skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PRODAM...zadní narazník....PRODAM
skoda-virt.cz/cz/.../1074 57-p-zadni-tuning-naraznik -combi-s-mrizkou
rok výroby 1996
palivo benzin
objem [cm3] 1289
výkon [kW] 50
počet rychlostí 5
převodovka manuální
průměr kol [palce] 16
rozměr předních pneu 215/40
rozměr zadních pneu 215/40
pohon kol přední
pohotovostní hmotnost [kg] 975
Krátký popis vozu:
Tohle auto bylo dříve určeno jako pracovní vozidlo na stavby atd...ale po nějaké době se dostalo do mých rukou a bylo osvobozeno.Snažím se ho udělat podle svých představ.Doufám že se povede....
Karoserie a lak:
Celá karoserie a laminátové doplňky jsou pokryty 2 barevným lakovaním podle svého návrhu kombinací tmavě a světle modrou metalízou.Na počátku bylo auto odstrojeno do šroubku a všechny plechové díly byly vyměněny za nové!Všechny znaky a lišty odstraněny.Páté dveře byly zbaveny umělohmotné lišty a výklenek pro spz zamračen + zavařen znak.Ve předu je laminátový narazník + převlek kapoty Ellri(upravený)..v zadu je narazník od firmy Tuneacar z něho vykukuje duplexní výfuk.Všechno vyplněno umělohmotným černým tahokovem.Laminátové prahové nadstavce a umělohmotné lemy blatnýku byly upraveny aby k sobě pasovaly.Sportovní zrcátka
Zadní lampy byly vyměněny za kouřové + kouřové blinkry.Přední byli lehce doladěny:)Také jsou skla vozidla zatmaveny pomoci pokovení.
Motor a převodovka:
Motor prozatím seriového výkonu a vzhledu, ale už se pomalu pracuje na motorovém prostoru..tak se nechme překvapit:)Doposud dostal pořádnou očistu.Motoru zatím pomáhá výfukový system Laityng a svíčky NGK
Interiér:
Palubovka,tapecy,sedadla, strop,plato,koberec a všechny doplnky potáhnuté do světle a tmavě modré koženky.Co nešlo potáhnout se lakovalo do modré barvy odpovídajícímu odstínu.Celý interier dal zabrat asi nejvíce práce a hlavně nervů.Jinak vnitřku dominuje sportovní volant JOM s nábou.Přední sedadla pocházejí s astry Gsi.Středový tunel..sportovní hlava řadičky,nový pytel šajtry+doplňky a úpravy orig dílů
Tedkom se zaměřím na muziku.Ve předních dveřích se vyhřívají komponentní repro Canton QS 2,160 ve vlastnoručně vyrobených boardech s ponecháním častečné využitelnosti kapsy.Zadní plato a kufr také dělán podle vlastního návrhu i výroby:)V platě hrají ovalné repro Canton RS 690 TX a v kufrum bouří Emphaser XT3.Všechno pohání dva zesilovače firmy Carpower a to dvoukanál Wanted 2/600 a čtyřkanál Vortex 4/100 zabudované v bocích kufru.Vše děláno aby byl kufr z části použitelný a byl snadný přístup k rezervnímu kolu.Napajení obstarává potřebná kabeláž + dveře,kufr,podlaha vytlumen tlumícím materiálem
Podvozek a kola:
Felda je postavena na sportovním stavitelném podvozku HP sporting,Podběhy,ramena a brzdy lakovány.
Kola prozatim OZ 7*16,4x100.ET 35 s pneu 215/40 R16
skoda-virt.cz/cz/.../1074 57-p-zadni-tuning-naraznik -combi-s-mrizkou
rok výroby 1996
palivo benzin
objem [cm3] 1289
výkon [kW] 50
počet rychlostí 5
převodovka manuální
průměr kol [palce] 16
rozměr předních pneu 215/40
rozměr zadních pneu 215/40
pohon kol přední
pohotovostní hmotnost [kg] 975
Krátký popis vozu:
Tohle auto bylo dříve určeno jako pracovní vozidlo na stavby atd...ale po nějaké době se dostalo do mých rukou a bylo osvobozeno.Snažím se ho udělat podle svých představ.Doufám že se povede....
Karoserie a lak:
Celá karoserie a laminátové doplňky jsou pokryty 2 barevným lakovaním podle svého návrhu kombinací tmavě a světle modrou metalízou.Na počátku bylo auto odstrojeno do šroubku a všechny plechové díly byly vyměněny za nové!Všechny znaky a lišty odstraněny.Páté dveře byly zbaveny umělohmotné lišty a výklenek pro spz zamračen + zavařen znak.Ve předu je laminátový narazník + převlek kapoty Ellri(upravený)..v zadu je narazník od firmy Tuneacar z něho vykukuje duplexní výfuk.Všechno vyplněno umělohmotným černým tahokovem.Laminátové prahové nadstavce a umělohmotné lemy blatnýku byly upraveny aby k sobě pasovaly.Sportovní zrcátka
Zadní lampy byly vyměněny za kouřové + kouřové blinkry.Přední byli lehce doladěny:)Také jsou skla vozidla zatmaveny pomoci pokovení.
Motor a převodovka:
Motor prozatím seriového výkonu a vzhledu, ale už se pomalu pracuje na motorovém prostoru..tak se nechme překvapit:)Doposud dostal pořádnou očistu.Motoru zatím pomáhá výfukový system Laityng a svíčky NGK
Interiér:
Palubovka,tapecy,sedadla, strop,plato,koberec a všechny doplnky potáhnuté do světle a tmavě modré koženky.Co nešlo potáhnout se lakovalo do modré barvy odpovídajícímu odstínu.Celý interier dal zabrat asi nejvíce práce a hlavně nervů.Jinak vnitřku dominuje sportovní volant JOM s nábou.Přední sedadla pocházejí s astry Gsi.Středový tunel..sportovní hlava řadičky,nový pytel šajtry+doplňky a úpravy orig dílů
Tedkom se zaměřím na muziku.Ve předních dveřích se vyhřívají komponentní repro Canton QS 2,160 ve vlastnoručně vyrobených boardech s ponecháním častečné využitelnosti kapsy.Zadní plato a kufr také dělán podle vlastního návrhu i výroby:)V platě hrají ovalné repro Canton RS 690 TX a v kufrum bouří Emphaser XT3.Všechno pohání dva zesilovače firmy Carpower a to dvoukanál Wanted 2/600 a čtyřkanál Vortex 4/100 zabudované v bocích kufru.Vše děláno aby byl kufr z části použitelný a byl snadný přístup k rezervnímu kolu.Napajení obstarává potřebná kabeláž + dveře,kufr,podlaha vytlumen tlumícím materiálem
Podvozek a kola:
Felda je postavena na sportovním stavitelném podvozku HP sporting,Podběhy,ramena a brzdy lakovány.
Kola prozatim OZ 7*16,4x100.ET 35 s pneu 215/40 R16
Myra/felicie - komentáře:
ahoj..no docela bledě..tad zem dělal tlumyĝe a chladyĝ...znad přez vikend něco ztyhnu...
vlaztne aoni jezte jzou
jo a ti kezkyni 9x16 biz tam doztal bes uprav v pohode mely et30 a s auta lesli max 3mm buma bila zchovana
-> mirafell: a cym zy potahoval ten koberec a jak?lepyt?naztryhavat a zezyvat nebo jak a co?dyk
-> goofi1983: ahojaz...tak ze to trošku pohlo...to výš
a co ti jak jzy na tom?

ahoj Míro...tak ze koukam že ze pěkně ĝynyš....moc pěkni....
ahoj míro..tak tento tíden dodělám tapece a znad ti zvětla

-> pytrz-84@: taki děkuju sa chválu
krytyku urĝo znezu..ale ti kola to je násor věcy...100lydý..100 násorů:)kolĝa mizlým že satym nej co na tom bily...ale urĝo ze chiztám na něco nového....jen azy 9X16 bes uprav bich tam nedoztal....a 17 urĝo nee....jesdým z tým každodenně...takže bi to azy nebilo moc dobrí a pánům polycyztům bi to azy žýli trhalo
ale dýki sa nabýdku kolrëĝek..zou heskí
jynak celí ýntoš je v tmavě a zvětle modře potáhlí...a koberec též




a jak zy claztne baevyl koberec????,
-> mirafell: hele napyz ke me co koztuje a jak ze kutyl takovi ynteryer,sajymala bi me me zedo-cerna kombynace,cena,matroz atd
-> mirafell: dyki dyki,taki to maz pekni,zyce ja nesaztavam tento BODIKYT ale ten tvuj vipada precysne spracovani a zpazovani,jen jeztly znezez krytyku tak vimen kola,k celkovemu pojety auta tam nepatry,jooo 9*16 nebo 17-......................
jynac mam pro tebe zaduzadu kezkyn KT1 9*16sa 13 tyz,prelezteny lymcu musu sarydyt po salose,cca 1500,jynak uplne rovna a bes gum na tvi auto delo,mam je vifoceni u zebe.....

a jynak všem taki dýki sa chválu...to potěěšý

-> blue demon: ahoj...taki zem tě tam vyděl a taki máš hodně povedenou felĝu:)jen tak dál...jynak dýki sa pochvalu

Vyděl jzem tě na fazhyon v Mítě a ynteryér ze ty opravdu povedl .. dobrá práce
-> goofi1983: Moc pěkná prácyĝka!! viděl jzem to v Mejtě a nádhera....
ahoj...mooooc pěkná práce.....jen tak dál
takže zem přydal pár foteĝek po směnách na felĝy:)
-> Creamz: jj na kola taki přyšlo....:)ale dělalo ze toho povýc tak znad ze povedlo