skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
*Škoda Favorit Green Line, narozeno ve Škoda, automobilová a.s. v roce 1993, modelový rok 1994, barva zelená Atlantic 5260, výrobní číslo 836599, motor 781.135 B KAT 40 kW*
Koupeno v 02/2022 se 119.000 km v hodně pěkném stavu. Čtvrtý majitel - první majitel měl vozidlo od 1/1994 do 12/2010, následně do 2/2016 druhý majitel, třetí majitel vozidlo vlastnil do 02/2022 s tím, že bylo v depozitu a čekalo na využití; v létě 2021 zprovozněno a občasně využíváno. V plánu je uvedení vozidla do zcela původního stavu (tj. doplnění všeho, co schází).
Plně funkční, původní lak, karoserie bez hloubkové koroze (lehká koroze podvozkové části, zadních lemů a zadních domků tlumičů), originální interiér (lehce poškozený šev řidičovy sedačky a sluncem zkorucená palubní deska, jinak bez poškození). Předchozí majitel instaloval nový výfuk a také některé hadice a těsnění v motorové části.
Proti původnímu stavu na vozidle (prozatím) chybí lízátko předního nárazníku, ostřikovače předních světel, disky a velkoplošné kryty kol, otáčkoměr (o čemž se vede sálodlouhá odborná debata). Navíc jsou boční ochranné lišty a plastové převleky zadních lemů (bude demontováno). Nutno bude také poladit poškozený levý přední blatník a několikero drobností typu nefunkční zámek pátých dveří apod.
Koupeno v 02/2022 se 119.000 km v hodně pěkném stavu. Čtvrtý majitel - první majitel měl vozidlo od 1/1994 do 12/2010, následně do 2/2016 druhý majitel, třetí majitel vozidlo vlastnil do 02/2022 s tím, že bylo v depozitu a čekalo na využití; v létě 2021 zprovozněno a občasně využíváno. V plánu je uvedení vozidla do zcela původního stavu (tj. doplnění všeho, co schází).
Plně funkční, původní lak, karoserie bez hloubkové koroze (lehká koroze podvozkové části, zadních lemů a zadních domků tlumičů), originální interiér (lehce poškozený šev řidičovy sedačky a sluncem zkorucená palubní deska, jinak bez poškození). Předchozí majitel instaloval nový výfuk a také některé hadice a těsnění v motorové části.
Proti původnímu stavu na vozidle (prozatím) chybí lízátko předního nárazníku, ostřikovače předních světel, disky a velkoplošné kryty kol, otáčkoměr (o čemž se vede sálodlouhá odborná debata). Navíc jsou boční ochranné lišty a plastové převleky zadních lemů (bude demontováno). Nutno bude také poladit poškozený levý přední blatník a několikero drobností typu nefunkční zámek pátých dveří apod.
1560 / Favorit Green Line - komentáře:
-> Hřib: Ještě nevím, nejhorší varianta je těsnění pod hlavou, ale ještě jsem neměl vůbec čas zkoumat, kde je problém...
-> 1560: co se stalo při výletu na letiště?
-> MATTESS: Jo to kdybych vedel. Uz je to opraveno. 

-> 1560: proč to je ve "starších"? Favorit má vlastní skupinu
-> 1560: ted jsem mluvil s kámošem a měl problémy s emisema, že často nemaj redukci, tak to nakonec někde zkoulel
má najeto skoro 200k

-> Karel.: nejchudší model... vždyť to má i rádio
-> Bukaj: už jsem to řešil i se zdejšími kapacitami a nějak vyplynulo, že to bude kus určenej na vývoz, proto třeba nemá otáčkoměr. Možná s tím souvisí i modelovej rok 94. Těžko říct, sic techničák původní (knížka), ale moc tam toho nezjistíš
-> j_j: Děkuji. No zas to není nějak extra top stav, aby to byla investice, ale zas se to ani nerozpadne hned v první zatáčce

-> Bukaj: už jsem to řešil i se zdejšími kapacitami a nějak vyplynulo, že to bude kus určenej na vývoz, proto třeba nemá otáčkoměr. Možná s tím souvisí i modelovej rok 94. Těžko říct, sic techničák původní (knížka), ale moc tam toho nezjistíš

-> j_j: Děkuji. No zas to není nějak extra top stav, aby to byla investice, ale zas se to ani nerozpadne hned v první zatáčce
-> Bukaj: je to tak,nejchudší model,ale právě proto je vzacnej,protože jich je dochovanejch "pár" kusů.
Proč jsem žil v domnění, že Green Line byl jen modelový ročník 93 s neřízeným katalyzátorem (ecotronic)?
hezkej ! kámoš má dlouhýho Green lajna, podle mě dobrá investice...
