skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
07:32:52
01.10.2013
01.10.2013
Vrba
-> Nepér: A to chceš dělat celou hlavu znova? Proč jen nevyměníš ventily a vodítka?
01:20:21
01.10.2013
01.10.2013
Nepér
-> m8rinek: Nojo, ještě tam asi pojedu jak budou podzimní prázdniny, tak snad si vzpomenu.
01:19:44
01.10.2013
01.10.2013
Nepér
-> Eidy: Neměl jsem čas přitáhnout vložky, tak jsem s tím radši netočil. Budu si muset ještě do garáže pořídit vysavač a nějakej kompresor, nebo co. Ale nemyslím si, že by se na spodku mohlo něco stát. Každopádně stejně potřebuju sundat kryt rozvodů, takže půjde vana dolu.
23:20:42
30.09.2013
30.09.2013
m8rinek
-> Nepér: Ty jsi byl v Jablonci? Jsi se mohl stavit s tim pláštěm :D.
23:18:35
30.09.2013
30.09.2013
Eidy
-> Nepér: To nevypadá nijak hrozně. Pokud písty dojíždí kam mají, čili nejsou zkrácený ojnice a pokud nejsou ojnice vymlácený v ložiskách, což lze poznat v úvratích, tak bych tam dal opravenou hlavu a hotovo.
17:33:35
29.09.2013
29.09.2013
Eidy
-> Nepér: Za 4 týdny touhle dobou budeme vzpomínat na to, jaký to Mostění včera bylo .
17:21:48
29.09.2013
29.09.2013
Nepér
Tak jsem byl o víkendu na rekreaci kousek od Jablnoce n. N., takže díky Autosport Kraus Jablonec za výprodej hlav
skoda-virt.cz/cz/.../1738 25-hlava-fabia-4
Ještě tam minimálně jednu Fábii má.
A díky diskžokejovi DJ Maso, za upozornění na inzerát
No a v týdnu to sundám, vezmu si to domu a začnu tunit...
Kdy, že je ten Most?
skoda-virt.cz/cz/.../1738 25-hlava-fabia-4
Ještě tam minimálně jednu Fábii má.
A díky diskžokejovi DJ Maso, za upozornění na inzerát
No a v týdnu to sundám, vezmu si to domu a začnu tunit...
Kdy, že je ten Most?
09:55:47
26.09.2013
26.09.2013
Nepér
Saky?
21:34:43
25.09.2013
25.09.2013
havlik
-> Alenka: ajo:)
16:54:26
25.09.2013
25.09.2013
Alenka
-> havlik: tak to ani omylem.
16:11:40
25.09.2013
25.09.2013
havlik
-> Nepér: zkus sakyho jestli nemá doma nějaký hotový hlavy, to vyjde asi levněji než ME a prace bude cca stejná
15:59:27
25.09.2013
25.09.2013
Nepér
Jo, tyčky jsou kovový. Včera se mi podařilo vytáhnout jen sedm, ta osmá bude třeba zmasená...
Jen doufám, že nebudou moc pomlácený písty...
Ty ventily mám shánět nový, nebo koupit jetou hlavu z Fábie, nebo jak? Nebo to dát do Motorecxelu na opravu/případnej tuning?
Jen doufám, že nebudou moc pomlácený písty...
Ty ventily mám shánět nový, nebo koupit jetou hlavu z Fábie, nebo jak? Nebo to dát do Motorecxelu na opravu/případnej tuning?
14:14:38
25.09.2013
25.09.2013
Eidy
-> djmaso: Stačí, když se vačka trochu opozdí a třeba u všech sacích (nebo výfukových) ventilů ohneš trochu talířek a je posekáno.
13:16:00
25.09.2013
25.09.2013
havlik
-> djmaso: pravda
13:10:46
25.09.2013
25.09.2013
djmaso
-> havlik 25.09.13 13:04:19: jak které off , vačka - zdvihací tyčky - vahadla, na nějakým 100% byl nějakej odevřen. Ale je mi divné, že se spíše neohla nějaká zdvihací tyčka (ono je to asi buď ventyl nebo tyčka :( )
-> Nepér: předpokládám, že máš všude Fe zdvihací tyčky , že?
-> Nepér: předpokládám, že máš všude Fe zdvihací tyčky , že?
13:04:19
25.09.2013
25.09.2013
havlik
-> Eidy: no ale i tak teda pokud se vyhodily rozvody tzn vačka se netočila ale točila se jen klika tak ventily musely být furt v pozici off
13:00:12
25.09.2013
25.09.2013
Eidy
-> havlik: sériová ne, ale když snížíš hlavu a dáš vačici s větším zdvihem...
12:58:43
25.09.2013
25.09.2013
havlik
-> Nepér: škodovka se přece nemůže potkat ne? mam takovej pocit