skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nějaké to video:
Fávo na cestách r.2010 -
20.let Škoda Favorit - zprávy TV Nova -
Škoda Favorit tuning, vývoj -
Favorit, Tuning X cars meeting 2008 -
VW Golf mk1 cabrio -
Škoda Favorit r.v.1989
Motor:
-Motor Fávo 136
-Pohon LPG
-Snížená hlava motoru o 0,7mm
-Spasování sacího potrubí s hlavou motoru
-Vyleštění sacích kanálů v hlavě motoru
-Přebroušení sacích ventilů a sedel ventilů
-Zvětšení předstihu zapalování - 8stupňů
-Výměna sériové vačky za vačku sportovní (280st)
-Odpojení vyhřívání sacího potrubí
-Sportovní vzduchový filtr
-Podtlaková spojka ovládaná přes infračidlo
-Převodovka z Felície
Podvozek:
-Zadní náprava z Felície
-Stabilizátor zadní nápravy
-Přední těhlice s nábojem z Felície
-Přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-Zadní vrtané kotouče Ferodo (GIII 2.0 GTi)
-Kola: RSL Motorsport 8J x 14 ET20/ET15 - černé středy+leštěné límce
-Pneu: TOYO proxes T1-R - 195/45 R14
-podvozek: stavitelný HP Sporting -70/-60mm
-vzadu gumové dorazy tlumičů Raceland: každá strana 5cm
-kryt pod motor z policejní Feldy :-) ... cca 4,3cm od silnice
Výfukový systém:
-Nerezové svody 4>1 HRS
-Zakázkový koncový tlumič JPvyfuky s koncovkou zahlou dolu (kvůli nárazníku)
Exteriér:
-Zavařen prolis na RZ v 5. dveřích
-Stříška z okruhového Fava
-Přední kapota otevíraná tlumiči
-Zavařené žlábky na kapotě a sání
-Upravená maska (nový model)
-Rozšířené lemy
-Zavařené boční blinkry
-Pokovená okna
-Zpětná zrcátka K10
-Přední a zadní laminátový nárazník
-Plechové prahy Felicia
-Sportovní víčko nádrže - vl. výroba
-Přední čirá optika + Bixenon + Čočky Hella
-Kouřovo/červená zadní světla - z modelu Silver-line (originál made in Czech Republic)
-Barva - červená Rallye Škoda - 8180
Interiér:
-Palubka z Felície
-Sedadla JOM SportStyle 1
-červené 3bodové pásy
-Výplně dveří vlastní výroby + laminátové doorboardy
-Audio zástavba místo kufru + zadních sedaček
-Laminátové domky na palubce
-el. stahování oken
-3ramenný volant MOMO s ovládáním plynu
-Zkrácená řadící páka
-Polepy budíků Air Design
-Sportovní pedály SPARCO
Audio:
-DVD rádio Eonon E0858 s LCD
-přídavné LCD Hifonics MX701S
-zesilovač Carpower POWER - 4/400
-zesilovač Carpower POWER - 4/600
-4x basák Carpower CRB-30HQ
-Přední komponentní repro Velocity VRX 130.1
-Zadní komponentní repro Velocity VX 130.4
-Zadní komponentní repro Velocity VPC 172
-Pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky s voltmetrem
-Kabeláž Zealum, Alfatec, Dragster
-Vytlumená podlaha 4mm tlumení s AL folií
Auto slouží klidně v denním provozu, na jízdu do práce, na nákupy a na výlety, není to jen srazové auto, takže nečekejte žádné bílé kožené podběhy,bílý interier a pozlacený a nachromovaný motor, atd...!!!
Specialní poděkování:
Taťka-za pomoc a podporu, Fitty - za muziku,
AUTOCENTRUM Kadařávek Sovětice(u HK) - za servisování vozu a klempířské práce, Honzovi - za výfuk, přítelkyni za pomoc při práci, očistě a leštění auta
PONAUČÍTE SE?
- používejte v provozu mozek, nejste na silnici sami a mužete ublížit druhým :(
www.patrz.pl/filmy/kierow co-nie-badz-bezmyslny
- máte rádi své děti, nebo děti svých blízkých?
http://www.de.youtube.com /watch?v=lGb7xTdO8k4
Ocenění ze srazů:
2006:
1.místo Škoda scene - 3.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2007:
3.místo Škoda scene - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Best audio - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Nej tuning - I.prohlídka Dr.Tuninga Beroun
1.místo Škoda oldies - Tuning X cars meeting 9.
1.místo Nej tuning - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej audio - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej interier - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
3.místo Nej Favorit - II. Škoda sraz Přerov
2008:
TOP 10. Nej tuning - 6.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
1.místo Nej tuning - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
2.místo Nej audio - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Škoda oldies - 5.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
3.místo Škoda oldies - 12. Tuning X cars meeting Rozkoš
2009:
3.místo Škoda scene - VII. Fashion cars Vysoké Mýto (Tuning Cup)
TOP 10. Audiovizuál – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
TOP 7. Favorit/Felicia – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo Škoda scene - 11.Tuning sraz Milovice (Tuning Cup)
2.místo - Street Max - 3.AMS Čáslav (Db Drag)
3.misto Škoda scene - Fajn tuning párty - Panenský týnec (Tuning Cup)
1.místo Nej tuning - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Nej audio - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
3.místo Sympatie vozu - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
Best show TOP 3 - 9. Tuning Extreme Show Příbram (Tuning Cup)
3.místo Škoda scene - 6.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2.místo - Street Max - 5.AMS Čáslav (Db Drag)
2.místo - Škoda oldies - 14.Tuning X Cars meeting Rozkoš
3.místo - hlasování redakce Autofun AZ Pneu Tuning Cup
6.místo - Škoda scene - finále Tuning Cup (Brno - výstaviště)
1.místo - Škoda scene – XII.Milovice
2010:
3.místo - I. Active day meeting, Bělá p. B.
2011:
TOP 5 - Clean scene - 1. TCO tuning párty, Mostkovice u Prostějova
1.místo - oldies scene - tuning liga, Mostkovice u Prostějova
TOP 7. Favorit/Felicia - 12. SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo - Škoda oldies - 17. Tuning Rozkoš
_________________________ _____________________
více o Fávu najdete na webu ....... Favo-RS.ic.cz/
_________________________ _____________________
Fávo na cestách r.2010 -
20.let Škoda Favorit - zprávy TV Nova -
Škoda Favorit tuning, vývoj -
Favorit, Tuning X cars meeting 2008 -
VW Golf mk1 cabrio -
Škoda Favorit r.v.1989
Motor:
-Motor Fávo 136
-Pohon LPG
-Snížená hlava motoru o 0,7mm
-Spasování sacího potrubí s hlavou motoru
-Vyleštění sacích kanálů v hlavě motoru
-Přebroušení sacích ventilů a sedel ventilů
-Zvětšení předstihu zapalování - 8stupňů
-Výměna sériové vačky za vačku sportovní (280st)
-Odpojení vyhřívání sacího potrubí
-Sportovní vzduchový filtr
-Podtlaková spojka ovládaná přes infračidlo
-Převodovka z Felície
Podvozek:
-Zadní náprava z Felície
-Stabilizátor zadní nápravy
-Přední těhlice s nábojem z Felície
-Přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-Zadní vrtané kotouče Ferodo (GIII 2.0 GTi)
-Kola: RSL Motorsport 8J x 14 ET20/ET15 - černé středy+leštěné límce
-Pneu: TOYO proxes T1-R - 195/45 R14
-podvozek: stavitelný HP Sporting -70/-60mm
-vzadu gumové dorazy tlumičů Raceland: každá strana 5cm
-kryt pod motor z policejní Feldy :-) ... cca 4,3cm od silnice
Výfukový systém:
-Nerezové svody 4>1 HRS
-Zakázkový koncový tlumič JPvyfuky s koncovkou zahlou dolu (kvůli nárazníku)
Exteriér:
-Zavařen prolis na RZ v 5. dveřích
-Stříška z okruhového Fava
-Přední kapota otevíraná tlumiči
-Zavařené žlábky na kapotě a sání
-Upravená maska (nový model)
-Rozšířené lemy
-Zavařené boční blinkry
-Pokovená okna
-Zpětná zrcátka K10
-Přední a zadní laminátový nárazník
-Plechové prahy Felicia
-Sportovní víčko nádrže - vl. výroba
-Přední čirá optika + Bixenon + Čočky Hella
-Kouřovo/červená zadní světla - z modelu Silver-line (originál made in Czech Republic)
-Barva - červená Rallye Škoda - 8180
Interiér:
-Palubka z Felície
-Sedadla JOM SportStyle 1
-červené 3bodové pásy
-Výplně dveří vlastní výroby + laminátové doorboardy
-Audio zástavba místo kufru + zadních sedaček
-Laminátové domky na palubce
-el. stahování oken
-3ramenný volant MOMO s ovládáním plynu
-Zkrácená řadící páka
-Polepy budíků Air Design
-Sportovní pedály SPARCO
Audio:
-DVD rádio Eonon E0858 s LCD
-přídavné LCD Hifonics MX701S
-zesilovač Carpower POWER - 4/400
-zesilovač Carpower POWER - 4/600
-4x basák Carpower CRB-30HQ
-Přední komponentní repro Velocity VRX 130.1
-Zadní komponentní repro Velocity VX 130.4
-Zadní komponentní repro Velocity VPC 172
-Pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky s voltmetrem
-Kabeláž Zealum, Alfatec, Dragster
-Vytlumená podlaha 4mm tlumení s AL folií
Auto slouží klidně v denním provozu, na jízdu do práce, na nákupy a na výlety, není to jen srazové auto, takže nečekejte žádné bílé kožené podběhy,bílý interier a pozlacený a nachromovaný motor, atd...!!!
Specialní poděkování:
Taťka-za pomoc a podporu, Fitty - za muziku,
AUTOCENTRUM Kadařávek Sovětice(u HK) - za servisování vozu a klempířské práce, Honzovi - za výfuk, přítelkyni za pomoc při práci, očistě a leštění auta
PONAUČÍTE SE?
- používejte v provozu mozek, nejste na silnici sami a mužete ublížit druhým :(
www.patrz.pl/filmy/kierow co-nie-badz-bezmyslny
- máte rádi své děti, nebo děti svých blízkých?
http://www.de.youtube.com /watch?v=lGb7xTdO8k4
Ocenění ze srazů:
2006:
1.místo Škoda scene - 3.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2007:
3.místo Škoda scene - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Best audio - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Nej tuning - I.prohlídka Dr.Tuninga Beroun
1.místo Škoda oldies - Tuning X cars meeting 9.
1.místo Nej tuning - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej audio - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej interier - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
3.místo Nej Favorit - II. Škoda sraz Přerov
2008:
TOP 10. Nej tuning - 6.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
1.místo Nej tuning - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
2.místo Nej audio - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Škoda oldies - 5.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
3.místo Škoda oldies - 12. Tuning X cars meeting Rozkoš
2009:
3.místo Škoda scene - VII. Fashion cars Vysoké Mýto (Tuning Cup)
TOP 10. Audiovizuál – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
TOP 7. Favorit/Felicia – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo Škoda scene - 11.Tuning sraz Milovice (Tuning Cup)
2.místo - Street Max - 3.AMS Čáslav (Db Drag)
3.misto Škoda scene - Fajn tuning párty - Panenský týnec (Tuning Cup)
1.místo Nej tuning - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Nej audio - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
3.místo Sympatie vozu - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
Best show TOP 3 - 9. Tuning Extreme Show Příbram (Tuning Cup)
3.místo Škoda scene - 6.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2.místo - Street Max - 5.AMS Čáslav (Db Drag)
2.místo - Škoda oldies - 14.Tuning X Cars meeting Rozkoš
3.místo - hlasování redakce Autofun AZ Pneu Tuning Cup
6.místo - Škoda scene - finále Tuning Cup (Brno - výstaviště)
1.místo - Škoda scene – XII.Milovice
2010:
3.místo - I. Active day meeting, Bělá p. B.
2011:
TOP 5 - Clean scene - 1. TCO tuning párty, Mostkovice u Prostějova
1.místo - oldies scene - tuning liga, Mostkovice u Prostějova
TOP 7. Favorit/Felicia - 12. SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo - Škoda oldies - 17. Tuning Rozkoš
_________________________ _____________________
více o Fávu najdete na webu ....... Favo-RS.ic.cz/
_________________________ _____________________
TOMIK__007 - komentáře:
12:24:02
19.02.2010
19.02.2010
Rider skoda
-> TOMIK--007: ja mam tez ledky ale jen v koncocvych a brzdach,ale v lete pri slunku tyhle led zarovky,ktere nemaji ty ledky i kolem dokola,tak se takrka od paraboly neodrazi a neni moc videt brzdeni atd.takze az budou penize,tak kupuji ty prosotorve.uz jsi zkousel blinkry s temi led zarovkami?ti budou blikat daleko rychleji jak maji ty led maly prikon a ten prerusovac je spocitany pro jiny...do blinkru bych uprednostnil urcite diademky,vydrzi a svit syte oranzove.nikoli jak klasicke,ze vyblednou.hlavne te tez nekdo muze prehlednout,ze blikas(kdyz uz je moc cches,tak rads i ty co maji ty ledky po obvode a hodne jich)
18:55:57
18.02.2010
18.02.2010
TOMIK--007
-> Rider skoda: nevim no, mě se to na tom předku takhle líbí, trochu černa a trochu chromu... ještě brzda má ty ledky kolem dokola... světlo má malou 5W, tam nejsou kolem dokola ale hezky se světlo rozpostře po celé parabolce...
15:57:50
18.02.2010
18.02.2010
Rider skoda
-> TOMIK--007: Super kara,mas muj obdiv na to jak to mas stizene.Procpak nehodis parabolu prednich svetel do cerna tez,aby tam pekne vynikla jen cocka(u blinkru muzes pri nejhorsim nechat,aby to dostatecne odrazelo)?v zadnich lampach mas jen v couvackach ty zarovky co maji ledky i po bocich a ostatni to maji jen z cela?
15:44:04
18.02.2010
18.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> TOMIK--007:
15:23:22
18.02.2010
18.02.2010
TOMIK--007
-> Borin - Král tuzerů: nemůžu si stěžovat na kvalitu... není to papír a ani to nejsou 2cm... vlítlo do mě auto a on měl přední nárazník rozpraskanej na několik kusů a já z nárazníku setřel jen jeho barvu a víc nic
15:18:24
18.02.2010
18.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> TOMIK--007: No právě
15:11:59
18.02.2010
18.02.2010
TOMIK--007
-> Borin - Král tuzerů: Jak ho Láďa předtím udělal, tak ho udělal, já jen teď vyplňuju tu díru, která se předtím nechala průchozí
15:05:44
18.02.2010
18.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> TOMIK--007: No jak na to koukám tak ta síla nárazníku ty 2 cm nebude...
15:02:05
18.02.2010
18.02.2010
TOMIK--007
-> Borin - Král tuzerů: dělám to uplně normálně a 2cm určitě ne, jen vyplňuju prázdný prostor, takže síla bude +/- skoro stejná, jako zbytek nárazníku...
-> outkast136: kde laminuju, tak obroušeno samozřejmě je Názor beru, ale obruhová stříška se mě líbí víc než to křídlo, co bylo původně, tak tam šla. Zástěrky nejsou jen vzhledová záležitost, ale také funkce a jelikož s autem najedu docela dost, tak se hodí.
-> outkast136: kde laminuju, tak obroušeno samozřejmě je Názor beru, ale obruhová stříška se mě líbí víc než to křídlo, co bylo původně, tak tam šla. Zástěrky nejsou jen vzhledová záležitost, ale také funkce a jelikož s autem najedu docela dost, tak se hodí.
14:23:24
18.02.2010
18.02.2010
outkast136 - zrušená registrace
a laminujes to pres ten lak, ani to nemni obrouseny?
jinak auto pekny, az na nejaky detaily jako ty ufo zrcatka, sundal bych to protazeni strechy z patych dveri a asi bych odstranil i ty jakoze zasterky ze zadniho narazniku, kazi to vzhled, ale jinak dobry, samozrejme to je jenom muj nazor
jinak auto pekny, az na nejaky detaily jako ty ufo zrcatka, sundal bych to protazeni strechy z patych dveri a asi bych odstranil i ty jakoze zasterky ze zadniho narazniku, kazi to vzhled, ale jinak dobry, samozrejme to je jenom muj nazor
14:11:25
18.02.2010
18.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> TOMIK--007: Bože...jak to děláš ??? tam budeš mít 2cm silnou vrstvu ne ???
13:46:12
18.02.2010
18.02.2010
TOMIK--007
včerejší práce hezky vytvrdlá, tak můžeme dnes pokračovat...
13:45:08
18.02.2010
18.02.2010
TOMIK--007
...tak půlka už se vylaminovává do roviny a když po ruce není nic, co by posloužilo jako rovina, vezmeme RZ a obalíme jí potravinářskou folií :-D český človíček si vždy poradí :-))
19:13:17
17.02.2010
17.02.2010
TOMIK--007
Byla špatná pryskyřice, tak to šlo dolu a začal jsem znova s lepším matrošem
08:43:15
15.02.2010
15.02.2010
TOMIK--007
-> Eidy: jj bude to takový zahlazenější a zajímavější ... bude pár změn, ale možná na první pohled si toho lidi nevšimnou. To nevím zda si ho lakýra bude sundávat, nebo to auto nějak zamaskuje a nárazník foukne na autě. Každopádně i kdybych ho měl dole, tak bych ho musel laminovat před garáží, vevnitř není tolik místa a pořád ho přetahovat ven a dovnitř, tak ještě odřu auto takže v rámci rehabilitace se trochu protáhneme dolů Hele, ono když jsme dělali, tak zase taková zima nebyla a i to šlo.
22:51:26
14.02.2010
14.02.2010
Eidy
-> TOMIK--007: Hezký. Nárazník bude podle mě mnohem hezčí.A ještě mi řekni, to to pak budeš sundavat kvůli lakování? Já jen jestli by nebylo lepší dělat rovnou na sundaným nárazníku, když stejnak asi půjde dolů. Ale obdivuju tě, jak jsi k tomu ohnutej, v tomhle počasí a obdivuju tvojí přítelkyni.