skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info o Autě:
Škoda Favorit 136L
Rok výroby - 1990
Barva - Bílá 1052
Motor - 781.136 - 46kW
Převodovka 5q, s.p. 3,895
Najeto podle tachometru - 23 000 (realita je kolem 120K)
Jsem 4. majitel, 3. byl od roku 1997
Vůz byl prodán 7.5.1990 v OD Kotva a měl SPZ: ADP 60-91
Co je potřeba udělat:
Vyměnit přední blatníky, případně oprava nosníků
Mírná oprava zadních lemů
Nové vzpěry kufru
Zbavit se zebřích potahů ✓
Co bych do budoucna chtěl předělat/dodělat:
Origo asymetrická maska(mám ji k auta včetěně znaku) ✓
Otačkoměr
Žluté mlhovky bez plastové mřížky
Cyklovač
Rozpěra
LS sedačky(Nejlépe Sportline)
Kolíňák
Přední a zadní lízátko, Stříška nad zadní sklo
Origo/Dobová kola
HP Sporting - předek,zadek
Decentní Laďák
Mírna úprava motoru
Snížená hlava
Vačka 282/282
Odlehčený setrvačník
Zapalovaní Vrba
Otázka Zda upravený LEKR, nebo něco jiného
Převodovka s.p. 4,167(Uvdím jak mi bude vyhovovat origo)
Toť zatím vše k motoru
Aktualizace:
7.2.25
Byla potřeba vyměnit přiruba karburátoru a obohocovač. Když už jsem měl karbec venku, tak jsem ho rovnou vyčistil v ultrazvuku. Zítra mám v plánu ho tam vrátit. Dále jsem vyměnil manžetu řad. páky a minulý týden masku.
8.2.25
Karburátor namontován, auto jede lépe ale stále houpe volnoběh, nejspíše to bude chtít nové svíčky a poštelovat šroub bohatosti. Jinak jsem ještě dal nový olej klasická M7ADS3.
9.2.25
Nové vzpěry kufru, cvočky na automatické vypinaní blikrů, nahrubo jsem umyl motorák od toho resistinu.
Škoda Favorit 136L
Rok výroby - 1990
Barva - Bílá 1052
Motor - 781.136 - 46kW
Převodovka 5q, s.p. 3,895
Najeto podle tachometru - 23 000 (realita je kolem 120K)
Jsem 4. majitel, 3. byl od roku 1997
Vůz byl prodán 7.5.1990 v OD Kotva a měl SPZ: ADP 60-91
Co je potřeba udělat:
Vyměnit přední blatníky, případně oprava nosníků
Mírná oprava zadních lemů
Nové vzpěry kufru
Zbavit se zebřích potahů ✓
Co bych do budoucna chtěl předělat/dodělat:
Origo asymetrická maska(mám ji k auta včetěně znaku) ✓
Otačkoměr
Žluté mlhovky bez plastové mřížky
Cyklovač
Rozpěra
LS sedačky(Nejlépe Sportline)
Kolíňák
Přední a zadní lízátko, Stříška nad zadní sklo
Origo/Dobová kola
HP Sporting - předek,zadek
Decentní Laďák
Mírna úprava motoru
Snížená hlava
Vačka 282/282
Odlehčený setrvačník
Zapalovaní Vrba
Otázka Zda upravený LEKR, nebo něco jiného
Převodovka s.p. 4,167(Uvdím jak mi bude vyhovovat origo)
Toť zatím vše k motoru
Aktualizace:
7.2.25
Byla potřeba vyměnit přiruba karburátoru a obohocovač. Když už jsem měl karbec venku, tak jsem ho rovnou vyčistil v ultrazvuku. Zítra mám v plánu ho tam vrátit. Dále jsem vyměnil manžetu řad. páky a minulý týden masku.
8.2.25
Karburátor namontován, auto jede lépe ale stále houpe volnoběh, nejspíše to bude chtít nové svíčky a poštelovat šroub bohatosti. Jinak jsem ještě dal nový olej klasická M7ADS3.
9.2.25
Nové vzpěry kufru, cvočky na automatické vypinaní blikrů, nahrubo jsem umyl motorák od toho resistinu.