skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vítejte v team ...::: PN Autosport :::...
tohle bude jednou závodák evolution twooooo
21.04.07-privoz auta do Bangladešké dílny jsem zvědavej kdy zase vodjede:)lol
23.04.07-neustále vyvařování káry,podběhy,podlaha,,,,m usim to co nejdriv nastrojit udelát kompletní plecharinu a pak hurá na rám... kterej bude vod Firmy Šnura a Janek.:)
02.05.07-Voškrábanej plastizol z predních podběhu už jen navařit podbeh a dát chladičovku a koupit blatníky a prahy.
13,05,07-podbeh navařen i chladičovka foto...
24,05,07-sání dneska dovareno hotový:)))))))))))))))))
04.06.07-Voškrábanej plastizol koupený prahy lemy.
07.06.07-Vodpáraný lemy,prahy,ted bude sváření a špekulování co a jak:)
02.07.07-Nový prahy,lemy navařeny, a ted jen tmelení a tmlenííí:)
15.07.07-plecharina skoro hotová jdem na rám...foto nebude:)
22.08.07-Navařený patky,pracujem na rámu,prední náprava hotová nový votočáky,tlumiče ted budu dostrojovat plecharinu a pujdem na lak:)
02.09.07-Rám hotovej na fotkách bohužel jeste nejni:)
20.09.07-KOpletace zadní nápravy vzadu kotouče z golfa a nejaký kraviny...:_)
30.09.07-Foto káry s rámem + zadni nápravy.jooooo a ještě koupený nový blatníky origo:)
11.10.07-přidáno foto tlumičů.:)
15.10.07-Foto zadní nápravy v laku a koupenej novej motor ŠKODA FABIA 1,4 8 VALVE::)))))jinak jsem utrhnul vzadu zadni srouby co držej nápravu tak jsem musel rozřezat zadní kapsu:/
22.10.07-Nasazený držáky zadni nápravy opískovaný,daná zadni náprava v laku nasadil jsem kotouče a podložky pod náboj:)
29.10.07-KOnečně zkompletovaný tlumiče jsou namontovaný řek bych že ok.
04.11.07-usazený fáčko na kolech slicovaný dveře a kytuju lehce,kupil jsem novou vačku 40,5-40-30 BY česana:)300/300
03.12.07-pomalu stavim motor mám usazenou kliku,vačku,prez svátky začnu leštit ojnice,a dodělám hlavu.
15.02.08-Začal jsem pracovat na preních brzdách mám zrepasovaný brzdice a nalakovaný i držáky nový kotouče a desky TRW.natáhnu hadičky a trupky a začnu dělat hydraulickej ručák.
10.03.08- nastrikanej rám základ vrchni lak bila uz jen nastrikat motorovej prostor a kokpit:)
20.04.08-Skompletovaný předni tlumiče sehnal jsem barvu takže priprava pod lak hruza přidal jsem jednu fotku.
27.04.08-Nainstalovanej vodni chladič z octavie druhé generace jedna fotka
12.05.08-Volakovanej kokpit navařenej držák pro hydraulickou ručku a kaslik pro baterku.foto
22.06.08-Nalakovanej motorovej prostor vic bilé už tam nebude.. dukladne připravuji auto pro vrchni lak kupoval jsem plnič žádná levná záležitost..:/
16.07.08-Natažený brzdový trupky,usazenej posilovač a válec,rešim jakej dám válec na ruční brzdu.
25.09.08-trošku aktualizace,než začnoů kruté mrazi dostali jsme se konečně k lakování fazola poodkreji vám roužkuju slávy diky JOzanovi 110 ten jak má báječný kupátko to je ten lakýra kterej si vzal takovej velkej kus práce na ochutnávku vám ukážu jednufotku dveří:)
08.10.08-Predni dveře volakovaný,dnes prišla lamino kapota fakt pecka usetřil jsem 11Kg!zanedlouho začnem lakovat káru.
23.10.08-Blatníky nastrikaný+kapota dnes mě přislo plexi na vokna:)
10.11.08-Ták motor kompletuju konečne,závodák je u lakýrnika snad uz bude lak hotovej:_)
24.11.08-Kárka volakovaná:)
10.12.08-Dárky sice nemám koupený ale auto už pomalu strojim zitra by měla být převodvka mám nasezený zámky,kliky,gumy,pireli,t ed dám vokna agregát:)
17.12.08-scháněni převodovky me zavedlo do situace že nevim kudy kam proto jsem sehnal dvě převodovky jednu ,,pohárovku¨¨ a druhou jsem si nehcal postavit uvidíme jak to pojede.
25.12.08-vokna jsou vyřazána stači je jen usadit výplně do dveří z alu plechu jsou taky hototvý:)
02.01.09-Takkk motor je na 100% hotovej.... usadim agrgát a jedu na vejfuk:_) jinak vokna dve mám nalepený a jedno zrcátko:)
04.01.09-nasazenej motors převodovkou a chladičem zkoušel jsem jeeden svod:)
11.01.09-Namontovanej stabilizátor s řazenim z feldy,nasazenej starter,musim dořešit spodni držák převodovky.
20.01.09-KOmpletni usazeni motoru tvrdej silnblok na motoru s pouzdrem,spodni uložení převodovky na unibalu vršek na silon,repasuju poloosy,namontovaná palubka nejhorší več.:)
03.02.09-zrepasovaný poloosy,nádrž hototvá snad o víkendu když pán buh dá budem zapojovat elektriku:)
15.02.09-Nasazené zadni voknoooooo,hurááááá
22.02.09-nasazený posledni vokno PZ,namontovaný nové tlumiče HP sporting sk ,N' na unibalu,přidelaná nádrž palivový system hotový přidelaná faceta.
01.03.09-Po náročnem víkendu (alkoholickej) jsem toho moc neudelál a začlo se s vejfukem.
09.03.09-Vejfuk hotovej,koupil jsem motobaterku.uspora 8kg!
23.03.09-všechno upevnuju benzin,hadičky,trubičky,s edačku ,pásy,jenže ta prokletá elektrika ta me asi zabije...
30.03.09-Přidáno foto
05.04.09-Hurááááááááááááá ááááááááá už jezdim a vrčim:)
15.04.09-Přidelaná kapota,přidelaný rychlosponky.až vyřešim jeden velkej problem bude se dělat el.
19.04.09-Druhej test v ulici tentokrát s namontovanejma Dellortama v celku zajimavý zvukový efekt a výkon:)
27.04.09-Držák baterky,foto
06.05.09-Mám přislibenou elektroinstalaci,takže byse mel montovat odpojovač,nejaký přepinače.jo přez vikend jsem namontoval mechanické mazani motoru.
14.05.09-Přidelaný přichytky zadniho víka,sundana folie z okna
17.05.09-Pokracený ražení,vobandážovaný svody,volakovaný sání,výztuha(podpěra) karburátoru.
24.05.09-Mužu sluvnostně říct že mám hotovo z 95% ovšem za vše mluvi video viz dole..:)
31.05.09-Odladěno otestováno-video dole
07.06.09-Po víkendu mužu vyplnit dve neznáme:) a to čas na 1/4mile a váhu:) a mám prvni pohár :)
05.08.09-News přepracování předních brzdy brzdiče Brembo dural 4 píst kotouč chladák 280mm
08.09.09-Čekám na materiál na adapterý a výpalky držáku brzdiče pak dáme pana Bremba:)
29.09.09-Včera jsme byli na svatováclavské jizdě bylo to moc pěkný.)
12.10.09-Začnu montovat brzdy vo vikendu uvidíme.
18.10.09-Bzrdy namontovaný,ovzdušený,na kozách zahřátý:)))))superr
14.04.10-Foto bělá první ostrej závod,problemy z brzdama s pneumatikama motor šel dobře až na nějaký chrchlání jinak ok.snad udělám video.
09.02.11-Po dlouhé odmlce píšu že jsem zas začal makat na autě,momentálně předělávám sedačky dle J a dalsi veci jako nádrž :)
10..03.11-Něco navařeno jde se lakovat tak snad stihnu běloů:)
27.03.11-Foto video bělá-bohužel jsem nedojel schořela cívka v rozdělovači.
16.01.12-Opravený kola Speedline Mg 6x15
6.2.12-KOupeno víčko už jen naistalovat...
31.3.12-závody Bělá 11. místo asbsolutně z 76 startujících.pěkný závody az na počasí....
23.05.12-Připrava na Rally Bohemia
0.7.07.12- Za týden Rally Bohemia představíme se jako předjezdci 00
08.08.12- Po rally nic nového snad jen udelám repas motoru možná
Ve vývoji prez zimu:přepracovat nápravy,trošku poupravit převodovku,doladit motor na 100%,a přizpusobit auto na Rally Cup.!
..::Specifikace::..
Karoserie:základ vychazi z ocelové samonosné karoserie,odstraněny veškeré tlumíci a nátěrové hmoty,vyvařený bezpečnostni rám vlastni konstrukce vycházejici z přilohy ,J' použitý materiál patky ocel 3mm a trubky 42,5x2,5mm a 40x1,5mm,některé dily převařeny vůči tuhosi karoserie.Odstraněny přebytečné výstuhy ze dveřía odlehčeny na 7kg ,z podlahy byl odstraněn kruh pro rezervu.vyztužená předni část pahladové části uchyceni nápravnice.Vytaženo zadni lemy,předni překlepaný lem.
Motor:celohliníkový blok pocházi z 1,4MPI o zdvihu 78mm 3xuložená klikový hřidel v litinovém roštu.Přidana tryska ostřiku soukoli rozdělovače,Vsazené válce o pruměru 75,5mm,motor dostane vačkův hřidel s časovánim 300/300 a zdvihem 7,5 mm s náhonem na palivové čerpadlo průměr ložisek je (40,5-40-30) vačka pocházi z dilny mladobolesavské česany.Hlava válcu je z felicie 50kw saci ventil o pruměru 37mm výfuk 31mm,dřík 7mm odlehčeno tělo ventilu.pruměr saciho kanálu je 31mm po celé délce,upravený spalovaci prostor,kuželové tvrdé pružiny k vačče.motor bude osazen dvojitými karburatory Dellorto DHLA 40 saci potrubi vlastni výroby trumpetky z duralu dlouhé 45mm a sportovnim filtrem ITG o tlouštce 100mm,výfukové potrubí taktéž vlastni výroby 4-1 průměr trubky pod vozem 55mm uprosted plnopruchozi tlumič a v zadni části vozu tlumič skupiny A.Chladič octavia A5 tdi ventilátor Spal.
Náplň:shell long life 5w-30 full sintetic+Xado
Převodovka:
(I)
obal felicia 1,6.
stálý převod 4,18(rovný zub).
5stupnová kolečka (pohárový rovný zub).
zatim bez špéry.
V max 130km/h dle kol.
stavba I Sixta.
Náplň:Fuchs Titan Speed
(II)
Silný Obal
stálý převod 4,87(kit cár).
5 stupnová synchronizovaná (šikmý zub).
Lamelový oboustraný samosvorný diferencial(škoda Kit).
V max 140-170km/h dle kol.
stavba Top secret
Náplň:Castrol TAF-X.
Kola-pneu:
Předek:Starkar(titan) 6Jx15-slick Markgum rally 195/50r 15 (S1,S2)
Azev (elektron) 7Jx15 Uniroyal 195/45r 15 mokrá (Dešník)
slick Barum 175/50r 15 suchej směs 7
Zadek: OZ racing(elektron) 5Jx13-slick Michelin 13/57 r13 2,0 měkýý suchý.
Borbet(elektron) 5jx14 slick Matador 170/570 r 14 suchý.
Podvozek:
Předni--nápravnice vycházi z modelu felicie uprevený uchycený do káry,predni ramena jsou taktéž z felicie uložení cástečne do tvrda.ramena jsou osazeny stabilizátorem o pruměru 20mm.Náboje 4x100mm s dlouhými štefty s podložkama o šiřce 20mm,Tlumiče jsou HPsporting Sk ,N' dvě péra šroubák vršek unibal.
Brzdy:Kotouč chladák 25mm pruměr 280mm duralový adapter brzdiče Brembo 4 píst.
Zadni-Nové uchyceni káry náprava z feldy uložení nárpavy do tvrda,osazená zadnima koučema z golfa GTI pruměr kotouče 225mm a brzdičema girling,pod nábojem ukosená podložky pod 3,5stupněma a částečně rozšiřovaci o 15mm na každé straně,Tlumiče sk N dvě péra šroubovice snizeni az 100mm
VÁHA:740kg (12,5L paliva)
ČAS: 1/4 mile 15,3 s Vmax 142km/h News 14,9 s Hoškovice Vmax 147km/h
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !scháním sponzory!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
vzhled by mel bejt seriový:)
auto bude na závody CWC,slalomy,sprinty,tunin gy takový univerzální autí:)
testování
max rpm
Sprint
Sprint Hoškovice drag cup s Pešanem
VIdeooooooo komplett!
škoda že jsem se netrefil do tý 3ky
start bělá ráno
prujezd šikanoů
retarder
bělá do kopce :))
nový videa 19,03,11 bělá závody
Bělá 31.3.12
Rally Bohemia 2012
tohle bude jednou závodák evolution twooooo
21.04.07-privoz auta do Bangladešké dílny jsem zvědavej kdy zase vodjede:)lol
23.04.07-neustále vyvařování káry,podběhy,podlaha,,,,m usim to co nejdriv nastrojit udelát kompletní plecharinu a pak hurá na rám... kterej bude vod Firmy Šnura a Janek.:)
02.05.07-Voškrábanej plastizol z predních podběhu už jen navařit podbeh a dát chladičovku a koupit blatníky a prahy.
13,05,07-podbeh navařen i chladičovka foto...
24,05,07-sání dneska dovareno hotový:)))))))))))))))))
04.06.07-Voškrábanej plastizol koupený prahy lemy.
07.06.07-Vodpáraný lemy,prahy,ted bude sváření a špekulování co a jak:)
02.07.07-Nový prahy,lemy navařeny, a ted jen tmelení a tmlenííí:)
15.07.07-plecharina skoro hotová jdem na rám...foto nebude:)
22.08.07-Navařený patky,pracujem na rámu,prední náprava hotová nový votočáky,tlumiče ted budu dostrojovat plecharinu a pujdem na lak:)
02.09.07-Rám hotovej na fotkách bohužel jeste nejni:)
20.09.07-KOpletace zadní nápravy vzadu kotouče z golfa a nejaký kraviny...:_)
30.09.07-Foto káry s rámem + zadni nápravy.jooooo a ještě koupený nový blatníky origo:)
11.10.07-přidáno foto tlumičů.:)
15.10.07-Foto zadní nápravy v laku a koupenej novej motor ŠKODA FABIA 1,4 8 VALVE::)))))jinak jsem utrhnul vzadu zadni srouby co držej nápravu tak jsem musel rozřezat zadní kapsu:/
22.10.07-Nasazený držáky zadni nápravy opískovaný,daná zadni náprava v laku nasadil jsem kotouče a podložky pod náboj:)
29.10.07-KOnečně zkompletovaný tlumiče jsou namontovaný řek bych že ok.
04.11.07-usazený fáčko na kolech slicovaný dveře a kytuju lehce,kupil jsem novou vačku 40,5-40-30 BY česana:)300/300
03.12.07-pomalu stavim motor mám usazenou kliku,vačku,prez svátky začnu leštit ojnice,a dodělám hlavu.
15.02.08-Začal jsem pracovat na preních brzdách mám zrepasovaný brzdice a nalakovaný i držáky nový kotouče a desky TRW.natáhnu hadičky a trupky a začnu dělat hydraulickej ručák.
10.03.08- nastrikanej rám základ vrchni lak bila uz jen nastrikat motorovej prostor a kokpit:)
20.04.08-Skompletovaný předni tlumiče sehnal jsem barvu takže priprava pod lak hruza přidal jsem jednu fotku.
27.04.08-Nainstalovanej vodni chladič z octavie druhé generace jedna fotka
12.05.08-Volakovanej kokpit navařenej držák pro hydraulickou ručku a kaslik pro baterku.foto
22.06.08-Nalakovanej motorovej prostor vic bilé už tam nebude.. dukladne připravuji auto pro vrchni lak kupoval jsem plnič žádná levná záležitost..:/
16.07.08-Natažený brzdový trupky,usazenej posilovač a válec,rešim jakej dám válec na ruční brzdu.
25.09.08-trošku aktualizace,než začnoů kruté mrazi dostali jsme se konečně k lakování fazola poodkreji vám roužkuju slávy diky JOzanovi 110 ten jak má báječný kupátko to je ten lakýra kterej si vzal takovej velkej kus práce na ochutnávku vám ukážu jednufotku dveří:)
08.10.08-Predni dveře volakovaný,dnes prišla lamino kapota fakt pecka usetřil jsem 11Kg!zanedlouho začnem lakovat káru.
23.10.08-Blatníky nastrikaný+kapota dnes mě přislo plexi na vokna:)
10.11.08-Ták motor kompletuju konečne,závodák je u lakýrnika snad uz bude lak hotovej:_)
24.11.08-Kárka volakovaná:)
10.12.08-Dárky sice nemám koupený ale auto už pomalu strojim zitra by měla být převodvka mám nasezený zámky,kliky,gumy,pireli,t ed dám vokna agregát:)
17.12.08-scháněni převodovky me zavedlo do situace že nevim kudy kam proto jsem sehnal dvě převodovky jednu ,,pohárovku¨¨ a druhou jsem si nehcal postavit uvidíme jak to pojede.
25.12.08-vokna jsou vyřazána stači je jen usadit výplně do dveří z alu plechu jsou taky hototvý:)
02.01.09-Takkk motor je na 100% hotovej.... usadim agrgát a jedu na vejfuk:_) jinak vokna dve mám nalepený a jedno zrcátko:)
04.01.09-nasazenej motors převodovkou a chladičem zkoušel jsem jeeden svod:)
11.01.09-Namontovanej stabilizátor s řazenim z feldy,nasazenej starter,musim dořešit spodni držák převodovky.
20.01.09-KOmpletni usazeni motoru tvrdej silnblok na motoru s pouzdrem,spodni uložení převodovky na unibalu vršek na silon,repasuju poloosy,namontovaná palubka nejhorší več.:)
03.02.09-zrepasovaný poloosy,nádrž hototvá snad o víkendu když pán buh dá budem zapojovat elektriku:)
15.02.09-Nasazené zadni voknoooooo,hurááááá
22.02.09-nasazený posledni vokno PZ,namontovaný nové tlumiče HP sporting sk ,N' na unibalu,přidelaná nádrž palivový system hotový přidelaná faceta.
01.03.09-Po náročnem víkendu (alkoholickej) jsem toho moc neudelál a začlo se s vejfukem.
09.03.09-Vejfuk hotovej,koupil jsem motobaterku.uspora 8kg!
23.03.09-všechno upevnuju benzin,hadičky,trubičky,s edačku ,pásy,jenže ta prokletá elektrika ta me asi zabije...
30.03.09-Přidáno foto
05.04.09-Hurááááááááááááá ááááááááá už jezdim a vrčim:)
15.04.09-Přidelaná kapota,přidelaný rychlosponky.až vyřešim jeden velkej problem bude se dělat el.
19.04.09-Druhej test v ulici tentokrát s namontovanejma Dellortama v celku zajimavý zvukový efekt a výkon:)
27.04.09-Držák baterky,foto
06.05.09-Mám přislibenou elektroinstalaci,takže byse mel montovat odpojovač,nejaký přepinače.jo přez vikend jsem namontoval mechanické mazani motoru.
14.05.09-Přidelaný přichytky zadniho víka,sundana folie z okna
17.05.09-Pokracený ražení,vobandážovaný svody,volakovaný sání,výztuha(podpěra) karburátoru.
24.05.09-Mužu sluvnostně říct že mám hotovo z 95% ovšem za vše mluvi video viz dole..:)
31.05.09-Odladěno otestováno-video dole
07.06.09-Po víkendu mužu vyplnit dve neznáme:) a to čas na 1/4mile a váhu:) a mám prvni pohár :)
05.08.09-News přepracování předních brzdy brzdiče Brembo dural 4 píst kotouč chladák 280mm
08.09.09-Čekám na materiál na adapterý a výpalky držáku brzdiče pak dáme pana Bremba:)
29.09.09-Včera jsme byli na svatováclavské jizdě bylo to moc pěkný.)
12.10.09-Začnu montovat brzdy vo vikendu uvidíme.
18.10.09-Bzrdy namontovaný,ovzdušený,na kozách zahřátý:)))))superr
14.04.10-Foto bělá první ostrej závod,problemy z brzdama s pneumatikama motor šel dobře až na nějaký chrchlání jinak ok.snad udělám video.
09.02.11-Po dlouhé odmlce píšu že jsem zas začal makat na autě,momentálně předělávám sedačky dle J a dalsi veci jako nádrž :)
10..03.11-Něco navařeno jde se lakovat tak snad stihnu běloů:)
27.03.11-Foto video bělá-bohužel jsem nedojel schořela cívka v rozdělovači.
16.01.12-Opravený kola Speedline Mg 6x15
6.2.12-KOupeno víčko už jen naistalovat...
31.3.12-závody Bělá 11. místo asbsolutně z 76 startujících.pěkný závody az na počasí....
23.05.12-Připrava na Rally Bohemia
0.7.07.12- Za týden Rally Bohemia představíme se jako předjezdci 00
08.08.12- Po rally nic nového snad jen udelám repas motoru možná
Ve vývoji prez zimu:přepracovat nápravy,trošku poupravit převodovku,doladit motor na 100%,a přizpusobit auto na Rally Cup.!
..::Specifikace::..
Karoserie:základ vychazi z ocelové samonosné karoserie,odstraněny veškeré tlumíci a nátěrové hmoty,vyvařený bezpečnostni rám vlastni konstrukce vycházejici z přilohy ,J' použitý materiál patky ocel 3mm a trubky 42,5x2,5mm a 40x1,5mm,některé dily převařeny vůči tuhosi karoserie.Odstraněny přebytečné výstuhy ze dveřía odlehčeny na 7kg ,z podlahy byl odstraněn kruh pro rezervu.vyztužená předni část pahladové části uchyceni nápravnice.Vytaženo zadni lemy,předni překlepaný lem.
Motor:celohliníkový blok pocházi z 1,4MPI o zdvihu 78mm 3xuložená klikový hřidel v litinovém roštu.Přidana tryska ostřiku soukoli rozdělovače,Vsazené válce o pruměru 75,5mm,motor dostane vačkův hřidel s časovánim 300/300 a zdvihem 7,5 mm s náhonem na palivové čerpadlo průměr ložisek je (40,5-40-30) vačka pocházi z dilny mladobolesavské česany.Hlava válcu je z felicie 50kw saci ventil o pruměru 37mm výfuk 31mm,dřík 7mm odlehčeno tělo ventilu.pruměr saciho kanálu je 31mm po celé délce,upravený spalovaci prostor,kuželové tvrdé pružiny k vačče.motor bude osazen dvojitými karburatory Dellorto DHLA 40 saci potrubi vlastni výroby trumpetky z duralu dlouhé 45mm a sportovnim filtrem ITG o tlouštce 100mm,výfukové potrubí taktéž vlastni výroby 4-1 průměr trubky pod vozem 55mm uprosted plnopruchozi tlumič a v zadni části vozu tlumič skupiny A.Chladič octavia A5 tdi ventilátor Spal.
Náplň:shell long life 5w-30 full sintetic+Xado
Převodovka:
(I)
obal felicia 1,6.
stálý převod 4,18(rovný zub).
5stupnová kolečka (pohárový rovný zub).
zatim bez špéry.
V max 130km/h dle kol.
stavba I Sixta.
Náplň:Fuchs Titan Speed
(II)
Silný Obal
stálý převod 4,87(kit cár).
5 stupnová synchronizovaná (šikmý zub).
Lamelový oboustraný samosvorný diferencial(škoda Kit).
V max 140-170km/h dle kol.
stavba Top secret
Náplň:Castrol TAF-X.
Kola-pneu:
Předek:Starkar(titan) 6Jx15-slick Markgum rally 195/50r 15 (S1,S2)
Azev (elektron) 7Jx15 Uniroyal 195/45r 15 mokrá (Dešník)
slick Barum 175/50r 15 suchej směs 7
Zadek: OZ racing(elektron) 5Jx13-slick Michelin 13/57 r13 2,0 měkýý suchý.
Borbet(elektron) 5jx14 slick Matador 170/570 r 14 suchý.
Podvozek:
Předni--nápravnice vycházi z modelu felicie uprevený uchycený do káry,predni ramena jsou taktéž z felicie uložení cástečne do tvrda.ramena jsou osazeny stabilizátorem o pruměru 20mm.Náboje 4x100mm s dlouhými štefty s podložkama o šiřce 20mm,Tlumiče jsou HPsporting Sk ,N' dvě péra šroubák vršek unibal.
Brzdy:Kotouč chladák 25mm pruměr 280mm duralový adapter brzdiče Brembo 4 píst.
Zadni-Nové uchyceni káry náprava z feldy uložení nárpavy do tvrda,osazená zadnima koučema z golfa GTI pruměr kotouče 225mm a brzdičema girling,pod nábojem ukosená podložky pod 3,5stupněma a částečně rozšiřovaci o 15mm na každé straně,Tlumiče sk N dvě péra šroubovice snizeni az 100mm
VÁHA:740kg (12,5L paliva)
ČAS: 1/4 mile 15,3 s Vmax 142km/h News 14,9 s Hoškovice Vmax 147km/h
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !scháním sponzory!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
vzhled by mel bejt seriový:)
auto bude na závody CWC,slalomy,sprinty,tunin gy takový univerzální autí:)
testování
max rpm
Sprint
Sprint Hoškovice drag cup s Pešanem
VIdeooooooo komplett!
škoda že jsem se netrefil do tý 3ky
start bělá ráno
prujezd šikanoů
retarder
bělá do kopce :))
nový videa 19,03,11 bělá závody
Bělá 31.3.12
Rally Bohemia 2012
Favorit Rs 1400 - komentáře:
13:13:03
30.10.2007
30.10.2007
Jára
bořek stavitel
20:04:14
18.10.2007
18.10.2007
favo110lrs
-> simír: samo domo,nojo kdyz nemas čas na uklid co ti zbejvá...
12:24:19
18.10.2007
18.10.2007
Jára
co to sou za tlumiče???
12:23:09
18.10.2007
18.10.2007
Jára
-> favo110lrs: kurva ale ten bordekl v ponku tak to bych asik nesnes
18:45:08
15.10.2007
15.10.2007
Jára
hmmmmmmmmm pěkná napravnička ta se ti povedla a ten engine = libovice
20:53:48
14.10.2007
14.10.2007
favo110lrs
-> Martin/rapid: lol ty prase....
21:33:57
11.10.2007
11.10.2007
Martin/rapid
-> favo110lrs: kundo mysli na me taky s tlumici do pice,brzo te navstivim pro kastli a motor :-) (a kara do zadku)
15:58:17
02.10.2007
02.10.2007
favo110lrs
-> fedy: no rád bych jel ale zatim newim sčím:) podívat se pojedu určite závodáka budu mit snad hotovýho na jarní část... když pujde všechno podle plánu..
10:21:40
02.10.2007
02.10.2007
fedy
Chystáš se 13. na Frýdštejn?? (cwc)
20:30:45
02.09.2007
02.09.2007
favo110lrs
-> Trax: dikec
11:47:23
31.08.2007
31.08.2007
Trax
-> favo110lrs: To sani je velice pekna prace
21:18:21
30.08.2007
30.08.2007
favo110lrs
-> simír: jo vsechno bude kelišová
14:51:59
01.08.2007
01.08.2007
Jára
-> favo110lrs: jsem se te chtěl zeptat jak budeš rozšiřovat zadní nápravu?? jen pomocí podložek pod kola ?? nebo jsem přemíšlel když sundáš zadní čap na kterím drží kolo tak pod ten čep dát železnou podložku a taky by jse musely dát o neco delší šrouby myslíš že by to tak šlo udělat já myslím jo ale nevím jestli jse nezmnění odklon nebo tak něco to by chtělo ty podložky nechat ztáhnout frezou aby byly rovní a anby nebyly klínem co ty nato???
20:59:32
11.06.2007
11.06.2007
Jára
-> favo110lrs: fakt jo tak mi řekni adresu a já ti ho tam pošlu
17:37:02
11.06.2007
11.06.2007
favo110lrs
-> simír: to jo
08:27:46
10.06.2007
10.06.2007
Jára
jj tan setrvák ten je hustej jestli chceš já ti pošlu muj a taky si mužeš jestě pohrát s pilníkem a vrtačkou
10:21:40
08.06.2007
08.06.2007
favo110lrs
-> Martin/rapid: heh to jsem si po večerech hrál s pilnikem a vrtačkou:)
21:12:34
07.06.2007
07.06.2007
Martin/rapid
tady se maka jako na mlyne jen tak demone :-) jinak OK setrvak do kundy
09:46:18
23.05.2007
23.05.2007
favo110lrs
-> fedy: jj to než se projede:) ale snad to stihnu na novou sezonu...
18:35:00
17.05.2007
17.05.2007
fedy
Už se těším až ho uvidím na CWC.