skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
08:32:17
22.11.2006
22.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Myslel jsem si to - holt máš výhodu motoru v předu a tam se dá vybrat... Každopádně držím palce.
08:10:03
22.11.2006
22.11.2006
RomanT
To Tuner2: Nee - mam prevodovku primo pro 1,8 Turbo (Golf 4/Oktáva)
00:05:02
22.11.2006
22.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Tak koukám, že přeci jen 1,8 20V Turbo. Ten rám je super a pokud se vše podaří, tak to bude pecka - budeš tam mít i převodovku z něčeho jiného aby to unesla? a nebo budeš po 5 tkm měnit jako TUNER
23:56:29
21.11.2006
21.11.2006
Dom
kolik za tu převodovku??? nemám korunky ale chcu ju taki ať vím kolik bych musel nažebrat
23:46:30
21.11.2006
21.11.2006
Fire
-> RomanT: ty woe ten novej moturek poletí jak blázen !!! kolik ma mit asi KW ???
15:24:52
21.11.2006
21.11.2006
Pavel P@nkáč
-> RomanT: Jasny dik moc
15:20:53
21.11.2006
21.11.2006
RomanT
pruziny jsou urcite jiny = o hodne tvrdsi, aby unesly tu tezkou 1,6tku. Mozna je i jinej vnitrek, ja nevim - zkus se jich ch to zeptast konkretne - vzdycky mi na vsechno radi odpovedeli www.hpsporting.cz/sportin
g.htm
jinak mozna ze jsou i vnitrky tlumicu malinko pozmenene (olej atd.) ale to nevim, to bych kecal - pokud nehodlas davat tezsi motor, kup radsi asi na 1,3 - ale nejlepe bude se poradit s nimi
jinak mozna ze jsou i vnitrky tlumicu malinko pozmenene (olej atd.) ale to nevim, to bych kecal - pokud nehodlas davat tezsi motor, kup radsi asi na 1,3 - ale nejlepe bude se poradit s nimi
15:09:45
21.11.2006
21.11.2006
Pavel P@nkáč
-> RomanT: takze pro 1,6-ku se to lisi pouze pruzinama jinak tlumice jsou stejne(HP) a rikas ze to neni dobra volba pro 1,3-ku , kvuli vysce...
13:43:16
21.11.2006
21.11.2006
RomanT
To Tazi: no-ja doufam, ze jednoho dne se ze stolu v garazi premisti do formana 1,8 20V T z audi-uz tomu temer!!! nic nebrani
To Pavel Korbelář: HP pro 1,6 maj tvrdsi pruziny (je to videt, protoze kdyz je tam lehci 1,3ka, je predek i pri maximalnim snizeni stale moc vysoko) - jinak zadny upravy potreba nejsou - cena kolem 6000 - uz si presne nepamatuju
To Pavel Korbelář: HP pro 1,6 maj tvrdsi pruziny (je to videt, protoze kdyz je tam lehci 1,3ka, je predek i pri maximalnim snizeni stale moc vysoko) - jinak zadny upravy potreba nejsou - cena kolem 6000 - uz si presne nepamatuju
07:50:53
21.11.2006
21.11.2006
TUNER
-> RomanT: Super rámeček.Do formíka je to zajímavý,ale super...
00:27:22
21.11.2006
21.11.2006
black_dragons
-> RomanT: cus prosim te na kolik te vysel ten ram a co by si chtel za tu prevodovku ?
21:07:40
20.11.2006
20.11.2006
Pavel P@nkáč
-> RomanT: vyzadovalo to nejaky upravy ty HP z 1,6-ky na predku jaka je cena vubec?
15:04:47
20.11.2006
20.11.2006
TAZI
Ten rám je nádherný. Co tam bude za motor?
00:06:24
05.10.2006
05.10.2006
MadMan
me se strasne libi ... moc pekna prace uz na nej koukam 20minut a nemuzu znej spustit oci :)
08:12:20
27.09.2006
27.09.2006
iDawe
pekne sladeny.. moc pekny forman..
08:55:19
03.07.2006
03.07.2006
RomanT
To Fire: zatim nerikaji nic, a doufam ze to tak jeste hoodne dlouho zustane - btw. kolik by cca stal "nevyhovujici" technicky stav nasich vozu??? (nebo nepovolena uprava - zrejme by to bylo temito slovy posouzeno)
08:52:08
03.07.2006
03.07.2006
RomanT
To Tuner: aaaale - shoda nekterych blbych okolnosti tomu zabranila, coz me pekne stve. A to sem si s vama chtel tolik pokecat - doufam ze letos jeste budu mit moznost-kam jedete priste?
06:09:23
03.07.2006
03.07.2006
TUNER
-> RomanT: Pročpak jsi nedorazil do Hrocha?