skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
13.4.2009 auto prodáno!!!
Nějaké moje fotky zde: bohyn.rajce.idnes.cz/
Video Představení Felicie Léto 2008
Moje auta:
Bohyn/Š110L skoda-virt.cz/cz/.../2605 -bohyn-s110l
Bohyn Škoda 130 skoda-virt.cz/cz/.../2820 -bohyn-s130
Bohyn / Rapid 136: skoda-virt.cz/cz/.../2792 -bohyn-rapid-136
Moji kamarádi:
Adam/Fáčko skoda-virt.cz/cz/.../2634 -adam-facko
Pepik/ Šáde skoda-virt.cz/cz/.../2501 -bebeta-skoda-105
Jirka/Fáčko skoda-virt.cz/cz/.../2668 -facko-prodam-na-dily-levn e
Alfons/Fáčko skoda-virt.cz/cz/.../2792 -alfons-facko
Honza/Forman: skoda-virt.cz/cz/.../2903 -honza-forman-135ls
Jarda/Můj bývalý pick-up: skoda-virt.cz/cz/.../4013 -jarda-pikap
Pavel/Šáde: skoda-virt.cz/cz/.../3853 -steven-sega l/
Netas/Favorit: skoda-virt.cz/cz/.../3646 -netas-favo
Honza/Felicia: skoda-virt.cz/cz/.../4596 -voda
Mildas/Rapid: skoda-virt.cz/cz/.../4768 -mildas-rapid
Známí z virtu:
Pepino/RS: skoda-virt.cz/cz/.../422- pepino-rs
Holda/Favorit: skoda-virt.cz/cz/.../2948 -holda-favo
Petr/Rapid136: skoda-virt.cz/cz/.../2470 -petr-rapid-136
Pavel/Felicia: skoda-virt.cz/cz/.../3107 -felina-spotrebak
Rosťa/Felicia Fun: skoda-virt.cz/cz/.../3409 -skury-funny
Moje stránka o tomto autě: www.bohyn.estranky.cz/
Moje audio projekty: audioweb.cz/vase-bohyn4.h tm
Stránka Tuning klubu Kolín: tuning-carhifi-club-kolin .webgarden.cz/
Škoda klub ČR: skoda-klub-cr.wz.cz/
Moje hifi projekty: audioweb.cz/vase-bohyn4.h tm
E-shop Alu disků( moje bývalé RH disky): www.rusmich-tuning.cz/RH- alurad/Al-disky-RH-AD-Cup- 15x-7-0_g6307.html
E-shop odkud mám autoradio: www.audiocar.cz/detail-au toradia-usb-kdc-w4737u-361 .html
Video mého Favorita v lese: http://www.youtube.com/wa tch?v=BlOqV8s1LH4
Video crash testů Š100 a Š120L: http://www.youtube.com/wa tch?v=WJU_mlpJGn4
Video s mojí ,,mašinou'' když jsem ještě slyntal po řidičáku: http://www.youtube.com/wa tch?v=-pFYd_1__Vw
Video kamaráda s BMW 325i:
Video kámoše na fichtlovi :-))
Informace o mé Felicii
Dne 1.7.2006 sem koupil tuto Felicii.V autobazaru Falcon jsem za ní dával 66 000kč a měla najeto 77 000km.
Něco o ní:
- rok výroby:1996
- pod kapotou je klasická škodovácká třináctistovka s výkonem 50kW a s 68 koníky.
- kola Borbet 175/60 R14 - už nejsou
- výbava:airbag řidiče, střešní okno,mlhovky,rozpěra tlumičů.....noo a to je asi všechno od výrobce :-))
je 1.řijna a dnes jsem s autem natočil na tachometru stotisící kilometr při cestě do pardubic
Moje (tachometrové) maxima:
178km/h s pneu 165/70R13
175km/h s pneu 165/70R13
160km/h s pneu 195/50R15
4.10.2008 autu uděleno 3. místo o nejlepší auto sezony ve Škoda klubu ČR
Moje úpravy:
- centrální zamykání s alarmen na dálku
- brzdiče a bubny na červeno
- hlavice řadící páky vlastní výroby ( píst z ČZ 150, vybroušen a nastříkán lakem)
- doorboardy ve předních dveřích na 16tky repro
- modré podsvícení palubky a spínačů+štelování intenzity světla
- zátěžový šedý koberec na zadní straně zadních sedaček
- podklad tachometru nastříkán na černo
- bílé parkovačky a osvětlení RZ vlastní výroby
- modré diody ve světlech na vypínač
- neon 98cm pod zadním platem
- tahokov v masce
- hlava motoru na stříbrno s červeným nápisem
- drobnosti v motoru natříkány červenostříbrně
- nové stěrače
- sportovní pružiny na předku-snížení o 5 cm
- chromované čepičky ventilků
- plynová vzpěra kapoty
- samolepky škoda virtu
- laděný výfuk průchoďák PLUSH
- pružiny na žluto
- lišta na pátých dveřích z felicie 99
- kaplička na výškové repro místo štelování zrcátek
- štít palubky v černém laku+radio místo spínačů
- rezonátor místo středového tlumiče
- katalyzátor neni
- stroboskopy v mlhovkách
- kola TRW 7,5x16 ET30 s pneu 205/45,zima kola 13'' x 5'' s pneu Debica 165/70R13
- vzadu podložky 20mm
- vzadu vytažené lemy
-sportovní pedály
- chromované žárovky v předních blinkrech
-alternátor vyleštěn a stříknut bezbarvym lakem s kombinací červené barvy
- zadní náprava kompletně žlutá,přední řízení, poloosy a vana
- panel okolo řadičky v černém laku
- folie na všech oknech -propustnost 20% předek, 15% zbytek
- bezramínkové stěrače
- lízátko pod nárazníkem-uraženo tudíš není
- el. stahování oken-tlačítka na středovém panelu za řadící pákou a předělány na modré osvětlení
- plato z MDF desky a laminátu vytvarované podle plastů
- podběhy v bílé barvě
- prodloužení střechy s 3. brzdovým světlem
- kožené tapecirunky z Felicie L&K
Hudba:
-Autorádio Kenwood KDC-W4737U s CD, WMA, MP3 dekodérem a USB vstupem 4x50W
-radio s 7'' dotykovým LCD+Bluetooth+DVD+TV+FM 4x60W-používám jen jako přehrávač obrazu
- výškové repro auto DT-17 Příkon: 70/150 W
-vepředu dvoupásmové 160mm Sony Xplode
- vzadu ovály 6x9'' Magnat Xcess 693 150/200W RMS/Max, citlivost 92dB
- subwoofer MAGNAT AD 300 500/1200W RMS/Max 3ohmovej!!!
- zesilovač Magnat Phantom Monoblock 675W RMS do 2 ohmů
- napájecí kabely Zealum o průřezu 21mm2 přes pojistkové pozdro s pojistkou 50A
- kapacitor Stealth STC-1000 s kapacitou 1F
- výhybky Sony Xplod XS-HT170SN
- zesilovač Magnat Bull Power 2200 2x60 RMS na ovály
- pozlacené dva distribučkní bloky tzv. téčko
monoblok v kufru baští něco přes 35A...měřeno na analogovém ampérmetru
je 11.září 2007 a začal jsem tvořit novou bednu do kufru, maximálně se snažím využít levej roh kufru aby to zabralo co nejméně místa,jak to tak vypadá čtyřkanálový zesilovač bude na zadní stěně schován sedačkami a monoblok na SW bude pod plexisklem v podlaze.Jen ted řeším jakou povrchovou úpravu.Původně jsem myslel celou bednu do laku ale to by vyšlo na těžký peníze tak ted se rozmýšlim mezi potahovou látkou nebo kobercem.kapacitor nebude vidět celý, ale jenom digitální voltmetr a kontakty.Fotky dodám hned jak to bude vypadat k světu.
je 15.listopadu 2007 jsem dodělal zástavbu do kufru a posadil jí do auta.Ještě se bude malinko dolaďovat, ale ta největší práce už je hotová.Čtyřkanálový zesilovač MaC Audio jsem vyměnil za Magnat Bull Power 2200 2*60W RMS kvůli stejnost značky Magnat a také proto že je mnohem menší a můžu ho ted umístit na pravý bok kufru.Jako potahovou úpravu jsem nakonec zvolil myslím nejlepší řešení a to šedou látku.Zesilovač v podlaze je nasvícen 10ti diodamy každá o svítivosti 1500 Candelů.Ventilátor chladí monoblok aby se v podlaze nepřehříval.Toť zatím vše nového.Ještě vlastně kabely mám 21mm2.
Moje projekty naleznete zde: amplion.wz.cz/vase-bohyn1 .htm
Taky vlastním nějaké mašiny tak se můžete juknou tady: moji.motorkari.cz/index.p hp?PHPSESSID=...
Plánované úpravy:
- folie na okna-10.10.2007 splněno
- větší kola nejlépe 205/40 R16 - 20.9.2008 splněno-
- štít palubky na stříbrno nebo tmavě červená podle auta-13.4.2007 splněno
- vytlumení všech větších ploch Dynamatem
- stroboskopy do masky-4.5.2007 spněno ale jsou v mlhovkách
- el. přední okna -8.4.2008 splněno
- nové čelní sklo s černým protislunečním pruhem-1.11.2006 splněno
- airbrush na vzduchový filtr
- laděný výfuk typ DTM -splněno
- rezonátor místo středového dílu výfuku-29.3.2007 splněno
- zadní diodové žárovky
- autoradio na dálkové ovládání - 1.11.2006 splněno
- tažné zařízení-měl jsem ale než jsem ho dal na auto,tak jsem ho prodal
- silnější kabely k zesilovači- 4.3.2007 splněno
- el. přední okna ovládané ovladačem na centrál-je tam volné tlačítko
- UV neon někam do interieru
- rozšiřovací podložky 20mm na zadek 21.11.2006 splněno
- plynové vzpěry kapoty -asi tam dám ty co sou vzadu na pátých dveřích-25.12.2006 splněno
- Snížit předek- 4.5 cm-2.12.2006 splněno
- Snížit zadek-25.2.2007 splněno
- DVD přehrávač s LCD monitorem zabudovaným místo výdechu ventilace-6.8.2008 splněno
- vyměnit spojku a rozvody-23.9.2007 splněno
- sportovní pedály-9.6.2007 splněno
- lízátko pod přední nárazník-je doma z Golfa II ale moc tam nesedí-17.1.2008 splněno a na felicii origo
- bezramínkové stěrače-17.1.2008 splněno
- křidýlko na prodloužení střechy s brzdovkou 23.9.2008 splněno
- Bixenony-pravděpodobně HID sada s čočkama a čirejma krytama
- LCD asi 7'' na plato + kamera
- červené podsvícení kolem auta
Auto mám přes rok a napíšu kolik už jsem do něj nacpal peněz:
Autoradio na DVD TV tuner s dotykovym 9000Kč
přední repro 500kč od kámoše
zadní repro 1200kč
subwoofer 3400kč
zesilovač 4000kč
audio pojistka Alfatec REF 100 50A 240kč
kapacitor Health 1F STC-1000 1300Kč
signálové kabely Phonocar 330Kč
výškové repro 236Kč
výhybky Sony Xplod 400Kč (od kámoše)
distribuční bloky 250Kč
pozlacená oka na kapacitor 110Kč
repro 6x9 magnat Xcess 693 1500Kč (z druhé ruky)
zesilovač Mac Audio MX3000 1500Kč (z druhé ruky)
signálové kabely Noname 320Kč
cinchové rozdvojky Phonocar 2x150Kč
DVD přehrávač 4900Kč
LCD monitor 7'' 3000Kč (použitej)
napájecí kabely 21mm2 650Kč (použité)
náklady na lamino bednu 800Kč
hallův snímač 600kč
brzdové destičky 450kč
tlumiče + příslušenství 3582kč
koberce 500kč
plasty kolem zámku v kufru 200kč (z vrakoviště)
deka z vnitřní strany kapoty 200kč (z vrakoviště)
uhlíky do alternátoru 192kč
barva + 1 kg tmelu na doorboardy 300kč
olejový filtr 75kč
vzduchový filtr 50kč
benzinový filtr 100kč
bílé blinkry + žárovky 220kč
tahokov 150kč
koncovka 100kč (z burzy)
žárovky H4 Blue 170kč
svíčky Brisk 4x 120kč
zapalovací kabely sada 165kč
těsnění pod hlavu válců 25Kč
doplatek za čelní sklo 200Kč
tažné zařízení 900Kč
stěrače 2x 160kč
podložky+delší šrouby na předek 1100Kč
podložky+šrouby na zadek 400Kč (Od kámoše)
sportovní pružiny 200Kč (od kámoše)
stroboskopy 220Kč
chromované čepičky ventilků 70Kč
neon pod autem 320Kč (Od kámoše)
samolepky škoda virt 54Kč
sportovní výfuk 1800Kč
rozvody 400Kč
rezonátor 900Kč
zapalovací svíčky 134Kč
Kola 12 000Kč
sportovní pedály 320Kč
chromované žárovky v předních blinkrech 136Kč
černý sprej+základ na plasty 293Kč
zadní čelisti Ferodo 380Kč
sada zadního ložiska 345Kč
oranžové žárovky dozadu 48Kč
technická kontrola 3.9.2007 850Kč
výměna spojky,rozvodů,oleje a filtru 3 800Kč
nová baterie Dynastar 55Ah 1800Kč
folie na okna s atestem 2650,- zatím jen všechna boční
zimní sada kol s pneu Debica 165/70R13 4800Kč
homokinetický kloub 420Kč
bezramínkové stěrače 480Kč
lízátko pod nárazník 554Kč
gumová průchodka na kabely na 5. dveřích 29Kč
2 litry Oleje do zásoby 204Kč
silenbloky na výfuk 30Kč
svíčky Brisk 4x 30kč
manžeta a sponky na poloosu 35Kč
laminát a barvy na plato 600Kč
2x kotouče 580Kč
lamínát,plnič,barva na křídlo 600Kč
Suma sumárum něco přes 74 000Kč docela hrůůza ale většina věcí byla fakt akutní koupit
A na konec uvedu některé mnou vyzkoušené metody oprav:
Vyndání benzinového čerpadla z nádrže-počitám že jste se k němu ze zkora dostaly jen nejde ven.odpojte elektriku.Vemte si obyč nůžky na plech a obě špičky nasadtě do dvou výřezů ( výřezy tam jsou tři pro speciální kleště ale nám stačí toto ) a otočte jimy doprava.Čerpadlo by se mělo povolit ze závitu na dně nádrže.Poté ho opatrně vyjměte POZOR na plovák.Díra v nádrži je dost malá ale jde to.Doporučuji vyčistit všechny sítka před zpětným vrácením do nádrže.Taky si sáhněte na dno nádrže jestli tam není nějaký bordel který by mohl ucpat soustavu.Po vrácení čerpadlo stejný způsobem utáhněte a je to.
Benzinový filtr: Víte o něm?Nechci Vás tady nějak podcenovat ale pár lidí o něm vůbec nevědělo.Nachází se hned vedle nádrže ale v tomto případě musíte pod auto.Musíte také sundat zadní díl výfuku a krycí plech okolo nádrže-ten je na třech takových lisovaných matká ale jdou povolit kombinačkami.Povolte šroubek na plastovém kroužku kolem filtru.Potom odpojíte sací hadičku nahoře u čerpadla a filtr už by měl jít ven.dále odpojíte hadičku za filtrem a máte ho.Filtr je takový hliníkoví stříbrní váleček s vývody.
Výměna tlumičů Pokud patříte aspon mezi trošku zručné lidi, nedávejte zbytečně peníze do servisu za výměnu.Je to jednodušší než to vypadá.Akorát si musíte vyrobit jednoduchý stahovák na pružiny.Návod kdyžtak na požádání.Všechny šrouby si den před výměnou pokapejte brzdovou kapalinou nebo Wédečkem.Druhý den sundejte kolo řekněme začněme předním tlumičem.Pod rameno dejte nejlépe dřevěný špalek a pouštějte auto heverem dolů.Tím se začne pružina stlačovat.Zajistěte ji stahovákem a dejte auto opět nahoru.Povolte jedinou matku a to úplně dole až za kotoučem.Až je matka dole, tak vytukněte i šroub.A ted si otevřete kapotu a pokud máte rozpěru tlumičů tak ji sundejte ale opatrně protože ted už vám může celé rameno klesnout protože ty dva šrouby co drží rozpěru drží zároven i tlumiče ve svislém směru pokud je auto zvednuto.Doporučuji někomu říct aby nám přidržel tlumič při povolování těch dvou šroubů nahopře.jo jsou to tušim 13náctky.A ted už jen zklepnout starý tlumič z hlavy čepu a je tlumič s pružinou je venku.Jak se tlumič oddělí od pružiny zde popisovat nebudu jen připomenu že na předními tlumiču jsou ložiska a ty je dobré vyčistit a promazat vazelinou.Já jsem tam měl víc písku než vazeliny a po vyčistění jsem myslel že mám posilovač:-)) Montáž nového kompletu je stejná jen opačný postup práce.
Ted zadní tlumiče:Sundat koberce v kufru jak podlahu tak hlavně boky.A zase sundat kolo a ztáhnout pružinu ztahovákem stejným způsobem jako na předku ikdyž tady to není potřeba protože zadní pružiny nemají takovou sílu ale já to tak udělal.Povolíme šroub dole za bubnem a vytukneme ho.Pak povolímě šroub nahoře-je pod takovým gumovým kloboučkem.No a montáž je vlastně zase stejná.
po sundání zadku se může stát že bude trošku víš než je obviklé ale to se po chvílí ježdění srovná do normálu pokud jste koupily tlumiče opravdu na felicii kterou máte.
-při koupy tlumičů také žádejte dorazové gumy,misky
Doba práce ve dvou cca 4 hodiny
Vyjmutí airbagu Odpojte baterii.Povolte imbus zezadu na volantu.Celý blok nadzvyhněte a odpojte konektory.Nyní je celý blok airbagu volnýted můžete vyndat i volant
Sundání masky otevřít kapotu.povolit dva křižáky hned na hoře jak jsou štítky s upozorněními.Potom jsou dva šrouby ze zadní strany vedle chladiče-na ty je potřeba oříček.A dalšími šrouby je maska spojena s blatníky.Musíte vyndat přední blinkry.Jdou vysunout dopředu po stlačení packy.A už vidíme šrobky myslim že to jsou 10tky.Mluvím o feliciích do roku výroby 03/1998 to jest se ,,starou tváří''.Maskaje z jedné části je to výlisek z plechu.Potom už není složité vyndání světlometů takže......
Vyndání světlometů Celé světlo je drženo na čtyřech šroubech.Dva nahoře-ty jdou vytočit bez sundání masky, ty dolní se jinak než bez masky sundat nedají.Před tímhle vším doporučuji odpojit elektriku a taky kapalinové naklápění světel.
Vyjmutí alternátoru Doporučuji ho vyndat zespodu.takže si sundáme krycí plech motoru ze spodu.Potom odpojit alternátor od el. energie ale POZOR aby ste se nedotkly plusem na kostru-to si radči odpojte baterii.Poté povolte napínací šrou a úplně jej vyndejte.pak si vlezte pod auto a povolte i spodní šrou.Je dlouhý a celý ho vyndejte také.A ted už dávejte pozor aby na vás alternátor nespadl-ted už je volný adrží tam jen tak tak.Zahýbejte s ním a už by měl jít dolů.Hlavně si zkontrolujte délku uhlíků ale kvůli tomu není potřeba ho celý demontovat ale když už je venku tak proč ne.
Sundání zadního výfukového tlumiče Auto si dejte na hever a zajistěte proti spadnutí.Vlezte pod auto z levé strany a povolte sponku svírající trubky výfuku.Je to 13tka.Potom už úplně vzadu pod autem nejlépe velkým šroubovákem odstantě sponku držící silentblok.ted už se dá silentblok vysunout z tyčky navařené na karoserii a celý tlumič vyndejte kroutivým pohybem-on někdy nejde.tu druhou sponku na výfuku si vyndejte v klidu až je to celé z auta.Silentbloky se mění zároven s výfukem né-li častěji.
Výměna ložisek na zadní nápravě Sundat zadní kolo,vyňoumnout středovou krytku ( nejlépe velkým šroubovákem a oťukávat kladívkem), vyndat závlačku a krytku matky,matku vytočit, a už jde vyndat buben a ložisko zůstane bud na něm nebo je na osičce která tam ted kouká.
Výměna brzdových destiček I toto patří mezi věci, které se dají běžně doma zvládnout a není tedy nutné za to platit servisu.v mém případě jsem si koupil sadu destiček za 450Kč.Postup práce je že vyndáte kolo.Povolíte dva šrouby který nám drží celý třmen,ten nám po povolení šroubů volně klesne tak ho přidržujte aby se neutrhla brzdová hadička.ted už jdou staré destičky lehce vyndat.než tam budete dávat desky nové, musíte vzít velký hasák a stlačit píst co nejvíc to půjde, musíte ale přitom otevřít nádobku s brzdovou kapalinou a kontrolovat aby nám kapalina nepřetekla.je dobré ji odsávat injekční stříkačkou.Pokud mámt píst stlačen můžete odložit hasák-píst se totiž sám nevrátí.ted už tam stačí vložit nové destičky a vrátit třmen a utáhnout.To samé je na druhé straně.Může se stát že nové destičky nebrzdní celou svou plouchou ale po 500 až 1000km se desky vyjedou podle kotouče.Nedoporuje se brzdit prudce pokud to není nutné to by se pak desky mohli spálit.Ještě mi automechanik radil že s novýma deskami je dobré koupit i nové kotouče ale to je na každém z vás.Sada kotoučů stojí zhruba 600Kč.
Vyndání bočních blinkrů: je to velice jednoduché.Stačí šáhnout do podběhu předního kola a zmáčknout dvě packy, které drží blinkr v blatníku.Celý blinkr pak vyskočí ven a pak už jen stačí vyjmout žárovku, která tam zůstane vyset na kabelech.Pokud blinkry měníte z důvodu výměny za blinkry bílé, nezapomeňte si koupit i oranžové žárovky, protože od výrobce tam jsou stejné žárovky jako v parkovačkách.Kdo má na autě plastové podběhy má výměnu složitější i o sundání plastového dílu podběhu a kola.
Výměna poloosy nebo kloubu:
Tak úplně nejdřív ještě než zvednete auto a vyndáte kolo si vezměte 30tku oříšek a povolte matici která drží poloosu v náboji.Pokud máte např. litá kola s pokličkou a k matici se nedostanete, sundejte tedy kolo a řekněte někomu druhému aby vám na chvilku zabrdil, protože ani jednička nemá takovou kompresy aby udržela tu sílu při povolování.
Tak ted si vezměte 17tku a povolte matku na čepu tam dole.Šroub vytukněte a poklepáním na rameni přes např. druhé kladivo ho z čepu uvolníte.
Ted silou vyoste náboj a tlumič jakoby ven tak aby poloosa šla vyndat z náboje.Dále je potřeba jí vyjmout z převodovky a to tak že se musí odpáčit takový ten válec až za manžetou.Když to dobře dopadne, bude na obou stranách drážkování.
Pokud ale jdete měnit jen homokinetický kloub nebo manžetu, nemusíte celou poloosu vyndavat.Vše je stejné až po vyndání poloosy z náboje.To nám k vyndání kloubu stačí.
Odstrante staré pásky na manžetě a stáhněte jí, kloub se jednoduše vytukne kladívkem.
Dejte nový pojistný kroužek a můžete na tuknout novej kloub ovšem nejdříve navlíkněte novou manžetu.Než manžetu definitivně stáhnete novými páskami tam natlačte novou vazelínu myslím že má být 80g ale dávejte s odhadem o nic tam moc nejde.Ted vratte poloosu do drážkování v náboji, natočte matku jak jen to zatím půjde a pak bud přes brzdu dotáhněte nebo až bude na autě kolo a auto bude na zemi celou vahou.
Výměna kloubů se doporučije při 100 000km
Bohyn /Felicia - komentáře:
10:55:47
30.12.2006
30.12.2006
Bohyn
to Arts: víš co tam je taky ta zelená folie ale nad ní je plexisklo který je napevno zalitý v tom plastu.Takže to nepude tak jsem odpojil žárovky a nesvítí to noo bohužel
23:31:44
28.12.2006
28.12.2006
Arts
-> Bohyn: nazdar.. a panel kurenia si este neriesil namodro ? ked vidim ze na foto ti nesvieti :)
23:14:30
19.12.2006
19.12.2006
Bohyn
To Fík: Jasný vim o co jde ale já bych potřeboval vyměnit i parabolu protože sem do ní vyvrtal dírku na diodu a ted by to bylo všechno vidět.A blinkry se mi loupou takže by chtěly taky nový a to už by něco stálo.
17:50:50
19.12.2006
19.12.2006
Fík
čusa ta čirá je na předek a jsou k tomu i blinkry.Jsou to ty kryty který múžeš měnit s normálníma sklama kvůli technický akorát blinkry si uděláš na stálo kus za kus
13:39:46
26.11.2006
26.11.2006
Fire
-> Kyptrop: delali se mam ocit tmavsi a svetlejsi feldy uvnitr, zalezelo na rok
12:17:36
20.11.2006
20.11.2006
Bohyn
Hele já sem s tim čalouněním fakt nic nedělal akorát jsem to vyčistil ale to to určitě neztmavilo.Ono to možná tak vypadá když jsem to fotil bez blesku.
21:38:59
19.11.2006
19.11.2006
Kyptrop
ahoj nezda se mi že starší felicie měli tak pěkně černej interier myslím tím ty dveře jak maš u toho obrazku napsano vysledek už z barvou cos dělal stím čalouněním proč to máš takove černe díky
20:59:43
07.11.2006
07.11.2006
Fire
-> Bohyn: se servem opravdu ne, ale to by se mi taky libilo na facku ..ani nevim jak se zapojuje
14:57:20
04.11.2006
04.11.2006
Bohyn
To Fire: Servo nemá ale chystám se ho zabudovat teda až ho seženu ale zrovna včera sem tady hodil inzerát že to shánim tak uvidm.Nemáš s tim nějaký zkušenosti?
18:00:43
03.11.2006
03.11.2006
Fire
-> Bohyn: ahoj, ma a felda servo ? jinak pekne plany, jen tak dal
12:25:37
30.10.2006
30.10.2006
Bohyn
To tomas.divoch: Už sem to tady psal prostě pod každym číslem na tachometru je dioda s průměrem 3 mm + odpor a všechny jsou napojeny na původní žárovky, které jsem ale úmyslně rozbil aby nesvítili.Ve spinačích se akorát vymění dioda sodporem za žárovku.Na to nic není jen mít trpělivost a pěkně v klidu rozebírat aby se nic neulomilo
12:15:09
30.10.2006
30.10.2006
Bohyn
To Kyptrop:Nic poflockovaný nemám to se Ti asi zdá ono je to focený v šeru ale máš pravdu že felicie od r.v.98 mají světlejší plasty
21:33:27
29.10.2006
29.10.2006
De Tomaso
Mas moooc hezke osvetleni palubky Mohl by si mi napsat zpravu jak to mas udelane.Dik predem
18:11:44
29.10.2006
29.10.2006
Kyptrop
ahoj mohl bys prosím tě říct ty tapecy a palubka jsou takovy tmavě šedy jsou origo nebo maš tam flock vím že feldy mají světly interier a víc se mi líbí ten tvuj takovy tmavy bud je ve starších felicii nebo maš flock jak to tedy je díky za odpoved
19:20:25
13.10.2006
13.10.2006
Bohyn
to Honza: Nevim co myslíš těma předělanýma diodama.Tohle jsou prostě obyčejné 3mm diody a na + je přiletovanej 1 ohmovej odpor.Víc na tom vlastně neni.