Lukyn/Mystery Lukyn/Mystery

komentáře | popis | fotky | Lukyn21 | 04.05.21 11:06 | 1x v oblíbených
Škoda Felicia Mystery

akční edice (vyrobeno zhruba 3300 ks), metalická barva májová zelená

Cena v době výroby: 256 900 Kč

Motorizace: 1.3 MPi, 40 kW

Vyrobeno: 8.6. 2000 (můj datum narození: 12.6. 2000, asi osud :D )

nájezd při koupi: 183 000 km

Nyní: 184 100 km

Auto zakoupeno: 18.5. 2020

Cena auta při koupi: 12 000 Kč - nová technická na 2 roky, zaplacená EKO daň i evidenční kontrola

STK do 5/2022

Spotřeba: průměrná spotřeba na pal. počítači ukazuje 5.6 l, což je za mě super spotřeba na Felicii, byť 40 kW verzi.


Výbava: přední okna v elektrice, výškově nastavitelné sedačky, přední mlhovky, elektircky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, boční ochranné lišty dveří, stříška Mystery se zabudovaným brzdovým světlem, přední vzpěra tlumičů, originální zelené Mystery sedačky a tapce, airbag řidiče, rádio Pioneer, originální centrál i alarm, tažné zařízení, šíbr, palubní počítač TC6-P (1500 Kč), žluté budíky Sportline (500 Kč), ostřikovače světlometů, v plánu: výsuvné 1 DIN rádio (3500 Kč), dokoupení čidla rychlosti (500 Kč) do palubního počítače, snažil jsem se na Aukru koupit i originální prospekt k vozu Felicia Mystery, ale nakonec mě někdo předběhl... :(

Dodělávky od původního majitele: Zatmavená zadní skla (bohužel bez ATESTU - budou se muset nejspíše sundat), přední a zadní repro 4*100 W soustava + subwoofer v kufru, rádio Pioneer, LED světla v kufru a pod nohami řidiče, spolujezdce i vzadu, mračítka na předních světlech, zelené potahy sedadel v barvě vozu, bohužel zde nejsou originální litá kola (jsou zde ale Atlanty R13, které jsem zjistil, že jsou docela raritní), majitel nahradil originální anténu žraločí ploutví, ruční spínání sahary pomocí tlačítka

Přední elektrická okna fungují parádně, což je u Felicií častý problém, že nefungují, za to jsem rád :) .

Co se opravovalo: - zalepené střešní okno - protékalo, tak jej majitel zalepil izolačkou, načež jsme nakonec po dlouhém boji stejné střešní okno sehnali (400 Kč) a vyměnili, což také dalo dost práce, protože jsme si při výměně zlomili snad 4 šroubováky a ani odrezovač nepomohl.

- různé drobné výměny v interiéru - místo nevkusné tuningové řadící páky jsme dali originál z jiného auta, plasty nastříkané barvou (kolem repráků, zadní popelníky) jsme nahradili originálem, spravili jsme zásuvku zapalovače, která visela ven, vyměněné zašlé tlačítko výstražných světel, led světla v panelu ovládání ventilátoru, plastový kryt okolo řadící páky, vyměněné tlačítko na ruční zapínání sahary z červeného na světle zelené v barvě vozu


Co ještě zbývá: zásuvka tažného je nespíš zaoxidovaná, protože špatně svítí světla, když se připojí vozík; koroze, koroze, koroze :D


02/2021 - přidán palubní počítač z Felicie GLXi - nakoupeno nové čidlo průtoku paliva (1000 Kč) a čidlo venkovní teploty (300 Kč, byly nefunkční) od společnosti SP-EL; přidán obal volantu (300 Kč), vyprané potahy, čepičky ventilků kol se znakem Škoda (70 Kč)

03/2021 - přidány ostřikovače světlometů z Felicie GLXi (zapojení je vyřešeno, že stříkají i bez zapnutých světel, ale to nevadí :) ) ; nakoupeny originální samolepky Mystery (400 Kč) a originální koberečky od erbos.cz (1500 Kč); namontována nová zelená tlačítka v barvě vozu (100 Kč) na ruční zapínání sahary a zesilovač autorádia (konektor z ploutve nefunguje); sundané žluté polepy předních mlhovek, vyměněné krytky mlhovek (ulomené pacičky, byly přilepené mamutem).

04/2021 - VYVAŘOVÁNÍ - nakoupili se bílé 5. dveře téměř bez koroze (500 Kč), použité stříbrné blatníky (500 Kč za oba), zadní levé dveře bez koroze v barvě Mystery (600 Kč), sundané plastové podběhy a přední zástěrky z Felicie GLXi, gumové záslepky pod blatníky z další modré Felicie. Vyvařeny zadní lemy, podlaha v kufru, zavařená díra v motorové části u nádobky ostřikovačů, nalakovaná kapota a stříška Mystery, různé plastové části (záslepka v zadním nárazníku, plastové záslepky v kufru, plastové krytky ostřikovačů, mračítka

CENA vyvařování + lakování: ještě uvidíme, hotovo by mělo být snad v průběhu května :D

Do budoucna: nejspíše se bude muset udělat opět těsnění pod hlavou, a vyřešit vytékání oleje z motoru, mám na těsnění pod hlavou buď štěstí nebo jezdím příliš rychle za studena.


Auto jsme kupovali u Žatce a jeli pro něj zhruba 150 km tam a zpět a jeli jsme pro ni čím jiným, než Felicií GLXi (již prodaná :/ ). Při cestě zpět jsme se zastavili u pár hezkých míst a bylo zrovna hezky. Když jsme tankovali Mysterku na benzině jsme dokonce potkali na parkovišti žlutou Colorline a za námi stála Atlanta :) .

Auto má servisní knížku včetně historie oprav a různé dobové účtenky, včetně CONSTRUCT karty, což mě hodně baví, i když pro někoho to je detail.


Chci z ní mít letní auto nebo jako auto na srazy, ale do toho má zatím ještě daleko. Je jich stále míň a proto je nutné si ji udržet...

Zatím nemám bohužel žádné foto z motoru, ale to snad přijde :) .

INVESTICE DO VOZU SUMA SUMÁRUM: 24 930 Kč (celkem tipuji na 70 000 včetně vyvařování a lakování)

Lukyn/Mystery - komentáře:

Extreme Tyres
ne 30.05. Felda Meet No.1 | pá 28. - ne 30.05. 35. Skoda sraz Doksy | další akce...