
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Někdy v roce 2000 mě napadla myšlenka sestrojit repliku Felicie KIT CAR. V roce 2001 jsem koupil bouranou felicii 1.6 a začal s opravou a úpravou. Trvalo mi to asi rok a auto jsem pak používal v běžném provozu. Jak šel čas tak auto procházelo různými změnami. 11.9. 2020 jsem se rozhodl že stávající karoserii, která byla bouraná, nahradím jinou, takže jsem auto kompletně rozebral a skelet nechal odvézt k likvidaci a současně začal předělávat jinou felicii na KIT CAR. Rozhodl jsem se z několika důvodů, jednak po loňské koupi favorita stál kit na dešti, takže redukce počtu vozidel, kterých už bylo pět, byla nutná. Další důvod byl ten, že kit měl značky v depozitu a nešlo je bez stk vyzvednout, druhá felda značky má. Jediné změny by měly být že tam nechám interiér aby se s tím případně dalo jezdit v provozu a kromě předních chlazených kotoučů brzdy nechám sériové. Převodovku jsem dal kvůli velkým kolům s převodem 4,118 a řazení zůstane sériové.
Felicia 1.6 GLX rok výroby 1997
Karoserie:
Laminátová sada kit car
Zrcátka kit car
Spojler 5. dveří kit car
Střešní ventilace kit car
Světelná rampa kit car
Rychlouzávěry kapoty a 5. dveří Sparco
Tažné oko vpředu i vzadu dle kit car
Upravené zadní podběhy kvůli 17" kolům
Interiér:
Volant Sparco
Skořepinové sedačky
Motor:
Vačková hřídel + rozvodové kolo Motordesign Šmat
Úprava ŘJ Motordesign Šmat
Upravené kanály v hlavě a spalovací prostory
Vzduchový filtr KN v boxu
Výfukové svody 4 - 1 Hricina
Střední a zadní díl výfuku vlastní výroby 50 mm dle sk. A
Převodovka:
Sériová pětistupňová stálý převod 4,118
Podvozek:
Tlumiče + pružiny HP sporting
Ramena upravená na větší záklon rejdového čepu a vyztužená
Stabilizátor sériový vpředu i vzadu
Rozšiřovací podložky hliník vpředu 35mm, vzadu 30 mm + 15 mm ocel pod čep kola
Kola Speedline 7 x 17" pneu Kumho 205/45
Brzdy:
Vpředu chlazené kotouče 260 mm z Renaultu Clio, brzdiče Ford Mondeo
Technické údaje:
Výkon motoru 73,5 kW při 5100 ot./min
Točivý moment 153 Nm při 4250 ot./min
Točivý moment neklesá od 2650 ot. do 5000 ot. pod 140 Nm
Maximální rychlost 190 km/h
Rozchod kol vpředu / vzadu: 1500 mm / 1480 mm
Rozvor 2475 mm
Délka 3855 mm
Šířka 1705 mm
Felicia 1.6 GLX rok výroby 1997
Karoserie:
Laminátová sada kit car
Zrcátka kit car
Spojler 5. dveří kit car
Střešní ventilace kit car
Světelná rampa kit car
Rychlouzávěry kapoty a 5. dveří Sparco
Tažné oko vpředu i vzadu dle kit car
Upravené zadní podběhy kvůli 17" kolům
Interiér:
Volant Sparco
Skořepinové sedačky
Motor:
Vačková hřídel + rozvodové kolo Motordesign Šmat
Úprava ŘJ Motordesign Šmat
Upravené kanály v hlavě a spalovací prostory
Vzduchový filtr KN v boxu
Výfukové svody 4 - 1 Hricina
Střední a zadní díl výfuku vlastní výroby 50 mm dle sk. A
Převodovka:
Sériová pětistupňová stálý převod 4,118
Podvozek:
Tlumiče + pružiny HP sporting
Ramena upravená na větší záklon rejdového čepu a vyztužená
Stabilizátor sériový vpředu i vzadu
Rozšiřovací podložky hliník vpředu 35mm, vzadu 30 mm + 15 mm ocel pod čep kola
Kola Speedline 7 x 17" pneu Kumho 205/45
Brzdy:
Vpředu chlazené kotouče 260 mm z Renaultu Clio, brzdiče Ford Mondeo
Technické údaje:
Výkon motoru 73,5 kW při 5100 ot./min
Točivý moment 153 Nm při 4250 ot./min
Točivý moment neklesá od 2650 ot. do 5000 ot. pod 140 Nm
Maximální rychlost 190 km/h
Rozchod kol vpředu / vzadu: 1500 mm / 1480 mm
Rozvor 2475 mm
Délka 3855 mm
Šířka 1705 mm
Kanky / Felicia KIT CAR - komentáře:
-> MajoLR: Děkuji 






-> satrav: Děkuji, ještě je na tom hodně práce 

Moc pěkna
-> Felinka 1.3mpi: -> castrol: Díky 

-> KIT: Děkuji, já už bych se do toho dneska taky nepouštěl, ty zákony se časem nějak zpřísnily 

Moc hezký
postavit si "repliku" Kitu jsem vždycky chtěl, ale nikdy jsem se do toho nepustil. Fandím 


pekne
pěkná práce
