Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

23:51:30
29.11.2020
Nepér
Před rokem jsem v garáži štukoval, maloval a lepil střechu. No a teď konečně, po roce na dešti, je tam. Příští léto by to chtělo vyřešit podlahu.
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 29.11.2020 23:51:30
upraveno 1x, naposled 29.11.2020 23:52:04
10:48:47
29.11.2020
Jura_Favorit
Krásné zátiší 47
01:37:21
29.11.2020
Nepér
Inu popelnice.
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 29.11.2020 01:37:21
22:22:25
17.11.2020
Nepér
Když mám čas, opravuju hračky...

Tuning domu proběhl na chatě, kde jsem si na to připravil garáž, jenže s Babettou, několika bicykly a sekačkou se tam nevejde. Leda vztyčit před garáží ještě takovou tu stanovou garáž...

S rodinou na výlety jezdíme Wartburgem...

upraveno 1x, naposled 17.11.2020 22:29:00
22:15:10
17.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Javor 17.11.20 22:04:51: tak jasné, já když měl epizodu tuning domu, tak lehla převodovka a vyměnil jsem jí až v nové garáži. Jak říkáš je to i prioritách, ale dost často co vidím kolem sebe i o lenosti. mě se tam taky kolikrát nechce, ale když ulehnou, tak se tam jdu vrtat ve věcech co nedělají rámus a nebo jen připravit na druhý den. 4
22:04:51
17.11.2020
Javor
Nepere, dost Ti rozumím, řešim identické problémy... Ppkud můžeš, voz s tím o čas rodinu na výlet ;)

Tunere2: Je relativní jestli je to vždy o času, ale může to být o prioritách. Někdo upřednostní rodinu, jiný koníčky. Dále jeden je zrovna v epizodě tuning domu, druhý už je zase z5 u aut :).
20:43:19
17.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 17.11.20 20:41:44: Jako, že stojí venku? 8 To je velká škoda, když byl tak zachovalý. Ale čas jsou výmluvy 5
20:41:44
17.11.2020
Nepér
Asi to rozprodám na orgány, nemám na to garáž ani čas 8
19:05:06
14.10.2020
Nepér
-> minno: 3

-> Eidy: na to nějak taky neni čas 8 jak mám náročnou holku, tak mám ještě náročnějšího syna 76
upraveno 2x, naposled 14.10.2020 19:05:41
15:35:36
05.10.2020
Eidy
-> Nepér: Míň š*kat a vytáhnout auto někam mezi lidi.
15:33:15
05.10.2020
minno
-> Nepér 05.10.20 12:15:18: chodiť častejšie na STK?3
12:26:18
05.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 05.10.20 12:15:18: víc jezdit a chodit mezi lidi?
12:15:18
05.10.2020
Nepér
Za poslední 2 roky jsem byl jen 1x v Mostě a 1x na STK, co mám dělat? 7
22:50:58
25.03.2018
Nepér
-> MVM: Koukám na to na netu a ta akce byla do dneška, tak nic 3 Od zítřka na to jezděj všichni zaměstnanci Lidlu.
upraveno 1x, naposled 25.03.2018 22:51:37
22:41:57
25.03.2018
MVM
-> Nepér 25.03.18 22:34:40: Jedině spíš na proplachnutí.. 4
22:34:40
25.03.2018
Nepér
Jede to, maže to, dobrý.

tinyurl.com/yc8b6coe

Koukal jsem teď v Lidlu na nějakej olej, asi to tam dám. Na těch pár tisíc kilometrů, co za rok najedu... API SN/CF

5 litrů za 299,- Kč
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 25.03.2018 22:34:40
upraveno 2x, naposled 25.03.2018 22:41:44
08:23:02
24.10.2016
Nepér
Hm, tak jsem na světlech prohnal nějakýho Golfa a ono to přestalo 1

Asi nějakej čurbes pod kuličkou.

Teď je tam při stejnejch otáčkách tlak skoro dvojnásobnej, než se zastaví někde na 5 bar.

Předtím jsem to musel vytočit na 2500 rpm, abych měl 2 bary, teď je to tam tak od 1500 rpm.

Předtím na volnoběh asi pod 0.5 baru, teď přes 1 bar.

Přibližně - budík má cejchování 0, 2, 4, 6.
23:26:14
22.10.2016
Nepér
Dal jsem místo Q8 10W/50 nějakej Total Quartz 10W/40, co byl v Kelly v akci 3 jsem si říkal, že když je tam výměník, není třeba nic za tepla hustšího... jako je to určitě jedna z příčin, ale stejně na to čerpadlo kouknu.
Extreme Tyres