skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Fun, 1.6, r.v. 1998, barva žluto-okrová
SPECIFIKACE 2016
Exteriér: 3dílná kola Schmidt Modern Line 9x16 ET21 a 9,5x16 ET2 + gumy 215/35R16, jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek od West Garage, přední brzdy 288mm z Škody Fabia RS, zadní brzdy 270mm z VW Golf 2,3,6 a třmeny Alfa Romeo 33
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, auto rozřezané flexou (flexatuning v praxi) :-D
Interiér: Sportovní sedačky König/Recaro, palubní deska z octavie 1, budíky na tlak turba, teplotu a tlak oleje, čtyřbodové pásy, harness bar za sedačkama...
Motor: 1.8T, AGU 110kW (150PS), IC z Ford Mondeo TDI, alu potrubí od IC, BOV ventil Bidrin MK.III, výfuk 2,5" s plnoprůchozím středem a koncovým tlumičem ProRacing...
Audio: absolutně nic
SPECIFIKACE 2022
Exteriér: kola 17" (zimní plechy z Kodiaqa) a 18" (Work Meister S1 9x18 ET18 + 10.5x18 ET-1), jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek + digitalni management Airlift V3, přední chlazení brzdy 322mm + 6p třmeny Porsche, zadní chlazené brzdy 270mm + 4p třmeny Porsche + 1p třmen pro hydraulickou ručku,
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, přední nárazník bez znaku (prototypová serie Fun)
Interiér: 4x skořepina - vepředu Mirco RS7, vzadu ..., 6-bodové práce OMP, palubní deska z Octavie 1 FL, bezpečnostní rám, hydraulická ruční brzda, budíky na tlak, teplotu olej, tlak turba, sdružená kaplička Ecumaster
Motor: Motor ..., převodovka ..., pohon ...,
Video po přívozu funky z lakovny - hrátky s nasvícením kliky:
Výfuk ještě se 150koňmi -
SPECIFIKACE 2016
Exteriér: 3dílná kola Schmidt Modern Line 9x16 ET21 a 9,5x16 ET2 + gumy 215/35R16, jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek od West Garage, přední brzdy 288mm z Škody Fabia RS, zadní brzdy 270mm z VW Golf 2,3,6 a třmeny Alfa Romeo 33
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, auto rozřezané flexou (flexatuning v praxi) :-D
Interiér: Sportovní sedačky König/Recaro, palubní deska z octavie 1, budíky na tlak turba, teplotu a tlak oleje, čtyřbodové pásy, harness bar za sedačkama...
Motor: 1.8T, AGU 110kW (150PS), IC z Ford Mondeo TDI, alu potrubí od IC, BOV ventil Bidrin MK.III, výfuk 2,5" s plnoprůchozím středem a koncovým tlumičem ProRacing...
Audio: absolutně nic
SPECIFIKACE 2022
Exteriér: kola 17" (zimní plechy z Kodiaqa) a 18" (Work Meister S1 9x18 ET18 + 10.5x18 ET-1), jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek + digitalni management Airlift V3, přední chlazení brzdy 322mm + 6p třmeny Porsche, zadní chlazené brzdy 270mm + 4p třmeny Porsche + 1p třmen pro hydraulickou ručku,
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, přední nárazník bez znaku (prototypová serie Fun)
Interiér: 4x skořepina - vepředu Mirco RS7, vzadu ..., 6-bodové práce OMP, palubní deska z Octavie 1 FL, bezpečnostní rám, hydraulická ruční brzda, budíky na tlak, teplotu olej, tlak turba, sdružená kaplička Ecumaster
Motor: Motor ..., převodovka ..., pohon ...,
Video po přívozu funky z lakovny - hrátky s nasvícením kliky:
Výfuk ještě se 150koňmi -
Škury - Funny 1.8T - komentáře:
Pekne Fanko a prosim ake su tie koklesa tvojho kamarata????????????
-> Skury: tříd mám celkem dost, ale tu šestku jsem přehlídl
já právě taky přemýšlím nad zadeklováním, tak jsem zvědavý na tvé řešení
tak hodně zdaru



tak hodně zdaru
-> Doyle: Kolik máš tříd?
2.12.2006 - 21.1.2008 = skoro 14 měsíců!
Jinak korba se bude otevírat normálně seriově. Takže na tlačítko ze shora. A pak se něco vymyslí, až bude auto doma a budu dělat to zadekolování. Zatim se to neřeší, nejde na tom dělat, když auto je ve Stříbře, já v Praze a víko v Žákavé (Nezvěstice, Plzeň-jih)... Si pak vezmu dovolenou a udělám to během týdne a pak šup dolakovat.

Jinak korba se bude otevírat normálně seriově. Takže na tlačítko ze shora. A pak se něco vymyslí, až bude auto doma a budu dělat to zadekolování. Zatim se to neřeší, nejde na tom dělat, když auto je ve Stříbře, já v Praze a víko v Žákavé (Nezvěstice, Plzeň-jih)... Si pak vezmu dovolenou a udělám to během týdne a pak šup dolakovat.

-> Skury: moc se těším na výsledek.No je to sice dva měsíce čekání, ale zas to bude stát za to
Jakým způsobem vytváříš tu korbu a jak jí budeš otvírat?

Jakým způsobem vytváříš tu korbu a jak jí budeš otvírat?
Tak prej do konce měsíce by auto mělo být spasovaný, vykitovaný, v plniči... A hned první tejden v únoru jít do laku. To chci vidět...
Na autě se "řízlo" 2.12.2006, teď máme konec ledna 2008... Fakt super. 


jestli budeš na mě tak hodný 

Tak kdyžtak lem předního blatníku mám, na pravou stranu.
Já nevim, dělal jsem kompletní klempířinu, ale prahy se nám za žádnou cenu sundavat nechtělo. To že uděláš kopito z venku je sice pěkný, ale netrefíš kompletní profil prahu. Viděl jsi ho někdy v řezu? Našel bych doma někde řez FUN-prahem.
Já nevim, dělal jsem kompletní klempířinu, ale prahy se nám za žádnou cenu sundavat nechtělo. To že uděláš kopito z venku je sice pěkný, ale netrefíš kompletní profil prahu. Viděl jsi ho někdy v řezu? Našel bych doma někde řez FUN-prahem.
tak přední blatníky my jsou jedno , obadva jsou pomačkaný a začínaly kvíst , no a prahy , tak to abych si formy udělal už na autě
Strunou... Musíš je hoooodně opatrně odříznout. Ale ať to dělá spíš zkušenej klempíř, než sám. Jsem se snažil je sundat sám, strunu jsem neměl a skoro jsem jeden blatník jak laminátovej, tak plechovej zničil. Takže se spíš na to vykašli. A prahy nesundáš, to je můžeš rovnou rosekat a nechat udělat nový.
jen mě napadlo , jak si sundal nástavce blatníků ?
-> sko-fan: Hallooooo...
I glad to see you here. I did't know, you are on Skoda-Virt. It is super!
-> maca: Díky. Taky jsem zvědav. :-D
-> dna69: No, já vím. Snad to nebude zas tak hrozný, jak to vypadá...
-> magor-no1: Tak se někdy po Novým roce stav na Edenu... Dáme řeč. Rád tě poznám. 


-> maca: Díky. Taky jsem zvědav. :-D
-> dna69: No, já vím. Snad to nebude zas tak hrozný, jak to vypadá...


tak mě napadaá že jsem se mohl i stavit podívat , no ale teť to asi chvíli nepůjde




hello skury...we know us from the skodacommunity.de.....rea
lly nice pick up
ty jí teda dáváš zabrat, jsem zvědavej co z toho vzejde... 

-> Skury:
pěkná,jsem zvědav na výsledek
pěkná,jsem zvědav na výsledek

-> iDawe: no já ji taky nemám dodělanou....kvuli moji blbosti..že jsem nezačal na jaře,ale na podzim :-( Věnec a střechu asi až na jaře.....
Nicméně ty jsi napřed v tom,že máš funna. Toho já nemám
Nicméně ty jsi napřed v tom,že máš funna. Toho já nemám

-> Max: taky nemam dodelanou dilnu a je to jen kvuli moji blbosti..
-> Skury: covece dost premejslim ze bych se odtud vytratil do ciziny.. ale spis za ocean..
-> Skury: covece dost premejslim ze bych se odtud vytratil do ciziny.. ale spis za ocean..
-> Max: -> iDawe: Njn, holt máme zimu. Proč nebydlíme někde v teple u moře, kde bychom mohli jezdit s autama celej rok a balit turistky...?




-> iDawe: hm...já už se asi tejdne přemlouvám abych si zpravil svoje....jezdim autem mladý
Ale zítra už musim... Už abych dodělat tu dílnu, v tomhle počasí se nechce a navíc je to o zdraví 

