skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
V dubnu roku 2014 bylo toto vozidlo prodáno/vyměněno za Felicii 1.3 MPi r.v. 2000. Časem místo Felicie pak byla Octavia, pak Fabia... Nechávám tu zde popis a galerku Fáčka jako vzpomínku na šťastné a bezstarostné roky mého života.
Škoda Favorit GLX Black Line 781.135, uvedení do provozu 29.6.1993, vyrobený 675 384 kus
Motor
-Původní motor se 120 000 km musel být vyměněn za jiný. Důvodem byl utrhnutý šroub, který drží hlavu a blok. Po nevydařeném povolení s navařením matice na šroub a pokusu vyndat šroub vytahovákem, mi blok motoru praskl.
-Typ 781.135, nový rozvodový řetěz, hliníkové rozvodové tyčky, korkové těsnění pod vanu, spojka LUK, všechny gufera, silentbloky, přetěsněno Lukoprenem, nová palivová pumpa, rozdělovač po repasi, víčko Hanhart, zapalovací kabeli Tesla silikon, svíčky D17YC, řemen Continental, nová vodní pumpa s novým Gumokov silentblokem, nové uložení telefonu, hlava zabroušena o 0,2mm, vyleštěné kanály a leštěné ventily, karburátor po repasi-nové membrány, podložka pod karburátor, ...
Kastle
-Co šlo, vyvařeno. Dutiny vystříkány Resistinem ML, podvozek nastříkán Tlumex Plastem. Nové zadní páté dveře.
Zadní náprava
-Tlumiče Mayle produkts (kapalinové) v modré barvě, pružiny Felicia Combi 1.6 v červené barvě, nové prasátka Lucas TRW a celý zadní brzdový rozvod , bubny natřeny na červeno (Hemmerite). Zadní stabilizátor z Felicie. Náprava natřena černým Chemolakem.
Přední náprava
-Tlumiče Kayaba Excel G (plynokapalinové), pružiny klasik Fávo, kotouče Ferodo, brzdové destičky Lucas TRW, pryžové části brzd Rubena, celý brzdový rozvod nový, všechny čepy jak spodní tak rejdové Lucas TRW, ramena a části brzd natřeny na červeno (Hemmerite), homoklouby Ruville, všechny silenbloky nové, hřebenové řízení promazáno grafitovou vazelínou včetně nových manžet.
Řidičův revír
-Palubní počítač APRI CD1-karburátorová verze. Černý čtyřramenný volant, autorádio Panasonic na MP3,AUX. přední repro včetně výškových repro originál Black Line (Blaupunkt), zadní plato z MDF desky osazeny 3pásmovými MAC Audio oválky, fungující dvoutlačítkové stropní hodiny, zadní kufr osvětlen panelem z Felicie, řadící páka v kůži, centrální zamykání, imobilizér, centrální zapínání sahary + dopojená kontrolka ABS pro činnost sahary, hasící přístroj Pyrocool pod sedačkou spolujezdce, uzamykalelný spolujezdcův kaslík, topení z Felicie.
Optika
Kola Ronal pěti paprskové Black Line v bílém komaxitu, zadní stříška nad páté dveře, anténa se zesilovačem Felicia, přední světlomety upraveny na černo + odstranění směrových oranžových baněk a nahrazeny stříbrnými žárovkami svítícími oranžově, boční kouřové blinkry, fungující střešní okno, ostřikovače světel-vypojeno, žere vodu, zpětné zrcátka z Felicie, lízátko pod nárazník, koncovka výfuku original Škoda.
Škoda Favorit GLX Black Line 781.135, uvedení do provozu 29.6.1993, vyrobený 675 384 kus
Motor
-Původní motor se 120 000 km musel být vyměněn za jiný. Důvodem byl utrhnutý šroub, který drží hlavu a blok. Po nevydařeném povolení s navařením matice na šroub a pokusu vyndat šroub vytahovákem, mi blok motoru praskl.
-Typ 781.135, nový rozvodový řetěz, hliníkové rozvodové tyčky, korkové těsnění pod vanu, spojka LUK, všechny gufera, silentbloky, přetěsněno Lukoprenem, nová palivová pumpa, rozdělovač po repasi, víčko Hanhart, zapalovací kabeli Tesla silikon, svíčky D17YC, řemen Continental, nová vodní pumpa s novým Gumokov silentblokem, nové uložení telefonu, hlava zabroušena o 0,2mm, vyleštěné kanály a leštěné ventily, karburátor po repasi-nové membrány, podložka pod karburátor, ...
Kastle
-Co šlo, vyvařeno. Dutiny vystříkány Resistinem ML, podvozek nastříkán Tlumex Plastem. Nové zadní páté dveře.
Zadní náprava
-Tlumiče Mayle produkts (kapalinové) v modré barvě, pružiny Felicia Combi 1.6 v červené barvě, nové prasátka Lucas TRW a celý zadní brzdový rozvod , bubny natřeny na červeno (Hemmerite). Zadní stabilizátor z Felicie. Náprava natřena černým Chemolakem.
Přední náprava
-Tlumiče Kayaba Excel G (plynokapalinové), pružiny klasik Fávo, kotouče Ferodo, brzdové destičky Lucas TRW, pryžové části brzd Rubena, celý brzdový rozvod nový, všechny čepy jak spodní tak rejdové Lucas TRW, ramena a části brzd natřeny na červeno (Hemmerite), homoklouby Ruville, všechny silenbloky nové, hřebenové řízení promazáno grafitovou vazelínou včetně nových manžet.
Řidičův revír
-Palubní počítač APRI CD1-karburátorová verze. Černý čtyřramenný volant, autorádio Panasonic na MP3,AUX. přední repro včetně výškových repro originál Black Line (Blaupunkt), zadní plato z MDF desky osazeny 3pásmovými MAC Audio oválky, fungující dvoutlačítkové stropní hodiny, zadní kufr osvětlen panelem z Felicie, řadící páka v kůži, centrální zamykání, imobilizér, centrální zapínání sahary + dopojená kontrolka ABS pro činnost sahary, hasící přístroj Pyrocool pod sedačkou spolujezdce, uzamykalelný spolujezdcův kaslík, topení z Felicie.
Optika
Kola Ronal pěti paprskové Black Line v bílém komaxitu, zadní stříška nad páté dveře, anténa se zesilovačem Felicia, přední světlomety upraveny na černo + odstranění směrových oranžových baněk a nahrazeny stříbrnými žárovkami svítícími oranžově, boční kouřové blinkry, fungující střešní okno, ostřikovače světel-vypojeno, žere vodu, zpětné zrcátka z Felicie, lízátko pod nárazník, koncovka výfuku original Škoda.