skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
__________________________
__________________________
_
konečně jsem se dokopal k nafocení klícky, tedy : lukr.rajce.idnes.cz/Skoda _Favorit_-_ram_MTX_-_Metal ex
_________________________ __________________________ __
" Žluté neštěstí roku 1990 "
Historie tohohle vozu se začla psát 30.5.1990 .. je to 136L, takže 46KW .. k předchozí majitelce se dostal podle dochovaných fotek v celkem pěknym stavu, ta ho ale dva roky užívala stylem " dokud to jede, tak to jede.. " . Ke mě se dostal před prázdninama 2006 v docela zuboženym stavu.. ( favoweb.skoda110r.cz )
Toho času byl i "provizorně" vyvařen - měl dojezdit dvě STK a tradá pod lis.. jak to ale bývá, věc spotřební stala se zálibou a záliba stala se "smyslem života" :-)) .. Po asi dvouletém užívání - na sklonku STK - ho vystřídala felda a favoritek se přestěhoval do garáže a začal sem si hrát :-) Zatím, potupně přiznávám, jsme stále ve stádiu odstrojeného skeletu, který se už nemůže dočkat vyvaření..
Plány žádné nejsou, bylo už několik variant budoucí podoby, ale ani jedna mě nepřesvědčila ..
zatím vím, že bude :
- barva origo žlutá pastel
- dělená křížová 6JX13R 4x98
- zevnějšek mimo kol plně seriový - tedy r90
- 1400cm3
- HP sporting
váhám:
- obarvičkovat podvozek ( pokud ano, tak celkem asi 4 odstíny od bílé do šedé v kombinaci s černou.. )
- šroubovaný rám
- interiér serie/kůže/flock popř. kombinace daných
něco málo dalších fotek z očisty karoserie : lukr.rajce.idnes.cz/Zlute _nestesti_-_zacatek
Scháním:
- nejeteou převodovku ( 3,9 )
- nejeté přední brzdiče, těhlice, štíty atp.
- hnědé komponenty interiéru ( pokud nové, beru vše )
- nové zdaní plato ( LS 90 )
- jakékoli dobové dokumenty kde je zachycená žlutá pastel 90
- novou stropnici
- nejetej blok 781.136 bez vyraženého čísla (Vyřešeno)
- nové plexi budíků bez otáčkoměru (Vyřešeno)
- hnědej zámek kastliku se zámečkem a kličkem (Vyřešeno)
Na cenách se určitě dohodneme :-)
konečně jsem se dokopal k nafocení klícky, tedy : lukr.rajce.idnes.cz/Skoda _Favorit_-_ram_MTX_-_Metal ex
_________________________ __________________________ __
" Žluté neštěstí roku 1990 "
Historie tohohle vozu se začla psát 30.5.1990 .. je to 136L, takže 46KW .. k předchozí majitelce se dostal podle dochovaných fotek v celkem pěknym stavu, ta ho ale dva roky užívala stylem " dokud to jede, tak to jede.. " . Ke mě se dostal před prázdninama 2006 v docela zuboženym stavu.. ( favoweb.skoda110r.cz )
Toho času byl i "provizorně" vyvařen - měl dojezdit dvě STK a tradá pod lis.. jak to ale bývá, věc spotřební stala se zálibou a záliba stala se "smyslem života" :-)) .. Po asi dvouletém užívání - na sklonku STK - ho vystřídala felda a favoritek se přestěhoval do garáže a začal sem si hrát :-) Zatím, potupně přiznávám, jsme stále ve stádiu odstrojeného skeletu, který se už nemůže dočkat vyvaření..
Plány žádné nejsou, bylo už několik variant budoucí podoby, ale ani jedna mě nepřesvědčila ..
zatím vím, že bude :
- barva origo žlutá pastel
- dělená křížová 6JX13R 4x98
- zevnějšek mimo kol plně seriový - tedy r90
- 1400cm3
- HP sporting
váhám:
- obarvičkovat podvozek ( pokud ano, tak celkem asi 4 odstíny od bílé do šedé v kombinaci s černou.. )
- šroubovaný rám
- interiér serie/kůže/flock popř. kombinace daných
něco málo dalších fotek z očisty karoserie : lukr.rajce.idnes.cz/Zlute _nestesti_-_zacatek
Scháním:
- nejeteou převodovku ( 3,9 )
- nejeté přední brzdiče, těhlice, štíty atp.
- hnědé komponenty interiéru ( pokud nové, beru vše )
- nové zdaní plato ( LS 90 )
- jakékoli dobové dokumenty kde je zachycená žlutá pastel 90
- novou stropnici
- nejetej blok 781.136 bez vyraženého čísla (Vyřešeno)
- nové plexi budíků bez otáčkoměru (Vyřešeno)
- hnědej zámek kastliku se zámečkem a kličkem (Vyřešeno)
Na cenách se určitě dohodneme :-)
neštěstí r.1990 - komentáře:
18:20:50
12.06.2009
12.06.2009
krup
-> matoo: já tě dám puklice
22:00:36
09.06.2009
09.06.2009
matoo
-> krup: nejake biele puklice na tom poslednom obrazku,ne:D
18:08:15
07.06.2009
07.06.2009
krup
-> lakky: seriovej favorit
13:16:46
05.06.2009
05.06.2009
lakky
Hmm co z toho bude až to budee
21:42:58
10.04.2009
10.04.2009
Tomaso435
-> krup: nn tuzexové mi daly shánění, a nakonec sem si je oddělal od jednoho maníka za krabku retek
17:36:29
11.10.2008
11.10.2008
buran
paráda vypadá fajnově
18:35:27
30.09.2008
30.09.2008
buran
jestli je chceš tak se ozvi 732 479 158 a nebo se stav zitra kolem 3.
18:34:18
30.09.2008
30.09.2008
buran
křupe mám doma nějaky dveře na fágo a nerezavy včechny kromě LZ a kufrovech
07:17:35
01.07.2008
01.07.2008
krup
-> Xmax88: tak do těhle míst ješně "nikdo nešáhnul" no :-( .. dveře se pochop. seženou jiné, stejně tak kapota, resp. chybí kapota a mimo řidičovy zadni eště šecky tři dveře ( neviš o nečem? )
19:15:57
30.06.2008
30.06.2008
Xmax88
kolikrat uz jsi tu podlahu proboha opravoval??? ted aspon po treti, jsi blazen, a kdyz budes lakovat, tak sezen novy dvere a tak, ti ta koroze pekne leze jsem videl
19:19:24
09.05.2008
09.05.2008
mopedak
Pekny facko:-)
15:59:20
29.03.2008
29.03.2008
krup
-> tomaso435: nemám, neni třeba :-)
11:20:39
26.03.2008
26.03.2008
Tomaso435
křupíku, ty máš ty alu zapsaný v TP ???
14:28:23
29.01.2008
29.01.2008
krup
-> buran: Děékuji , taky to nemáš uplně marny
20:26:30
26.01.2008
26.01.2008
buran
je to fakt krása to se musi uznat
23:08:39
13.11.2007
13.11.2007
krup
-> Xmax88: ty seš taky lama .. šak uvidime, jak dlouho to vydrži
10:22:27
13.11.2007
13.11.2007
Xmax88
no mrknul jsem se na ty fotky na tom odkazu, ta podlaha byla vyvarena a pritom vypadala jako nevyvarena
15:14:36
11.11.2007
11.11.2007
krup
-> Xmax88: nee, enem "pár direk" ..
13:17:34
11.11.2007
11.11.2007
Xmax88
to ma vymenenou celou cast podlahy?