skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Fun, 1.6, r.v. 1998, barva žluto-okrová
SPECIFIKACE 2016
Exteriér: 3dílná kola Schmidt Modern Line 9x16 ET21 a 9,5x16 ET2 + gumy 215/35R16, jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek od West Garage, přední brzdy 288mm z Škody Fabia RS, zadní brzdy 270mm z VW Golf 2,3,6 a třmeny Alfa Romeo 33
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, auto rozřezané flexou (flexatuning v praxi) :-D
Interiér: Sportovní sedačky König/Recaro, palubní deska z octavie 1, budíky na tlak turba, teplotu a tlak oleje, čtyřbodové pásy, harness bar za sedačkama...
Motor: 1.8T, AGU 110kW (150PS), IC z Ford Mondeo TDI, alu potrubí od IC, BOV ventil Bidrin MK.III, výfuk 2,5" s plnoprůchozím středem a koncovým tlumičem ProRacing...
Audio: absolutně nic
SPECIFIKACE 2022
Exteriér: kola 17" (zimní plechy z Kodiaqa) a 18" (Work Meister S1 9x18 ET18 + 10.5x18 ET-1), jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek + digitalni management Airlift V3, přední chlazení brzdy 322mm + 6p třmeny Porsche, zadní chlazené brzdy 270mm + 4p třmeny Porsche + 1p třmen pro hydraulickou ručku,
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, přední nárazník bez znaku (prototypová serie Fun)
Interiér: 4x skořepina - vepředu Mirco RS7, vzadu ..., 6-bodové práce OMP, palubní deska z Octavie 1 FL, bezpečnostní rám, hydraulická ruční brzda, budíky na tlak, teplotu olej, tlak turba, sdružená kaplička Ecumaster
Motor: Motor ..., převodovka ..., pohon ...,
Video po přívozu funky z lakovny - hrátky s nasvícením kliky:
Výfuk ještě se 150koňmi -
SPECIFIKACE 2016
Exteriér: 3dílná kola Schmidt Modern Line 9x16 ET21 a 9,5x16 ET2 + gumy 215/35R16, jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek od West Garage, přední brzdy 288mm z Škody Fabia RS, zadní brzdy 270mm z VW Golf 2,3,6 a třmeny Alfa Romeo 33
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, auto rozřezané flexou (flexatuning v praxi) :-D
Interiér: Sportovní sedačky König/Recaro, palubní deska z octavie 1, budíky na tlak turba, teplotu a tlak oleje, čtyřbodové pásy, harness bar za sedačkama...
Motor: 1.8T, AGU 110kW (150PS), IC z Ford Mondeo TDI, alu potrubí od IC, BOV ventil Bidrin MK.III, výfuk 2,5" s plnoprůchozím středem a koncovým tlumičem ProRacing...
Audio: absolutně nic
SPECIFIKACE 2022
Exteriér: kola 17" (zimní plechy z Kodiaqa) a 18" (Work Meister S1 9x18 ET18 + 10.5x18 ET-1), jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek + digitalni management Airlift V3, přední chlazení brzdy 322mm + 6p třmeny Porsche, zadní chlazené brzdy 270mm + 4p třmeny Porsche + 1p třmen pro hydraulickou ručku,
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, přední nárazník bez znaku (prototypová serie Fun)
Interiér: 4x skořepina - vepředu Mirco RS7, vzadu ..., 6-bodové práce OMP, palubní deska z Octavie 1 FL, bezpečnostní rám, hydraulická ruční brzda, budíky na tlak, teplotu olej, tlak turba, sdružená kaplička Ecumaster
Motor: Motor ..., převodovka ..., pohon ...,
Video po přívozu funky z lakovny - hrátky s nasvícením kliky:
Výfuk ještě se 150koňmi -
Škury - Funny 1.8T - komentáře:
no , uvidíme , ale podkávací si když tak dám na vnější
-> magor-no1: Stačí ti tahle odpověď? feliciaklub.cz/?id=r_svet
l...
Jinak světla na starou tvář, předělaný na novou a teď zas na starou... k tomu tedy přidán blinkr, v první verzi vytvořené z klasické baterky.
Ve nynější druhé verzi budou použité čočky mlhovek. Jinak cena toho šrotu byla 8500,-.... ![12](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/12.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![12](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/12.gif)
-> Skury: a vůbec , jak to máš s těma světlama , ty jsou celý dělaný , nebo je koupený jějaký základ a dolaminátovaný ten blynkr ?
-> Max: jj, to jsou. :) Dokonce mě Dole ukecává, abych mu prodal svoje Reva, ale kdyby by hned položil na stůl peníze, asi bych se nerozmýšlel, ale on naštěstí nemá. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Skury: ale jsou krásný...ty kolečka ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> VERSACE: 20t a vejš...
Kolko mozu stat tie kolesa??
-> Max: Zjistím o víkendu. Teď si to zdržuju sám. :(
-> Skury: tak kdy to bude v laku ? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> VERSACE: Hehe, mě se kola taky líbili... Uvidíme. ;)
Dakujem strasne sa mi pacia
niekedy by som si ich chcel dopriat
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> VERSACE: 7.fotka. Jinak Schmidt Space 9x16 ET25+15, gumy 215/40R16...
Pekne Fanko a prosim ake su tie koklesa tvojho kamarata????????????
-> Skury: tříd mám celkem dost, ale tu šestku jsem přehlídl
já právě taky přemýšlím nad zadeklováním, tak jsem zvědavý na tvé řešení
tak hodně zdaru
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
tak hodně zdaru
-> Doyle: Kolik máš tříd?
2.12.2006 - 21.1.2008 = skoro 14 měsíců!
Jinak korba se bude otevírat normálně seriově. Takže na tlačítko ze shora. A pak se něco vymyslí, až bude auto doma a budu dělat to zadekolování. Zatim se to neřeší, nejde na tom dělat, když auto je ve Stříbře, já v Praze a víko v Žákavé (Nezvěstice, Plzeň-jih)... Si pak vezmu dovolenou a udělám to během týdne a pak šup dolakovat.![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak korba se bude otevírat normálně seriově. Takže na tlačítko ze shora. A pak se něco vymyslí, až bude auto doma a budu dělat to zadekolování. Zatim se to neřeší, nejde na tom dělat, když auto je ve Stříbře, já v Praze a víko v Žákavé (Nezvěstice, Plzeň-jih)... Si pak vezmu dovolenou a udělám to během týdne a pak šup dolakovat.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Skury: moc se těším na výsledek.No je to sice dva měsíce čekání, ale zas to bude stát za to
Jakým způsobem vytváříš tu korbu a jak jí budeš otvírat?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jakým způsobem vytváříš tu korbu a jak jí budeš otvírat?
Tak prej do konce měsíce by auto mělo být spasovaný, vykitovaný, v plniči... A hned první tejden v únoru jít do laku. To chci vidět...
Na autě se "řízlo" 2.12.2006, teď máme konec ledna 2008... Fakt super. ![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
jestli budeš na mě tak hodný ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak kdyžtak lem předního blatníku mám, na pravou stranu.
Já nevim, dělal jsem kompletní klempířinu, ale prahy se nám za žádnou cenu sundavat nechtělo. To že uděláš kopito z venku je sice pěkný, ale netrefíš kompletní profil prahu. Viděl jsi ho někdy v řezu? Našel bych doma někde řez FUN-prahem.
Já nevim, dělal jsem kompletní klempířinu, ale prahy se nám za žádnou cenu sundavat nechtělo. To že uděláš kopito z venku je sice pěkný, ale netrefíš kompletní profil prahu. Viděl jsi ho někdy v řezu? Našel bych doma někde řez FUN-prahem.