skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nějaké to video:
Fávo na cestách r.2010 -
20.let Škoda Favorit - zprávy TV Nova -
Škoda Favorit tuning, vývoj -
Favorit, Tuning X cars meeting 2008 -
VW Golf mk1 cabrio -
Škoda Favorit r.v.1989
Motor:
-Motor Fávo 136
-Pohon LPG
-Snížená hlava motoru o 0,7mm
-Spasování sacího potrubí s hlavou motoru
-Vyleštění sacích kanálů v hlavě motoru
-Přebroušení sacích ventilů a sedel ventilů
-Zvětšení předstihu zapalování - 8stupňů
-Výměna sériové vačky za vačku sportovní (280st)
-Odpojení vyhřívání sacího potrubí
-Sportovní vzduchový filtr
-Podtlaková spojka ovládaná přes infračidlo
-Převodovka z Felície
Podvozek:
-Zadní náprava z Felície
-Stabilizátor zadní nápravy
-Přední těhlice s nábojem z Felície
-Přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-Zadní vrtané kotouče Ferodo (GIII 2.0 GTi)
-Kola: RSL Motorsport 8J x 14 ET20/ET15 - černé středy+leštěné límce
-Pneu: TOYO proxes T1-R - 195/45 R14
-podvozek: stavitelný HP Sporting -70/-60mm
-vzadu gumové dorazy tlumičů Raceland: každá strana 5cm
-kryt pod motor z policejní Feldy :-) ... cca 4,3cm od silnice
Výfukový systém:
-Nerezové svody 4>1 HRS
-Zakázkový koncový tlumič JPvyfuky s koncovkou zahlou dolu (kvůli nárazníku)
Exteriér:
-Zavařen prolis na RZ v 5. dveřích
-Stříška z okruhového Fava
-Přední kapota otevíraná tlumiči
-Zavařené žlábky na kapotě a sání
-Upravená maska (nový model)
-Rozšířené lemy
-Zavařené boční blinkry
-Pokovená okna
-Zpětná zrcátka K10
-Přední a zadní laminátový nárazník
-Plechové prahy Felicia
-Sportovní víčko nádrže - vl. výroba
-Přední čirá optika + Bixenon + Čočky Hella
-Kouřovo/červená zadní světla - z modelu Silver-line (originál made in Czech Republic)
-Barva - červená Rallye Škoda - 8180
Interiér:
-Palubka z Felície
-Sedadla JOM SportStyle 1
-červené 3bodové pásy
-Výplně dveří vlastní výroby + laminátové doorboardy
-Audio zástavba místo kufru + zadních sedaček
-Laminátové domky na palubce
-el. stahování oken
-3ramenný volant MOMO s ovládáním plynu
-Zkrácená řadící páka
-Polepy budíků Air Design
-Sportovní pedály SPARCO
Audio:
-DVD rádio Eonon E0858 s LCD
-přídavné LCD Hifonics MX701S
-zesilovač Carpower POWER - 4/400
-zesilovač Carpower POWER - 4/600
-4x basák Carpower CRB-30HQ
-Přední komponentní repro Velocity VRX 130.1
-Zadní komponentní repro Velocity VX 130.4
-Zadní komponentní repro Velocity VPC 172
-Pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky s voltmetrem
-Kabeláž Zealum, Alfatec, Dragster
-Vytlumená podlaha 4mm tlumení s AL folií
Auto slouží klidně v denním provozu, na jízdu do práce, na nákupy a na výlety, není to jen srazové auto, takže nečekejte žádné bílé kožené podběhy,bílý interier a pozlacený a nachromovaný motor, atd...!!!
Specialní poděkování:
Taťka-za pomoc a podporu, Fitty - za muziku,
AUTOCENTRUM Kadařávek Sovětice(u HK) - za servisování vozu a klempířské práce, Honzovi - za výfuk, přítelkyni za pomoc při práci, očistě a leštění auta
PONAUČÍTE SE?
- používejte v provozu mozek, nejste na silnici sami a mužete ublížit druhým :(
www.patrz.pl/filmy/kierow co-nie-badz-bezmyslny
- máte rádi své děti, nebo děti svých blízkých?
http://www.de.youtube.com /watch?v=lGb7xTdO8k4
Ocenění ze srazů:
2006:
1.místo Škoda scene - 3.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2007:
3.místo Škoda scene - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Best audio - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Nej tuning - I.prohlídka Dr.Tuninga Beroun
1.místo Škoda oldies - Tuning X cars meeting 9.
1.místo Nej tuning - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej audio - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej interier - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
3.místo Nej Favorit - II. Škoda sraz Přerov
2008:
TOP 10. Nej tuning - 6.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
1.místo Nej tuning - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
2.místo Nej audio - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Škoda oldies - 5.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
3.místo Škoda oldies - 12. Tuning X cars meeting Rozkoš
2009:
3.místo Škoda scene - VII. Fashion cars Vysoké Mýto (Tuning Cup)
TOP 10. Audiovizuál – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
TOP 7. Favorit/Felicia – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo Škoda scene - 11.Tuning sraz Milovice (Tuning Cup)
2.místo - Street Max - 3.AMS Čáslav (Db Drag)
3.misto Škoda scene - Fajn tuning párty - Panenský týnec (Tuning Cup)
1.místo Nej tuning - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Nej audio - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
3.místo Sympatie vozu - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
Best show TOP 3 - 9. Tuning Extreme Show Příbram (Tuning Cup)
3.místo Škoda scene - 6.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2.místo - Street Max - 5.AMS Čáslav (Db Drag)
2.místo - Škoda oldies - 14.Tuning X Cars meeting Rozkoš
3.místo - hlasování redakce Autofun AZ Pneu Tuning Cup
6.místo - Škoda scene - finále Tuning Cup (Brno - výstaviště)
1.místo - Škoda scene – XII.Milovice
2010:
3.místo - I. Active day meeting, Bělá p. B.
2011:
TOP 5 - Clean scene - 1. TCO tuning párty, Mostkovice u Prostějova
1.místo - oldies scene - tuning liga, Mostkovice u Prostějova
TOP 7. Favorit/Felicia - 12. SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo - Škoda oldies - 17. Tuning Rozkoš
_________________________ _____________________
více o Fávu najdete na webu ....... Favo-RS.ic.cz/
_________________________ _____________________
Fávo na cestách r.2010 -
20.let Škoda Favorit - zprávy TV Nova -
Škoda Favorit tuning, vývoj -
Favorit, Tuning X cars meeting 2008 -
VW Golf mk1 cabrio -
Škoda Favorit r.v.1989
Motor:
-Motor Fávo 136
-Pohon LPG
-Snížená hlava motoru o 0,7mm
-Spasování sacího potrubí s hlavou motoru
-Vyleštění sacích kanálů v hlavě motoru
-Přebroušení sacích ventilů a sedel ventilů
-Zvětšení předstihu zapalování - 8stupňů
-Výměna sériové vačky za vačku sportovní (280st)
-Odpojení vyhřívání sacího potrubí
-Sportovní vzduchový filtr
-Podtlaková spojka ovládaná přes infračidlo
-Převodovka z Felície
Podvozek:
-Zadní náprava z Felície
-Stabilizátor zadní nápravy
-Přední těhlice s nábojem z Felície
-Přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-Zadní vrtané kotouče Ferodo (GIII 2.0 GTi)
-Kola: RSL Motorsport 8J x 14 ET20/ET15 - černé středy+leštěné límce
-Pneu: TOYO proxes T1-R - 195/45 R14
-podvozek: stavitelný HP Sporting -70/-60mm
-vzadu gumové dorazy tlumičů Raceland: každá strana 5cm
-kryt pod motor z policejní Feldy :-) ... cca 4,3cm od silnice
Výfukový systém:
-Nerezové svody 4>1 HRS
-Zakázkový koncový tlumič JPvyfuky s koncovkou zahlou dolu (kvůli nárazníku)
Exteriér:
-Zavařen prolis na RZ v 5. dveřích
-Stříška z okruhového Fava
-Přední kapota otevíraná tlumiči
-Zavařené žlábky na kapotě a sání
-Upravená maska (nový model)
-Rozšířené lemy
-Zavařené boční blinkry
-Pokovená okna
-Zpětná zrcátka K10
-Přední a zadní laminátový nárazník
-Plechové prahy Felicia
-Sportovní víčko nádrže - vl. výroba
-Přední čirá optika + Bixenon + Čočky Hella
-Kouřovo/červená zadní světla - z modelu Silver-line (originál made in Czech Republic)
-Barva - červená Rallye Škoda - 8180
Interiér:
-Palubka z Felície
-Sedadla JOM SportStyle 1
-červené 3bodové pásy
-Výplně dveří vlastní výroby + laminátové doorboardy
-Audio zástavba místo kufru + zadních sedaček
-Laminátové domky na palubce
-el. stahování oken
-3ramenný volant MOMO s ovládáním plynu
-Zkrácená řadící páka
-Polepy budíků Air Design
-Sportovní pedály SPARCO
Audio:
-DVD rádio Eonon E0858 s LCD
-přídavné LCD Hifonics MX701S
-zesilovač Carpower POWER - 4/400
-zesilovač Carpower POWER - 4/600
-4x basák Carpower CRB-30HQ
-Přední komponentní repro Velocity VRX 130.1
-Zadní komponentní repro Velocity VX 130.4
-Zadní komponentní repro Velocity VPC 172
-Pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky s voltmetrem
-Kabeláž Zealum, Alfatec, Dragster
-Vytlumená podlaha 4mm tlumení s AL folií
Auto slouží klidně v denním provozu, na jízdu do práce, na nákupy a na výlety, není to jen srazové auto, takže nečekejte žádné bílé kožené podběhy,bílý interier a pozlacený a nachromovaný motor, atd...!!!
Specialní poděkování:
Taťka-za pomoc a podporu, Fitty - za muziku,
AUTOCENTRUM Kadařávek Sovětice(u HK) - za servisování vozu a klempířské práce, Honzovi - za výfuk, přítelkyni za pomoc při práci, očistě a leštění auta
PONAUČÍTE SE?
- používejte v provozu mozek, nejste na silnici sami a mužete ublížit druhým :(
www.patrz.pl/filmy/kierow co-nie-badz-bezmyslny
- máte rádi své děti, nebo děti svých blízkých?
http://www.de.youtube.com /watch?v=lGb7xTdO8k4
Ocenění ze srazů:
2006:
1.místo Škoda scene - 3.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2007:
3.místo Škoda scene - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Best audio - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Nej tuning - I.prohlídka Dr.Tuninga Beroun
1.místo Škoda oldies - Tuning X cars meeting 9.
1.místo Nej tuning - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej audio - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej interier - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
3.místo Nej Favorit - II. Škoda sraz Přerov
2008:
TOP 10. Nej tuning - 6.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
1.místo Nej tuning - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
2.místo Nej audio - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Škoda oldies - 5.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
3.místo Škoda oldies - 12. Tuning X cars meeting Rozkoš
2009:
3.místo Škoda scene - VII. Fashion cars Vysoké Mýto (Tuning Cup)
TOP 10. Audiovizuál – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
TOP 7. Favorit/Felicia – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo Škoda scene - 11.Tuning sraz Milovice (Tuning Cup)
2.místo - Street Max - 3.AMS Čáslav (Db Drag)
3.misto Škoda scene - Fajn tuning párty - Panenský týnec (Tuning Cup)
1.místo Nej tuning - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Nej audio - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
3.místo Sympatie vozu - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
Best show TOP 3 - 9. Tuning Extreme Show Příbram (Tuning Cup)
3.místo Škoda scene - 6.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2.místo - Street Max - 5.AMS Čáslav (Db Drag)
2.místo - Škoda oldies - 14.Tuning X Cars meeting Rozkoš
3.místo - hlasování redakce Autofun AZ Pneu Tuning Cup
6.místo - Škoda scene - finále Tuning Cup (Brno - výstaviště)
1.místo - Škoda scene – XII.Milovice
2010:
3.místo - I. Active day meeting, Bělá p. B.
2011:
TOP 5 - Clean scene - 1. TCO tuning párty, Mostkovice u Prostějova
1.místo - oldies scene - tuning liga, Mostkovice u Prostějova
TOP 7. Favorit/Felicia - 12. SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo - Škoda oldies - 17. Tuning Rozkoš
_________________________ _____________________
více o Fávu najdete na webu ....... Favo-RS.ic.cz/
_________________________ _____________________
TOMIK__007 - komentáře:
20:22:23
19.07.2009
19.07.2009
Frenky
-> TOMIK--007: mazec chlape mazec,,,jiank podporu tady určitě máš tak bys to mohl zvládnout na finále..
19:03:49
19.07.2009
19.07.2009
TOMIK--007
Takže popis srazu v Plasech očima Fáva: Začnu asi první větou - "Dojel jsem dřív, než jsem dojel"
Začalo to v týdnu že jsem byl aktivní a chtěl jsem být slušnej, jelikož jsem nvěděl jak jsou na tom příslušníci na plzeňsku, dal jsem značku z boku pryč a dal si originál doprostřed, což se nevyplatilo za Baranďákem v kopci u Autosalonu Klokočka, bylo vedro, přístup vzduchu minimální a silnice na prd, tak jsem jel vpravo za kamionem asi 30kmh a co se asi tak mohlo stát, kopec, vedro, přístup vzduchu 00 prd .... uvařili jsme to. Nechalo se vychladnout, dala se voda a pokračujeme. Na obchvatu Plzně najednou začalo Fávo tahat doprava, tak si říkám paráda, guma v prdeli tak zastavim za krajnicí, vylejzám na dálnici a guma OK, tak jsem jel dál a pořád to tahalo tak si říkám paráda, poloosa, zastavuju asi po 2km znova, vylejzám a koukám, zda něco neuvidím, nic ... Tak jsem preventivně dal plnej rejd doleva a kloub křupnul a skočil z5, vyrazil jsem a jedu pomalu za krajnicí asi 30-40kmh, vše se tváří OK, najednou kopec, podřadím ze 3st. na 2st. a křup a kuličky P poloosy se válej po dálnici. Zařizovala se odtahovka, ale kvůli "výšce" nepřipadala v úvahu, tak že přijedou s odtahovou tyčí, protože cílem bylo město Stříbro a ono cca 25km na laně by asi nebylo fajn pro brzdy (Na dálnici jsem čekal asi ve 30st. cca 3hodiny) ... už jsem se smřil že vystříháme mřížku v nárazníku na tažné oko, ale mechanici říkali, že jeden přejezd a nárazník křupne, takže na dálnici nárazník dolu, což jsou ven světla a maska Pak se zapřáhlo a jedem, asi 3-4km od toho kde mě zapřáhli, píchnu vůz, co táhl Fávo, parádní den. Vše se pak odtáhlo, opravilo, nakonec vprdeli jak vnitřní tak vnější klob a i hřídel nějaká omletá .... Závěrem výletu: Cesta cca 600kč, odtah a oprava 3600Kč a do Plasů jsem nakonec ani nejel, takže asi tak. Tomík
Začalo to v týdnu že jsem byl aktivní a chtěl jsem být slušnej, jelikož jsem nvěděl jak jsou na tom příslušníci na plzeňsku, dal jsem značku z boku pryč a dal si originál doprostřed, což se nevyplatilo za Baranďákem v kopci u Autosalonu Klokočka, bylo vedro, přístup vzduchu minimální a silnice na prd, tak jsem jel vpravo za kamionem asi 30kmh a co se asi tak mohlo stát, kopec, vedro, přístup vzduchu 00 prd .... uvařili jsme to. Nechalo se vychladnout, dala se voda a pokračujeme. Na obchvatu Plzně najednou začalo Fávo tahat doprava, tak si říkám paráda, guma v prdeli tak zastavim za krajnicí, vylejzám na dálnici a guma OK, tak jsem jel dál a pořád to tahalo tak si říkám paráda, poloosa, zastavuju asi po 2km znova, vylejzám a koukám, zda něco neuvidím, nic ... Tak jsem preventivně dal plnej rejd doleva a kloub křupnul a skočil z5, vyrazil jsem a jedu pomalu za krajnicí asi 30-40kmh, vše se tváří OK, najednou kopec, podřadím ze 3st. na 2st. a křup a kuličky P poloosy se válej po dálnici. Zařizovala se odtahovka, ale kvůli "výšce" nepřipadala v úvahu, tak že přijedou s odtahovou tyčí, protože cílem bylo město Stříbro a ono cca 25km na laně by asi nebylo fajn pro brzdy (Na dálnici jsem čekal asi ve 30st. cca 3hodiny) ... už jsem se smřil že vystříháme mřížku v nárazníku na tažné oko, ale mechanici říkali, že jeden přejezd a nárazník křupne, takže na dálnici nárazník dolu, což jsou ven světla a maska Pak se zapřáhlo a jedem, asi 3-4km od toho kde mě zapřáhli, píchnu vůz, co táhl Fávo, parádní den. Vše se pak odtáhlo, opravilo, nakonec vprdeli jak vnitřní tak vnější klob a i hřídel nějaká omletá .... Závěrem výletu: Cesta cca 600kč, odtah a oprava 3600Kč a do Plasů jsem nakonec ani nejel, takže asi tak. Tomík
07:58:15
16.07.2009
16.07.2009
TOMIK--007
-> Frenky: rád bych vysvětlil, ale sám nevím, bylo tolik aut že to museli udělat asi takhle, ale tak to je jedno, důležité je že celkově jsem zatím 3. ... no snad na finále postoupím, ale klidně se taky mužu ještě propadnout...
00:51:35
16.07.2009
16.07.2009
Frenky
-> TOMIK--007: to mi trochu vysvětli to hodnocení..ale tak 3 misto parada..budu držet pěsti na finale do Brna
15:36:18
14.07.2009
14.07.2009
TOMIK--007
-> Eidy: když nemaj na prdeli kapsu s kovovým zipem, tak je to vpohodě
-> Frenky: pohárek nebyl, bylo nás 15 aut v kategorii, je nás tam hodně aut s bodovým ohodnocením 3 a taky spousta aut ohodnocena 0, takže mazec, ale prozatím jsem celkově 3. což je naprostá spokojenost
-> Frenky: pohárek nebyl, bylo nás 15 aut v kategorii, je nás tam hodně aut s bodovým ohodnocením 3 a taky spousta aut ohodnocena 0, takže mazec, ale prozatím jsem celkově 3. což je naprostá spokojenost
15:25:37
14.07.2009
14.07.2009
Frenky
-> TOMIK--007: jak jsi vubec dopadl nevidim tu fotky s poharkem tak asi nic což bylo vas tam dost no..čoveče hned bych si to s tim tvym autem vyměnil jaks e k němu lepí holky pěkný
00:02:34
14.07.2009
14.07.2009
Eidy
-> TOMIK--007: Týwoe, takhle se mi o to opírat tak jí majznu.
Ale fotečky pěkný.
Ale fotečky pěkný.
23:52:50
13.07.2009
13.07.2009
Jimmy.HKciti
ty čubky u toho....
19:10:46
13.07.2009
13.07.2009
MerHanz
-> Tuner#2: ppak už fotoshop forever. Nenajdeš na obálce a v časáku fotku která si tím neprošla. A vkus středního proude se mění s tim, co je lidem servírovaný.
13:41:43
13.07.2009
13.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MerHanz: Jasný to vím, předmět to víc vykreslí, ale u auta to leckdy odhalí i místa které nechceš a většinou to nevypadá dobře.
18:11:18
12.07.2009
12.07.2009
TOMIK--007
-> kamish: vyšla na 1000,-
16:09:50
12.07.2009
12.07.2009
MerHanz
-> Tuner#2: blesk se použivá kvuli jakoby vystoupení fotografoného předmětu z pozadí. Prostě k zdůraznění. Nevim jestli je to móda, ale je to ůčelný a je k tomu zapotřebý dost silný blejskadlo.
21:46:34
11.07.2009
11.07.2009
kamish
cau moc moc hezky favo chci se zeptat na kolik tě vyšla ta kuže na kapotu dík
19:03:06
11.07.2009
11.07.2009
TOMIK--007
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jj Slezský :-) ... měla bejt pískovna u Správčáku, ale tam akorát zavírali, tak se navrhlo todle místo a fotilo se, myslím že to není špatný místo
18:55:34
11.07.2009
11.07.2009
TOMIK--007
To jsem vybral pár fotek na ukázku, něco bylo s bleskem a něco bez, takže jsem se možná trefil do těch S :-) jinak fotky třeba budou do časáku ještě upravovat, todle mě jen poslal nějaký, jak to vyfotil. Jinak článek nevim jak bude obsáhlej, žádnej rozhovor jsme nedělali Asi si ten speciál taky koupim, možná asi 5x do zásoby