skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
13:09:40
01.03.2014
01.03.2014
Klubko_
-> Nepér: historje.tumblr.com/image
/78200082924
14:53:51
19.02.2014
19.02.2014
EDoZoNe
-> Nepér: Mots pjekní oprásek
09:01:08
29.01.2014
29.01.2014
Nepér
Ten lak je prostě napiču.
08:44:41
28.01.2014
28.01.2014
mAATT
-> Nepér: Proč by to mělo vylézt? Není k tomu důvod. Tyhle 50/50 fotky se dělají běžně.. Ten úběr laku není tak drastickej, jak to možná vypadá. Navíc ještě leštili dalšíma 2 stupněma..
21:55:29
27.01.2014
27.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Myslel jsem si to, ale opravdu je to tak zlý? Když hned potom udělali i druhou půlku? Já taky dělám auto po částech.
21:41:56
27.01.2014
27.01.2014
Eidy
-> Nepér: No tak vidíš. Vezmi šmirgl a udělej z toho used style.
21:41:12
27.01.2014
27.01.2014
Nepér
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.01.14 16:13:42: Ta čára, co udělali na kapotě, aby byl vidět předchozí stav. Tohle prostě za chvíli vyleze, leda bys to přejel šmirglem.
17:48:54
24.01.2014
24.01.2014
Eidy
Já bych si Tempo na auto taky nedal. Předchozí majitel Kóču leštil Tempem a viděl jsem osobně, co to při lakování dělalo. Mastný oka všude i přes použití silistopu. Všechno muselo jít na plech a znova. Možná je to o použité chemii, ale raději tomu předejdu.
17:42:17
24.01.2014
24.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Jo já jsem si taky myslel, že GLSo poslouží na díly z interiéru a kasle půjde do hutí a podívejte co z toho Bedřich staví... Nikdy nevíte co bude a tempo bych teda na své auto nevzal... Ale nebudem to tu Nepérovi zasírat.
17:36:10
24.01.2014
24.01.2014
Pavel P..
-> Tuner#2: proč bych měl?.... spotřebáka jako je felicie nebo fáčko už nikdo rozumnej lakovat nebude, je po kroupách, dostříknutá místy sprejem.... takže Tempo je něco jako luxus u tohodle auta..a pokud to pak ještě zluxusníš voskem a jednou za čas přetáhneš tekutym, což už neni taková rasovina jako tvrdej. tak to plní svůj účel dokonale a nestojí to tisíce jako profi rozleštění nebo drahý leštenky....
jo a navíc dneska každej slušnej lakýra auto odmastí a umeje spešl chemií od všech leštěnek a vosků před lakováním....
jo a navíc dneska každej slušnej lakýra auto odmastí a umeje spešl chemií od všech leštěnek a vosků před lakováním....
17:31:44
24.01.2014
24.01.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.01.14 17:26:27: hele já ti nevím. Stovka se vždy leštila jen tempem a při lakování nebyl s nějakejma mapama žádnej problém. Samozřejmě pokud to někdo odmašťuje jen acetonem atd, tak se pak diví...
17:29:53
24.01.2014
24.01.2014
j_j
myslím, že jak dragon tak Pavlík mluvili o autech, co se lakovat už (nikdy) nebudou, ale to oni pak doplní
17:26:27
24.01.2014
24.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 24.01.14 17:17:30: A já myslel, že zrovna Ty to myslíš ze srandy... Nechtěl bych po Tobě lakovat auto.
17:17:30
24.01.2014
24.01.2014
Pavel P..
-> Tuner#2: zase nekecej blbosti.... Feldu jsem bral tempem poprve po třech letech co jí mám a potom tvrdym voskem a je to pěkný už od půlky řijna, stojí stále venku a jezdí téměř denně v nasolenejch sračkách.. a když jí umeju tak je to jako právě po vyleštění....na rozleštění stačí aplikovat jednou a pak udržovat voskama...tolik laku to při jednom leštění neubere, dokonce ani po dvou nebo třech...
16:13:42
24.01.2014
24.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 24.01.14 15:18:25: Jakou čáru myslíš? To jsou na tom laky na Fávu až tak špatně?
15:46:02
24.01.2014
24.01.2014
Nepér
Jedinej problém tempa je, že je moc hustý a hrubý. Dost záleží na hadru, co se na to použije. No a nějakou dobu to na autě vydrží... asi jako drahej přírodní vosk.
15:37:03
24.01.2014
24.01.2014
dakar.cz
-> Tuner#2: já jsem tempo dal na škodovku jednou. Měla dost zašlý lak,tak jsem ho tím rozleštil. Hned na to jsem dal tvrdý vosk od želvy,který dávám rok co rok na jaře. Auto vypadá pořád luxusně. Já myslím,že na rozleštění starého matného laku to je výborné,ale musí se to hned něčím zakonzervovat. Jinak to dlouho nevydrží.
15:34:54
24.01.2014
24.01.2014
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Ochrana 0 není tak úplně pravda, vodu to prostě odpuzuje (a pokud nevěříš, tak si tu plechovku od nápoje natempuj a strč jí na déšť) a vypadá to prostě o něco líp. Sílu laku zeslabuje z principu každý leštění...
Z nerozvážnosti kdy jsem to používal i na nespotřební auta už jsem vyrostl, na druhou stranu - i tam to svůj účel splnilo (viz karta mojí 120L)...
Z nerozvážnosti kdy jsem to používal i na nespotřební auta už jsem vyrostl, na druhou stranu - i tam to svůj účel splnilo (viz karta mojí 120L)...
15:23:34
24.01.2014
24.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: A proč na spotřebáka ano? Ochrana 0 a akorát ubereš na síle laku. Nehledě na to, že spotřebák se neleští a meje se jen když příroda chce a zaprší neb to auto má sloužit a ne Ty jemu