……………………....1993



MOTOR

zážehový řadový čtyřválec,uložený napříč, pohon předních kol

rozvod………………………….....OHV se dvěma ventily na válec

příprava směsi…………………..karburátor

zdvihový objem………………...1 289cm3

nejvyšší výkon……………….....cca 44 kW/60 k

při……………………………........5 000ot/min

nejvyšší točivý moment……….cca 110 Nm

při……………………………........3 000ot/min

V max………………………….....160 Km/h

Zrychlení 0-100Km/h………….cca13 s



-ÚPRAVA

-motor:



- snížená hlava 0,8 mm

- leštěné sací a výfukové kanály

- pasované kanály z hlavy na saní a výfukové potrubí

- průhledné víčko rozdělovače

- zapalovací svíčky BOSCH se čtyřmi jiskřištěmi

- odlehčený setrvačník 1,5 Kg

- řemenice0,5 Kg

- startér z Felície

- nové rozvody a veškeré nové těsnění

- matice a šrouby v NEREZU!!

-pětistupňová manuální (bez úprav) , pod celým motorem ližina o síle 7mm! kombinací ocel+nerez

-leštěné díly: termostat, víko ventilů, alterátor, startér, rozpěrná mezi tlumičema



-sací potrubí:

- kryt motoru z Felície 1.3 Mpi, sportovní kónusový filtr s tepelným štítem vše v krémové barvě

- nerezovou leštěnou trubkou vlastní výroby

- oddychový filtr značky PILOT



-výfukové potrubí:

- svody a středový tlumič originál, zadní výfuk vlastní výroby z nerezu průměr 100 mm



-motorový prostor:

- desing lakováných dílů v slonové kosti + přední příčka a kapota

- desing leštěné kloboučkové matice a desing maltézké kříže

- elektro instalace nově potažená v nové izovaci

- modře podsvícen motorový prostor

- kapota otevíraná na tlumičich z 5.dvěřích



-LITÁ KOLA

- BBS RM 012 6,5x15" ET 33

- barva: červená metaliza (lucifer) vzorním Peugeot



-PNEUMATIKY

- Continental ContiSportContact 165/45 R15



-PODVOZEK

-zadní: HP Sporting (tuning) 30-90mm, dorazy origo a doraz raceland: 4cm na každé straně



-přední: HP Sporting (tuning) 30-100mm, dorazy origo upravený a 1cm dorazu Raceland na každé straně



-natřené podběhy v sloní kosti,



-KAROSERIE

-přední strana:

- přední nárazník svařený vrchní díl favorit a spodní Felície +98 a zahlazen - černá metalíza

- kulaté denní svícení svítivost 6000K a chrom ozdobný kroužek

- maska z +93 upravená(zahlazená)

- přední čírá světla (skleněná), čočky, bi-xenony 10 000 Kelvin +Angel Eyes kroužky

- zamračená kapota zavařené nasávání topení desing díry v kapotě, dvoubarevně lakovaná

- centrální stěrač, stěrač FLAT

- na přední skle clonítko

- černý kožený návlek na kapotu



-boční strana:

- boční černé čiré blinkry s luxeon ledky z VW

- sportovní zrcátka (kapky)

- bočních dveří u řidiče nápisy firem

- plastové lemy - černé metalíze



-zadní strana:

- zadní zahlazený nárazník z orig. Favorita SPZ pod nárazníkem – černé metalíze

- rovny kryt místo zadní SPZ mezi světly

- zadní světel kouřovočervený kryty

- osvětlení: diademovými žárovky v blinkrech, LED žárovky

- zpátečkách diademové žárovky

- 5.dvěřích zavařen stěrač a ostřikovač



-BRZDY

- přední brzdy po celkové GO v laku nové destičky LUCAS, hadice a prachovky, zadní brzdy po celkové GO v laku.

- přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance





-INTERIÉR

- původní interiér z Favorita +93

-doplňky v interiéru stříknuté černou barvou

- středoví panel z Felície

- černé koberečky s synbol maltézkými kříži

- rámeček kolem řadicí páky z leštěného nerezu

- letecké vypínače s krycím štítem

- hliníkové kličky na stahování oken

- tachometr v MPH + ALU leštěné rámečky kolem budiků, přístojový štít v černém floku

- sportovní volant Victor + nába Victor

- sportovní pedály MOMO

- krácená řadicí páka hlavicí MOMO

- 4 bod sportovní pásy MOMO

- sportovní sedačky od firmy König

- zabudované přídavné budíky v palubce: teplota oleje, tlak oleje , voltmetr



-AUDIO

-baterie: BOSCH 74Ah, bateriové svorky pozlacené plus s digitální displej voltmetr

-příslušenství: pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky pozlacené s digitálním voltmetr

-kabely: Carpower



-zástavba v přední části:



-radio: CD/MP3 receiver SONY Xpód CDX-GT500 (4x50W) s dálkovým ovládáním

-výškové reproduktory: SONY XS-H03, 25mm

-vpředu: dvoupásmové komponentní reproduktory SONY XS-F1724SE, 170mm



-zástavba v zavazadelníku:



-zadní: ovály SONY XS-F6926SE, 6"x9"

-v podlaze v kufru: SONY XS-F1036SE, 100mm

-subwoofer: SONY XS-L122P5S 1300W, 300mm

-zesilovač: POWER CONCEPT BY MONACOR HPB-502, 2x250W zapojení do můstku 1x500W

-DVD přehrávač: SONY DVD DVP-FX720 s dálkovým ovládáním

-LCD monitor: typ TM-6169 zabudované v palubce dvířkách kastiku

-kapacitor: GHOST 1F z digitálním displejem kolísání napětí

-ozvučnice basreflex zabudovaná podlaze místo rezervy

-kufr potažen světlé látce a černě lakovanými díly



-CO JE V PLÁNU?,....... A CO BUDE V ROCE 2013??



A tímto bych chtěl také poděkovat svému tátovi za pomoc s autem, moc děkuji.



- VIDEO I.: www.stream.cz/video/24618 -favo-tuning

- VIDEO II.: www.stream.cz/video/20114 6-fawo-tuning-ii

(NEW) - VIDEO III. www.stream.cz/video/.../4 08187-favo-tuning-iii



Škoda Favorit sraz - Horka II 1.-3.8.2008 - mix




Fáčko winter car II. :skoda-virt.cz/cz/.../6812 -lubis-facko-135-ls-winter -car



Fáčko low : skoda-virt.cz/cz/.../1211 3-lubis-facko-low

Lubis/Fáčko 135 GLX - komentáře:

21:03:09
26.01.2010
OndraKrupi
-> Lubis: ale zase to bude vypadat skvěle
20:55:48
26.01.2010
OndraKrupi
-> Lubis: ještě tam zapracovat ty 4 body a je to dokonalost.
upraveno 1x, naposled 26.01.2010 20:56:29
19:58:57
26.01.2010
Lubis
-> foxxx: díky4 ,taky si myslím.
19:55:52
26.01.2010
foxxx
-> Lubis: moc dobrej vibjer pjekny posezeni a i stylové
15:58:05
26.01.2010
Lubis
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: díky,... už se těším až budou v autě a až se do nich posadím a někam vyrazím. 3
10:21:56
26.01.2010
OndraKrupi
-> Lubis: MOC PĚKNÝ 4
08:39:48
26.01.2010
Hofik
-> Lubis: Luxusní!!!ty tam budou sedět jak ulitý!!!
17:34:46
25.01.2010
Lubis
už jsme se dočkal2 sportovní sedačky1 4
zvětšit Lubis/Fáčko 135 GLX - obrázek od Lubis vložen 25.01.2010 17:34:46
10:39:28
24.01.2010
pitrs-84@
-> Lubis: co neprejedes tak preskaces........
17:59:26
23.01.2010
Lubis
-> black_dragons: hm,...ta to je dobrý když to jde.
17:53:28
23.01.2010
black_dragons
-> Lubis: ja jezdil pres retardery skoro dene a pohoda..
16:17:27
23.01.2010
Lubis
-> black_dragons: Jóó,... dá se ale stejně to není na ty jejich příčné prahy (zpomalovací retardéry co ted montují všude kde se dá)!8
11:41:43
22.01.2010
black_dragons
-> sekyn: ja mel auto na kazdodenni jezdeni a byl sem cca o 4 cm niž...
21:22:07
19.01.2010
sekyn
mě se to snížení taky moc líbí kdybych neměl autíčko na každodenníí ježdění taky by šel dolu
17:23:35
19.01.2010
sekyn
taky te zdravim no je na case abych ho trochu zkulturnil, koroze chudaka malého trapí a musi se ledaco zrenovovat. Jsem zvedavej co vsechno letos stihnu jinak koukam za tebou dalsi kus prace chvalim
19:12:30
17.01.2010
pitrs-84@
ja kdyz hodim auto o 10cm dolu tak mi to udela sbihavost o 2stupne dovnitr,takze ted na zima jak sem to zvedal tak sem byl zase na geometrii a bylo to zas naopak...2stupne rozbeh,to staci na to aby si za dva mesice zliskal pekne gumy....ja tedy delam geometrii dvakrat rocne,jenom kvuli HP
10:56:39
17.01.2010
Lubis
-> black_dragons: to jsem si moc nevšimnul že to jde těžko.Díky za vysvětlení a za radu.4
06:09:07
17.01.2010
black_dragons
-> Lubis: vsim sis ze pri kazde zmene vysky auta jde bud volant lehceji nebo tuž ??? to same o vraceni zpet z rejdu ??? to vse dela smena svetle vysky od 0-po treba -10cm se razantne meni geometrie kdyz zvedas auto predni kola jdou do rozbihavosti a kdyz jdes dolu jdou do zbihavosti a gumy ti zmizi vnitrkem .... a nemluvim o Ačkach .. kdyz jdes dolu to pak ve zbihavostti jde jeste rychleji ... ono nejde o to ze to zvednes... , zvednes to a rozhodis si celou geometrii na aute ono je dobre udelat podvozek tak jak chces s autem jezdit a zajet na geomettrii... a poku muzu doporucut zajed na nejakou ktera je zapustena v zemi a nemusis sebou tahat prkna 1
13:09:18
16.01.2010
Lubis
-> pitrs-84@: no jenže před tím to nešlo vrátit ale ted už to můžu kdykoliv zvednout to je ted ta výhoda.3
Extreme Tyres