skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Téměř standartní Favorit rv 1994 se základní 50kW stříkací výbavou, jináč němčour, je po snížení hlavy (o chloupek), broušený ventily, olej polosyntetika nebo jak se to píše:-) a papíry 136L rv. 1990, spotřeba 5,5l/100 km s lehkou nohou, 6l/100 km plně naložen s lehkou nohou a 7,5l/100km s těžkou nohou, max speed z kopce přes 180 km/h (tachometr už neukazoval), ale ridic v RSu malem vypadli bulvy pri predjizdeni:-)
Music:
Panasonic CQ-7303N 4x50W s grafickym motorickym displejem
2x AXTON ovaly 300W v plate 9x16 cm
2x GroundZero 150 W ve dverich 17 cm
Music:
Panasonic CQ-7303N 4x50W s grafickym motorickym displejem
2x AXTON ovaly 300W v plate 9x16 cm
2x GroundZero 150 W ve dverich 17 cm
Fácko LXi - komentáře:
akoze moc neverim ze toto auto ide 180
ty das na fave 180?? tak to musis mat super zachovali motor mi ideme na felcke 50KW 165km/h a uz kasle xDDDDD ale to na 5 stupni len niakych nfm 4000 otacok za minutu xD
Vy jste blázni. Pohádky, vždyť předepsaná rychlost je 150 max. Já myslím, že vám spíše nestíhá tachometr a to hrubo. Do nějakých 170 jsem jel i já. Ale kamarád z práce mi to měřil nějak přes GPS a nějakých málo přes 160km/h. Ty tacháče ve favoritech jsou někdy přesné na menší rychlosti, ale u tak velkých už kecají skoro všechny někdy i o 20km.
Rychlost berte jako velmi reálnou mrknete na mý autí
Ve čtyřech jsem jo bral 150km/hod.
Ve dvou poté 180+ km/hod z Teplic na Prahu mírně z kopce a tachák už nestíhal
A mám taky sériovku. V tu dobu tam nebylo ani sání ani sport. filtr. Staré svíčky atd.
CCa 50 km jseem se honil s nemcem ve 306cce
. Vzdycky jsem pridal treba na 150de predjel jsem ho trosku mu poodjel a pak jsem ubral na 120-130km /hod
Ve čtyřech jsem jo bral 150km/hod.
Ve dvou poté 180+ km/hod z Teplic na Prahu mírně z kopce a tachák už nestíhal


A mám taky sériovku. V tu dobu tam nebylo ani sání ani sport. filtr. Staré svíčky atd.
CCa 50 km jseem se honil s nemcem ve 306cce


ahoj chci se zeptat o kolik mám snížit hlavu abych se dostala na kompresní poměr 10,5 u 136ky?
nekecej pičoviny

-> s.i.k.i.: korupce policejní !!!

čus maslíku....no já jen musím potvrdit jeho informace osobně jsem tu spotřebu i to favo viděl. Je v delikátním stavu....a že to neprojde technickou? on si to už nějak zařídí vid PČRÁku

-> Maslik: hele, to je až na kolesa dvojník mýho :-D...taky němčour, mam 94 na papírech 90-taky:-), a měnila se jakože barva(původně byla bílá) a karoserie, motor sem dal karburátor:-(, stříkačku mám schovanou doma...spotřeba..nemůžu posoudit-nikdy sem to přesně neměřil..a rychlost-mám motor s mizernejma 46kw, tak nevim, já jel max 160 po D1 když sem jel z Vyškova do Brna a už i to byla dost a dost rychlost na to auto, sem se bál že se to rozletí:-D..den před tím sem jel tu samou cestu ve Fabii 1.9 TDi a musim souhlasit s twimpi1, že Fáčko fakt není na takovou rychlost, i když ji zvládne :-)...to už pak není pohodlný tak jet, o spotřebě nemluvě..

..pocuj..ty dokazes zajazdit za 5,5 litra po meste alebo vonku??..ako pises ze rychlost nesla cez 90 a v obciach sa nebrzdilo to si vyjazdil nadrz mimo mesta??..ked ano tak to potom nieje nic neuveritelne..ja som robil 100 km test pri 90-ke a zobral 4,5 litra a to som bol nuteny dokonca raz predbiehat s plnym plnyom a vytocenou 3-jkou..
jj taky si myslim ze je to realny...uz teda pak nevis co huci vic jestli cely auto nebo venku rychlost vetru
ja jel zatim 170 pri 4600ot.. taky kopecek po strakonicky


K te rychlosti.Já si myslím že 180Km/h uplně vpohodě fáčko dá při těch votáčkách 5500ot/min.Já dám na 3ku v těch 5500Ot/min 130 takže těch 180 je reálnejch.De vo to jak je dobře zajetej motor.
a do kopců tlačilo:-)))
-- K papirum: ve velkem TP je udelana zmena BLOKU MOTORU ze 136 na 136B, jina barva a vymena karoserie. Do roku 2000 byla tato prestavba legalni, ted to oduvodnuji na technicke tim, ze kdyz povolili urady tuto zmenu, tak mi to museji uznat, protoze 136B je pouze se vstrikovanim
-- Rychlost + otackomer: Bylo to ve 4 lidech + nalozeny kufr, kopec to byl velkej a hlavne tahlej (mezi Jihlavou a Havlickovym Brodem), otackomer nekeca, tocil nekde 5 500 ot. Kdo bude mit zajem, napisu pri jake rychlosti kolik toci
--Spotreba: Byla merena na dalsi vzdalenosti (Nachod - Jihlava), tu spotrebu mi nikdo neveri, ale muzu na to dat ruku do ohne! Povedlo se mi dojet na celou nadrz nez dosla 783 km, samozrejme rychlost nesla pres 90 km/h a v obcich se nebrzdilo
-- Rychlost + otackomer: Bylo to ve 4 lidech + nalozeny kufr, kopec to byl velkej a hlavne tahlej (mezi Jihlavou a Havlickovym Brodem), otackomer nekeca, tocil nekde 5 500 ot. Kdo bude mit zajem, napisu pri jake rychlosti kolik toci
--Spotreba: Byla merena na dalsi vzdalenosti (Nachod - Jihlava), tu spotrebu mi nikdo neveri, ale muzu na to dat ruku do ohne! Povedlo se mi dojet na celou nadrz nez dosla 783 km, samozrejme rychlost nesla pres 90 km/h a v obcich se nebrzdilo
-> twimpi1: Ja to mam presne jak Stanislav Máslo.Mam facko rok vyroby 1990(dovoz z Nemecka) a je to vse prestavene(motor-strikack
a 46kw,napravy za 4x100 atd) na 94.A technicka byla ok(delal predchozi majitel).
stačí se podívat na ten otáčkoměr a je jasný, že rychloměr pěkně kecá, že:-)))