skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nějaké to video:
Fávo na cestách r.2010 -
20.let Škoda Favorit - zprávy TV Nova -
Škoda Favorit tuning, vývoj -
Favorit, Tuning X cars meeting 2008 -
VW Golf mk1 cabrio -
Škoda Favorit r.v.1989
Motor:
-Motor Fávo 136
-Pohon LPG
-Snížená hlava motoru o 0,7mm
-Spasování sacího potrubí s hlavou motoru
-Vyleštění sacích kanálů v hlavě motoru
-Přebroušení sacích ventilů a sedel ventilů
-Zvětšení předstihu zapalování - 8stupňů
-Výměna sériové vačky za vačku sportovní (280st)
-Odpojení vyhřívání sacího potrubí
-Sportovní vzduchový filtr
-Podtlaková spojka ovládaná přes infračidlo
-Převodovka z Felície
Podvozek:
-Zadní náprava z Felície
-Stabilizátor zadní nápravy
-Přední těhlice s nábojem z Felície
-Přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-Zadní vrtané kotouče Ferodo (GIII 2.0 GTi)
-Kola: RSL Motorsport 8J x 14 ET20/ET15 - černé středy+leštěné límce
-Pneu: TOYO proxes T1-R - 195/45 R14
-podvozek: stavitelný HP Sporting -70/-60mm
-vzadu gumové dorazy tlumičů Raceland: každá strana 5cm
-kryt pod motor z policejní Feldy :-) ... cca 4,3cm od silnice
Výfukový systém:
-Nerezové svody 4>1 HRS
-Zakázkový koncový tlumič JPvyfuky s koncovkou zahlou dolu (kvůli nárazníku)
Exteriér:
-Zavařen prolis na RZ v 5. dveřích
-Stříška z okruhového Fava
-Přední kapota otevíraná tlumiči
-Zavařené žlábky na kapotě a sání
-Upravená maska (nový model)
-Rozšířené lemy
-Zavařené boční blinkry
-Pokovená okna
-Zpětná zrcátka K10
-Přední a zadní laminátový nárazník
-Plechové prahy Felicia
-Sportovní víčko nádrže - vl. výroba
-Přední čirá optika + Bixenon + Čočky Hella
-Kouřovo/červená zadní světla - z modelu Silver-line (originál made in Czech Republic)
-Barva - červená Rallye Škoda - 8180
Interiér:
-Palubka z Felície
-Sedadla JOM SportStyle 1
-červené 3bodové pásy
-Výplně dveří vlastní výroby + laminátové doorboardy
-Audio zástavba místo kufru + zadních sedaček
-Laminátové domky na palubce
-el. stahování oken
-3ramenný volant MOMO s ovládáním plynu
-Zkrácená řadící páka
-Polepy budíků Air Design
-Sportovní pedály SPARCO
Audio:
-DVD rádio Eonon E0858 s LCD
-přídavné LCD Hifonics MX701S
-zesilovač Carpower POWER - 4/400
-zesilovač Carpower POWER - 4/600
-4x basák Carpower CRB-30HQ
-Přední komponentní repro Velocity VRX 130.1
-Zadní komponentní repro Velocity VX 130.4
-Zadní komponentní repro Velocity VPC 172
-Pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky s voltmetrem
-Kabeláž Zealum, Alfatec, Dragster
-Vytlumená podlaha 4mm tlumení s AL folií
Auto slouží klidně v denním provozu, na jízdu do práce, na nákupy a na výlety, není to jen srazové auto, takže nečekejte žádné bílé kožené podběhy,bílý interier a pozlacený a nachromovaný motor, atd...!!!
Specialní poděkování:
Taťka-za pomoc a podporu, Fitty - za muziku,
AUTOCENTRUM Kadařávek Sovětice(u HK) - za servisování vozu a klempířské práce, Honzovi - za výfuk, přítelkyni za pomoc při práci, očistě a leštění auta
PONAUČÍTE SE?
- používejte v provozu mozek, nejste na silnici sami a mužete ublížit druhým :(
www.patrz.pl/filmy/kierow co-nie-badz-bezmyslny
- máte rádi své děti, nebo děti svých blízkých?
http://www.de.youtube.com /watch?v=lGb7xTdO8k4
Ocenění ze srazů:
2006:
1.místo Škoda scene - 3.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2007:
3.místo Škoda scene - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Best audio - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Nej tuning - I.prohlídka Dr.Tuninga Beroun
1.místo Škoda oldies - Tuning X cars meeting 9.
1.místo Nej tuning - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej audio - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej interier - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
3.místo Nej Favorit - II. Škoda sraz Přerov
2008:
TOP 10. Nej tuning - 6.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
1.místo Nej tuning - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
2.místo Nej audio - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Škoda oldies - 5.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
3.místo Škoda oldies - 12. Tuning X cars meeting Rozkoš
2009:
3.místo Škoda scene - VII. Fashion cars Vysoké Mýto (Tuning Cup)
TOP 10. Audiovizuál – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
TOP 7. Favorit/Felicia – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo Škoda scene - 11.Tuning sraz Milovice (Tuning Cup)
2.místo - Street Max - 3.AMS Čáslav (Db Drag)
3.misto Škoda scene - Fajn tuning párty - Panenský týnec (Tuning Cup)
1.místo Nej tuning - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Nej audio - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
3.místo Sympatie vozu - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
Best show TOP 3 - 9. Tuning Extreme Show Příbram (Tuning Cup)
3.místo Škoda scene - 6.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2.místo - Street Max - 5.AMS Čáslav (Db Drag)
2.místo - Škoda oldies - 14.Tuning X Cars meeting Rozkoš
3.místo - hlasování redakce Autofun AZ Pneu Tuning Cup
6.místo - Škoda scene - finále Tuning Cup (Brno - výstaviště)
1.místo - Škoda scene – XII.Milovice
2010:
3.místo - I. Active day meeting, Bělá p. B.
2011:
TOP 5 - Clean scene - 1. TCO tuning párty, Mostkovice u Prostějova
1.místo - oldies scene - tuning liga, Mostkovice u Prostějova
TOP 7. Favorit/Felicia - 12. SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo - Škoda oldies - 17. Tuning Rozkoš
_________________________ _____________________
více o Fávu najdete na webu ....... Favo-RS.ic.cz/
_________________________ _____________________
Fávo na cestách r.2010 -
20.let Škoda Favorit - zprávy TV Nova -
Škoda Favorit tuning, vývoj -
Favorit, Tuning X cars meeting 2008 -
VW Golf mk1 cabrio -
Škoda Favorit r.v.1989
Motor:
-Motor Fávo 136
-Pohon LPG
-Snížená hlava motoru o 0,7mm
-Spasování sacího potrubí s hlavou motoru
-Vyleštění sacích kanálů v hlavě motoru
-Přebroušení sacích ventilů a sedel ventilů
-Zvětšení předstihu zapalování - 8stupňů
-Výměna sériové vačky za vačku sportovní (280st)
-Odpojení vyhřívání sacího potrubí
-Sportovní vzduchový filtr
-Podtlaková spojka ovládaná přes infračidlo
-Převodovka z Felície
Podvozek:
-Zadní náprava z Felície
-Stabilizátor zadní nápravy
-Přední těhlice s nábojem z Felície
-Přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-Zadní vrtané kotouče Ferodo (GIII 2.0 GTi)
-Kola: RSL Motorsport 8J x 14 ET20/ET15 - černé středy+leštěné límce
-Pneu: TOYO proxes T1-R - 195/45 R14
-podvozek: stavitelný HP Sporting -70/-60mm
-vzadu gumové dorazy tlumičů Raceland: každá strana 5cm
-kryt pod motor z policejní Feldy :-) ... cca 4,3cm od silnice
Výfukový systém:
-Nerezové svody 4>1 HRS
-Zakázkový koncový tlumič JPvyfuky s koncovkou zahlou dolu (kvůli nárazníku)
Exteriér:
-Zavařen prolis na RZ v 5. dveřích
-Stříška z okruhového Fava
-Přední kapota otevíraná tlumiči
-Zavařené žlábky na kapotě a sání
-Upravená maska (nový model)
-Rozšířené lemy
-Zavařené boční blinkry
-Pokovená okna
-Zpětná zrcátka K10
-Přední a zadní laminátový nárazník
-Plechové prahy Felicia
-Sportovní víčko nádrže - vl. výroba
-Přední čirá optika + Bixenon + Čočky Hella
-Kouřovo/červená zadní světla - z modelu Silver-line (originál made in Czech Republic)
-Barva - červená Rallye Škoda - 8180
Interiér:
-Palubka z Felície
-Sedadla JOM SportStyle 1
-červené 3bodové pásy
-Výplně dveří vlastní výroby + laminátové doorboardy
-Audio zástavba místo kufru + zadních sedaček
-Laminátové domky na palubce
-el. stahování oken
-3ramenný volant MOMO s ovládáním plynu
-Zkrácená řadící páka
-Polepy budíků Air Design
-Sportovní pedály SPARCO
Audio:
-DVD rádio Eonon E0858 s LCD
-přídavné LCD Hifonics MX701S
-zesilovač Carpower POWER - 4/400
-zesilovač Carpower POWER - 4/600
-4x basák Carpower CRB-30HQ
-Přední komponentní repro Velocity VRX 130.1
-Zadní komponentní repro Velocity VX 130.4
-Zadní komponentní repro Velocity VPC 172
-Pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky s voltmetrem
-Kabeláž Zealum, Alfatec, Dragster
-Vytlumená podlaha 4mm tlumení s AL folií
Auto slouží klidně v denním provozu, na jízdu do práce, na nákupy a na výlety, není to jen srazové auto, takže nečekejte žádné bílé kožené podběhy,bílý interier a pozlacený a nachromovaný motor, atd...!!!
Specialní poděkování:
Taťka-za pomoc a podporu, Fitty - za muziku,
AUTOCENTRUM Kadařávek Sovětice(u HK) - za servisování vozu a klempířské práce, Honzovi - za výfuk, přítelkyni za pomoc při práci, očistě a leštění auta
PONAUČÍTE SE?
- používejte v provozu mozek, nejste na silnici sami a mužete ublížit druhým :(
www.patrz.pl/filmy/kierow co-nie-badz-bezmyslny
- máte rádi své děti, nebo děti svých blízkých?
http://www.de.youtube.com /watch?v=lGb7xTdO8k4
Ocenění ze srazů:
2006:
1.místo Škoda scene - 3.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2007:
3.místo Škoda scene - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Best audio - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Nej tuning - I.prohlídka Dr.Tuninga Beroun
1.místo Škoda oldies - Tuning X cars meeting 9.
1.místo Nej tuning - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej audio - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej interier - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
3.místo Nej Favorit - II. Škoda sraz Přerov
2008:
TOP 10. Nej tuning - 6.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
1.místo Nej tuning - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
2.místo Nej audio - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Škoda oldies - 5.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
3.místo Škoda oldies - 12. Tuning X cars meeting Rozkoš
2009:
3.místo Škoda scene - VII. Fashion cars Vysoké Mýto (Tuning Cup)
TOP 10. Audiovizuál – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
TOP 7. Favorit/Felicia – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo Škoda scene - 11.Tuning sraz Milovice (Tuning Cup)
2.místo - Street Max - 3.AMS Čáslav (Db Drag)
3.misto Škoda scene - Fajn tuning párty - Panenský týnec (Tuning Cup)
1.místo Nej tuning - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Nej audio - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
3.místo Sympatie vozu - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
Best show TOP 3 - 9. Tuning Extreme Show Příbram (Tuning Cup)
3.místo Škoda scene - 6.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2.místo - Street Max - 5.AMS Čáslav (Db Drag)
2.místo - Škoda oldies - 14.Tuning X Cars meeting Rozkoš
3.místo - hlasování redakce Autofun AZ Pneu Tuning Cup
6.místo - Škoda scene - finále Tuning Cup (Brno - výstaviště)
1.místo - Škoda scene – XII.Milovice
2010:
3.místo - I. Active day meeting, Bělá p. B.
2011:
TOP 5 - Clean scene - 1. TCO tuning párty, Mostkovice u Prostějova
1.místo - oldies scene - tuning liga, Mostkovice u Prostějova
TOP 7. Favorit/Felicia - 12. SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo - Škoda oldies - 17. Tuning Rozkoš
_________________________ _____________________
více o Fávu najdete na webu ....... Favo-RS.ic.cz/
_________________________ _____________________
TOMIK__007 - komentáře:
-> TOMIK--007: Jaká byla cenovka ???
-> Borin - Král tuzerů: u jednoho člena Autohificlubu - Mishan.
-> TOMIK--007: Kde si nechal leštit ten ventildekl ???
-> Frenky: no já potřebuju ten motor udělat, protože to je asi jedna z posledních věcí, co chci dělat. Tak už to chci udělat pořádně i když to bude víc peněz najednou. Uplně neřeším zda motor bude v lednu, nebo únoru, tak radši přišetřím
no, jinak věci na motůrek se pomalu chystaj


-> pitrs-84@: mno uvidíme, jak se to bude chovat, mě je zase doporučil kamarád, co mě bude dělat motor. Jezdí závody do vrchu a má s tím zkušenosti a jeho brácha je má na Feldě, se kterou jezdí normálně, taky má trochu udělanej motor a výfuk
-> TOMIK--007: no hezky se ani nebudu ptát jak řešiš wc
svody pěkný tay sem chtěl ale motor už se uprav nedočká teda mechanických určo sme konečně rád že šlape jak má a ze 40kw BMM toho ani mco nevyždimeš pokud nemáš vyplatu jak politici.tak halvně at vše pak pasuje a pracuje jak má,já už ted mam skoro celej interier venku ,letos sem byl druhej a moc mě to nepotěšilo
tak musim zase zavalčit a doladit..ale žluté pásy sem vzdal nemužu je prostě za boha sehnat..


hele me od tech svodu racingari odrazuji(mam ty samy akorat ne nerez),ve spicce ti to sice prida nejaky 3KW ale stred prej zustane stejny a v nizsich otackach to ztrati kroutak ,ze lepsi sluzbu udelaji karbec svody s trubkou az k zadnimu pruchozaku,rozmlouvaji mi to kluci i z motor excelu.....prej na zavody jo, tam to furt honis ,ale do beznyho provozu je to spis frajerinka protoze vic ztratis nez ziskas.......
-> TOMIK--007: svody jedna radost
-> TOMIK--007: Svody jsou nádherný 

-> Lubis: jo jo jsou hezkýý a jak byly orosený, když bylo -10 venku a doma asi 22st.
už se těším až budou na autě.... jo, finance se taky nechtěly uvolnit, tak jsem jim musel pomoct 


-> TOMIK--007: Tome, pěkné svody opravdu jo
. Taky jsem je chtěl ale ještě se neuvolnily finance.


-> Frenky: čuuus, no žijuu, ale nějak zapomínám zapínat ICQ
no, mě se jinak daří dobře, už jen pár dní (do 24.) a budu si moct už konečně sednout od operace. Takže na autě se zatím nic neděje, až v lednu se pujde na motor, takže zatím z doma řeším co se dá, ještě jsem posílal ventilové víko na leštění. Plánované svody opravdu budou, před chvilkou je přivezla pošta


-> TOMIK--007: se taky neozveš..jak žiješ vubec..co si zmizel do špitálu si o sobě nedal vědět ani na icq žadna odpověd..ty už mě nemáš rád béééé
ne jak je ti?a co kar?koukam planovane svody tedy opravdu budou

-> TOMIK--007: jo , ono ty vlastne nemáš lambdu a možno je tam večší ohyb každopádne uvidíš aké to bude na aute .
-> suri: no každopádně už mě je vyrobil a dnes poslal, takže zítra bych je měl dostat obchodním balíkem, takže na zpracování mrknu až to příjde a pasovat v lednu doufám budou
Lambdu naštěstí nemám, tak snad nebudou nízko. Jen doufám že se veikostně vejdou do výřezu v ližině pod motorem, to jsem si nějak neuvědomil, ale rallyčka maj taky ližinu a svody 4-1 tak snad to pásne


-> TOMIK--007: tak aby nedošlo k omylu píšem pre všetkých . To že to nie je žiadny zázrak som nemyslel kvalitu . Ide o to , mal som v rukách zvody od J.H na feldu , prvá vec čo by mi vadila bolo to že boli 4-1 a 4-2-1 nerobí , a za druhé lambda sondu umiestnil kolmo na podlahu a tie zvody boli strašne nízko aj s celým výfukom a pri našich cestách a mojom dvore , neviem neviem či by vydržali . inak spracovanie pekné zvary všetko , nemal som iné výhrady . Vedla som doporučil zvody od J.H na škodovku s motorom vzadu a priečnym výfukom , tieto zvody som naživo asi nevidel ( napadá ma člen CRAGHACK ) neviem či ich nemal na škodovke ak áno tak som ich teda videl , ale podľa reakcíí ludí čo ich mali som dedukoval že sú dobré tak som to odporučil pretože tazatel by od majitela auta asi odpoved nedostal
-> suri: kamarád, co jezdí závody do vrchu, tak nikdy neměl problém a jeho kamarádi taky a svody braly na Š100, Š120, fávo
-> TOMIK--007: potom napíš ako pasovali , tie naše oprelo o nápravicu a koniec , o tom že nesedeli diery a kanále nejdem ani hovoriť