skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nějaké to video:
Fávo na cestách r.2010 -
20.let Škoda Favorit - zprávy TV Nova -
Škoda Favorit tuning, vývoj -
Favorit, Tuning X cars meeting 2008 -
VW Golf mk1 cabrio -
Škoda Favorit r.v.1989
Motor:
-Motor Fávo 136
-Pohon LPG
-Snížená hlava motoru o 0,7mm
-Spasování sacího potrubí s hlavou motoru
-Vyleštění sacích kanálů v hlavě motoru
-Přebroušení sacích ventilů a sedel ventilů
-Zvětšení předstihu zapalování - 8stupňů
-Výměna sériové vačky za vačku sportovní (280st)
-Odpojení vyhřívání sacího potrubí
-Sportovní vzduchový filtr
-Podtlaková spojka ovládaná přes infračidlo
-Převodovka z Felície
Podvozek:
-Zadní náprava z Felície
-Stabilizátor zadní nápravy
-Přední těhlice s nábojem z Felície
-Přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-Zadní vrtané kotouče Ferodo (GIII 2.0 GTi)
-Kola: RSL Motorsport 8J x 14 ET20/ET15 - černé středy+leštěné límce
-Pneu: TOYO proxes T1-R - 195/45 R14
-podvozek: stavitelný HP Sporting -70/-60mm
-vzadu gumové dorazy tlumičů Raceland: každá strana 5cm
-kryt pod motor z policejní Feldy :-) ... cca 4,3cm od silnice
Výfukový systém:
-Nerezové svody 4>1 HRS
-Zakázkový koncový tlumič JPvyfuky s koncovkou zahlou dolu (kvůli nárazníku)
Exteriér:
-Zavařen prolis na RZ v 5. dveřích
-Stříška z okruhového Fava
-Přední kapota otevíraná tlumiči
-Zavařené žlábky na kapotě a sání
-Upravená maska (nový model)
-Rozšířené lemy
-Zavařené boční blinkry
-Pokovená okna
-Zpětná zrcátka K10
-Přední a zadní laminátový nárazník
-Plechové prahy Felicia
-Sportovní víčko nádrže - vl. výroba
-Přední čirá optika + Bixenon + Čočky Hella
-Kouřovo/červená zadní světla - z modelu Silver-line (originál made in Czech Republic)
-Barva - červená Rallye Škoda - 8180
Interiér:
-Palubka z Felície
-Sedadla JOM SportStyle 1
-červené 3bodové pásy
-Výplně dveří vlastní výroby + laminátové doorboardy
-Audio zástavba místo kufru + zadních sedaček
-Laminátové domky na palubce
-el. stahování oken
-3ramenný volant MOMO s ovládáním plynu
-Zkrácená řadící páka
-Polepy budíků Air Design
-Sportovní pedály SPARCO
Audio:
-DVD rádio Eonon E0858 s LCD
-přídavné LCD Hifonics MX701S
-zesilovač Carpower POWER - 4/400
-zesilovač Carpower POWER - 4/600
-4x basák Carpower CRB-30HQ
-Přední komponentní repro Velocity VRX 130.1
-Zadní komponentní repro Velocity VX 130.4
-Zadní komponentní repro Velocity VPC 172
-Pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky s voltmetrem
-Kabeláž Zealum, Alfatec, Dragster
-Vytlumená podlaha 4mm tlumení s AL folií
Auto slouží klidně v denním provozu, na jízdu do práce, na nákupy a na výlety, není to jen srazové auto, takže nečekejte žádné bílé kožené podběhy,bílý interier a pozlacený a nachromovaný motor, atd...!!!
Specialní poděkování:
Taťka-za pomoc a podporu, Fitty - za muziku,
AUTOCENTRUM Kadařávek Sovětice(u HK) - za servisování vozu a klempířské práce, Honzovi - za výfuk, přítelkyni za pomoc při práci, očistě a leštění auta
PONAUČÍTE SE?
- používejte v provozu mozek, nejste na silnici sami a mužete ublížit druhým :(
www.patrz.pl/filmy/kierow co-nie-badz-bezmyslny
- máte rádi své děti, nebo děti svých blízkých?
http://www.de.youtube.com /watch?v=lGb7xTdO8k4
Ocenění ze srazů:
2006:
1.místo Škoda scene - 3.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2007:
3.místo Škoda scene - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Best audio - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Nej tuning - I.prohlídka Dr.Tuninga Beroun
1.místo Škoda oldies - Tuning X cars meeting 9.
1.místo Nej tuning - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej audio - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej interier - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
3.místo Nej Favorit - II. Škoda sraz Přerov
2008:
TOP 10. Nej tuning - 6.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
1.místo Nej tuning - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
2.místo Nej audio - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Škoda oldies - 5.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
3.místo Škoda oldies - 12. Tuning X cars meeting Rozkoš
2009:
3.místo Škoda scene - VII. Fashion cars Vysoké Mýto (Tuning Cup)
TOP 10. Audiovizuál – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
TOP 7. Favorit/Felicia – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo Škoda scene - 11.Tuning sraz Milovice (Tuning Cup)
2.místo - Street Max - 3.AMS Čáslav (Db Drag)
3.misto Škoda scene - Fajn tuning párty - Panenský týnec (Tuning Cup)
1.místo Nej tuning - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Nej audio - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
3.místo Sympatie vozu - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
Best show TOP 3 - 9. Tuning Extreme Show Příbram (Tuning Cup)
3.místo Škoda scene - 6.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2.místo - Street Max - 5.AMS Čáslav (Db Drag)
2.místo - Škoda oldies - 14.Tuning X Cars meeting Rozkoš
3.místo - hlasování redakce Autofun AZ Pneu Tuning Cup
6.místo - Škoda scene - finále Tuning Cup (Brno - výstaviště)
1.místo - Škoda scene – XII.Milovice
2010:
3.místo - I. Active day meeting, Bělá p. B.
2011:
TOP 5 - Clean scene - 1. TCO tuning párty, Mostkovice u Prostějova
1.místo - oldies scene - tuning liga, Mostkovice u Prostějova
TOP 7. Favorit/Felicia - 12. SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo - Škoda oldies - 17. Tuning Rozkoš
_________________________ _____________________
více o Fávu najdete na webu ....... Favo-RS.ic.cz/
_________________________ _____________________
Fávo na cestách r.2010 -
20.let Škoda Favorit - zprávy TV Nova -
Škoda Favorit tuning, vývoj -
Favorit, Tuning X cars meeting 2008 -
VW Golf mk1 cabrio -
Škoda Favorit r.v.1989
Motor:
-Motor Fávo 136
-Pohon LPG
-Snížená hlava motoru o 0,7mm
-Spasování sacího potrubí s hlavou motoru
-Vyleštění sacích kanálů v hlavě motoru
-Přebroušení sacích ventilů a sedel ventilů
-Zvětšení předstihu zapalování - 8stupňů
-Výměna sériové vačky za vačku sportovní (280st)
-Odpojení vyhřívání sacího potrubí
-Sportovní vzduchový filtr
-Podtlaková spojka ovládaná přes infračidlo
-Převodovka z Felície
Podvozek:
-Zadní náprava z Felície
-Stabilizátor zadní nápravy
-Přední těhlice s nábojem z Felície
-Přední vrtané kotouče Ferodo + desky Ferodo DS Performance
-Zadní vrtané kotouče Ferodo (GIII 2.0 GTi)
-Kola: RSL Motorsport 8J x 14 ET20/ET15 - černé středy+leštěné límce
-Pneu: TOYO proxes T1-R - 195/45 R14
-podvozek: stavitelný HP Sporting -70/-60mm
-vzadu gumové dorazy tlumičů Raceland: každá strana 5cm
-kryt pod motor z policejní Feldy :-) ... cca 4,3cm od silnice
Výfukový systém:
-Nerezové svody 4>1 HRS
-Zakázkový koncový tlumič JPvyfuky s koncovkou zahlou dolu (kvůli nárazníku)
Exteriér:
-Zavařen prolis na RZ v 5. dveřích
-Stříška z okruhového Fava
-Přední kapota otevíraná tlumiči
-Zavařené žlábky na kapotě a sání
-Upravená maska (nový model)
-Rozšířené lemy
-Zavařené boční blinkry
-Pokovená okna
-Zpětná zrcátka K10
-Přední a zadní laminátový nárazník
-Plechové prahy Felicia
-Sportovní víčko nádrže - vl. výroba
-Přední čirá optika + Bixenon + Čočky Hella
-Kouřovo/červená zadní světla - z modelu Silver-line (originál made in Czech Republic)
-Barva - červená Rallye Škoda - 8180
Interiér:
-Palubka z Felície
-Sedadla JOM SportStyle 1
-červené 3bodové pásy
-Výplně dveří vlastní výroby + laminátové doorboardy
-Audio zástavba místo kufru + zadních sedaček
-Laminátové domky na palubce
-el. stahování oken
-3ramenný volant MOMO s ovládáním plynu
-Zkrácená řadící páka
-Polepy budíků Air Design
-Sportovní pedály SPARCO
Audio:
-DVD rádio Eonon E0858 s LCD
-přídavné LCD Hifonics MX701S
-zesilovač Carpower POWER - 4/400
-zesilovač Carpower POWER - 4/600
-4x basák Carpower CRB-30HQ
-Přední komponentní repro Velocity VRX 130.1
-Zadní komponentní repro Velocity VX 130.4
-Zadní komponentní repro Velocity VPC 172
-Pojistková pouzdra Carpower, bateriové svorky s voltmetrem
-Kabeláž Zealum, Alfatec, Dragster
-Vytlumená podlaha 4mm tlumení s AL folií
Auto slouží klidně v denním provozu, na jízdu do práce, na nákupy a na výlety, není to jen srazové auto, takže nečekejte žádné bílé kožené podběhy,bílý interier a pozlacený a nachromovaný motor, atd...!!!
Specialní poděkování:
Taťka-za pomoc a podporu, Fitty - za muziku,
AUTOCENTRUM Kadařávek Sovětice(u HK) - za servisování vozu a klempířské práce, Honzovi - za výfuk, přítelkyni za pomoc při práci, očistě a leštění auta
PONAUČÍTE SE?
- používejte v provozu mozek, nejste na silnici sami a mužete ublížit druhým :(
www.patrz.pl/filmy/kierow co-nie-badz-bezmyslny
- máte rádi své děti, nebo děti svých blízkých?
http://www.de.youtube.com /watch?v=lGb7xTdO8k4
Ocenění ze srazů:
2006:
1.místo Škoda scene - 3.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2007:
3.místo Škoda scene - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Best audio - Tuning sraz ČEZ Arena Pardubice
2.místo Nej tuning - I.prohlídka Dr.Tuninga Beroun
1.místo Škoda oldies - Tuning X cars meeting 9.
1.místo Nej tuning - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej audio - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
2.místo Nej interier - I.celostátní Škoda Favorit sraz Želiv
3.místo Nej Favorit - II. Škoda sraz Přerov
2008:
TOP 10. Nej tuning - 6.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
1.místo Nej tuning - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
2.místo Nej audio - II.celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Škoda oldies - 5.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
3.místo Škoda oldies - 12. Tuning X cars meeting Rozkoš
2009:
3.místo Škoda scene - VII. Fashion cars Vysoké Mýto (Tuning Cup)
TOP 10. Audiovizuál – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
TOP 7. Favorit/Felicia – 8.SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo Škoda scene - 11.Tuning sraz Milovice (Tuning Cup)
2.místo - Street Max - 3.AMS Čáslav (Db Drag)
3.misto Škoda scene - Fajn tuning párty - Panenský týnec (Tuning Cup)
1.místo Nej tuning - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
1.místo Nej audio - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
3.místo Sympatie vozu - III. celostátní Škoda Favorit sraz Horka II.
Best show TOP 3 - 9. Tuning Extreme Show Příbram (Tuning Cup)
3.místo Škoda scene - 6.Podborský AUTO-HIFI Tuning sraz Machov
2.místo - Street Max - 5.AMS Čáslav (Db Drag)
2.místo - Škoda oldies - 14.Tuning X Cars meeting Rozkoš
3.místo - hlasování redakce Autofun AZ Pneu Tuning Cup
6.místo - Škoda scene - finále Tuning Cup (Brno - výstaviště)
1.místo - Škoda scene – XII.Milovice
2010:
3.místo - I. Active day meeting, Bělá p. B.
2011:
TOP 5 - Clean scene - 1. TCO tuning párty, Mostkovice u Prostějova
1.místo - oldies scene - tuning liga, Mostkovice u Prostějova
TOP 7. Favorit/Felicia - 12. SKODAHOME sraz D.Chabry, Praha
2.místo - Škoda oldies - 17. Tuning Rozkoš
_________________________ _____________________
více o Fávu najdete na webu ....... Favo-RS.ic.cz/
_________________________ _____________________
TOMIK__007 - komentáře:
11:38:11
25.08.2008
25.08.2008
TOMIK--007
-> M@rtin: no původně jsem chtěl jít do něčeho extremnějšího 17"-18" jenže to už by bylo nelegální, tak jsem šel opačným směrem
11:34:31
25.08.2008
25.08.2008
M@rtin
-> TOMIK--007: Dobrá pane, kdyžtak jí pošli do mejla. No já budu dávat 16", páč na 15tkách jezdí kdejaká Felda
11:06:37
25.08.2008
25.08.2008
TOMIK--007
-> M@rtin: tak extrémista nee, ale trochu koukám na vzhled, až budu doma, tak ti ukýžu fotku s těma kolama na sériovým podvozku, jak to bylo výsoký a hnusný ... jj tak na 16" je to něco jiného
10:58:51
25.08.2008
25.08.2008
M@rtin
-> TOMIK--007: No tak ty jsi extrémista ...... spojler až na zem a ještě o 7cm k zemi, já HP koupím, až co uvidím jak seděj 16"kola
10:56:37
25.08.2008
25.08.2008
TOMIK--007
-> M@rtin: ono v HK to taky není ideální na kostkách atd, ale dá se to akorát občas je člověk brzdou provozu Mě taky stačili klasický HP na -70mm předek
10:54:55
25.08.2008
25.08.2008
M@rtin
-> TOMIK--007: No tak to radši nejezdi k nám, to by jsi zakufroval před městem a po kostkách by jsi se nedostal nikam dál ....A já bych s tím vlastně ani nezajel do garáže ...... proto mi bude stačit klasický HP a snížení 4cm
10:50:12
25.08.2008
25.08.2008
TOMIK--007
-> M@rtin: výš bych je dal kdybych měl 15" nebo 16" ale na tědlech malejch by to zkouslo ještě dolu aby šla guma k lemu ale kvůli ližině to už dolu nejde... Navíc jsem to tak chtěl, proto jsem si nechal udělat ještě nižší drážku na větší snížení....
10:47:02
25.08.2008
25.08.2008
M@rtin
-> TOMIK--007: No asi by chtělo ty HP posadit o pár cm výše ....
09:19:52
25.08.2008
25.08.2008
TOMIK--007
-> syky.ja: díkyy No barel s vodou jsem doma vypil a pak jsem si řekl že si ho nechám takhle na srázky na vodu, na to ošmrdlání od prachu
-> x.line: tamten byl dobrej, ale hned co se dával na auto, jsem věděl že do budoucna stejnak přijde vyměnit za nějakej uhlazenější, aby šel líp k zadnímu.
-> Santy: a o tom to je, každému se líbí něco jiného, každý staví auto jiným stylem a proto si myslím že hodnocení je čim dál tim složitější.
-> M@rtin: všechno jde, jen si musíš vybírat cestu, musíš dát pozor aby si nezapad na břicho do vyjetejch kolejí (jak už se mě několikrát povedlo , pak hezky lítaj jiskry ) ale jinak to jde, jen je to jízda náročná na oči, musíš sledovat auta před sebou kde se kdo zhoupne aby sis stihl přibrzdit a ták no, ale jde si na to zvyknout
-> WMA - navigátor :): hehe,njn hold blbá příjezdová cesta, co naděláš viď jasný na fotkách to vypadá líp než ve skutečnosti, to takhle zkresluje
-> x.line: tamten byl dobrej, ale hned co se dával na auto, jsem věděl že do budoucna stejnak přijde vyměnit za nějakej uhlazenější, aby šel líp k zadnímu.
-> Santy: a o tom to je, každému se líbí něco jiného, každý staví auto jiným stylem a proto si myslím že hodnocení je čim dál tim složitější.
-> M@rtin: všechno jde, jen si musíš vybírat cestu, musíš dát pozor aby si nezapad na břicho do vyjetejch kolejí (jak už se mě několikrát povedlo , pak hezky lítaj jiskry ) ale jinak to jde, jen je to jízda náročná na oči, musíš sledovat auta před sebou kde se kdo zhoupne aby sis stihl přibrzdit a ták no, ale jde si na to zvyknout
-> WMA - navigátor :): hehe,njn hold blbá příjezdová cesta, co naděláš viď jasný na fotkách to vypadá líp než ve skutečnosti, to takhle zkresluje
23:20:50
24.08.2008
24.08.2008
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> M@rtin: no někdy to má hodně těsný
22:16:38
24.08.2008
24.08.2008
WMA - navigátor :)
-> TOMIK--007: musím si to prohlédnout na živo, do tý doby ti to hodnotit nebudu, vím že fotky zkreslujou... těším se ale až to Tome uvidím
22:15:43
24.08.2008
24.08.2008
WMA - navigátor :)
-> M@rtin: dá se s tím jezdit, ale když si někdo přisedne, tak pak drhnem o silnici na příjezdu do kempu (Horka II) po nás zůstala rejha 2metry dlouhá
22:03:26
24.08.2008
24.08.2008
M@rtin
-> TOMIK--007: 4cm, to už je fakt docela mazec, s tím už se nedá jet tak jezdit ne?
21:01:44
24.08.2008
24.08.2008
Santy
K tomu lamino Fávu..jak už jsem psal..záleží na vkusu.Ale tady jde o to..přesně tak jak říká Tomik..chtěl zachovat vzhled Favorita.A to je ono..s Karlem se bavím skoro na každým sraze a on chtěl přesně opak..když to trošku přirovnám,tak něco jako RABBIT.Chtěl mít něco,co nikdo mít nebude..použiju jeho slova.."nechtěl jsem přijet na sraz a vidět jiný Fávo se stejným narazníkem,nebo prahy.."A proto má všechno originál,většinu věci si dělal on sám doma v garáži a já prostě na tomhle fávu obdivuju tu originalitu,ikdyž se mi líbí uplně jinej styl..a to decent.Ale tohle Fávo je prostě uplně o něčem jinem,jak už jsem psal..něco jako RABBIT a někomu se to prostě líbí a někomu ne,ale nikdo mi prostě nerozmluví,že je to nejlíp udělanej Favorit u nás.Ať už se týče exterieru,interieru a hlavně audio zástavby a motoru..v tomhle prostě nemá konkurenci.A beru to jako celek,nejen to,jak vypadá exterier.
20:44:52
24.08.2008
24.08.2008
x.line
-> TOMIK--007: Jasně no... Ale jinak fakt dobrý:) Je to zas trochu jiná třída. Ten starej byl taky pěknej,ale byla to podle mě taková "decentka", tohle už je o něčem jiným
20:43:59
24.08.2008
24.08.2008
syky.ja
tvoje fávo se me líbí a obdivuju te.pohár sis zasloužil.dostal me tvuj nápas s tou vodou jak sis koupil v 5l a pekne sis to umyl.ja tam přijel a mel to hend z ty travy jako prase:o).
20:25:22
24.08.2008
24.08.2008
maRkus
SANTY : Sorry, ale jediny favo ktery BYLO hezci bylo axmannovo, ale driv, tak 3-4 roky zpatky... Jinac nejaky lamino a podobne, to je hnuj, to se na me nezlob..
TOMIK007 - Tema BREJLEMA sem myslel ty plasty na svetlech
TOMIK007 - Tema BREJLEMA sem myslel ty plasty na svetlech
20:10:21
24.08.2008
24.08.2008
TOMIK--007
wow, nečekal jsem tolika příspěvků, tak se na to vrhnu postupně:
-> M@rtin: přesně nevím, ještě jsem to neměřil protože teď byly pekelné 3dny a byl jsem rád že jsme to všechno stihli, ale vím určitě že ližina je stále nejnižší bod na autě tj. kolem 4cm
-> Borin: fotky zkreslujou, udělám fotku třeba se zapalovačem před nárazníkem, pak to bude vidět asi líp. Neboj maska je v plánu samozřejmě jiná, ale sám víš že vše nejde hned, takže se to nechá na zimu, aby bylo zase něco nového na novou sezonu
-> maRkus: jaké brejle myslíš? No tak rozhodně bych neřekl že je to nej Fávo v ČR, jsou lepší kousky, já to vím.V zimě nás čeká ještě dost práce... Jo nárazník myslím prospěl, proto jsem do toho šel a nechal jsem ho ještě upravit...
-> Santy: pravda, Radimovo a Břéťovo fávo patří určitě mezi ty TOP1-2, a na ně já strácím ještě opravdu hodně Nevím zda patřím mezi TOP 10 Fáv v ČR, ale když to říkáš tak mě po zahřeje u srdíčka Taky si teď říkám že jsem udělal dobře že jsem si ho nechal a pustil jsem se do toho znova. Jj neboj, v zimě je v plánu hlavně interier,motor a ještě nějaký drobnosti K Fávu Karla řeknu to že na tom je práce hodně, ale každý má prostě jiný styl, já chtěl jít cestou zachovat trochu tvar fáva, nechtěl jsem jiný světla atd... jasný beru v potaz zavaření 5dv, jiné nárazník atd, ale myslím že u mě je pořád více vidět že je to Fávo a o to mě šlo
-> NixiQ: o konkurenci vím a zkusíme na tom v zimě zapracovat, nevadí myslím že tyto kousky mezi nás prostě patří
Uf a mám to za sebou Všem díky za komentáře.... Jo a ještě, všechno nejde narvat do auta, to moc dobře víte, z něčeho musím žít, někde musím bydlet, z něčeho musím živit druhé auto atd... je toho celkem dost, ač se to nezdá, takže se vše vyvíjí postupně a asi z 99% po kamarádech a známých, a to mě těší víc než dát auto postavit komplet firmě. Jo a ještě určitě nečekejte interier v bílé kůži, protože to vzhledem k mému hendikepu prostě nejde Děkuji za pochopení
-> M@rtin: přesně nevím, ještě jsem to neměřil protože teď byly pekelné 3dny a byl jsem rád že jsme to všechno stihli, ale vím určitě že ližina je stále nejnižší bod na autě tj. kolem 4cm
-> Borin: fotky zkreslujou, udělám fotku třeba se zapalovačem před nárazníkem, pak to bude vidět asi líp. Neboj maska je v plánu samozřejmě jiná, ale sám víš že vše nejde hned, takže se to nechá na zimu, aby bylo zase něco nového na novou sezonu
-> maRkus: jaké brejle myslíš? No tak rozhodně bych neřekl že je to nej Fávo v ČR, jsou lepší kousky, já to vím.V zimě nás čeká ještě dost práce... Jo nárazník myslím prospěl, proto jsem do toho šel a nechal jsem ho ještě upravit...
-> Santy: pravda, Radimovo a Břéťovo fávo patří určitě mezi ty TOP1-2, a na ně já strácím ještě opravdu hodně Nevím zda patřím mezi TOP 10 Fáv v ČR, ale když to říkáš tak mě po zahřeje u srdíčka Taky si teď říkám že jsem udělal dobře že jsem si ho nechal a pustil jsem se do toho znova. Jj neboj, v zimě je v plánu hlavně interier,motor a ještě nějaký drobnosti K Fávu Karla řeknu to že na tom je práce hodně, ale každý má prostě jiný styl, já chtěl jít cestou zachovat trochu tvar fáva, nechtěl jsem jiný světla atd... jasný beru v potaz zavaření 5dv, jiné nárazník atd, ale myslím že u mě je pořád více vidět že je to Fávo a o to mě šlo
-> NixiQ: o konkurenci vím a zkusíme na tom v zimě zapracovat, nevadí myslím že tyto kousky mezi nás prostě patří
Uf a mám to za sebou Všem díky za komentáře.... Jo a ještě, všechno nejde narvat do auta, to moc dobře víte, z něčeho musím žít, někde musím bydlet, z něčeho musím živit druhé auto atd... je toho celkem dost, ač se to nezdá, takže se vše vyvíjí postupně a asi z 99% po kamarádech a známých, a to mě těší víc než dát auto postavit komplet firmě. Jo a ještě určitě nečekejte interier v bílé kůži, protože to vzhledem k mému hendikepu prostě nejde Děkuji za pochopení
19:29:45
24.08.2008
24.08.2008
Borin - Král tuzerů
-> Santy: To že je na něčem hodně práce a je to něco jinýho neznamená že to bude pěkný, viz třeba brko taky něco jinýho, hodně práce a humus....tenhle favorit je pro mě hybrid...prostě se mi to nelíbí...interiér se mi líbí ale to je všechno...