skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda Favorit 136L, r.v. 1989, 46kw
Favorit urceny ke srotaci, rozhodl jsem se ho zachranit, puvodni prvni model s hnedym interierem, najeto 70tis. Km
Muj uz druhy kousek, prvniho favorita jsme s brachou dostali od naseho dedy ktery byl v rodine od roku 1989-2016 Bohuzel koroze udelala za sve a oprava by byla narocna. Budiz mu "zeme lehka"
Favorita jsem mel rad tak jsem se rozhodl poridit si jeste nejakeho "na hrani" Zeleny favorit je puvodne od Ostravy, puvodni majitel zazil rozumu a nastrikal spodek auta tlumexem takze autu prodlouzil zivot o nejakych par roku, kazdopadne zadni lemy byly uz meneny a i tak je tam par puchyrku. Auto je postavene bez zbytecnych blbosti a spoileru.
Karoserie: original, pouze pridan predni lip
Podvozek: tlumice HP (uz mají něco najeto, ale jeste funguji), predni rozpera, nove cepy rizeni a vnitrni homokineticke klouby, nove brzdy a desky TRW, spodek auta natren tlumexem aby to do roka neshnilo, kola 5,5x13 z una turbo, kola 6x14 Canonica Bigstar, pneu Kumho 165/60/14, hlinikove podlozky 1cm
Interier: original hnedy, sedacky a tapecy z modelu Sportline, otackomer 110R, sportovni volant verze Lomnice
Motor: repasovana a snizena hlava (KP cca 10,1), lestene ventily, hlinikove tycky na sani, zabrousene a lestene hrany sani, upraveny filtrbox, nove rozvody, svicky Brisk Dr17yc, lehce upraveny a repasovany karburator Lekr, nova spojka Sachs, odlehceny setrvacnik o 1,2kg, starter felicie.
Favorit urceny ke srotaci, rozhodl jsem se ho zachranit, puvodni prvni model s hnedym interierem, najeto 70tis. Km
Muj uz druhy kousek, prvniho favorita jsme s brachou dostali od naseho dedy ktery byl v rodine od roku 1989-2016 Bohuzel koroze udelala za sve a oprava by byla narocna. Budiz mu "zeme lehka"
Favorita jsem mel rad tak jsem se rozhodl poridit si jeste nejakeho "na hrani" Zeleny favorit je puvodne od Ostravy, puvodni majitel zazil rozumu a nastrikal spodek auta tlumexem takze autu prodlouzil zivot o nejakych par roku, kazdopadne zadni lemy byly uz meneny a i tak je tam par puchyrku. Auto je postavene bez zbytecnych blbosti a spoileru.
Karoserie: original, pouze pridan predni lip
Podvozek: tlumice HP (uz mají něco najeto, ale jeste funguji), predni rozpera, nove cepy rizeni a vnitrni homokineticke klouby, nove brzdy a desky TRW, spodek auta natren tlumexem aby to do roka neshnilo, kola 5,5x13 z una turbo, kola 6x14 Canonica Bigstar, pneu Kumho 165/60/14, hlinikove podlozky 1cm
Interier: original hnedy, sedacky a tapecy z modelu Sportline, otackomer 110R, sportovni volant verze Lomnice
Motor: repasovana a snizena hlava (KP cca 10,1), lestene ventily, hlinikove tycky na sani, zabrousene a lestene hrany sani, upraveny filtrbox, nove rozvody, svicky Brisk Dr17yc, lehce upraveny a repasovany karburator Lekr, nova spojka Sachs, odlehceny setrvacnik o 1,2kg, starter felicie.
Oncek - favorit 136L - komentáře:
15:04:23
21.08.2016
21.08.2016
onda
pěkný fáčko.
09:34:04
21.08.2016
21.08.2016
bajou
Tak tohle vypadá velice dobře