-> Lamac: očividně ti vubec nevadí že se jedná o uplně jinou tyč že?????
Pokud si pamatuju, mám zmapováno asi 6 druhů rozpěrných tyčí na favorita...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
...tak po par letech se opet vracim k letnimu vozu znacky Skoda :) Tentokrat jde o v zime nejeteho Favorita Sportline. Mel pouze par kosmetickych chyb, ktere byly dany bud setrenim puvodniho majitele, pripadne lehky dobovy tuning. Mym cilem je dat ho co nejdriv do originalniho stavu (mam i original alu Sportline, ty jsou ale jeste v predrenovacnim stavu). Maximalne chystam sportovni podvozek, protoze kazde auto vypada lepe, kdyz je trochu niz :)
...uz se tesim na jaro a doufam, ze si to s nim uziju jeste lip a dyl, nez s Rapidem
...uz se tesim na jaro a doufam, ze si to s nim uziju jeste lip a dyl, nez s Rapidem
135LS Sportline - komentáře:
Prečo sa hneď hádžeš a osočuješ ma?Skús si pozrieť zohnutie Učiek na hociktorej rozpernej tyči,uhol tam je okolo 7° dohora.A pošli mi aspoň jednu fotku ako rozperná tyč,podľa ulozenia ako tvrdím ja, zavadzia filterboxu,kľudne aj do sz.Prečo akurát tento typ by mal ísť opačne?Pretože je hranatá tyč?Ako je okrem toho rozdielna od okrúhlej tyče?To že sa tam dá narvať opačne ešte tromi dalšími spôsobmi,ešte neznamená že každý spôsob je správny.Návod: www.google.sk/imgres?imgu
rl=htt...
-> Lamac: Když ji dáš opačně tak ti právě na hrnec tlumiče nebude sedět,a navíc nebude vidět vyražená homologace 

-> Lamac: sám si vadnej silentblok. toto provedení rozpěry, který je na autě je namontovaný správně.
Ale prd,potom tam má niekto vadné silentbloky,alebo zle nastavené zavesenie motora.Filterboxu sa ani nedotkne,dokonca ani pri zábere,od kúrenia bude cca 5mm.Platí to pre hranatú aj pre guľatú rozperu.Ak by si niekedy kupoval "novú" v origo balení,je tam aj návod na montáž.A predstav si,na jednej strane Učka je aj vyznačená miniaturná šípka dopredu.Podalšie,pri správnej montáži sú Učka pekne rovnobežne s hornými plochami hrncov.. Ak položíš rozperu na rovnú plochu,tyčou hore,všimol by si si,že úchyty,alebo Učka,ako som to nazval,nejdu pekne narovinu,ale okraje budú dvihnuté.Takisto horné plochy hrncov niesu doroviny..Takže výrobca nevedel,ako sa to montuje?Kto je tu potom opačne?Over si najprv fakty. :)
-> Lamac: ty si opačně. má ji naprosto správně. opačně by mu totiž při prvním rozjezdu utrhla filtrbox nebo rovnou celej karburátor.
Rozpernu tyč máš opačne..
-> Cába: Yes 

-> Aleš Jirgl: To je ten od Jardy z Drazejova?
až na ty číny vzadu,. který nejenže blbě vypadaj, ale i tragicky svítěj, pěknej
-> MisakusX: Trochu více ano, ale ne jako u Sportlinu.
-> michael: To ale není přece pravda, jednak to byl Komfort a ne Comfort, protože Comfort Line je až záležitostí modelového roku 1994, druhak podle materiálu pro Německé novináře při představení Komfortu, i tam se za to, že to byla speciální edice, platilo trochu navíc.
Sportline je můj vysněný Favorit ve své době hodně drahý, protože přišel po Comfortu, kde výbava byla zdarma a tady se tučně platila.Za krásného Sportlina v původním stavu bych byl ochoten hodně dobře zaplatit...
Nádherný sportline
-> MisakusX: Diky! 

-> Marty227 15.01.17 16:38:40: ...to je sice pravda, taky me zezacatku trochu mrzely. Zvlast na kratkym Favoritu sou dost divny. Na druhou stranu ale rad jezdim na kolo, takze se mi budou v lete hodit 

Plná maska se znakem uprostřed. Pěkně do originálu, správně!
veľká škoda tých hagusov.. inak pekné auto
Bohuzel vim... je to i videt, ze jsou oproti tem prostrednim na patejch dverich trosku jinej odstin. Dostal jsem je k autu, tak jsem je hned nahodil, ale to se vsechno jeste muze vychytat :)
to že sis tam dal čínský světla víš? ale jinak vypadá hezky