skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 135L,r.v. 1992,skoro konec tohoto roku.Nevím,jestli se to dělalo do 92,ale je tam pojistková skříňka s vidlicovými pojistkami.To jen tak pro info :-)
Při koupi najeto POCTIVÝCH!! 29861km.Při koupi zbaveno EKOsračky minulou majitelkou,která vlastnila auto pouhé necelé 2 měsíce,jako přechodné auto,kdy sháněla "lepší".
Potěšilo mě,že ve dveřích byla příprava na interiér 93+,tudíž žádné navařování plechů,vyměřování,atd.... Jen vyvrtat 4 díry :-)
INTERIÉR: Původní hnědý,nahrazen kompletně i s detaily za černý vkusnější,budíky ponechány originál :-)
Sedačky z edice BL,stropní vícefunkční hodiny originál quartz. Volant vyměněn za sportovní menší na průměr(změřím)
Z palubní desky instalované tlačítko a natažená kabeláž na elektromagnetický otevírání kufru,mimochodem tímto děkuji členovi David. ,za jeho dodání.
Přístroje na palubce(panel rozsvicování světel,panel nad popelníkem),ozdobeny "stickry" známých oděvních značek:-) a navíc jako bonus,druhý jmenovaný panel navíc vylepšen o originální diodový otáčkoměr,nebo-li dobový doplněk :-)
Zatím vše..
EXTERIÉR: Téměř netknutý,provozní škrábance místy klasicky,ale jinak topstav.Absolutně bez koroze,jen místy lehká liška.Auto navíc obohaceno zelenými tónovanými okny z "lepších" favoritů,kromě předního,které je stejně třeba nutno vyměnt,poněvadž se silně začíná rozlepovat.
Vzadu vyměnená klasická světla,za světla edic SPL,BL,SL,atd....
Přední nárazník obohacen o originální lízátko,"vylepšené o další porci oděvních stickrů" :-)
Centrální stěrač
Zatím vše.
MOTOR: Za celou dobu užívání,mnou netknuté místo(není vůbec třeba).Akorát výměna alternátoru,čidla oleje a svíček.Seřízení vůlí ventilů.Toť vše
Výměna nádobky ostřikovačů za lepší z felicie,instalace rozpěrné tyče a taky nesmím zapomenout na výměnu topení,za výkonější z felicie
VÝFUK: Originál od svodů,zadní tlumič nahrazen středovým univerzálním celoprůchozým tlumičem
KOLA: Zatím originál Ronal z felicie 5ti paprsek 5Jx13
GUMY: Originál favorit MP8 165/70
Zatím vše,postupně sem budu připisovat každé poznatky,výměny,práce,atd
INFO pro všechny: Sháním sportovní zadní pružiny(klidně starší,snížení tak cca 35-40mm)Díky
PODVOZEK:5.10.2013 - Přední tvrdé pružiny z Vw Golf MK1,snížení 40mm.Uložení na miskách z téhož modelu,misky upravené,konečné snížení 50mm.
Zadní pružiny originál seříznuté o 1,5 závitu.(Dočasné řešení,než seženu tvrdé pružiny na Fa.)Měl jsem připraveny i zadní z Golfa MK1,ale jsou moc krátký.Konečné snížení o 30mm.
5.4.2014 - Alu kola Atlanta 5,5Jx14,pneu 185/55
10.5.2014 - Výměna alternátoru za silnější z Fel MPI 70A
10.5.2014 - Umytý motor
10.4.2015 - Výměna čelního okna za tónované
9.5. 2015 - Aplikace kulatých budíků na vodu a benzín ze š120
29.8. 2015 - Kompletní výměna zadních brzd: Nové pakny Delphi, nové pružinky, zajišťovaví plíšky, atd.., přetočené bubny na soustruhu(před stočením házivost neuvěřitelných 1.5mm podle hodinek :-D)
5.9. 2015 - Výměna předních brzd: Nové kotouče Brembo, destičky Ferodo, Nové gumičky na pístkách. Původní kotouče fialové a zkroucené jak debil :-D
9.1. 2016 - Aplikace štelování předních pásů...no konečně jsem si dopřál trochu luxusu :-D
22.2. 2016 - Výměna přerušovače blinkrů za novější typ z felicie
28.2. 2016 - Aplikace signalizace rozsvícených světel Akin
Při koupi najeto POCTIVÝCH!! 29861km.Při koupi zbaveno EKOsračky minulou majitelkou,která vlastnila auto pouhé necelé 2 měsíce,jako přechodné auto,kdy sháněla "lepší".
Potěšilo mě,že ve dveřích byla příprava na interiér 93+,tudíž žádné navařování plechů,vyměřování,atd.... Jen vyvrtat 4 díry :-)
INTERIÉR: Původní hnědý,nahrazen kompletně i s detaily za černý vkusnější,budíky ponechány originál :-)
Sedačky z edice BL,stropní vícefunkční hodiny originál quartz. Volant vyměněn za sportovní menší na průměr(změřím)
Z palubní desky instalované tlačítko a natažená kabeláž na elektromagnetický otevírání kufru,mimochodem tímto děkuji členovi David. ,za jeho dodání.
Přístroje na palubce(panel rozsvicování světel,panel nad popelníkem),ozdobeny "stickry" známých oděvních značek:-) a navíc jako bonus,druhý jmenovaný panel navíc vylepšen o originální diodový otáčkoměr,nebo-li dobový doplněk :-)
Zatím vše..
EXTERIÉR: Téměř netknutý,provozní škrábance místy klasicky,ale jinak topstav.Absolutně bez koroze,jen místy lehká liška.Auto navíc obohaceno zelenými tónovanými okny z "lepších" favoritů,kromě předního,které je stejně třeba nutno vyměnt,poněvadž se silně začíná rozlepovat.
Vzadu vyměnená klasická světla,za světla edic SPL,BL,SL,atd....
Přední nárazník obohacen o originální lízátko,"vylepšené o další porci oděvních stickrů" :-)
Centrální stěrač
Zatím vše.
MOTOR: Za celou dobu užívání,mnou netknuté místo(není vůbec třeba).Akorát výměna alternátoru,čidla oleje a svíček.Seřízení vůlí ventilů.Toť vše
Výměna nádobky ostřikovačů za lepší z felicie,instalace rozpěrné tyče a taky nesmím zapomenout na výměnu topení,za výkonější z felicie
VÝFUK: Originál od svodů,zadní tlumič nahrazen středovým univerzálním celoprůchozým tlumičem
KOLA: Zatím originál Ronal z felicie 5ti paprsek 5Jx13
GUMY: Originál favorit MP8 165/70
Zatím vše,postupně sem budu připisovat každé poznatky,výměny,práce,atd
INFO pro všechny: Sháním sportovní zadní pružiny(klidně starší,snížení tak cca 35-40mm)Díky
PODVOZEK:5.10.2013 - Přední tvrdé pružiny z Vw Golf MK1,snížení 40mm.Uložení na miskách z téhož modelu,misky upravené,konečné snížení 50mm.
Zadní pružiny originál seříznuté o 1,5 závitu.(Dočasné řešení,než seženu tvrdé pružiny na Fa.)Měl jsem připraveny i zadní z Golfa MK1,ale jsou moc krátký.Konečné snížení o 30mm.
5.4.2014 - Alu kola Atlanta 5,5Jx14,pneu 185/55
10.5.2014 - Výměna alternátoru za silnější z Fel MPI 70A
10.5.2014 - Umytý motor
10.4.2015 - Výměna čelního okna za tónované
9.5. 2015 - Aplikace kulatých budíků na vodu a benzín ze š120
29.8. 2015 - Kompletní výměna zadních brzd: Nové pakny Delphi, nové pružinky, zajišťovaví plíšky, atd.., přetočené bubny na soustruhu(před stočením házivost neuvěřitelných 1.5mm podle hodinek :-D)
5.9. 2015 - Výměna předních brzd: Nové kotouče Brembo, destičky Ferodo, Nové gumičky na pístkách. Původní kotouče fialové a zkroucené jak debil :-D
9.1. 2016 - Aplikace štelování předních pásů...no konečně jsem si dopřál trochu luxusu :-D
22.2. 2016 - Výměna přerušovače blinkrů za novější typ z felicie
28.2. 2016 - Aplikace signalizace rozsvícených světel Akin
Červená Baruna - komentáře:
23:09:26
09.07.2013
09.07.2013
gred
dobrý,jen škoda toho stikrbombovanýho lízátka
23:02:40
09.07.2013
09.07.2013
Lukyn Fakír
předkrm docela dobrý,čekám na hlavní chod ne moc pěknej a sem zvědav na další
šup do oblíbených
šup do oblíbených