skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozhod jsem se auto předělám zpět na seriové vozidlo, ale zase se mi to nějak vymklo z rukou
a dopadlo to tak jak to dopadlo :)
Vím že Fela RS neexistovala ale co nebylo může být :)
Interiér:
sedačky komplet octávia v plánu přečalounit na RS stylu
volant Fabia II kožený s funkčním airbagem
budíky ve stylu RS
pedály RS
řadička RS
kožená rukojeť ruční brzdy
loketní opěrka
KLIMA, servo, ABS, vyhřívané sedadla, el. zrcátka a vyhřívaná
el. okna i zadní s automat dojezdy a ovládané i z DO auto. zavžení po zamknutí, auto. otevření povelem DO
2x airbag
DO s vystřelovacím klíčkem
koberečky RS
Motor:
1,6 VW
aktual 2008
čip Motor Excel
vačka ME
hlava ME
78kW a další úpravy:
filtr - vložka KN a úprava boxu
svody 4 do 1
výfuk střed Remus konec soieta koncovka RS
svíčky iridium
odlehčený setrvačník
použitý přípravek RVS pro kovokeramický povrch všech pohyblivých komponent v motoru
Exterier:
nárazníky atest
folie atest
maska ellri atest
křídlo atest
chromované kryta klik a zrcátek atest
Alu chrom 15" gumy 195/45/15 zapsány v TP
zadní kotouče děrované golf III
přední kotouče děrované Zimerman atest
HP podvozek snížené na 5 drážku :)
stabilizátory vepředu a vzadu
podložky předek 2,5 zadek 3cm
zaklepané lemy
zavařený otvor na kapotě k topení
páté dveře ala octavia II výlis na RZ a hranka až ke světlům
zadní světla Golf III
stěrače banány, ostřikovače Fábie
aktual 2008:
čirá optika s anděly a xenony Vektra
zamračená kapota
audio zástavba
volant FabiaII v kůži
new kola Borbet BS chrom 8x15 ET20 pneu 195/45/15
další plány:
zavaření gumových lišt nad dveřmi
rozšíření lemů a prahů
motor: svody 4-2-1 ME + koplet vyfuk, vrtání 77!!!!!!!!!!!!!!!!
snížení podvozku
new přední nárazník a úprava zadního
úprava interiéru černá + cappuccino lamino-kůže
změna muzyky
a dopadlo to tak jak to dopadlo :)
Vím že Fela RS neexistovala ale co nebylo může být :)
Interiér:
sedačky komplet octávia v plánu přečalounit na RS stylu
volant Fabia II kožený s funkčním airbagem
budíky ve stylu RS
pedály RS
řadička RS
kožená rukojeť ruční brzdy
loketní opěrka
KLIMA, servo, ABS, vyhřívané sedadla, el. zrcátka a vyhřívaná
el. okna i zadní s automat dojezdy a ovládané i z DO auto. zavžení po zamknutí, auto. otevření povelem DO
2x airbag
DO s vystřelovacím klíčkem
koberečky RS
Motor:
1,6 VW
aktual 2008
čip Motor Excel
vačka ME
hlava ME
78kW a další úpravy:
filtr - vložka KN a úprava boxu
svody 4 do 1
výfuk střed Remus konec soieta koncovka RS
svíčky iridium
odlehčený setrvačník
použitý přípravek RVS pro kovokeramický povrch všech pohyblivých komponent v motoru
Exterier:
nárazníky atest
folie atest
maska ellri atest
křídlo atest
chromované kryta klik a zrcátek atest
Alu chrom 15" gumy 195/45/15 zapsány v TP
zadní kotouče děrované golf III
přední kotouče děrované Zimerman atest
HP podvozek snížené na 5 drážku :)
stabilizátory vepředu a vzadu
podložky předek 2,5 zadek 3cm
zaklepané lemy
zavařený otvor na kapotě k topení
páté dveře ala octavia II výlis na RZ a hranka až ke světlům
zadní světla Golf III
stěrače banány, ostřikovače Fábie
aktual 2008:
čirá optika s anděly a xenony Vektra
zamračená kapota
audio zástavba
volant FabiaII v kůži
new kola Borbet BS chrom 8x15 ET20 pneu 195/45/15
další plány:
zavaření gumových lišt nad dveřmi
rozšíření lemů a prahů
motor: svody 4-2-1 ME + koplet vyfuk, vrtání 77!!!!!!!!!!!!!!!!
snížení podvozku
new přední nárazník a úprava zadního
úprava interiéru černá + cappuccino lamino-kůže
změna muzyky
RS 1,6 EVO II - komentáře:
15:45:08
21.02.2008
21.02.2008
Rosta
-> goofy1983: to je tajemství :)
09:37:32
14.02.2008
14.02.2008
Zdendis
Rosta:Jedna z dalších pěkných nepřeplácaných felicii,opravdu pěkná práce.. Jen tak dál
20:43:09
13.02.2008
13.02.2008
CHLUP
mrdaaaaaa
12:02:21
12.02.2008
12.02.2008
sko-fan
really nice felda....very decent
13:18:05
05.02.2008
05.02.2008
Péďa17
Very good!!!
21:50:18
04.02.2008
04.02.2008
Creams
Teď jen dolakovat a pecka
22:56:23
03.02.2008
03.02.2008
Skury
Tak to je parádní práce!!!
22:10:43
03.02.2008
03.02.2008
Max
světla dobrý,ale nemračený by to bylo lepší
15:30:50
03.02.2008
03.02.2008
matomax
krasa.
17:49:43
01.02.2008
01.02.2008
Rosta
dyt to řikam 8000K je to nej :)
23:56:11
30.01.2008
30.01.2008
TG
14:10:17
30.01.2008
30.01.2008
U-Geen
-> TG: no nafotit to moc nejde :-) je to myslim jedna fotka kolujici po netu kolorovana ve photoshopu :)
13:18:35
30.01.2008
30.01.2008
TG
-> U-Geen: jj vim ty barvy, xenomann to ma nafoceny na strankach preci..
-> Creams: tak to mam spravny informace taktez :-)
-> Creams: tak to mam spravny informace taktez :-)
11:52:31
30.01.2008
30.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Creams: JJ 6000K se nejvíce podobá dennímu světlu.
11:34:00
30.01.2008
30.01.2008
Creams
JJ četl jsem nějaké diskuze a doporučuji 6000K jelikož údajně 8000K na vodě je špatně vidět ... je to jen na design více do modra osobně bych volil 6000K
00:27:01
30.01.2008
30.01.2008
U-Geen
-> TG: nj... na toledo se bohuzel zadny cockovy, natoz xenon lampy nedelaj :)
23:07:25
29.01.2008
29.01.2008
TG
-> U-Geen: ja je budu mit v origo xenon lampach co octy maji...
17:03:01
29.01.2008
29.01.2008
U-Geen
-> TG: nee, tim jinou ma barvu, pak to prechazi do fialovy atd... ja mam 5kK a je to na muj vkus uz skoro moc modry :-) pravda mam to v normal parabole