skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit GreenLine
BMM (stříkačka) 40Kw
r. v. 1993
výbava:
centrál
tažné
střešní okno
alarm
čtyřramený volant
kožená hlavice řadící páky
mlhovky
zadní spojler
Motor Ok najeto něco málo přes 66 000 takže akorát zajetý :D. Karoserie a prahy na tom byly mnohem hůř takže jsem hodně věcí měnil, vařil nebo vyměnoval za nové. Ale tím že byl garážovaný tak má alespon nádherný lak. :)
Já se k němu dostal letos v březnu a všechny úpravy co jsem zatím prováděl byly proto abych ho dostal přes STK.
Momentálně na něm jsou nové:
oba prahy, oba lemy zadních kol, čepy řízení, manžety, olej, klínový řemen, přední brzdové destičky, vzadu brzdové čelisti, pružinky a "prasátka", zadní brzdové potrubí (zadní brzdy byly obě kompletně vysypané) A hodně kitu.
Finančně to zas tak náročné nebylo ale fyzicky a časově nevím jestli bych do toho šel znova :D Časem přibudou určitě i nějaké další úpravy ale do žádného tuningu se pouštět nechci. Jsem rád že jezdím :D
BMM (stříkačka) 40Kw
r. v. 1993
výbava:
centrál
tažné
střešní okno
alarm
čtyřramený volant
kožená hlavice řadící páky
mlhovky
zadní spojler
Motor Ok najeto něco málo přes 66 000 takže akorát zajetý :D. Karoserie a prahy na tom byly mnohem hůř takže jsem hodně věcí měnil, vařil nebo vyměnoval za nové. Ale tím že byl garážovaný tak má alespon nádherný lak. :)
Já se k němu dostal letos v březnu a všechny úpravy co jsem zatím prováděl byly proto abych ho dostal přes STK.
Momentálně na něm jsou nové:
oba prahy, oba lemy zadních kol, čepy řízení, manžety, olej, klínový řemen, přední brzdové destičky, vzadu brzdové čelisti, pružinky a "prasátka", zadní brzdové potrubí (zadní brzdy byly obě kompletně vysypané) A hodně kitu.
Finančně to zas tak náročné nebylo ale fyzicky a časově nevím jestli bych do toho šel znova :D Časem přibudou určitě i nějaké další úpravy ale do žádného tuningu se pouštět nechci. Jsem rád že jezdím :D
Erdik/BMM GreenLine - komentáře:
11:18:51
18.05.2014
18.05.2014
Bartass75
Nějak nechápu o co vám jde. Ty prorezlé lemy jsou obroušené a jsou pod nima napasované úplně nové plechy a na tom kit a barva. A ta díra ze spodu vtom blatníku není zapatlaná kitem je tam zevnitř nabodovaný a natvarovaný 2mm plech COčkem a na tom kit. Udělal bych to znova a myslím si že je to nejlepší řešení. Na to že stím autem neplánuju jezdil dél jak 2 roky si myslím že je to až zbytečně moc.
21:52:26
17.05.2014
17.05.2014
Fávo forever
Kdyby to auto mělo ruce ...
17:51:20
17.05.2014
17.05.2014
LUKAS
prehrdzavene miesta napatlat kitom fujjj aky to splni ako učel -_-