skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO JE KOMPLETNE ROZPRODANE !!!
PRODAM bud cely nebo na dily inf zde nebo v id karte dalsi kontakty
je to fačko rok vyroby 1990 takze to co na nem tet delam....uz bylo potreba hodne dlouho udelat...
motor po GO odlehcena remenince a setrvak na 5,150 gramu predelany na 136 bezproblemu toci na prvni tri kvalty 7000tis otacek
zbytek jde videt a fotkach barva je akryl orginal.
co budu dal delat to sem nenapisu me plany se hodne meni....jen zasveceni vedi co bude za 2 roky jestli budou penize...
22.3.06uz se pracuje na turbu...uz je hotovej mezikus na upevneni turba ke svodum..tet pracuju na kompletni vyfukove soustave o prumeru 55mm.. nekdy nafotim a hodim to sem....uz mam pripraveny intercoler z lancie delta HF 2.0 turbo karburator z renault r5 turbo...
27.3.06vcera sem si udelal tesneni na turbo na vyfuk a dalsi potrebny tesneni ktere asi tezko sezenu.. pak sem to cele rozebral a dneska mi prislo nove tesneni pod hlavu tlouska 2 mm a je z kazde strany oplechovane ...takze bych moh dosahnout snizeni komprese spolu s 135kovymi pisty asi na 8:1 mozna jeste trosku min a to bude uplne idealni.tet uz jen sundat hlavu nechat ji srovnat, i kdyz byla na magnetce asi pred pul rokem ale jistota je jistota...pak zabrousit ventyly trosku slicovat ty kanaly a muzu montovat.
31.3.06dneska sem konecne dokoncil saci potubi to znamena slicovane a trosku polestene to same vyfukove svody sundal sem hlavu rozebral ji a uz sem se dneska vrhnul, na dalsi porci kanalu az dolicuju a dolestim uz jen vymenit pro jistotu guferka mozna koupim nove ventylove pruziny podle toho kolik budou stat..
necham srovnat hlavu a jdu pomalu zkladat....
2.4.06uz sem sundal hlavu vihodil ventyly a vsechno ostatni a vrhl sem se na slicovani a lesteni kanalu saci uz sou hotove tet uz jen vyfukove. vcistil sem komplet parohy ze vnitr a slicoval sem je s hlavou...
19.4.06 motor sem uz zacal dneska zkladat vymenene rozvody dal sem ostrou vacku dal svoje plech tesneni a hlavu.. a zitra pokracuju..
4.5.06 motor je uz komplet pozkladany az na turbo vyfuk a sani..dodelana komplet predni naprava nove pritvrzene tlumice pera -2otacky nove ramena most pozinkovany a nastrikany komplet novy vedeni k brzdam, brzdy zatim stare ( protoze budou v brzke budoucnosti chlazene kotouce ) nastrikal sem predni brzdice na cerveno at to i tak chvili vypada dobre..sundal sem a vycistil nadrz stejne tak plnici hrdlo. koupil sem litaky 15ky 7J et 13 !!!! dneska sli na bily komaxit...
5.5.06 rozebral komplet interier az na srechu a palubku ( zatim ) mam v podlaze jednu malou diru 5x 10cm takze se bude zase vyvarovat sundal sem tu ipu co byla na podlaze ale nevim z jakkeho duvodu.. byla pod ni trosku voda a to auto nevyjelo z garaze pul roku !!!a samozdrejmne koroze. nahodil sem kola a auto zase chvili stoji na svojich
5.5.06 vyrobeno zkracene razeni drahy nyni maji asi jen 5cm
10.5.06 uz se pracuje na podlaze vyarena jedna dira podlaha je ze v nitr ocistena a pripravena na antikorozni nater a bodycko a spodek uz je taky skoro ocisteny..
4.7. 06 podlaha komplet pripravena na bodycko navareny oba lemy a zaklepany. Vyklepany lem jen predbezne zbytek se dodela presne podle kol. zadni naprava zesilena opiskovana a nastrikana zesileni karoserie v oblasti zadnich tlumicu , zruseni tazneho zarizeni kompletne dodelano zkracene razeni a silenblok prevodovky, vyvarene diry v podbehach a vse co bylo ocistene na plech natreno antikorozni zakladovou barvou v nejblizsi dobe dodam foto.. :-)
7.7 .06 podlaha nastikana bodyckem az po rezervu chibi mi uz jen zadni podbehy a lemy zevnitr.. projel sem zavity na uchyceni napravy v kare..az to zaschne montuje se zadni naprava brzdovy a benzinovy potrubi nadrz..
17.8 06 napojene turbo na vzduch filtr, intercoler, prisli kola a zacina se lestit...
20.9 06 auto stoji na kolech podpristreskem zakryte plachtou docastne opustilo garaz protoze se bude malovat a ceka se na dily do motoru aby uz moh konecne bezet.. :-)
21.9 06 dneska sem koupil novy karburator renault r11 1.7 turbo skoro novy ventyl palivo vzducha jeste palivove cerpadlo takze t jen pozapojovat par drobnosti jako kabely a svicky a jeste vyfuk samozdrejmnea uz se muzemotor serizovat <
5.2.07 tak na tomdle makam uz pekne dlouho .... je to auto od pritelkine horsi sem nevidel.... vyvarene prahy, vyztuhy okraje podlahy diry v podlaze cela nova ridicova podlaha vcetne vyztuhy ,podbehy vnitrni, vnejsi, lemy, v kufrovem prostoru asi 15 dir..., vyvarene zvony zadnich tlumicu, nove blatniky, nove drzaky blatniku, vyvarene podbehy prednich blatniku male diry v prednim celu a to by byla asi tak vse.. nove brzdy, ramena,interier bude z fa 94.jedine co je na tom aute dobre to je motor 135 je to typ LSE vyvoz rok 1991 .
16.2 07 jsem koupil novou vacku. vyrobena nebrousena motorexcel 278/265 7,1/6,7 zdvih na vačce
black_dragons / turbo favorit - komentáře:
09:48:03
03.03.2006
03.03.2006
Max
asi to byl zajímavej pojezd...za kolik jis jí poslal do světa ?
00:12:32
03.03.2006
03.03.2006
black_dragons
-> Max: no ono to jelo ale jak si trochu vic pridal a zalily se svicky tak sem zmensoval trysky hlavni .. pak zas zvetskovala daval pomocne trysky mensi a nakonec i volnobezne mensii ale to bylo vzdycky laborovani o kolik... takze sem mel ty karbce rozebrane asi tak 100 krat nez to bylo OK...
22:48:08
02.03.2006
02.03.2006
Max
-> black_dragons: já myslim že to bylo velký laborování a ladění než to poprvé jelo,co ? :-)
22:17:57
02.03.2006
02.03.2006
black_dragons
-> Max: no o stelovani a meneni trysek v karburatoru mi ani nemluv....
22:05:00
02.03.2006
02.03.2006
Max
-> black_dragons: no mohlo to bejt zajímavý....docela bych se na tom svezl..ze zajímavosti :-) třinda je žížala... ale každej jsme nějak začínali a já na ni vzpomínám v dobrym :-)
S těma karburátorama...kloubouk dolu. Protože to muselo bejt slušný štelování
S těma karburátorama...kloubouk dolu. Protože to muselo bejt slušný štelování
16:35:33
02.03.2006
02.03.2006
black_dragons
-> Max: no jak to stim jede to uz je trosku otazecka na zavzpominani protoze sem ji v lete prodal..ale celkem dobre motor toci 9000 tis otacek na kazdou rychlost...trosiku se to spatne serizuje ale casem a praxi sem to zvladal uz celkem rychle.. ty dva karburatory jdou na klapakach nebo jazyckovych ventylech ... kazdy valec ma 3 saci, 3 vyfukove a 4 prepousteci kanaly... takze pro jeden valec je to dohromady 10 kanalu+ specialne upraveny pisty pro delsi dobu sani, klikovka ulozena na jehlach a vykorkovana. vyfuky sem mel k dispozici dva druhy bud tyto upravene byly dobre spise na kroutak motoru a klasicke dvoukomorove ale taky upravene ty byly na vykon a na otacky.. jo jeste bych zapomel kvuli poctu vyfukovych kanalu a jejich velikosti muselo dojit k snizenim hlav o 2 milimetry abych dosah supne komprese 10:1. jezdilo to velice slusne maximalni rychlost merena podle tachometsu sigma sport 500 byla 172 km/h se seriovym prevodem. motor nebyl nikdy meren na brzde ale odhadoval bych nejakych 40 ps +-.... a spotreba nejmensi 4 litry a nejvetsi kdy sem zajel 250 kilometru za 2 hodiny byla tesne pod 7 litru...a jentak pro zajimavost ze motor je opravdu na otacky tak za tri dny sem odepsal 3 nove otackomery...
15:50:16
02.03.2006
02.03.2006
Max
-> black_dragons: ta motorka je zajímavá...když sem měl třindu,taky jsem tam chtěl nacpat dva karburátory...ael pak sem to nestihnul...než sem ji prodal :-)
Jak to s tim jede ? Hlavně ty vejfuky...přeci jen je to 2takt a to je na výfuk ještě háklivější... vzhled je zajímavej a neotřelej
Jak to s tim jede ? Hlavně ty vejfuky...přeci jen je to 2takt a to je na výfuk ještě háklivější... vzhled je zajímavej a neotřelej
15:47:41
02.03.2006
02.03.2006
Max
-> black_dragons: nene...já jsem zvědavej až se ti to tam povede zpasovat a usadit,jak to pojede... životnost tomu velkou nedávám...ale to je věc druhá. Ahalvně tvoje věc :-) Tvoje plus je že jsi dělal GO
21:34:02
01.03.2006
01.03.2006
Tomasson
Hodne pekne pane.. jsem zvedav kdy se prijedes pochlubit...
21:13:36
01.03.2006
01.03.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Pavel Korbelář: neboj se projevit
21:07:29
01.03.2006
01.03.2006
Pavel P@nkáč
-> Tuneman2/Fávo:
21:04:37
01.03.2006
01.03.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Pavel Korbelář: Všem?
21:01:16
01.03.2006
01.03.2006
Pavel P@nkáč
-> Tuneman2/Fávo: "Jeno někomu?"
21:00:28
01.03.2006
01.03.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> black_dragons: Souhlas, někomu se taky nelibi, že mam na autě vpředu radlici a vzadu origo nárazník
20:59:25
01.03.2006
01.03.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> caeee:
20:58:46
01.03.2006
01.03.2006
black_dragons
-> caeee: me je jedno kdo si co rekne ja si auto delam podle sebe a ne podle toho co si lidi reknou az ho uvidi.. to bych moh rovnou vyhlasit anketu co a jak mam udelat na aute ne...
20:51:29
01.03.2006
01.03.2006
caeee
ja vim
ale kdyz to nekdo uvidi tak si rekne ze . . .
ale kdyz to nekdo uvidi tak si rekne ze . . .
20:22:20
01.03.2006
01.03.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> black_dragons: Je to fakt, že to není na rallye
19:24:28
01.03.2006
01.03.2006
black_dragons
-> caeee: vis ta vzprera jde tak i tak a jestli rypes na to ze by naopak byla pevnejsi tak si za to poradne vem a uvidis jak se bude ohybat je to hlinik ne kalena ocel.. to by to muselo byt opevnene k podbehum na tvrdo aby se to ani nehlo..
19:21:45
01.03.2006
01.03.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> caeee: