Lukyn/Škoda Felicia GLi Lukyn/Škoda Felicia GLi

komentáře | popis | fotky | Lukyn21 | 07.02.21 11:21 | 1x v oblíbených
Škoda Felicia GLi.

Rok výroby: 1998

Motorizace: 1.3 MPi, 50 kW

Datum zakoupení: 15.5. 2018

Cena v době zakoupení: 21 000 Kč - při zakoupení měla Felicia čerstvou technickou na 1,5 roku a zaplacenou EKO daň

Tachometr v době zakoupení: 187 000 km

Nyní: 201 000 km

Výbava: přední mlhovky, ostřik předních světel, ABS, dodělávaný alarm od původního majitele, originální centrální zamykání (dodělávané dálkové ovládání), šíbr, GLXi sedačky, elektrická zrcátka, zelená metalíza, originální rádio Blaupunkt ACR, litá kola originál letní i zimní, tažné zařízeni, plastové podběhy, přední zástěrky (je to úsměvné, ale každá je nemá, stejně tak plastové podběhy :D)

Z toho nefunkční: ABS, alarm, dálkový centrál (funguje jen na klíček)

Dodělávky: Palubní počítač APRI TC-6 P ze Sportline, samolepky, novodobá řadící páka, obal na volant, rádio Pioneer, tapce Mystery (bohužel nejsou vyfocené), potahy sedadel, zadní repro, gumová vana v kufru originál Felicia, přední vzpěra tlumičů original, přední ofuky oken, vnitřní teploměr, žluté budíky Sportline (chystá se), autokamera, sehnal jsem si i originální knížku: Automobily Škoda Felicia - třetí rozšířené vydání jakožto pořádný blázen do těchto aut :D .

Co ji trápí: Za 2 roky mě nikdy nikde nenechala, jen poslední dobou při volnoběhu houpou otáčky a třese se interiér, tuhá spojka již od koupi, nefungující ABS, alarm, i dálkový centrál (pouze klíček), zadní pružiny/tlumiče jsou již věkem unavené, jak je vidět na fotkách.

Čerstvé závady: píchlé kolo (nový zimák :/ ), děravá brzdová trubička (zrezlé), sežrané těsnění pod hlavou, vadný termostat

- Před 2 měsíci měněn olej a olejový filtr.
-Komplet nové brzdy vepředu.
-Dodělávané tažné zařízení.


-Výměna těsnění pod hlavou - 1/2021 - dělaná GO hlavy, výměna oleje, vzduchového filtru, svíček, termostatu - jede jak za mlada :)


Co se nepovedlo: před půl rokem jsem při couvání urazil levé zrcátko, naštěstí se nestalo nic horšího a levý blatník nedostal ani škrábanec, zrcátko se nakonec přilepilo a zasilikonovalo a stále drží

Snažím se ji co nejvíce udržovat v chodu a starat se o ni, je pravidelně garážovaná a nestojí venku. V dubnu tohoto roku jsem ji navoskoval, takže vypadá zase o něco líp a snad lak déle vydrží. Bohužel je už několikrát vyvařovaná a 5. dveře začínají kvést (mám ale náhradní bílé bez koroze - ještě s originální samolepkou), stejně tak konec levého prahu, jinak prahy samy o sobě ve velmi dobrém stavu, přední blatníky bez koroze, lemy až na malé puchýřky taky bez koroze. Nejhorší je koroze kolem víčka nádrže. Auto bylo používáno jako pracovní firmou v Praze, takže se není čemu divit, ale pořád vypadá hezky i na svůj stav km (podle Cebie + s tím co jsem najel já už se pomalu blížíme 500 000 km). I přes to, že má najeto tolik kilometrů ale má stále původní techničák (firma v Praze a další jedna majitelka, já jsem třetí majitel mimochodem ze stejné vesnice :D). Motor taky z hlediska kilometrů ve velmi dobrém stavu (nežere olej ani vodu, žádná emulze), pouze jak jsem již psal houpou otáčky - způsobené špatnou škrtící klapkou, i když byla čištěná a resetovaná..

Dokud nezhnije na kaši, hodlám si ji udržet a nechat, protože je to nesmrtelné auto, pokud se o to člověk stará a dá mu péči. Nyní má STK čerstvou do 3/2022 a prošla pouze s poznámkou, že jsou pohnilé brzdové trubky a na emisích museli přidat plyn, protože byla někde dírka ve výfuku, ale to je vyřešené, na svůj věk je ale i podvozek ve skvělém stavu.

Je to moje první auto, když nepočítám, kdy jsem se učil na poli s modrým Favoritem, který je taky na foto, proto je to moje velká srdcovka.

Lukyn/Škoda Felicia GLi - komentáře:

Extreme Tyres
pá 12.06.2020 - so 01.05. 15. COVID-19 SRAZ MORAVSKÝ K.. | pá 14. - ne 16.05. 3. ŠKODA V SRDCI BESKYD | další akce...