skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nějaké to video:
Fávo na cestách r.2010 -
20.let Škoda Favorit - zprávy TV Nova -
Škoda Favorit tuning, vývoj -
Favorit, Tuning X cars meeting 2008 -
VW Golf mk1 cabrio -
Škoda Favorit r.v.1989
Motor:
-Motor Fávo 136
-Pohon LPG
-Snížená hlava motoru o 0,7mm
-Spasování sacího potrubí s hlavou motoru
-Vyleštění sacích kanálů v hlavě motoru
-Přebroušení sacích ventilů a sedel ventilů
-Zvětšení předstihu zapalování - 8stupňů
-Výměna sériové vačky za vačku sportovní (280st)
-Odpojení vyhřívání sacího potrubí
-Sportovní vzduchový filtr
-Podtlaková spojka ovládaná přes infračidlo
-Převodovka z Felície
Podvozek:
-Zadní náprava z Felície
-Stabilizátor zadní nápravy
-Přední těhlice s nábojem z Felície
-Přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-Zadní vrtané kotouče Ferodo (GIII 2.0 GTi)
-Kola: RSL Motorsport 8J x 14 ET20/ET15 - černé středy+leštěné límce
-Pneu: TOYO proxes T1-R - 195/45 R14
-podvozek: stavitelný HP Sporting -70/-60mm
-vzadu gumové dorazy tlumičů Raceland: každá strana 5cm
-kryt pod motor z policejní Feldy :-) ... cca 4,3cm od silnice
Výfukový systém:
-Nerezové svody 4>1 HRS
-Zakázkový koncový tlumič JPvyfuky s koncovkou zahlou dolu (kvůli nárazníku)
Exteriér:
-Zavařen prolis na RZ v 5. dveřích
-Stříška z okruhového Fava
-Přední kapota otevíraná tlumiči
-Zavařené žlábky na kapotě a sání
-Upravená maska (nový model)
-Rozšířené lemy
-Zavařené boční blinkry
-Pokovená okna
-Zpětná zrcátka K10
-Přední a zadní laminátový nárazník
-Plechové prahy Felicia
-Sportovní víčko nádrže - vl. výroba
-Přední čirá optika + Bixenon + Čočky Hella
-Kouřovo/červená zadní světla - z modelu Silver-line (originál made in Czech Republic)
-Barva - červená Rallye Škoda - 8180
Interiér:
-Palubka z Felície
-Sedadla JOM SportStyle 1
-červené 3bodové pásy
-Výplně dveří vlastní výroby + laminátové doorboardy
-Audio zástavba místo kufru + zadních sedaček
-Laminátové domky na palubce
-el. stahování oken
-3ramenný volant MOMO s ovládáním plynu
-Zkrácená řadící páka
-Polepy budíků Air Design
-Sportovní pedály SPARCO
Audio:
-DVD rádio Eonon E0858 s LCD
-přídavné LCD Hifonics MX701S
-zesilovač Carpower POWER - 4/400
-zesilovač Carpower POWER - 4/600
-4x basák Carpower CRB-30HQ
-Přední komponentní repro Velocity VRX 130.1
-Zadní komponentní repro Velocity VX 130.4
-Zadní komponentní repro Velocity VPC 172
-Pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky s voltmetrem
-Kabeláž Zealum, Alfatec, Dragster
-Vytlumená podlaha 4mm tlumení s AL folií
Auto slouží klidně v denním provozu, na jízdu do práce, na nákupy a na výlety, není to jen srazové auto, takže nečekejte žádné bílé kožené podběhy,bílý interier a pozlacený a nachromovaný motor, atd...!!!
Specialní poděkování:
Taťka-za pomoc a podporu, Fitty - za muziku,
AUTOCENTRUM Kadařávek Sovětice(u HK) - za servisování vozu a klempířské práce, Honzovi - za výfuk, přítelkyni za pomoc při práci, očistě a leštění auta
PONAUČÍTE SE?
- používejte v provozu mozek, nejste na silnici sami a mužete ublížit druhým :(
www.patrz.pl/filmy/kierow co-nie-badz-bezmyslny
- máte rádi své děti, nebo děti svých blízkých?
http://www.de.youtube.com /watch?v=lGb7xTdO8k4
Ocenění ze srazů:
2006:
1.místo Škoda scene - 3.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2007:
3.místo Škoda scene - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Best audio - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Nej tuning - I.prohlídka Dr.Tuninga Beroun
1.místo Škoda oldies - Tuning X cars meeting 9.
1.místo Nej tuning - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej audio - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej interier - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
3.místo Nej Favorit - II. Škoda sraz Přerov
2008:
TOP 10. Nej tuning - 6.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
1.místo Nej tuning - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
2.místo Nej audio - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Škoda oldies - 5.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
3.místo Škoda oldies - 12. Tuning X cars meeting Rozkoš
2009:
3.místo Škoda scene - VII. Fashion cars Vysoké Mýto (Tuning Cup)
TOP 10. Audiovizuál – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
TOP 7. Favorit/Felicia – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo Škoda scene - 11.Tuning sraz Milovice (Tuning Cup)
2.místo - Street Max - 3.AMS Čáslav (Db Drag)
3.misto Škoda scene - Fajn tuning párty - Panenský týnec (Tuning Cup)
1.místo Nej tuning - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Nej audio - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
3.místo Sympatie vozu - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
Best show TOP 3 - 9. Tuning Extreme Show Příbram (Tuning Cup)
3.místo Škoda scene - 6.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2.místo - Street Max - 5.AMS Čáslav (Db Drag)
2.místo - Škoda oldies - 14.Tuning X Cars meeting Rozkoš
3.místo - hlasování redakce Autofun AZ Pneu Tuning Cup
6.místo - Škoda scene - finále Tuning Cup (Brno - výstaviště)
1.místo - Škoda scene – XII.Milovice
2010:
3.místo - I. Active day meeting, Bělá p. B.
2011:
TOP 5 - Clean scene - 1. TCO tuning párty, Mostkovice u Prostějova
1.místo - oldies scene - tuning liga, Mostkovice u Prostějova
TOP 7. Favorit/Felicia - 12. SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo - Škoda oldies - 17. Tuning Rozkoš
_________________________ _____________________
více o Fávu najdete na webu ....... Favo-RS.ic.cz/
_________________________ _____________________
Fávo na cestách r.2010 -
20.let Škoda Favorit - zprávy TV Nova -
Škoda Favorit tuning, vývoj -
Favorit, Tuning X cars meeting 2008 -
VW Golf mk1 cabrio -
Škoda Favorit r.v.1989
Motor:
-Motor Fávo 136
-Pohon LPG
-Snížená hlava motoru o 0,7mm
-Spasování sacího potrubí s hlavou motoru
-Vyleštění sacích kanálů v hlavě motoru
-Přebroušení sacích ventilů a sedel ventilů
-Zvětšení předstihu zapalování - 8stupňů
-Výměna sériové vačky za vačku sportovní (280st)
-Odpojení vyhřívání sacího potrubí
-Sportovní vzduchový filtr
-Podtlaková spojka ovládaná přes infračidlo
-Převodovka z Felície
Podvozek:
-Zadní náprava z Felície
-Stabilizátor zadní nápravy
-Přední těhlice s nábojem z Felície
-Přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-Zadní vrtané kotouče Ferodo (GIII 2.0 GTi)
-Kola: RSL Motorsport 8J x 14 ET20/ET15 - černé středy+leštěné límce
-Pneu: TOYO proxes T1-R - 195/45 R14
-podvozek: stavitelný HP Sporting -70/-60mm
-vzadu gumové dorazy tlumičů Raceland: každá strana 5cm
-kryt pod motor z policejní Feldy :-) ... cca 4,3cm od silnice
Výfukový systém:
-Nerezové svody 4>1 HRS
-Zakázkový koncový tlumič JPvyfuky s koncovkou zahlou dolu (kvůli nárazníku)
Exteriér:
-Zavařen prolis na RZ v 5. dveřích
-Stříška z okruhového Fava
-Přední kapota otevíraná tlumiči
-Zavařené žlábky na kapotě a sání
-Upravená maska (nový model)
-Rozšířené lemy
-Zavařené boční blinkry
-Pokovená okna
-Zpětná zrcátka K10
-Přední a zadní laminátový nárazník
-Plechové prahy Felicia
-Sportovní víčko nádrže - vl. výroba
-Přední čirá optika + Bixenon + Čočky Hella
-Kouřovo/červená zadní světla - z modelu Silver-line (originál made in Czech Republic)
-Barva - červená Rallye Škoda - 8180
Interiér:
-Palubka z Felície
-Sedadla JOM SportStyle 1
-červené 3bodové pásy
-Výplně dveří vlastní výroby + laminátové doorboardy
-Audio zástavba místo kufru + zadních sedaček
-Laminátové domky na palubce
-el. stahování oken
-3ramenný volant MOMO s ovládáním plynu
-Zkrácená řadící páka
-Polepy budíků Air Design
-Sportovní pedály SPARCO
Audio:
-DVD rádio Eonon E0858 s LCD
-přídavné LCD Hifonics MX701S
-zesilovač Carpower POWER - 4/400
-zesilovač Carpower POWER - 4/600
-4x basák Carpower CRB-30HQ
-Přední komponentní repro Velocity VRX 130.1
-Zadní komponentní repro Velocity VX 130.4
-Zadní komponentní repro Velocity VPC 172
-Pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky s voltmetrem
-Kabeláž Zealum, Alfatec, Dragster
-Vytlumená podlaha 4mm tlumení s AL folií
Auto slouží klidně v denním provozu, na jízdu do práce, na nákupy a na výlety, není to jen srazové auto, takže nečekejte žádné bílé kožené podběhy,bílý interier a pozlacený a nachromovaný motor, atd...!!!
Specialní poděkování:
Taťka-za pomoc a podporu, Fitty - za muziku,
AUTOCENTRUM Kadařávek Sovětice(u HK) - za servisování vozu a klempířské práce, Honzovi - za výfuk, přítelkyni za pomoc při práci, očistě a leštění auta
PONAUČÍTE SE?
- používejte v provozu mozek, nejste na silnici sami a mužete ublížit druhým :(
www.patrz.pl/filmy/kierow co-nie-badz-bezmyslny
- máte rádi své děti, nebo děti svých blízkých?
http://www.de.youtube.com /watch?v=lGb7xTdO8k4
Ocenění ze srazů:
2006:
1.místo Škoda scene - 3.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2007:
3.místo Škoda scene - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Best audio - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Nej tuning - I.prohlídka Dr.Tuninga Beroun
1.místo Škoda oldies - Tuning X cars meeting 9.
1.místo Nej tuning - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej audio - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej interier - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
3.místo Nej Favorit - II. Škoda sraz Přerov
2008:
TOP 10. Nej tuning - 6.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
1.místo Nej tuning - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
2.místo Nej audio - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Škoda oldies - 5.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
3.místo Škoda oldies - 12. Tuning X cars meeting Rozkoš
2009:
3.místo Škoda scene - VII. Fashion cars Vysoké Mýto (Tuning Cup)
TOP 10. Audiovizuál – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
TOP 7. Favorit/Felicia – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo Škoda scene - 11.Tuning sraz Milovice (Tuning Cup)
2.místo - Street Max - 3.AMS Čáslav (Db Drag)
3.misto Škoda scene - Fajn tuning párty - Panenský týnec (Tuning Cup)
1.místo Nej tuning - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Nej audio - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
3.místo Sympatie vozu - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
Best show TOP 3 - 9. Tuning Extreme Show Příbram (Tuning Cup)
3.místo Škoda scene - 6.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2.místo - Street Max - 5.AMS Čáslav (Db Drag)
2.místo - Škoda oldies - 14.Tuning X Cars meeting Rozkoš
3.místo - hlasování redakce Autofun AZ Pneu Tuning Cup
6.místo - Škoda scene - finále Tuning Cup (Brno - výstaviště)
1.místo - Škoda scene – XII.Milovice
2010:
3.místo - I. Active day meeting, Bělá p. B.
2011:
TOP 5 - Clean scene - 1. TCO tuning párty, Mostkovice u Prostějova
1.místo - oldies scene - tuning liga, Mostkovice u Prostějova
TOP 7. Favorit/Felicia - 12. SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo - Škoda oldies - 17. Tuning Rozkoš
_________________________ _____________________
více o Fávu najdete na webu ....... Favo-RS.ic.cz/
_________________________ _____________________
TOMIK__007 - komentáře:
16:30:06
10.01.2011
10.01.2011
jok3r
-> TOMIK--007: ani nikde bejt nemusis ja ti je klidne privezu az na balkon
08:58:10
10.01.2011
10.01.2011
TOMIK--007
-> jok3r: o ničem nic nevím, nikde jsem nebyl
21:30:05
09.01.2011
09.01.2011
jok3r
-> TOMIK--007: uz sem ti rikal ze mas potom jeste jednu sadu u me?
12:30:19
09.01.2011
09.01.2011
TOMIK--007
Tak už probíhá práce na 3tím kole. Vnitřek už je v barvě. Šroubky obroušené, 2x základ + vrchní černá barva. Takže teď už zse jen leštění
01:53:29
07.01.2011
07.01.2011
Eidy
-> TOMIK--007: Hezky vyleštěný. Pomáhající přítulka je velká výhra.
22:55:57
06.01.2011
06.01.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
TOMIK--007 06.01.11 18:59:51 napsal:
→ jok3r: todle bude na ukázku lepší než slova
http://youtube.com/v/SM8t 7a27yRMA to jste ho neviděli, když u toho ještě telefonuje... to si pak člověk říká, ve kterým stromě asi skončíme.
→ jok3r: todle bude na ukázku lepší než slova
http://youtube.com/v/SM8t 7a27yRMA to jste ho neviděli, když u toho ještě telefonuje... to si pak člověk říká, ve kterým stromě asi skončíme.
21:08:02
06.01.2011
06.01.2011
TOMIK--007
nejdřív musim vyřešit tu plachtu na auto, asi budu muset projet HK a něco sehnat, přecijen do jara je ještě čas a ten prach je svině
20:37:22
06.01.2011
06.01.2011
jok3r
-> TOMIK--007: hlavne at si nehejbes sedackou to by asi nebylo fajn
20:29:12
06.01.2011
06.01.2011
petr s
-> TOMIK--007 06.01.11 18:59:51: Na tohle bych potřeboval 4 ruky
20:22:22
06.01.2011
06.01.2011
TOMIK--007
-> jok3r: mám v plánu toto - www.novelmoto.cz/fotky335
9/.../_vyr_2210001112.jpg s toho pásu jako zacvákávání by nebylo špatný, ale vymejšlet co a jak, todle jen protáhnu za tu hrazdu na posouvání sedačky, přes nohy a stáhnu a taky to pujde, možná to někde ještě najdu v garáži u držáku na kola na střechu, k tomu jsme to používali dřív..
19:48:09
06.01.2011
06.01.2011
jok3r
-> TOMIK--007: se zavodama kdyztak rekni, udelame fanklub a budes mit cedule podel trati
19:47:21
06.01.2011
06.01.2011
jok3r
-> TOMIK--007: tak si tam udelej kus jako sou pasy, zacvaknes a utahnes jak bude libo, to bych si taky asi nedaval v nakym spechu, jako pomalu kdyz mas cas premejslet co cim delas tak to asi pujde ale pak ho valit,, no mas to nauceny ale asi jak rikas, je to o cviku a naucit se da cokoliv
19:43:15
06.01.2011
06.01.2011
TOMIK--007
-> jok3r: v saranovi pohoda, to je automat, takže jedna páka brzda/plyn, to je nejideálnější co muže bejt
19:42:31
06.01.2011
06.01.2011
TOMIK--007
-> jok3r: je to tak, klasické ovládání pedálů je zachováno. Plyn + brzda je mechanické propojení a spojka má své el. ovládání, takže to se vypne a jedeš klasiku, akorát když přidáváš plyn, tak se ti na volantu hejbe kroužek a když brzdíš, tak tam jezdí páka a nebo řídíš taky rukama, jako kámoš nebo táta když s tím jede akorát oni nezvládaj do zatáčky brzdit, podřazovat a pak to odšlápnout, prej to je moc věcí na ruce zase tak lehce to nejde no, takže cesta HK - Přerov, nebo HK - Plzeň, tak pak dávám rehabilitaci na palce ale zase když je dálnice, tak udržuju rychlost celejma dlaněma a vpohodě. Všechno je vpohodě a o naučení, nejvíc mě štve, když člověk chce jet trochu svižnějc tak pak když jsou prudký brzdy, nebo zatáčky, že lítaj nohy sem a tam, musim vymyslet nějakej popruh na tudle sezonu, chci jet závody vozejčkářu (slalom, sprint, do vrchu,..)
19:42:17
06.01.2011
06.01.2011
jok3r
-> TOMIK--007: koukam ze v saranoj to mas taky hezky vymysleny
19:36:46
06.01.2011
06.01.2011
jok3r
-> TOMIK--007: takze koukam ze by moh ridit jak, promin ze to tak reknu, normalni clovek tak i ty jako invalida? nebo ta prestavba nejak omezuje praci s pedalama? to je docela zajimavy tohle to a jeste se zeptam, ten plyn de lehounce nebo te treba po dlouhy ceste bolej palce?
19:26:57
06.01.2011
06.01.2011
TOMIK--007
-> Tomaso435: jde o zvyk hele jednou jsem byl zrovna na favorit sraze, jelo se na spanilku a já jedl při výjezdu bagetu a do toho mě volali naši z chorvatska, to byla teprve prdel a jak kluci koukali
-> Mr_Kubas: nic jiného nezbývá, jde fakt o vyzkoušení, nic na tom vpodstatě není
-> Mr_Kubas: nic jiného nezbývá, jde fakt o vyzkoušení, nic na tom vpodstatě není
19:09:27
06.01.2011
06.01.2011
Mr_Kubas
-> TOMIK--007 06.01.11 18:59:51: Hustý Klanim se
19:03:29
06.01.2011
06.01.2011
Tomaso435
-> TOMIK--007: ty voe já teda stíhám při jízdě zároven jist pit a ladit rádio, ale ty tam v jednu chvíli šaháš asi na 4 místa zároven a ta spojka co se tam sama sešapává to je jak knightrider :-D
18:59:51
06.01.2011
06.01.2011
TOMIK--007