skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
14:33:55
12.12.2006
12.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Pokud ty kola ještě někdy uvidím tak jo
14:33:23
12.12.2006
12.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Už jsem to psal tady Baghirovi - leštěný límec mám stejně po 200km na sraz zapřášený od brzdového prachu a tak stejně to příjde na srazu umýt a přelíznout pastou. Na autu na ježdění bych to nikdy nedělal - tam je jasně lepší to mít přelakovaný, ale tím to ztratí na atraktivitě.
Koukni sem: www.lestenikol.cz/
Koukni sem: www.lestenikol.cz/
13:33:05
12.12.2006
12.12.2006
RomanT
Ale jinak to mas vazne moc pekny
13:31:09
12.12.2006
12.12.2006
RomanT
-> Tuner#2: pokud je to hlinik nebo dural (nebo jakakoli slitina s Al) tak to oxidovat bude, at je to lesteny nebo ne - pokud se to ale casto necim osetruje, pak clovek nad oxidaci zvitezi:-)
(i kdyz asi mas pravdu protoze pokud se to lesti nejakou pastou, tak ta se asi dostava do poru kovu a oxidaci zabranuje)
(i kdyz asi mas pravdu protoze pokud se to lesti nejakou pastou, tak ta se asi dostava do poru kovu a oxidaci zabranuje)
13:15:49
12.12.2006
12.12.2006
TUNER
-> Tuner#2: Jj,příští rok můžeš referovat...
12:28:27
12.12.2006
12.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Pokud je to takhle rozleštěný, tak to nezoxiduje - koukni na auta co jezdí po srazech a mají leštěný kola. Stačí to jednou za měsíc přelíznout a je to pořád stejný.
12:22:55
12.12.2006
12.12.2006
RomanT
Tak nedavat na to nic je blbost, pac to zvoxiduje, bezbarvej lak by na lesku urcite neubral, jen by to proste vypadalo jinak (ne tak pekne jako ted(asi)) a ten pruhlednej komaxit - to mel bejt jako vtip nebo to vazne existuje? Jinak bych to pretah nejakou joo kvalitni lestenkou aby tam zustala naka vrstva polymeru a neoxidovalo to a pak znovu a znovu...
09:23:28
12.12.2006
12.12.2006
MATTESS
Mooooc pěkný
08:30:40
12.12.2006
12.12.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: Hezká práce...
22:57:22
11.12.2006
11.12.2006
Baghira
-> Tuner#2: No s tím jednou za rok to byla nadsázka, ale viděl jsem do hladka vyleštěný a v komaxitu a bylo to super. To co mají v krámě, je většinou taky pod bezbarvym lakem, ale jen na hrubo vyleštěný.
22:48:55
11.12.2006
11.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
Moje rada - nechat surové - lak to zkazí na úroveň toho co koupíš v krámu...
22:48:20
11.12.2006
11.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Baghira: Pokud máš límcový kola, tak je musíš stejně po přijetí na sraz umýt, protože jsou hlavně předky pěkně černé od brzdového prachu, takže mytí jednou za rok nehrozí. A pokud chceš kola mýt jednou za rok jako já na spotřebáku, tak nemá cenu leštit límce :o))
22:33:55
11.12.2006
11.12.2006
Baghira
-> Tuner#2: No právě...já spíš myslel něco, co přelízneš, tak jednou ročně :-).
22:27:41
11.12.2006
11.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Baghira: Když to každých 14d ní na srazu umyješ a přelízneš pastou, tak to nezajde. Jedno BMW jezdilo po Tuning cupu celý rok a měl to i na finále pořád nádherný...
-> Vita ze Sudet: Parádní práce.
-> Vita ze Sudet: Parádní práce.
21:43:20
11.12.2006
11.12.2006
Pavel P@nkáč
-> Vita ze Sudet: mozna to strati trochu lesku ale zas to potom vydrzi
-> Baghira: Ha bezbarvej komac to je napad:-))
-> Baghira: Ha bezbarvej komac to je napad:-))
21:37:14
11.12.2006
11.12.2006
Baghira
-> Vita ze Sudet: Já bych to láknul, ono to pad dýl jak měsíc lesklý nevydrží. Prej je nejlepší bezbarvej komaxit?
21:34:55
11.12.2006
11.12.2006
Vita ze Sudet
-> Pavel Korbelář: Leštěný věci když přelakujes ztráci udajne lesk! Jinak cca 8h na kolo?! Těžko říct. Dělám to po etapách
21:19:01
11.12.2006
11.12.2006
Vita ze Sudet
-> strucy: nie
21:00:09
11.12.2006
11.12.2006
strucy
-> Vita ze Sudet: nemáš tam teraz na límcoch také malé flaky tmavšie?
20:49:32
11.12.2006
11.12.2006
Pavel P@nkáč
-> Vita ze Sudet: Jo a budes to lakovat bezbarvim lakem??