skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
23:51:30
29.11.2020
29.11.2020
Nepér
Před rokem jsem v garáži štukoval, maloval a lepil střechu. No a teď konečně, po roce na dešti, je tam. Příští léto by to chtělo vyřešit podlahu.
10:48:47
29.11.2020
29.11.2020
Jura_Favorit
Krásné zátiší
22:22:25
17.11.2020
17.11.2020
Nepér
Když mám čas, opravuju hračky...
Tuning domu proběhl na chatě, kde jsem si na to připravil garáž, jenže s Babettou, několika bicykly a sekačkou se tam nevejde. Leda vztyčit před garáží ještě takovou tu stanovou garáž...
S rodinou na výlety jezdíme Wartburgem...
Tuning domu proběhl na chatě, kde jsem si na to připravil garáž, jenže s Babettou, několika bicykly a sekačkou se tam nevejde. Leda vztyčit před garáží ještě takovou tu stanovou garáž...
S rodinou na výlety jezdíme Wartburgem...
22:15:10
17.11.2020
17.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Javor 17.11.20 22:04:51: tak jasné, já když měl epizodu tuning domu, tak lehla převodovka a vyměnil jsem jí až v nové garáži. Jak říkáš je to i prioritách, ale dost často co vidím kolem sebe i o lenosti. mě se tam taky kolikrát nechce, ale když ulehnou, tak se tam jdu vrtat ve věcech co nedělají rámus a nebo jen připravit na druhý den.
22:04:51
17.11.2020
17.11.2020
Javor
Nepere, dost Ti rozumím, řešim identické problémy... Ppkud můžeš, voz s tím o čas rodinu na výlet ;)
Tunere2: Je relativní jestli je to vždy o času, ale může to být o prioritách. Někdo upřednostní rodinu, jiný koníčky. Dále jeden je zrovna v epizodě tuning domu, druhý už je zase z5 u aut :).
Tunere2: Je relativní jestli je to vždy o času, ale může to být o prioritách. Někdo upřednostní rodinu, jiný koníčky. Dále jeden je zrovna v epizodě tuning domu, druhý už je zase z5 u aut :).
20:43:19
17.11.2020
17.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 17.11.20 20:41:44: Jako, že stojí venku? To je velká škoda, když byl tak zachovalý. Ale čas jsou výmluvy
20:41:44
17.11.2020
17.11.2020
Nepér
Asi to rozprodám na orgány, nemám na to garáž ani čas
19:05:06
14.10.2020
14.10.2020
Nepér
-> minno:
-> Eidy: na to nějak taky neni čas jak mám náročnou holku, tak mám ještě náročnějšího syna
-> Eidy: na to nějak taky neni čas jak mám náročnou holku, tak mám ještě náročnějšího syna
15:56:32
05.10.2020
05.10.2020
castrol
15:35:36
05.10.2020
05.10.2020
Eidy
-> Nepér: Míň š*kat a vytáhnout auto někam mezi lidi.
15:33:15
05.10.2020
05.10.2020
minno
-> Nepér 05.10.20 12:15:18: chodiť častejšie na STK?
12:26:18
05.10.2020
05.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 05.10.20 12:15:18: víc jezdit a chodit mezi lidi?
12:15:18
05.10.2020
05.10.2020
Nepér
Za poslední 2 roky jsem byl jen 1x v Mostě a 1x na STK, co mám dělat?
22:50:58
25.03.2018
25.03.2018
Nepér
-> MVM: Koukám na to na netu a ta akce byla do dneška, tak nic Od zítřka na to jezděj všichni zaměstnanci Lidlu.
22:41:57
25.03.2018
25.03.2018
MVM
-> Nepér 25.03.18 22:34:40: Jedině spíš na proplachnutí..
22:34:40
25.03.2018
25.03.2018
Nepér
Jede to, maže to, dobrý.
tinyurl.com/yc8b6coe
Koukal jsem teď v Lidlu na nějakej olej, asi to tam dám. Na těch pár tisíc kilometrů, co za rok najedu... API SN/CF
5 litrů za 299,- Kč
tinyurl.com/yc8b6coe
Koukal jsem teď v Lidlu na nějakej olej, asi to tam dám. Na těch pár tisíc kilometrů, co za rok najedu... API SN/CF
5 litrů za 299,- Kč
08:23:02
24.10.2016
24.10.2016
Nepér
Hm, tak jsem na světlech prohnal nějakýho Golfa a ono to přestalo
Asi nějakej čurbes pod kuličkou.
Teď je tam při stejnejch otáčkách tlak skoro dvojnásobnej, než se zastaví někde na 5 bar.
Předtím jsem to musel vytočit na 2500 rpm, abych měl 2 bary, teď je to tam tak od 1500 rpm.
Předtím na volnoběh asi pod 0.5 baru, teď přes 1 bar.
Přibližně - budík má cejchování 0, 2, 4, 6.
Asi nějakej čurbes pod kuličkou.
Teď je tam při stejnejch otáčkách tlak skoro dvojnásobnej, než se zastaví někde na 5 bar.
Předtím jsem to musel vytočit na 2500 rpm, abych měl 2 bary, teď je to tam tak od 1500 rpm.
Předtím na volnoběh asi pod 0.5 baru, teď přes 1 bar.
Přibližně - budík má cejchování 0, 2, 4, 6.
23:26:14
22.10.2016
22.10.2016
Nepér
Dal jsem místo Q8 10W/50 nějakej Total Quartz 10W/40, co byl v Kelly v akci jsem si říkal, že když je tam výměník, není třeba nic za tepla hustšího... jako je to určitě jedna z příčin, ale stejně na to čerpadlo kouknu.