. Bylo by uplne zbytecny srani ho davat do škodny. Už jenom ele škrt. klapka atd atd. Nebrat AEB a AGU rulezz 

. Bylo by uplne zbytecny srani ho davat do škodny. Už jenom ele škrt. klapka atd atd. Nebrat AEB a AGU rulezz 




) tak to nastavim okolo 0,5- 0,6 abych měl jistotu, že nic nezkurvim

. Rozdíl 400kg a jen o 30PS. Prostě RS "GOLD ČEK HENDE"



. Pak mi BIdrin říkal, že N75 muže bejt zcela odpojen tak sem to zaslepil
. A chovalo se to stejne.


-> TUNER: Lubo zkus mi popsat tvoje plneni. Treba proslapnutej plyn na neutral,,, kam to vyleze? Potom pri akceleraci. Pri stejnym zaprahu se vzdy dostanes na stejnej tlak? A taky pred MBC a po. thanks...............
a neštoural se už do toho







Pleteš si pojmy





Přepálil sem to. Plnil sem až 0,85baru. Vylítali mi hadice ze sání a začla se projevovat chudá směs. Od té chvíle ne a ne se dostat na tu samou hodnotu jako v sobotu. Aby to plnilo aspon 0,7 a byla smes optimal. Buď byla chuda nebo to plinilo 0,5. Tak to mě poserte. Proste a receno,chce to minimal celej den se tomu venovat na nejakem letisti ci trati. Ono v ulici to je testovani na urovni třetí třídy základky
Něco mám v merku. a chci to vzít trochu ala profi. Bud to Březno nebo Panenská tejnice. Navíc unás v ulici začali zasraně moc jezdit lidi na kolečkovekjch bruslich. Boha moj jak ty mi serou



