skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S autem jsem se setkal poprvé v roce 2014 a v roce 2015 jsem oficiální majitel. V podstatě jsem ho dostal za přepis s ekodaní a bouranou pravou zadní stranou. Na zimu téhož roku tedy 2015/2016 bylo auto u klempíře a na jaře jsem se už zase proháněl, takže se dá říct že bylo auto jeden rok ušetřeno od zimy. Až do letoška se opravovaly nejhorší závady, protože nebylo moc času a dost to stěžovala nemožnost jinýho dopravního prostředku (nepočítám MHD). Závady se nejvíc týkaly gumových částí na podvozku a v motoru. Také se měnily přední tlumiče a pružiny před technickou a lehce se přestříkaly začínající reznoucí místa. Nejhorší závada na cestě byl zamrznutý chladič v zimě, kdy jsem zjistil že mi dal jeden super mechanik finknutej fridex a to je asi jediný případ kdy jsem nedojel bez pomoci.
Tento rok (2017) se na začátku léta dělaly emise a technická, kterou jsem prošel ještě ten den na podruhý, kvůli chybějícím zadním opěrkám hlavy, protože se občas vyndavají sedačky a opěrky se někde zapoměly.
Fáčko půjde komplet odstrojit, ošeří se pořádně kastle, už mám připraven motor 136, který se bude generálkovat a převodovku čeká totéž včetně úprav obou dvou agregátů. Nejspíš půjde do jiného celo laku, uvažuji o modré barvě. No do budoucna je toho hafo, ale o to víc se těším. Hrabat se v tom mě dost baví.
Rok 2015:
- 7.5. auto přepsáno na mé jméno
- 2015/2016 oprava bourané karoserie (pravá zadní strana)
Rok 2016:
- 15.6. příprava auta na cestu do Itálie
- 17.6. cesta do Itálie (Bibione)
- 31.6. návrat do České republiky
Rok 2017:
- 30.1. zamrznutý chladič (odtah na podvalu)
- 20.6. nová technická a emise
Rok 2018
- Nic velkého se nestalo.
Rok 2019
- 20.6. konec technické, čísla v depozitu, zagarážováno, příprava na kompletní GO
Tento rok (2017) se na začátku léta dělaly emise a technická, kterou jsem prošel ještě ten den na podruhý, kvůli chybějícím zadním opěrkám hlavy, protože se občas vyndavají sedačky a opěrky se někde zapoměly.
Fáčko půjde komplet odstrojit, ošeří se pořádně kastle, už mám připraven motor 136, který se bude generálkovat a převodovku čeká totéž včetně úprav obou dvou agregátů. Nejspíš půjde do jiného celo laku, uvažuji o modré barvě. No do budoucna je toho hafo, ale o to víc se těším. Hrabat se v tom mě dost baví.
Rok 2015:
- 7.5. auto přepsáno na mé jméno
- 2015/2016 oprava bourané karoserie (pravá zadní strana)
Rok 2016:
- 15.6. příprava auta na cestu do Itálie
- 17.6. cesta do Itálie (Bibione)
- 31.6. návrat do České republiky
Rok 2017:
- 30.1. zamrznutý chladič (odtah na podvalu)
- 20.6. nová technická a emise
Rok 2018
- Nic velkého se nestalo.
Rok 2019
- 20.6. konec technické, čísla v depozitu, zagarážováno, příprava na kompletní GO