skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda FELICIA 1.3 MPi LX - 40kW
Hledal jsem něco jiného a na tuhle Felicii jsem se šel podívat jen ať má moje duše klid. No a je doma. Pracovně jí zatím říkám ta se kterou se nepočítalo. Zatím nevím co s ní. Na prasárny je to moc pěkný stav a po umytí jsou zájemci co by ji chtěli jako veterána... Jak to dopadne nikdo neví. Prošel jsem skladové zásoby a našel nějaké nové díly takže kdo ví...
DOVYBAVENO
- 4 x ochrana na západky dveří - nové origo dobové
- ližina pod převodovku - nová origo dobová - KUBOJ
- volant 4 ramenný - nový origo - 017 360 024
- koberce gumové - nové origo - sada DCA 061 019 - skládá se z předních DCA 061 015 a zadních DCA 061 016
- koberec gumový do zavazadlového prostoru - starší origo - DCA 061 014
PLÁNOVÁNO
- centrál originál Škoda Felicia - zástavbová sada pro originální autoservisy Škoda
- filtrovat to bude asi EKVITA - filtry mám a novou baňku navíc myslím taky
SHÁNÍM
- imbusový klíč k tažnému - na fotce nákresu tažného číslo 16 - TZKs 0 003-009
- podběhy plastové originál
- anténa - stačila by ta guma pod a prut
- záslepka pro 4 ramenný volant s černým logem + kroužek bez kabeláže k airbagu
- koženkové pouzdro na zvedák a nářadí
- zamykání zpátečky - Construct
- autorádio - něco co tam zapadne - idálně nějaká dobovka
- lišty na dveře jako má ta Felicie na předváděčce na Karlově mostě
Hledal jsem něco jiného a na tuhle Felicii jsem se šel podívat jen ať má moje duše klid. No a je doma. Pracovně jí zatím říkám ta se kterou se nepočítalo. Zatím nevím co s ní. Na prasárny je to moc pěkný stav a po umytí jsou zájemci co by ji chtěli jako veterána... Jak to dopadne nikdo neví. Prošel jsem skladové zásoby a našel nějaké nové díly takže kdo ví...
DOVYBAVENO
- 4 x ochrana na západky dveří - nové origo dobové
- ližina pod převodovku - nová origo dobová - KUBOJ
- volant 4 ramenný - nový origo - 017 360 024
- koberce gumové - nové origo - sada DCA 061 019 - skládá se z předních DCA 061 015 a zadních DCA 061 016
- koberec gumový do zavazadlového prostoru - starší origo - DCA 061 014
PLÁNOVÁNO
- centrál originál Škoda Felicia - zástavbová sada pro originální autoservisy Škoda
- filtrovat to bude asi EKVITA - filtry mám a novou baňku navíc myslím taky
SHÁNÍM
- imbusový klíč k tažnému - na fotce nákresu tažného číslo 16 - TZKs 0 003-009
- podběhy plastové originál
- anténa - stačila by ta guma pod a prut
- záslepka pro 4 ramenný volant s černým logem + kroužek bez kabeláže k airbagu
- koženkové pouzdro na zvedák a nářadí
- zamykání zpátečky - Construct
- autorádio - něco co tam zapadne - idálně nějaká dobovka
- lišty na dveře jako má ta Felicie na předváděčce na Karlově mostě
Felicia 1.3 MPi LX - komentáře:
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Nějaké posuny s tou gumou? :)
-> růža: No já si koupím něco jiného, něco co má věnec
Každopádně to byl úlet. Mě na tom baví jen ta relativní bezporuchovost, jednoduchost, že to jde spravit celé na zemi, ale jinak samozřejmě když s tim jedu tak dost vnímám že to je jinde. Ale říkám si, že na lítačku do práce a okolokomínovky je to celkem v poměru cena výkon OK.
Je to stále ještě takový ten Klikklak systém. Nic moc netřeba a vše vyměníš.

Je to stále ještě takový ten Klikklak systém. Nic moc netřeba a vše vyměníš.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Tak fajn. Jestli to bude stačit po víkendu, až budu v práci. Teď se k číslům moc nedostanu. Díky.
No, von člověk musí bejt pro Feldu zapálenej, jinak musím přiznat, že je to opravdu jen převlečenej Favorit
My, co jsme to žrali už od mládí, tak prostě necheme socku verzi s dvouramínkem
Byť ten rozdíl je opravdu směšnej.
No, von člověk musí bejt pro Feldu zapálenej, jinak musím přiznat, že je to opravdu jen převlečenej Favorit


-> růža: Klidně dily pošli, sám budu něco poptávat. Naštěstí se to už zmenušuje ten seznam.
A spíš jsou to kraviny nebo věci co vím, že se budou časem hodit. Třeba ten volant jsem dneska jezdil po Ostravě asi 30km a poletí to ven. Co jsem na tom viděl nechápu.




-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 20.05.23 10:07:26: Těma dílama tě zatěžovat nebudu. Origo čísla pro mě nejsou problém, ale bylo by toho opravdu hodně. Přesto děkuji. Zkusím sledovat Bazoš a objet nějaké burzy. Sem tam se poštěstí. Jen se ještě zeptám, co přední blatníky. Dají se sehnat, nebo už je to taky problém?
Škoda u těch HPček, že jsou jen v černé. Tuhle informaci jsem nevěděl. Ale na druhou stranu, lepší černé, než žádné.
Škoda u těch HPček, že jsou jen v černé. Tuhle informaci jsem nevěděl. Ale na druhou stranu, lepší černé, než žádné.
-> Borderer: Hele nic se neděje, já jsem byl u kolegy mrknout na něco a na půdě mezi díly měl ojetý 4 ramenný volant bez airbagu takže jsem to tam hned stáhnul, volant vyhodil a kroužek použil a už mám volant v autě. Takže technicky vzato mám celý ten kroužek pro airbag navíc nový.
A co se týká té gumy tak se asi dozvím. Říkal, že jednu objedná na sklad a mrkne co to je zač.
A že když by se někde objevila VIKA, tak že ty byly dobré. Pamatuje si, že loni přesklívali Feldu a že to bylo měkké a že byly fajn.
A už se nedají už objednat a sehnat boční okna. Bílé vůbec a zelené, že taky ne, ale že ty se ještě po kusech dají vzít u dílařů. Takže mi doporučoval objet kamarády a posbírat okna co mají navíc.
A co se týká té gumy tak se asi dozvím. Říkal, že jednu objedná na sklad a mrkne co to je zač.
A že když by se někde objevila VIKA, tak že ty byly dobré. Pamatuje si, že loni přesklívali Feldu a že to bylo měkké a že byly fajn.
A už se nedají už objednat a sehnat boční okna. Bílé vůbec a zelené, že taky ne, ale že ty se ještě po kusech dají vzít u dílařů. Takže mi doporučoval objet kamarády a posbírat okna co mají navíc.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Nj, nedá se nic dělat. :-/ A kvalita té gumy se ví?
Jinak se omlouvám za mystifikaci ohledně kroužků. Buďto sem před časem narazil na jednorožce nebo si to blbě pamatoval. Ve volantu je ten kroužek nutný vyměnit a ne jen sundat. Včera sem sháněl novej kroužek k airbagu, tak sem na to ještě koukal pořádně.
Jinak se omlouvám za mystifikaci ohledně kroužků. Buďto sem před časem narazil na jednorožce nebo si to blbě pamatoval. Ve volantu je ten kroužek nutný vyměnit a ne jen sundat. Včera sem sháněl novej kroužek k airbagu, tak sem na to ještě koukal pořádně.

-> Borderer: Gumy v ČR v síti prodejců a dodavatelů autoskel už nejsou ani originál ani neoriginál. Jediné co je tak přední guma která se k nám dováží z Německa a pochází z Belgie, ale nikdo neví co je to za výrobce... Takže už jedině servisy a prodejci dílů. 

-> JuroSport: Tak příště odehni opatrně rám dveří v pravém horním rohu a pomocí delšího drátu si otevři kufr. 

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: ahoj, máš zachovalú "holku"
K tvojej fotke č. 7 (a máte po tkaničkách) máš pravdu. Sám to mám vo felde a na jesen sa mi podarilo vymknúť
Veru, celkom som sa zapotil aby som sa dostal do auta
...trvalo to, jediné čo ma zachranilo bol deflektor a pootvorené okno a to, že v mechanizme vytahovačky som mal uvolnenú skrutko čo drží zadnú časť oskla. tak som ho trochu zatlačil dole (horko-ťažko) a nasledne vyklopil dopredu a dostal sa rukou do auta :) Nebyt uvolnenej skrutky tak som v kýbli
K tvojej fotke č. 7 (a máte po tkaničkách) máš pravdu. Sám to mám vo felde a na jesen sa mi podarilo vymknúť

Veru, celkom som sa zapotil aby som sa dostal do auta

Škrábanec na levém předním blatníku už ošetřen.
-> růža: Nikomu názor neberu - svoje vzhledové neduhy rozhodně má, ale mě to nepřišlo neřešitelné, takže se není za co omlouvat. Dokonalá rozhodně není. Bylo to prostě auto, které stálo v garáži a když se někomu posralo jeho tak se sebralo a jezdilo se s ním, což sice znamenalo, že se aspoň trochu hýbalo občas, ale taky to, že ten kdo s tím jezdil k tomu neměl vztah. Taky to jezdilo na chatu někam, takže všechno a všude zaprášené od prašné cesty. Vana a hrana chladičové stěny v nejnižším místě doškrábané. Z ventilace byť jsem se snažil ji co nejvíc rozebrat a vysát pořád vypadává jehličí protože to stálo někde asi u chaty pod stromem a filtr na vstup nebyl takže to napadalo dovnitř a pořád to při puštění vybíhá a ještě asi chvíli vybíhat bude... Ono to hlavně dost prokouklo po tom co na to naběhla teplá voda a hlavně odspodu. Na autě škrábance jsou od skladování nějakých koberců nebo čeho na kapotě a tak, ale to je rozleštitelné takže to není průser.
HP Sportingy se dělají, ale až jako poslední v řadě. Skládá to jeden člověk, takže momentálně nejsou skladem a berou se objedávky. Až bude volněji tak se složí objednaný počet plus něco navíc, co prý dlouho skladově nevydrží protože poptávka po nich prý stále je. Takže je možné trefit zrovna navíc skladovku a dostat je hned. Na sklad navíc toho moc nedělají - dle slov paní Huškové 2-3 sady. Aktuálně teda napsat se do seznamu a počkat si. Dodací lhůta říkala paní Hušková +-měsíc, měsíc a půl. Cena tuším nějak 22.500,- CZK díky dříve zakoupeným materiálům a dřívějšímu zpracování polotovarů. Momentálně s ohledem na situaci na STK se dělají jen v černé barvě. Repase se sice dělají, ale už se nedělají na nejstarší verze takže kupovat starší sadu říkali jen po konzultaci zda na daný typ ještě mají díly nebo ne. Prošli také vývojem a měnili se třeba průměry pístnic, dodavatelé dílů atd., takže je pochopitelné, že na nejstarší verze a některé pozdější již není možné objednat repas.
Co se týká dílů tak by bylo potřeba dát čísla dílů. Jen teď letmým pohledem do jednoho skladu mají v originál dílech na Felicii 1500 položek a kdo to má procházet a hledat co se hodí a co ne. Je tam spousta balastu samozřejmě - šroubky, podložky, matky, plastíky, nikdy se nekazící drobnosti... a kdo to má procházet? Proto čísla dílů - ono i to hodily by se karosářské díly a díly interiéru je takové dost všeobecné a nic neříkající co je potřeba. Ceny toleruju bývá taky dost nic neříkající slovní obrat. Někdy se sám domluvím na ceně a je to super, někdy cenově se to dá a někdy taky chtějí nesmysly za věci, které se nekazí, neničí a jde jen o pocit, kdy chceš díl nový jen aby byla celá sestava třeba nová. A co se týká samotného objedávání - můžu se zeptat a dát vědět je to za tolik a tolik. Ale všeobecně se ví, že mám celkem záběr dejme tomu v okruhu 400 km okolo sebe, takže se mi tam taky nechce jet někam pro díly na otočku a přitom si nejet pro nic co chci já sám. Jsou díly které se posílat nedají - nebo spíš jinak - posílat je nechceš. Nejde třeba ani tak o poškození při přepravě, ale třeba plastový nárazník fakt chceš vidět. Protože dát za nárazník třeba 5tisíc s tím, že jsi ho neviděl není úplně nejšťastnější. Může být skladovaný super a zároveň může být 10x stěhovaný a poškrábaný víc, než nárazník z provozu. A co si budem, jednou takový vyskladněný díl už majitelé nechtějí moc vracet zpět. A co se týká - já si tam dojedu dej mi tip, tak nedávám. Není to o vysranosti, je to o čase a investované energii. Je pěkné, že si někam zajdete nakoupit, ale téměř nikdo nezohlední to, že to musíš vyčmuchat, najit, domluvit. Zpravidla si pak ještě člověk který k tomu přišel jako slepý k houslím myslí, že jste domluveni a že ty máš z toho beztak aspoň 500% marži. Takže tak. Ochotný se zeptat po dílech jsem, ale dodej čísla dílů, počítej s tím, že se to bude muset převážet a nemám-li čas tak to prostě musí počkat takže je dost možné, že když si objednáš raketu věcí, tak je musíš předem zaplatit a pak si je vyzvednout až mám čas já a to už je i o důvěře a tak dále...
HP Sportingy se dělají, ale až jako poslední v řadě. Skládá to jeden člověk, takže momentálně nejsou skladem a berou se objedávky. Až bude volněji tak se složí objednaný počet plus něco navíc, co prý dlouho skladově nevydrží protože poptávka po nich prý stále je. Takže je možné trefit zrovna navíc skladovku a dostat je hned. Na sklad navíc toho moc nedělají - dle slov paní Huškové 2-3 sady. Aktuálně teda napsat se do seznamu a počkat si. Dodací lhůta říkala paní Hušková +-měsíc, měsíc a půl. Cena tuším nějak 22.500,- CZK díky dříve zakoupeným materiálům a dřívějšímu zpracování polotovarů. Momentálně s ohledem na situaci na STK se dělají jen v černé barvě. Repase se sice dělají, ale už se nedělají na nejstarší verze takže kupovat starší sadu říkali jen po konzultaci zda na daný typ ještě mají díly nebo ne. Prošli také vývojem a měnili se třeba průměry pístnic, dodavatelé dílů atd., takže je pochopitelné, že na nejstarší verze a některé pozdější již není možné objednat repas.
Co se týká dílů tak by bylo potřeba dát čísla dílů. Jen teď letmým pohledem do jednoho skladu mají v originál dílech na Felicii 1500 položek a kdo to má procházet a hledat co se hodí a co ne. Je tam spousta balastu samozřejmě - šroubky, podložky, matky, plastíky, nikdy se nekazící drobnosti... a kdo to má procházet? Proto čísla dílů - ono i to hodily by se karosářské díly a díly interiéru je takové dost všeobecné a nic neříkající co je potřeba. Ceny toleruju bývá taky dost nic neříkající slovní obrat. Někdy se sám domluvím na ceně a je to super, někdy cenově se to dá a někdy taky chtějí nesmysly za věci, které se nekazí, neničí a jde jen o pocit, kdy chceš díl nový jen aby byla celá sestava třeba nová. A co se týká samotného objedávání - můžu se zeptat a dát vědět je to za tolik a tolik. Ale všeobecně se ví, že mám celkem záběr dejme tomu v okruhu 400 km okolo sebe, takže se mi tam taky nechce jet někam pro díly na otočku a přitom si nejet pro nic co chci já sám. Jsou díly které se posílat nedají - nebo spíš jinak - posílat je nechceš. Nejde třeba ani tak o poškození při přepravě, ale třeba plastový nárazník fakt chceš vidět. Protože dát za nárazník třeba 5tisíc s tím, že jsi ho neviděl není úplně nejšťastnější. Může být skladovaný super a zároveň může být 10x stěhovaný a poškrábaný víc, než nárazník z provozu. A co si budem, jednou takový vyskladněný díl už majitelé nechtějí moc vracet zpět. A co se týká - já si tam dojedu dej mi tip, tak nedávám. Není to o vysranosti, je to o čase a investované energii. Je pěkné, že si někam zajdete nakoupit, ale téměř nikdo nezohlední to, že to musíš vyčmuchat, najit, domluvit. Zpravidla si pak ještě člověk který k tomu přišel jako slepý k houslím myslí, že jste domluveni a že ty máš z toho beztak aspoň 500% marži. Takže tak. Ochotný se zeptat po dílech jsem, ale dodej čísla dílů, počítej s tím, že se to bude muset převážet a nemám-li čas tak to prostě musí počkat takže je dost možné, že když si objednáš raketu věcí, tak je musíš předem zaplatit a pak si je vyzvednout až mám čas já a to už je i o důvěře a tak dále...
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Ahoj. Omlouvám se, že jsem se o této Feldě vyjadřoval, jako by byla dobitá. Teď z fotek vidím, že skutečně není tak zlikvidovaná, jak jsem viděl na fotkách na aukci.
Za mě je škoda dělat větší zásahy, proti origu, ale HP je pro mě správně
Těší mě, že po delší odmlce zase HPsporting dělá komplety pro Felicie.
Sám zachraňuji bílou 1.3 MPi, 1996 po celníkách. Chtěl bych tě poprosit o nabídku origo dílu, právě na Feldu ´96. Potřebuji hlavně karosářské a interierové díly na model 97. Ceny toleruju. A budu rád za nabídku, jelikož mám pocit, že OE díly na Feldy rychle mizí pod rukama. Děkuji.
Za mě je škoda dělat větší zásahy, proti origu, ale HP je pro mě správně

Sám zachraňuji bílou 1.3 MPi, 1996 po celníkách. Chtěl bych tě poprosit o nabídku origo dílu, právě na Feldu ´96. Potřebuji hlavně karosářské a interierové díly na model 97. Ceny toleruju. A budu rád za nabídku, jelikož mám pocit, že OE díly na Feldy rychle mizí pod rukama. Děkuji.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Je možný, že to tam jen nebylo napsaný. Starší ramena mají jiné číslo, místo 151 mají 152. Netuším, proč to tam "A" je.
-> Borderer: Koukám do jednoho skladu a
- 6U0-407151 - rameno L - 2,00ks
- 6U0-407152 - rameno P - 2,00ks
mají to označené bez "A" a cenu nevím - musím se zeptat. "A" je nějaké zesílené nebo? Občas se často stane, že značení neodpovídá realitě takže to může být varianta ta i ta, ale jinak jsou tyhle skladovky na 100% originál díly Škoda. Gumy tam nemá. Ale to není jediné místo ve střední Evropě, kde dokážu něco najít.
- 6U0-407151 - rameno L - 2,00ks
- 6U0-407152 - rameno P - 2,00ks
mají to označené bez "A" a cenu nevím - musím se zeptat. "A" je nějaké zesílené nebo? Občas se často stane, že značení neodpovídá realitě takže to může být varianta ta i ta, ale jinak jsou tyhle skladovky na 100% originál díly Škoda. Gumy tam nemá. Ale to není jediné místo ve střední Evropě, kde dokážu něco najít.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:
čelní okno těsnění: 6U0 845 121
5. dveře těsnění: 6U0 845 521
ramena jsou:
6U0 407 151 A a 6U0 407 152 A
čelní okno těsnění: 6U0 845 121
5. dveře těsnění: 6U0 845 521
ramena jsou:
6U0 407 151 A a 6U0 407 152 A
-> Borderer: Redukce jsem našel ve skladu 2 nové. Tam jsem vpohodě. 
A jestli máš pošli čísla těch dílů - dost se mi to usnadní. Díky.

A jestli máš pošli čísla těch dílů - dost se mi to usnadní. Díky.