Lukyn/Mystery Lukyn/Mystery

komentáře | popis | fotky | Lukyn21 | 22.02.21 11:53 | 1x v oblíbených
Škoda Felicia Mystery

akční edice

Motorizace: 1.3 MPi, 40 kW

rok výroby: 2000

nájezd při koupi: 183 000 km

Nyní: 184 500 km

Auto zakoupeno: 18.5. 2020

Cena auta při koupi: 12 000 Kč - nová technická na 2 roky, zaplacená eko daň i evidenční kontrola

STK do 5/2022


Výbava: přední okna v elektrice, výškově nastavitelné sedačky, přední mlhovky, stříška Mystery se zabudovaným brzdovým světlem, přední vzpěra tlumičů, originální zelené Mystery sedačky a tapce, airbag řidiče, rádio Pioneer, originální centrál i alarm, tažné zařízení, šíbr

Dodělávky od původního majitele: Zatmavená zadní skla (bohužel bez ATESTU - budou se muset nejspíše sundat), přední a zadní repro 4*100 W soustava + subwoofer v kufru, rádio Pioneer, LED světla v kufru a pod nohami řidiče, spolujezdce i vzadu, mračítka na předních světlech, žluté polepy mlhovek (které se mi upřímně moc nelíbí a policajtům u silnice, když jsme auto převáželi, se taky moc nezdály, ale nezastavili nás :D ), zelené potahy sedadel v barvě vozu, nejsou tam bohužel ani originální koberce Mystery (pouze originál Škoda), ani origo litá kola (jsou tam ale Atlanty R13, které jsem zjistil, že jsou docela raritní), majitel nahradil originální anténu žraločí ploutví.

Přední elektrická okna fungují parádně, což je u Felicií častý problém, že nefungují, za to jsem rád :) .

Co se opravovalo: - zalepené střešní okno - protékalo, tak jej majitel zalepil izolačkou, načež jsme nakonec po dlouhém boji stejné střešní okno sehnali a vyměnili, což také dalo dost práce, protože jsme si při výměně zlomili snad 4 šroubováky a ani odrezovač nepomohl.

- různé drobné výměny v interiéru - místo nevkusné tuningové řadící páky jsme dali originál z jiného auta, plasty nastříkané barvou (kolem repráků, zadní popelníky) jsme nahradili originálem, spravili jsme zásuvku zapalovače, která visela ven

Co ještě zbývá: Z hlediska koroze je toho ještě hodně, proto také ta cena. Na první pohled ale vypadá celkem hezky. Přední blatníky jsou kitované a ne moc dobře, proto již vylízá rez, pod blatníky nejsou ani gumové záslepky, které tam mají být, proto je zevnitř v motorovém prostoru u nádobky ostřikovačů vyrezlá díra, která se bude muset zavařit a vyměnit kompletně zrezlý držák nádobky ostřikovačů. Prahy a zadní lemy jsou také opraveny ledabyle, proto se budou muset vyvařit znova. O pátých dveřích ani nemá cenu mluvit, ty jsou nezachranitelné a budou se měnit. V zavazadlovém prostoru pod rezervou je také spousta vyhnilých míst, stejně tak pod odkrytí boků tam shnilá místa jsou. Přední a zadní misky a důležité části jsou ale bez koroze. Na kapotě je oloupaný lak, stejně tak na stříšce, proto, až se bude převařovat, bude se muset komplet nalakovat, zásuvka tažného je nespíš zaoxidovaná, protože špatně svítí světla, když se připojí vozík, na autě je žraločí ploutev, ale není zapojená a rádio nechytí téměř žádné stanice, proto se zapojil zesilovač, který ale výrazně nepomohl a bude se muset řešit zapojení, zatím je tam USB

Auto nějak moc nejede, pokud je komplet naložené (40 kW), ale pokud jedete sami, tak je velmi svižné a majitel měl asi rád svižnější jízdu nebo musel nějak motor poupravit, protože při sešlápnutí plynu okamžitě reaguje a jede jak drak, což tak některé Feldy nemají a jsou přidušené. Motor tedy jede moc hezky, všiml jsem si ale, že narozdíl od mé Felicie GLi žere trošku olej a teď, co stála déle jak měsíc jsme museli dolívat vodu, ale to také může souviset s tím, že jsme vyndávali snímač teploty chladící kapaliny, protože jsme zprovozňovali třetí Felicii, ale to je jiný příběh :D .

Auto jsme kupovali u Žatce a jeli pro něj zhruba 150 km tam a zpět a jeli jsme pro ni čím jiným, než Felicií GLi :D . Při cestě zpět jsme se zastavili u pár hezkých míst a bylo zrovna hezky. Když jsme tankovali Mysterku na benzině jsme dokonce potkali na parkovišti žlutou Colorline a za námi stála Atlanta :) .

Auto má servisní knížku včetně historie oprav a různé dobové účtenky, včetně CONSTRUCT karty, což mě hodně baví, i když pro někoho to je detail.

Chci z ní mít letní auto nebo jako auto na srazy, ale do toho má ještě daleko. Je jich stále míň a proto je nutné si ji udržet...

Zatím nemám bohužel žádné foto z motoru ani z interiéru, ale to snad přijde :) .

Lukyn/Mystery - komentáře:

Extreme Tyres
pá 12.06.2020 - so 01.05. 15. COVID-19 SRAZ MORAVSKÝ K.. | pá 14. - ne 16.05. 3. ŠKODA V SRDCI BESKYD | další akce...