Felicie 1.3 MPI Felicie 1.3 MPI

komentáře | popis | fotky | Askyba | 13.02.16 14:28 | 2x v oblíbených
pri koupy to byl vrak ale ejhle po nekolika měsících z toho bylo auto které nezklamalo a fungovalo jak melo.

V den koupě jsem byl vůbec rád že jsem s tím dojel domu nebylo to zase tak daleko ale cesta katastrofa :-)

Auto cukalo jak jen to šlo... ještě že mě nikdo neviděl ... cukal jsem se ještě druhý den :-)

Auto nemělo zámky jelikož bylo snad 5x vykradené... stěrače nefungovaly jak měly spíš si se mnou hrály

kdo vydrží déle a brzdy .. to byla katastrofa ( musel jsem dat komplet vše nové ..kotouče a destičky pak brzdila

jako břitva )

měla centrál ale nefungoval kupodivu kdo by to čekal že aspon tahle věc bude fungovat... vyřešily to nové

motůrky centrálu...

zadní stěrač to byla také perlička nefungoval :-) plastové kolečko v motůrku v prdeli..po složité chirurgické

operaci opraveno, ale stejnak nešel jelikož hořela pojistka a po dalším prozkoumání bylo zjevné že už se

někdo snažil opravovat dráty u motůrku izolepou a ta povolila a kostřila...

dále přední světlo bylo rozbité od většího kamenu ale koupilo se nové za 125Kč a další věc byla opravena

na další řadu přišly sedačky vše ven a kompletně vyprané v pervolu :-) a opláchnuté hadicí no to byl ale

ku... bordel nevim co v tom autě vozily ale byl to humus

jednoho dne jsem jel na probefáre a potřeboval jsem zatroubit a co myslíte .... no pochopitelně nefungoval a

tak jsem se na to vrhnul... vše se zdálo v pohode uz jsem myslel že to neopravim a najednou kuk a jeden

kabel od klaksonu o motoru byl opět zamotán izolepou a když jsem to sundal tak milý drátek nebyl mezi sebou

spojen jen zamotán izolepou asi dotyčný myslel že izolepa vodí elektriku :-)



nevim kdo se snažil tohle auto opravovat ale byla to katastrofa... zadní nárazník místo toho aby ho pořádně

opravil a nevysel dolů tak vzal vrut do dřeva a prošil to do kastle.... výsledek opravy byl snad ještě horší

než kdyby se na to vysr.. hrozný na tom bylo to že takových oprav udělal víc po autě..



asi po měsíci už skoro plnohodnotného ježdění do práce se začala rozsvicet kontrolka dobijení a jednoho dne

už svítila pořád.... závada byla že už nebyl žádný uhlík v dobijecím relé... ještě že zůstaly zásoby ze 120L

jednoduchá výměna a jezdilo se dále





dále jsem pak doplnil auto přednímy mlhovkami což byla sranda vše už bylo natahané a stačilo dát jen vypínač

a mlhovky s mřížkami



no a autiko dostalo plastové podběhy jak vepředu tak i vzadu.... a koupily se gumové koberečky do celého auta

dále následovalo stříkání všech dutin olejem a i podvozku ( nešetřilo se nikde :-) )



tak jsem to snad popsal všechno co jsem musel udělat abych prošel STK...



Felicie 1.3 MPI - komentáře:

19:47:20
14.02.2016
castrol
-> Askyba: tak asi preto sa lupe lebo orech 1 jj na tychto motoroch sa nema takmer co posrat
11:55:37
14.02.2016
Askyba
kapota nebyla stříkaná to je bolest loupe se z toho lak a nehlede na to ze to stalo 2 roky pod orechem u majitele na zahrade .. jinak tyhle motory jsou neznicitelny kdyz se o to trochu stara :-)
19:27:46
13.02.2016
castrol
ta kapota bola uz striekana ?
19:11:41
13.02.2016
Fjatik
kamarát, teda teraz už 72 - ročný dôchodca má presne takú istú, r. v. 1998, výbava základná (najslabšia) LXi, bez centrálneho zamykania = každé dvere osobitne, je 1. majiteľ, v živote mal iba toto auto, žiadne iné predtým nemal, chodí s ňou iba každú nedeľa po meste ako každý 2. dôchodca u nás, má najazdené iba presných 34 000 km, nikdy ju neumýva, neleští, tak vždy čistá a lesklá, lebo po celú dobu garážovaná, akurát už trochu hrdzu dole chytá, veď viete ako bez pozinku, len trochu sa prestaneš starať o lak a už to tam je 240
Extreme Tyres