skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
13:30:48
07.05.2013
07.05.2013
minno
Tak ja už ináč ako wapkou auto ani neumývam. Na paneláku je to s umývaním auta bieda, prístup k vode 0 bodov, iba nosiť vo vedrách na parkovisko ako debil, bežným umývaním stráviš 2 hodiny a výsledok nič moc a ešte sa aj narobíš, by som to mohol o...... A to sme ešte pred rokom nemali u nás na benzínkach wapky, tak som to takto aj robil... no to keď sa s autom denne jazdí tak sa človek nadrie a vydrží to 2 dni čisté.
13:18:56
07.05.2013
07.05.2013
Nepér
-> MisakusX: Spíš jsem si říkal, jestli nesehnat nějakej hezkej Sport-Line, protože tahle kastle není žádnej zázrak. No ale nevim, já bych si Favorita nekoupil.
13:06:02
07.05.2013
07.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 07.05.13 12:21:35: Pokud to děláš takto a dodržuješ "bezpečnou" vzdálenost, tak asi no problém.
12:40:54
07.05.2013
07.05.2013
MisakusX
Radku, také bych to dělal tak, v tomhle případě to není o přístroji, je to o tom, jak se obsluhuje
... přinejhorším seženeš jiný www.ikotliky.sk/fotky1744 2/.../_vyr_119cerveny-peka c-s-uskom-32.jpg
... přinejhorším seženeš jiný www.ikotliky.sk/fotky1744 2/.../_vyr_119cerveny-peka c-s-uskom-32.jpg
12:25:25
07.05.2013
07.05.2013
U-Geen
-> Nepér: tak ono hlavne wapkou krasne oplachnes hrube necistoty z povrchu a vyplaches je i (pisek, kaminky) ze spar, ktery se tam vibracema melou a drou lak na plech atd.... a to, ze voda na jedoucim aute v desti se dostane snad uplne vsude, o tom asi nema cenu se bavit :) ale to at si kazdej dela jak chce
12:21:35
07.05.2013
07.05.2013
Nepér
Dyť jo, popráším to wapkou, umeju vofcí na dva kýbly, opláchnu wapkou a usuším ručníkem. Ta široká tryska nemá nebezpečnej tlak. Rotační se bojím vzít i na kola. Chce to při tom myslet, každý poškození je chyba obsluhy.
20:39:39
06.05.2013
06.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 06.05.13 20:04:55: Neříká, že to tak děláš a že to bereš rotačkou, ale nedávno jsi řešil detailing a teď uděláš tohle. Dle mě je lepší to udělat klasicky
20:32:00
06.05.2013
06.05.2013
Vojtisek
-> castrol: 50 cm odhadem, min ne
20:29:44
06.05.2013
06.05.2013
castrol
-> Vojtisek: to mal tak 1cm od prahu ne -> m8rinek: no pekne prelakovane za par
20:23:24
06.05.2013
06.05.2013
m8rinek
-> castrol: http://www.youtube.com/wa
tch?v=uVqirbokfOQ
20:22:38
06.05.2013
06.05.2013
Vojtisek
-> castrol: kamarád takto strhal lak z feldy z prahu na základ
20:20:41
06.05.2013
06.05.2013
castrol
wapkou umyvam kazde auto a este sa mi nestalo aby sa lupal lak alebo farba
20:07:53
06.05.2013
06.05.2013
m8rinek
Chce to při použití wapky používat hlavu, lak brát z lehka, kola víc... Rotačkou jsem si jednou odsamolepkoval kus motorky, tak ji používám jen na mytí kol po zimě :D.
20:04:55
06.05.2013
06.05.2013
Nepér
Nejsem blázen brát na auto rotační trysku, tohle byla plochá. Jinak Nilfisk 140.2-9.
19:59:40
06.05.2013
06.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 06.05.13 18:36:02: Záleží jak jí má nastavenou na jaký tlak a jakou používá trysku. Táta si liboval myslím tu rotaćní do doby než se mu odfoukla barva. Stačí když to bude na hraně načnuté a je vymalováno nehledě na to, že se to dostane všude kde při ručním mytí a oplachu hadicí nic nehrozí. Ale o tom už tu jednou debata byla, pár lidí nesouhlasilo a já jim to neberu. U Nepéra jde o přátelský pošťuch včetně jeho ježdění v návaznosti co psal na jiném fóru ;)
18:36:02
06.05.2013
06.05.2013
minno
-> Tuner#2: prečo by s wapkou nerobil dobre?
18:34:13
06.05.2013
06.05.2013
Lukyn742
"To stihneš"
18:12:26
06.05.2013
06.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 04.05.13 22:00:42: S tou wapkou to neděláš dobře Jaromíre
BTW poslední fotka (slogan) vystihuje jak jezdíš?
BTW poslední fotka (slogan) vystihuje jak jezdíš?