Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

16:05:56
03.05.2011
Nepér
14:53:36
02.05.2011
Nepér
Než zkoušet slinější Facetku je jednodušší zkusit větší díru. Jehlovej ventil je novej a vrtat tam větší díru nechci, když je nalisovaná ve víku karburátoru a jde těžko vyměnit.
12:52:38
02.05.2011
m8rinek
-> Nepér: větší dírou vynechávat? Po chvíli jízdy? To je spíš otázka na jehlovej ventil, případně dodávku paliva ne?
10:59:32
02.05.2011
Nepér
Nic nechci, jen chci zkusit, jestli to s větší dírou přestane po chvíli jízdy na plnej knedlík vynechávat nebo ne. A nechce se mi otravovat Kratochvíla. Trysky na zničení mám, tak proč to nezkusit.
upraveno 3x, naposled 02.05.2011 11:11:44
10:45:04
02.05.2011
Pavel P..
-> m8rinek: hlavně tam stačí i nešetrně čistit drátkem a poškrábat uvnitř a je na vyhození... už dva lidi co dělaj karbce mě před tim varovali, nejlépe čistit starym kartáčkem na zuby.



-> Nepér: jestli chceš udělat trysku na míru tak si zajeď na Čepkem do Motorexelu, ten má mašinu na vrtání trysek, sám mi dělal nový trysky do webera, je ochotnej.
10:41:44
02.05.2011
m8rinek
-> Pavel P..: myslim, že ne, ale tryska nebude fungovat optimálně... Na zvětšování trysek je sada takovejch nebozezů a ne vrták...

www.scooter-tuning.cz/vrt aky-na-trysek
upraveno 1x, naposled 02.05.2011 10:43:59
10:38:46
02.05.2011
Pavel P..
-> m8rinek: ted to bude jak když vytáhne špunt v umyvadle3
10:36:06
02.05.2011
m8rinek
-> Nepér: víš, že tryska není jen díra?
10:34:52
02.05.2011
Nepér
Hokus pokus...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 02.05.2011 10:34:52
13:25:51
29.04.2011
Nepér
08:57:21
29.04.2011
Nepér
Koupím ještě teploměr a dám to místo přihrádky uprostřed, pod výdechy topení.
21:48:03
28.04.2011
U-Geen
-> Nepér: prodavaj hotove kaplicky, to by nebylo vhodne?
18:11:15
27.04.2011
Jura_Favorit
-> Nepér: kurňa ty jsi engineer 1

Návrh - co takhle udělat kapličku z nařezaných interiérových plastů stejné barvy z jiného Fav? Kdysi jsem jednomu borcovi něco podobného dělal nahoru na kapličku a vypadalo to docela dobře (ale také je pravda, že mám svářečku plastů a to pak je ta úroveň zase ještě někde jinde)... Fotku bohužel nemám, je to už takových pět let zpátky a to jsem ještě nefotil každou blbost 3
15:12:03
27.04.2011
Nepér
Potřeboval bych nějak vyřešit toto :D
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 27.04.2011 15:12:03
21:29:04
14.04.2011
Nepér
No, tak jsem to zkusil, na N95, s bezpečně nízkým předstihem a se sériovým vyhřívaným sáním. Je to asi 12 s. Navíc se mi zrovna zapnul větrák na chladiči :D

http://www.youtube.com/wa tch?v=503iEV61bzM
upraveno 2x, naposled 14.04.2011 21:31:10
23:08:10
12.04.2011
Nepér
Nojo, snad to neupadne.
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 12.04.2011 23:08:10
22:53:12
12.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Pěkně nabastlený 1
14:57:26
12.04.2011
Nepér
TPS z Laguny 3

Ještě ho nějak nabastlit na Lekr 1
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 12.04.2011 14:57:26
13:04:36
04.04.2011
Nepér
Ignitech - objednáno.



Ještě sehnat potenciometr na škrtící klapku, ať můžu jezdit úsporně v částečném zatížení...
21:40:40
01.04.2011
Nepér
Jedna stanice metrem a tři vidlobusem...
Extreme Tyres