skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
19:01:52
06.09.2007
06.09.2007
Nepér
Kotouče nehnijou, to je jen povrchový
21:42:05
05.09.2007
05.09.2007
bitmap - zrušená registrace
Ne, jsou krasny, zeleny jak travicka
A co tak natrit kotouce aby ti nehnily, co?
A co tak natrit kotouce aby ti nehnily, co?
20:30:48
05.09.2007
05.09.2007
Nepér
Fakt jsou ty brzdiče hnusný? Sem zase něco udělal a všichni tvrděj, že je to jak z umělý hmoty, tak nevim
12:25:25
17.08.2007
17.08.2007
Nepér
No, objektivně nee, ale subjektivně to samozřejmě jede líp a žere míň
01:45:04
17.08.2007
17.08.2007
deekay
je citit ten upraveny/opraveny ci aky karbec? :)
17:35:43
29.06.2007
29.06.2007
maRkus
Nepe, schorel mi monitor, nemuzu odepsat, v sobotu by mek bejt novej tak jestli pockas ?
12:34:48
27.06.2007
27.06.2007
maRkus
Nepe, porad planujes olej ? bych mohl sehnat levno...
11:53:46
26.06.2007
26.06.2007
maRkus
tak to je krasny... dej mi na nej cislo, diky
21:50:03
25.06.2007
25.06.2007
Nepér
No, tak teď už jen sehnat tu dvoudílnou podložku pod karbec, chlápek říkal, že jí objednal, ale nepřišla. Tak sem zvědavej, jak to dopadne a v nejhorším si jí pojedu koupit za 500 k Riegerovi no.
14:20:37
25.06.2007
25.06.2007
Nepér
Heh, tak mi volal, že je to hotový, prej za 350,- to byl fofr měl prej dělat nějaký auto, ale nepřijeo, tak se vrhnul na můj karb.
11:50:04
25.06.2007
25.06.2007
Nepér
Tak, s karburátorem a p. Kratochvílem je to tak, že když je třeba vyměnit skoro všechno, vejde se to do tisícovky a za vlastní seřízení je 150 Kč. Takže 150+materiál+nějaká ta práce asi. Jinak víc karburátorů pohromadě, než u něj v garáži jsem v životě neviděl
21:35:13
24.06.2007
24.06.2007
Holda
a pak to pisnete i me diky
15:50:12
24.06.2007
24.06.2007
maRkus
Uz sem si myslel ze to budes delat sam, dej mi vedet kolik chce ten clovicek za serizeni a celkovou repasi, diky
17:51:32
23.06.2007
23.06.2007
Nepér
Ne, vodnesu to ke Kratochvílovi, jen jsem to chtěl umejt.
17:01:18
23.06.2007
23.06.2007
maRkus
Ten karbec si delas sam ???
10:48:28
02.06.2007
02.06.2007
Nepér
Nic jsem nerozbil.
23:45:06
01.06.2007
01.06.2007
Frštensky
-> Nepér: proc si rozbyl sklo?