Martin Felicie Martin Felicie

komentáře | popis | fotky | Maties77 | 01.07.15 19:32 | 82x v oblíbených
Na popise budu postupně pracovat.



Jedná se o felicii 1.3 MPi 50kw, která bude postupně předělána na vozidlo amatérského závodění.



Motor 1.3 MPi nahrazen motorem 1.3 s karburátorem.



MOTOR:

- základ motoru 1.3 MPi (50kw)

- vačkový hřídel 280/280 zdvih 7,4

- kompresní poměr 11,3:1

- ventily 7mm upravené dle skupiny "A"

- hlava zvětšené + slícované kanály

- setrvačník ofrézovaný + vyvážený

- karburátor pierburg sk.A (Škoda motorsport)

- ojnice odlehčené + vyvážené

- písty odlehčené + vyvážené

- kovové těsnění pod hlavou

- tvrdé ventilové pružiny

- vše vyvážené

- duralová řemenice

- hlava srovnána a snížena o 0,8

- rozdělovač s regulací 11 stupňů

- vzduchový filtr by Speedpro

- vlastní výroba klece pro filtr

- motorový olej shell 10w60 racing

- svíčky Bosch FR5DP

- stavba Miloslav Elšík



Převodovka:

- skládaná krátká

- 1=3,308, 2=1,913, 3=1,520, 4=1,250, 5=1,080

- SP: 4,16

- rovný zub

- poloosi sériové

- kratší dráha řazení



Karoserie:

- Škoda felicie

- Skořepinové sedadla od NC Power

- 4 bodové bezpečnostní pásy Klippan

- 3 ramenný odsazený volant by Speedpro

- nába zakázková výroba

- odlehčené dveře a interier zbaven nepotřebných věcí

- kola R13 seriové plechové 1x , 3x lité kola 5,5Jx13

- suché slicky Kumho, Matador

- semišová palubovka

- přídavný budík tlak oleje

- přidávaný budík teplota oleje

- velká lyžina pod motorem

- zrcátka "kit car"



Podvozek:

- přední náprava včetně stabilizátoru (Fel 1.6)

- vyztužené přední ramena

- uložení přední ramen a zadní nápravy v tvrdých silemblocích by PEMIT

- přední tlumiče HP Sporting

- zadní tlumiče HP sporting (dvě pružiny)

- pod zadními tlumiči kluzáky

- zadní náprava rozšířená o 36mm



Brzdy:

- přední seriové (nová pístky, trubky, hadice kotouče a desky ATE)

- zadní seriové bubnové (komplet repas díly zn. TRW)

- lanovody originál škoda

- brzdová kapalina TRW



Výfuk:

-svody 4-1 průměr 50mm + omotávka

- nerezové potrubí za svodama do zadu

- nerezový absorpční tlumič dle "KIT CAR"

- středový tlumič Fel. 1.9D



Vozidlo ve stavbě. Popis postupně aktualizován bude.







Martin Felicie - komentáře:

18:41:41
15.01.2015
Maties77
Lišty vytáhlé na ně se sahat nebude :) Budou fotky postupně nahrané a bude se pokračovat na skládání auta4
upraveno 1x, naposled 15.01.2015 18:42:01
20:26:33
14.01.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: no vidiš to :) a lišty na nárazníkách si zalepil, nebos je zastřík?
18:45:12
14.01.2015
Maties77
Posunutí zase o kůsek dalej 6
zvětšit Martin Felicie - obrázek od Maties77 vložen 14.01.2015 18:45:12
21:53:58
07.01.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: no paráda, uz se to rýsuje, lesk jak blesk 4
08:46:27
07.01.2015
Maties77
17:03:32
05.01.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: Jj, cerveno-cerna je dobra 4
12:34:31
05.01.2015
Maties77
Ne ne červená a černá střecha :)
19:53:38
03.01.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: bude bílá? 5
14:17:53
03.01.2015
Maties77
Přesně tak....jinak teď mám na hotovo nalakovanu střechu...bude odlišné barvy jak zbytek auta 4
20:21:40
02.01.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: presne tak, u takovyho auta neni lak podstatny... Staci ze ro bude nejak vypadat... Stejne to budes mit polepeny nalepkama, takze se drobne nedostatky ztrati 5
20:15:46
02.01.2015
Maties77
já cenově su zvědav na co se dostanu....dělám si to tak nějak pro sebe takže se stím i hraju celkem ale nebude to prostě profi....za peníze co bych dal za lak raději investuji do motoru, brzd atd :) uvidíme jak to dopadne.... přeci jenom auto má byt na amaterské závody takže oděrky atd budou na denní pořádku tak proč profi lak 4
18:52:07
02.01.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: asi tak, on profi lak neni za darmo, no, zigula sen nechal lakovat u takovych šupničkaru a za 5500, ale nic moc, no...
18:46:11
02.01.2015
Maties77
Hodím to celé do základu a pak se rozhodne podle mrazů....dělám si lak doma sám žádný profi lak ne...auto není na krásu ale na funkčnost 4
18:31:03
02.01.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: fajne to maš 6 budes ten lak delat ted, nebo az na jare?
17:40:37
02.01.2015
Maties77
Pro zatím fotky přípravy na celolak. Fotek mám více ale pro zatím nemám zde dostatečné množství místa pro fotky tak musím poslat poplatek a pak budu přidávat další fotky 4
11:25:35
02.01.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: chtelo by to nejake dalsi fotky... Zajimalo by me, jaks pokrocil ve stavbe...4
07:48:10
02.01.2015
Maties77
Ano určitě je karburátor krok zpět...ale stačí se podívat na favority gr. A a jak to jelo a fungovalo i na karburátoru tak proč řešit jiné věci když i toho funguje za přijatelné peníze :) Ano určitě je lepší el. vstřikování ale to už je pak o penězích víc a navíc někdo to musí odladit. Je to určitě lepší cesta ale pro mě na začátek dost nereálná takže proč nevolit levnější a funkční variantu 4 a navíc osobně si myslím taky dost záleží kdo ten motor skládá a jak vše volí...všechno není o tom karburátoru jenom 5



Jinak bych Vás všechny zde komentované k tématu karburátoru chtěl poprosit dále nekomentovat u mě v profilu ale ve foru. Prosím komentovat k autu ano ale rozebírat zde je lepší karburátor nebo např. el. vstřikování to ne. Díky za pochopení 4 5
22:03:28
01.01.2015
JohnnyMpi
-> LuMi: nevím, jako ty otáčky byly příklad, ono to je pokaždé trochu jinde, je to takový náladový, někdy to nedělá vůbec... někdy se mi taky stane, že nastartuju a mám volnoběh zhruba 1100 a nemusí to byt ani studený a ne a ne to spadnout, tak to vypnu, znovu to natočím a je to dobrý, ale pokud to nechám a jedu, tak je to líný, jak prase, prostě kouzelný 1
21:42:42
01.01.2015
LuMi
-> JohnnyMpi: Moje druhá felda je taky mpi 50kw a nic takového nepozoruju
Extreme Tyres