Roman / Orangee Roman / Orangee

komentáře | popis | fotky | RomanT | 20.01.11 08:26 | 184x v oblíbených
22.8.2009







AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)









VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/







vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo

série : Forman 135 BMM silver line

v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)

Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)



Motor:

koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)

hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)

vrtání: 81 mm

zdvih: 86,4 mm

komprese: 9,5:1

Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)

intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm

chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm

Rozvodový mechanizmus:

kladky INA, řemen Gates,



Převodovka + spojka:

převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo

spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4



Poloosy:

Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm



Karoserie:

Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.

Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt

Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel





Nápravy:

Taktéž doplněny o další výztuhy.

Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor

Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car



Brzdy:

Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0

THV - VW golf 4 2,0 23,81mm

předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS

zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia

na zadku zátěžový regulátor z feldy



Řízení

s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)



Podvozek:

HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru



Ráfky + pneu:

ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17

Roman / Orangee - komentáře:

08:32:17
22.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Myslel jsem si to - holt máš výhodu motoru v předu a tam se dá vybrat... Každopádně držím palce.4
08:10:03
22.11.2006
RomanT
To Tuner2: Nee - mam prevodovku primo pro 1,8 Turbo (Golf 4/Oktáva)
00:05:02
22.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Tak koukám, že přeci jen 1,8 20V Turbo. Ten rám je super a pokud se vše podaří, tak to bude pecka - budeš tam mít i převodovku z něčeho jiného aby to unesla? a nebo budeš po 5 tkm měnit jako TUNER4
23:56:29
21.11.2006
Dom
kolik za tu převodovku??? nemám korunky ale chcu ju12 taki ať vím kolik bych musel nažebrat176
23:46:30
21.11.2006
Fire
-> RomanT: ty woe ten novej moturek poletí jak blázen !!! kolik ma mit asi KW ??? 9
15:24:52
21.11.2006
Pavel P@nkáč
-> RomanT: Jasny dik moc
15:20:53
21.11.2006
RomanT
pruziny jsou urcite jiny = o hodne tvrdsi, aby unesly tu tezkou 1,6tku. Mozna je i jinej vnitrek, ja nevim - zkus se jich ch to zeptast konkretne - vzdycky mi na vsechno radi odpovedeli www.hpsporting.cz/sportin g.htm



jinak mozna ze jsou i vnitrky tlumicu malinko pozmenene (olej atd.) ale to nevim, to bych kecal - pokud nehodlas davat tezsi motor, kup radsi asi na 1,3 - ale nejlepe bude se poradit s nimi
15:09:45
21.11.2006
Pavel P@nkáč
-> RomanT: takze pro 1,6-ku se to lisi pouze pruzinama jinak tlumice jsou stejne(HP) a rikas ze to neni dobra volba pro 1,3-ku , kvuli vysce...
13:43:16
21.11.2006
RomanT
To Tazi: no-ja doufam, ze jednoho dne se ze stolu v garazi premisti do formana 1,8 20V T z audi-uz tomu temer!!! nic nebrani



To Pavel Korbelář: HP pro 1,6 maj tvrdsi pruziny (je to videt, protoze kdyz je tam lehci 1,3ka, je predek i pri maximalnim snizeni stale moc vysoko) - jinak zadny upravy potreba nejsou - cena kolem 6000 - uz si presne nepamatuju

09:20:59
21.11.2006
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
09:19:51
21.11.2006
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
07:50:53
21.11.2006
TUNER
-> RomanT: Super rámeček.Do formíka je to zajímavý,ale super...4
00:27:22
21.11.2006
black_dragons
-> RomanT: cus prosim te na kolik te vysel ten ram a co by si chtel za tu prevodovku ?

21:07:40
20.11.2006
Pavel P@nkáč
-> RomanT: vyzadovalo to nejaky upravy ty HP z 1,6-ky na predku jaka je cena vubec?
15:04:47
20.11.2006
TAZI
Ten rám je nádherný. Co tam bude za motor?
00:06:24
05.10.2006
MadMan
me se strasne libi ... moc pekna prace uz na nej koukam 20minut a nemuzu znej spustit oci :)
08:12:20
27.09.2006
iDawe
pekne sladeny.. moc pekny forman.. 4
08:55:19
03.07.2006
RomanT
To Fire: zatim nerikaji nic, a doufam ze to tak jeste hoodne dlouho zustane - btw. kolik by cca stal "nevyhovujici" technicky stav nasich vozu??? (nebo nepovolena uprava - zrejme by to bylo temito slovy posouzeno)
08:52:08
03.07.2006
RomanT
To Tuner: aaaale - shoda nekterych blbych okolnosti tomu zabranila, coz me pekne stve8. A to sem si s vama chtel tolik pokecat - doufam ze letos jeste budu mit moznost-kam jedete priste?
06:09:23
03.07.2006
TUNER
-> RomanT: Pročpak jsi nedorazil do Hrocha?
Extreme Tyres