TOMIK__007 TOMIK__007

komentáře | popis | fotky | TOMIK--007 | 05.01.13 20:32 | 176x v oblíbených
Nějaké to video:



Fávo na cestách r.2010 -
Fávo na cestách


20.let Škoda Favorit - zprávy TV Nova -
Skoda favorit 20let


Škoda Favorit tuning, vývoj -
Škoda Favorit Tuning - Vývoj


Favorit, Tuning X cars meeting 2008 -
11. Tuning sraz Rozkoš




VW Golf mk1 cabrio -
VW Golf mk1 cabrio r.1981








Škoda Favorit r.v.1989

Motor:

-Motor Fávo 136

-Pohon LPG

-Snížená hlava motoru o 0,7mm

-Spasování sacího potrubí s hlavou motoru

-Vyleštění sacích kanálů v hlavě motoru

-Přebroušení sacích ventilů a sedel ventilů

-Zvětšení předstihu zapalování - 8stupňů

-Výměna sériové vačky za vačku sportovní (280st)

-Odpojení vyhřívání sacího potrubí

-Sportovní vzduchový filtr

-Podtlaková spojka ovládaná přes infračidlo

-Převodovka z Felície



Podvozek:

-Zadní náprava z Felície

-Stabilizátor zadní nápravy

-Přední těhlice s nábojem z Felície

-Přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance

-Zadní vrtané kotouče Ferodo (GIII 2.0 GTi)

-Kola: RSL Motorsport 8J x 14 ET20/ET15 - černé středy+leštěné límce

-Pneu: TOYO proxes T1-R - 195/45 R14

-podvozek: stavitelný HP Sporting -70/-60mm

-vzadu gumové dorazy tlumičů Raceland: každá strana 5cm

-kryt pod motor z policejní Feldy :-) ... cca 4,3cm od silnice





Výfukový systém:

-Nerezové svody 4>1 HRS

-Zakázkový koncový tlumič JPvyfuky s koncovkou zahlou dolu (kvůli nárazníku)





Exteriér:

-Zavařen prolis na RZ v 5. dveřích

-Stříška z okruhového Fava

-Přední kapota otevíraná tlumiči

-Zavařené žlábky na kapotě a sání

-Upravená maska (nový model)

-Rozšířené lemy

-Zavařené boční blinkry

-Pokovená okna

-Zpětná zrcátka K10

-Přední a zadní laminátový nárazník

-Plechové prahy Felicia

-Sportovní víčko nádrže - vl. výroba

-Přední čirá optika + Bixenon + Čočky Hella

-Kouřovo/červená zadní světla - z modelu Silver-line (originál made in Czech Republic)

-Barva - červená Rallye Škoda - 8180





Interiér:

-Palubka z Felície

-Sedadla JOM SportStyle 1

-červené 3bodové pásy

-Výplně dveří vlastní výroby + laminátové doorboardy

-Audio zástavba místo kufru + zadních sedaček

-Laminátové domky na palubce

-el. stahování oken

-3ramenný volant MOMO s ovládáním plynu

-Zkrácená řadící páka

-Polepy budíků Air Design

-Sportovní pedály SPARCO





Audio:

-DVD rádio Eonon E0858 s LCD

-přídavné LCD Hifonics MX701S

-zesilovač Carpower POWER - 4/400

-zesilovač Carpower POWER - 4/600

-4x basák Carpower CRB-30HQ

-Přední komponentní repro Velocity VRX 130.1

-Zadní komponentní repro Velocity VX 130.4

-Zadní komponentní repro Velocity VPC 172

-Pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky s voltmetrem

-Kabeláž Zealum, Alfatec, Dragster

-Vytlumená podlaha 4mm tlumení s AL folií



Auto slouží klidně v denním provozu, na jízdu do práce, na nákupy a na výlety, není to jen srazové auto, takže nečekejte žádné bílé kožené podběhy,bílý interier a pozlacený a nachromovaný motor, atd...!!!



Specialní poděkování:

Taťka-za pomoc a podporu, Fitty - za muziku,

AUTOCENTRUM Kadařávek Sovětice(u HK) - za servisování vozu a klempířské práce, Honzovi - za výfuk, přítelkyni za pomoc při práci, očistě a leštění auta



PONAUČÍTE SE?

- používejte v provozu mozek, nejste na silnici sami a mužete ublížit druhým :(

www.patrz.pl/filmy/kierow co-nie-badz-bezmyslny





- máte rádi své děti, nebo děti svých blízkých?

http://www.de.youtube.com /watch?v=lGb7xTdO8k4





Ocenění ze srazů:

2006:

1.místo Škoda scene - 3.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov



2007:

3.místo Škoda scene - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice

2.místo Best audio - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice

2.místo Nej tuning - I.prohlídka Dr.Tuninga Beroun

1.místo Škoda oldies - Tuning X cars meeting 9.

1.místo Nej tuning - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv

2.místo Nej audio - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv

2.místo Nej interier - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv

3.místo Nej Favorit - II. Škoda sraz Přerov



2008:

TOP 10. Nej tuning - 6.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha

1.místo Nej tuning - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.

2.místo Nej audio - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.

1.místo Škoda oldies - 5.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov

3.místo Škoda oldies - 12. Tuning X cars meeting Rozkoš



2009:

3.místo Škoda scene - VII. Fashion cars Vysoké Mýto (Tuning Cup)

TOP 10. Audiovizuál – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha

TOP 7. Favorit/Felicia – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha

2.místo Škoda scene - 11.Tuning sraz Milovice (Tuning Cup)

2.místo - Street Max - 3.AMS Čáslav (Db Drag)

3.misto Škoda scene - Fajn tuning párty - Panenský týnec (Tuning Cup)

1.místo Nej tuning - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.

1.místo Nej audio - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.

3.místo Sympatie vozu - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.

Best show TOP 3 - 9. Tuning Extreme Show Příbram (Tuning Cup)

3.místo Škoda scene - 6.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov

2.místo - Street Max - 5.AMS Čáslav (Db Drag)

2.místo - Škoda oldies - 14.Tuning X Cars meeting Rozkoš

3.místo - hlasování redakce Autofun AZ Pneu Tuning Cup

6.místo - Škoda scene - finále Tuning Cup (Brno - výstaviště)

1.místo - Škoda scene – XII.Milovice



2010:

3.místo - I. Active day meeting, Bělá p. B.



2011:

TOP 5 - Clean scene - 1. TCO tuning párty, Mostkovice u Prostějova

1.místo - oldies scene - tuning liga, Mostkovice u Prostějova

TOP 7. Favorit/Felicia - 12. SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha

2.místo - Škoda oldies - 17. Tuning Rozkoš



_________________________ _____________________

více o Fávu najdete na webu ....... Favo-RS.ic.cz/

_________________________ _____________________

TOMIK__007 - komentáře:

21:35:17
11.02.2009
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> TOMIK--007: no konečně jsi sem dal nějaký novinky 47
17:27:01
11.02.2009
Mr_Kubas
-> TOMIK--007:

-> blue demon:

Já plánuju sub do rezervy kvůli praktičnosti a tím pádem budu zdvojovat dno a přemejšlim co dát jako potah na to dřevo... Myslíte, že by tenhle materiál šel dát i pod klasickej koberec? Nebo co byste doporučili jako potah do kufru na dno? 4
13:52:22
11.02.2009
blue demon
-> TOMIK--007: Na předek mam 195/45/16 a na zadek 215/40/16. Předek 7,5J disk, zadek 9J. Je to poprvé, co jsem koupil pořádnou gumu a né nějakej barum, tak jsem zvědavej 5.
10:54:30
11.02.2009
TOMIK--007
-> blue demon: hele já jsem s gumama spokojenej, jdou dobře natáhnout uzší gumy na širokej ráfek, maj dobrou kostru, držej dobře na vodě, na suchu paráda a že jsem jim dával pokouřit v hořicích na zatáčkách když jsem byl zkoušet podvozek1 Jediný co, tak že maj měkčí směs, takže asi nenajedou tolik kilometrů, ale to je asi zbytečný řešit když s autem najedu tak 5tis KM za rok. Jakej si kupoval rozměr kol a pneu?
08:34:20
11.02.2009
blue demon
-> TOMIK--007: Co vůbec gumy Toyo Proxes? V testech vyšly pěkně mizerně, dokonce snad hůř než Barum Bravuris, který mam bohužel obutý na druhym autě a nejradši bych je zamokra sundat a jezdil po ráfcích. Tak jsem teď koupil no nový kola na feldu GoodYear F1. Jak ty seš s nima spokojenej?
08:31:08
11.02.2009
blue demon
JJ, jak poslal Tomik. Je to jak říká název spíš taková vata ... "nitka" vedle "nitky". Má to řidší strukturu než molitan .. v základním provedení je tenčí a nemá takovou tendenci vracet se do původního stavu, jako molitan. Používá se běžně v čalounictví pro změkčení pod potahovou látku.
07:40:50
11.02.2009
TOMIK--007
-> Mr_Kubas:
zvětšit TOMIK__007 - obrázek od TOMIK--007 vložen 11.02.2009 07:40:50
21:23:47
10.02.2009
Mr_Kubas
-> blue demon: Jenom dotaz, co je to ten vatelín? To je něco podobnýho molitanu? 6
16:45:18
10.02.2009
blue demon
to bys musel kolem dokola a sešít a nebo aspoň nějak chytit látku za hranou - třeba sponkovačkou. Nalepit už to nepůjde, tam kde bys měl molitan.
14:24:02
10.02.2009
TOMIK--007
-> blue demon: chtěl jsem tu bednu polepit tím potahovým hajzlem, ale když bych pod to dal molitan nebo něco tak nevim zda to k tomu pak pujde přilepit34
13:33:55
10.02.2009
blue demon
Prej to už nějaký borci dělali, že udělali komplet kastli (nevim, jestli jde celá kastle někam strčit na opískování) a pak to nějak vezli na žárovej pozink. Ale je to teda lahůdka. Pod tu látku určitě něco dej .. minimálně 2 vrstvy vatelínu nebo aspoň půl cenťák molitanu. Jinak je to příšerně tvrdý a nevypadá to ani tak hezky. Je to ale zase práce a peníz navíc no. A protahovat kabely vatelínem je o nervy .. mam to za sebou 6.
11:17:54
10.02.2009
TOMIK--007
-> blue demon: určitě to tomu prospěje, opticky se to auto podle mě trochu sníží... to máš pravdu že to je těžší to udržet bez koroze, kor jako takový klasiky u fáva jako spodní hrany dveří atd.. by to chtělo udělat celou kastly a nechat pozinkovat, jenže odstrojit to na holej skelet to už se mě opravdu nechce... vestavba bude prozatím v potahový látce co jsem si koupil v Revilu.No to přemejšlím zda pod to ještě něco dát nebo jak to udělat, takže o víkendu se uvidí.
09:53:36
10.02.2009
blue demon
Ty sundaný hagusy tomu taky prospějou. Myslim, že sem s tebou o tom i mluvil na Rozkoši. A máme starý auta a je mnohem těžší udržet feldu nebo favorita bez koroze, než třeba octávku nebo fábku. Mělo by se to na soutěžích nějak zohlednit 2. A do čeho teda potáhneš tu muziku? Do látky, nebo do koženky? Půjde pod to nějakej vatelín, nebo molitan?
08:01:37
10.02.2009
TOMIK--007
-> Majkl: díky chlape4 No, černá kapota a střecha, to už tu bylo tak 2roky zpátky, tak to ne, koženou střechu nemužu, protože s autem potřebuju jezdit a nemohl bych to tak čistit, páč tam nedošáhnu3 takže zustaneme asi u červené klasiky
07:57:19
10.02.2009
Majkl
-> TOMIK--007: super! taky chvalim :) strecha pujde zase do cervena nebo neco noveho? :)
07:38:53
10.02.2009
TOMIK--007
-> blue demon: jo jo puchejře tam byly, čekal jsem s tim na zimu, protože jsem věděl že pujdou pryč hagusy tak že se to pak lákne se střechou. Zezačátku jsem to tolik z estetiky nehrotil, protože se auto nikde neotevíralo, ale teď na srazech to je většinou otevřené, tak by to tam strašilo, to samé spodky bočních dveří zevnitř, taky se to opravilo4



-> dole: to máš asi správnej názor,ale u mě jiné místo na ukotvení pásů opravdu není, bedna končí asi 30cm před předníma sedaškama, kde mám skulinku na vozejk
22:43:51
09.02.2009
dole
pekny....vim ze u tebe to asi nepujde kvuli muzice ale z bezpecnostniho hlediska je 3 bod pasu vzadu lepsi (vyrobce doporucuje) upnout kde jsou chycene zadni pasy ty protikusy... v pripade nehody je to tam v bezpecnejsim miste chycene (lepsi mit chyceny pasy ve vyztuze pod sedackami, nez v C sloupku 4 )
22:37:17
09.02.2009
blue demon
Pod těma pátejma dveřma to kvetlo, to si pamatuju. Chválim, žes to nechal odstranit 4
21:19:38
09.02.2009
TOMIK--007
-> M@rtin: JOM SportStyle 1 4
20:48:46
09.02.2009
M@rtin
-> TOMIK--007 09.02.09 20:17:42: Copak to je přesně za sicny?
Extreme Tyres