skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Forman 135 GLXi Comfort Line 40kW, červená základní, rok výroby 12/1994, registrace 5.1.1995, najeto při koupi 147 tisíc km.
Auto jsem zakoupil v červnu 2023 defacto od druhého majitele, jímž byl 75 letý pán, který auto zakoupil od "smíšeného zboží" v roce 2000. Celý život auto strávilo v Pardubickém kraji (u pána navíc v garáži), čehož jsou důkazem epesní spzetky PUK s původními podznačníky Autoprodej Dukla. Auto má měsíc starou technickou a zaplacený výpalný. Původní velký TP mi zůstal, "ztratil" se při přepisu, protože bych se již nevešel.
Pán se o auto velice pečlivě staral, celý spodek a kapota je vystříkana nějakým antikorozním olejem, spodky dveří a prahy taktéž, to jsou ty černé fleky, šly by dolů, ale zatím mi to nijak nevadí a svojí funkci dobře plní. Co pán podcenil ošetřit jsou zadní domečky tlumičů, ty budou chtít včas vyvařit a taky je chycený levý zadní lem a lehce i přední, plus zvenčí zadni vrata pod polepy, klasika. Pravá strana s motorem a podlahou jsou pak top. Výfuk zánovní.
Důkazem toho, že auto pobylo celý život v garáži budiž nádherná palubní deska, nezkroucená, nevyšisovaná, oranžové ručičky na budíkách a černé lukasy. Fantazie.
Výbava Comfort line:
- nejslabší motor 40 kW, jede ale velmi dobře
- GLX semiš sedadla s tapecama
- zámek kastliku, středový panel
- otáčkoměr, hodiny (funkční!), lízo, mlhovky
- kouřová zadní světla, GLX polepy dveří
Nad rámec Comfort linu:
- střešní okno s clonítky
- rádio Sony ladící jak FM, tak kazety (funkční!)
- tažné zařízení instalovane v roce 2001 v ÚnO
Co bude chtít udělat:
- nandat origo Forman disky (done)
- nalepit Comfort line samolepku (done)
- sehnat (done) a nainstalovat origo pokličky s krytkama šroubů
- vyměnit shnilou mlhovku (done)
- odbrzdit pravý přední brzdič (neodbrzí se úplně občas, je to cítit při dobržďování)
- vyvařit zadní uložení tlumičů
- vyměnit prasklé žárovky v palubce
- navařit utrhlé uchycení vzpěry kufru
Auto jsem zakoupil v červnu 2023 defacto od druhého majitele, jímž byl 75 letý pán, který auto zakoupil od "smíšeného zboží" v roce 2000. Celý život auto strávilo v Pardubickém kraji (u pána navíc v garáži), čehož jsou důkazem epesní spzetky PUK s původními podznačníky Autoprodej Dukla. Auto má měsíc starou technickou a zaplacený výpalný. Původní velký TP mi zůstal, "ztratil" se při přepisu, protože bych se již nevešel.
Pán se o auto velice pečlivě staral, celý spodek a kapota je vystříkana nějakým antikorozním olejem, spodky dveří a prahy taktéž, to jsou ty černé fleky, šly by dolů, ale zatím mi to nijak nevadí a svojí funkci dobře plní. Co pán podcenil ošetřit jsou zadní domečky tlumičů, ty budou chtít včas vyvařit a taky je chycený levý zadní lem a lehce i přední, plus zvenčí zadni vrata pod polepy, klasika. Pravá strana s motorem a podlahou jsou pak top. Výfuk zánovní.
Důkazem toho, že auto pobylo celý život v garáži budiž nádherná palubní deska, nezkroucená, nevyšisovaná, oranžové ručičky na budíkách a černé lukasy. Fantazie.
Výbava Comfort line:
- nejslabší motor 40 kW, jede ale velmi dobře
- GLX semiš sedadla s tapecama
- zámek kastliku, středový panel
- otáčkoměr, hodiny (funkční!), lízo, mlhovky
- kouřová zadní světla, GLX polepy dveří
Nad rámec Comfort linu:
- střešní okno s clonítky
- rádio Sony ladící jak FM, tak kazety (funkční!)
- tažné zařízení instalovane v roce 2001 v ÚnO
Co bude chtít udělat:
- nandat origo Forman disky (done)
- nalepit Comfort line samolepku (done)
- sehnat (done) a nainstalovat origo pokličky s krytkama šroubů
- vyměnit shnilou mlhovku (done)
- odbrzdit pravý přední brzdič (neodbrzí se úplně občas, je to cítit při dobržďování)
- vyvařit zadní uložení tlumičů
- vyměnit prasklé žárovky v palubce
- navařit utrhlé uchycení vzpěry kufru