skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální dataloger, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy se čtyřpísty Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální dataloger, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy se čtyřpísty Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
22:09:00
25.01.2025
25.01.2025
Ferenc Kuken
-> MVM: Na 8km trati kolem 110 stupňů
22:00:57
25.01.2025
25.01.2025
MVM
-> Ferenc Kuken 25.01.25 21:43:35: Je to zvláštní.
Ten výměník DSG je schopnej podržet teplotu kolem stovky?
Ten výměník DSG je schopnej podržet teplotu kolem stovky?
21:43:35
25.01.2025
25.01.2025
Ferenc Kuken
-> MVM: vždy prasklo to šroubení nalisované v chladiči....
06:38:55
25.01.2025
25.01.2025
MVM
-> Ferenc Kuken: Jasně. Když to na kopcích uchladí výměník a je to spolehlivý, tak jsi to vyřešil timto způsobem,neni dal o čem. (Jen mi šlo o to,že jsem se nesetkal běžné s prasklým Setrab chladičem).
04:14:32
25.01.2025
25.01.2025
Ferenc Kuken
-> MVM: To se nevylučuje že je chyba tam. Ale nemohu si dovolit aby mi to na každém závodě prasklo a pořád nějak vymyšlet a jen kupovat chladič za chladičem....
17:39:03
24.01.2025
24.01.2025
MVM
Setrab spec:
Technické specifikace
Pracovní tlak : 0-10 bar(g) dynamický
Tlak Pulsační výdrž : 200k pulsací, 0-10 bar(g), 2 Hz, 60°C teplota oleje
Max. tlak : 12 bar(g)
Trhací tlak : 37 bar( g)
Tlaková zkouška : 10 bar(g)
Zkouška netěsnosti: 4 bar(g)
Pracovní teplota : -40°C až 150°C
Odolnost proti korozi : 20 dní podle SWAAT G85-94 A3
Vnitřní čistota : ISO 4406 16/14
Obecné rozměrové tolerance : ISO 2768-v
Materiál : Hliníkové slitiny
Max. připojení Utahovací moment : 40 Nm
Technické specifikace
Pracovní tlak : 0-10 bar(g) dynamický
Tlak Pulsační výdrž : 200k pulsací, 0-10 bar(g), 2 Hz, 60°C teplota oleje
Max. tlak : 12 bar(g)
Trhací tlak : 37 bar( g)
Tlaková zkouška : 10 bar(g)
Zkouška netěsnosti: 4 bar(g)
Pracovní teplota : -40°C až 150°C
Odolnost proti korozi : 20 dní podle SWAAT G85-94 A3
Vnitřní čistota : ISO 4406 16/14
Obecné rozměrové tolerance : ISO 2768-v
Materiál : Hliníkové slitiny
Max. připojení Utahovací moment : 40 Nm
10:16:33
24.01.2025
24.01.2025
MVM
-> Ferenc Kuken 24.01.25 00:37:27: Když startuju studeny zavodni auto v praci. Tak je limit tlaku 7,5 a to si musim sakra davat bacha aby otačky nevylitly. Kvůli výměníku a chladiči oleje.. (ma to oboje). Na 99% bude chyba v upevnění.
09:31:21
24.01.2025
24.01.2025
Eidy
-> Ferenc Kuken: Tak to by to celkem dobře vysvětlovalo. Ono to není o otáčkách, ale prostě o vibracích, vyvážení motoru, vlastní frekvence dílů atd. Já třeba pravej držák motoru opravoval a upravoval asi 4x, než jsem to vyřešil. Stejně tak držák altíku měl asi 3 evoluce.
04:40:17
24.01.2025
24.01.2025
Ferenc Kuken
-> Eidy: Na 8v jsem ho měl uchycen stejně jako teď. Jediný co mě napadlo je že to má asi jiný vibrace při 9tis. Což jsem na 8v točil tak 7,5tis.
00:51:49
24.01.2025
24.01.2025
Eidy
To je normální hodnota. Tak pak teda nevím.
00:37:27
24.01.2025
24.01.2025
Ferenc Kuken
-> Eidy: Ano tlak snímám. Max tlak je 4,7
22:53:14
23.01.2025
23.01.2025
Eidy
-> Ferenc Kuken: Ty brďo. 3 chladiče už je dost na to, aby to byla obyčejná smůla. Máš budík na tlak oleje?
21:45:19
23.01.2025
23.01.2025
Ferenc Kuken
-> MVM: Šlo o to ze me praskli tři chladiče proto sem zvolil ten výměník. Jo jezdím kopce a max do 5 min. Jízdy
20:15:12
23.01.2025
23.01.2025
MVM
-> Ferenc Kuken 23.01.25 17:41:55: Ok. A jaky to má vlastnosti. Počítám s porovnáním vůči klasickýmu Setrab chladiči.
Ty jezdíš převážně vrchy předpokládám.. Tzn i kdyby moc - tak max 10 minut max výkon?
Ty jezdíš převážně vrchy předpokládám.. Tzn i kdyby moc - tak max 10 minut max výkon?
17:41:55
23.01.2025
23.01.2025
Ferenc Kuken
-> MVM: Tohle máme vyzkoušeny už na jiným autě
13:02:36
23.01.2025
23.01.2025
MVM
-> Ferenc Kuken 23.01.25 01:03:09: Tohle má hodně malej průtok vody a nedokážu posoudit jakej to má tlakovej spád oleje.
Když výměník tak Mocal a velkej průtok vody do hlavního okruhu. (I tak neni vždycky výhra si ohřívat vodu navíc, samozřejmě pokud je na vodě rezerva..proč ne.) Ale myšlenka hezká
Když výměník tak Mocal a velkej průtok vody do hlavního okruhu. (I tak neni vždycky výhra si ohřívat vodu navíc, samozřejmě pokud je na vodě rezerva..proč ne.) Ale myšlenka hezká
09:18:34
23.01.2025
23.01.2025
Eidy
-> Ferenc Kuken: Jo takhle. Teď už je to jasný.