skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
15:27:27
30.04.2006
30.04.2006
Vita ze Sudet
-> favo110lrs: "já kdybych mel takovýhle auto" Tak až ho budeš mít tak dáme srazík a porovnáme ju
16:14:28
27.04.2006
27.04.2006
favo110lrs
-> Vita ze Sudet: já kdybych mel takovýhle auto tak prvni co bych mel na paměti je bezpečnost! tj rám,sedačka,pásy.Nevim no ale nějakej zasmrkanej rám z lešenovech trubek bych si do auta nikdy nedal...muj názor....
18:27:01
22.04.2006
22.04.2006
Vita ze Sudet
-> Bery: I já bych to uzavřel. Všimni se, že se o tom rámu ani nezmiňuji v popisu. Prostě a jednoduše nevytahuji se s ním ani se za něj nestydím. Bourat nehodlám a 150PS je eště hodně málo nato aby to kroutilo s kastličkou. End and peace. Tim to hasne bobane
15:36:55
22.04.2006
22.04.2006
Bery
-> Vita ze Sudet: skoro bych se měl omluvit,ne...
Můj starý hlavní oblouk(každopádně to byl vždycky jeden kus) a ten zbytek bych nechal být-a vůbec ty rámy-..Mě to fakt tenkrát z té fotky překvapilo,protože to auto je pěkný!!Už o tom ani nemuknu!
zas třeba já mám motor na h...proti tobě
Můj starý hlavní oblouk(každopádně to byl vždycky jeden kus) a ten zbytek bych nechal být-a vůbec ty rámy-..Mě to fakt tenkrát z té fotky překvapilo,protože to auto je pěkný!!Už o tom ani nemuknu!
zas třeba já mám motor na h...proti tobě
17:01:42
21.04.2006
21.04.2006
Vita ze Sudet
-> Bery: Ale to neznamená, že snad chci tvrdit, že ten můj je nejlepší. V žádném případě!! Vysvětlení sem podal: 21:05:29.
16:58:49
21.04.2006
21.04.2006
Vita ze Sudet
-> Bery: To je voda na tvůj mlýn viď. Hele víš jak, nic proti. Než sis "nechal" dělat rám měls tam podobnou srágorku jako já a držels poměrně slušně hubičku. A ve chvílince kdy si se tlačil s autem na vyrámování sis začal s.át rozumy...
11:19:03
21.04.2006
21.04.2006
Bery
-> Vita ze Sudet: možná se trochu mejlíš:-)))
09:37:08
21.04.2006
21.04.2006
Vita ze Sudet
-> favo110lrs: Ber to tak, že když sem začal RS stavět tak sem z toho nechtěl žádný supersport nebo závoďácí. A myšlenka na motor 1.8T byla v té době jen touha. Postupně se ale z toho pomalu stává závoďácí. Pokud si mohu dovolit tvrdit. Pokud bych jednou měl jít více do profi věcí, rám pak bude patřit mezi priority. Nicméně u tebe lepší rám než-li mám já nevidím, nemejlím-li se?
18:18:26
19.04.2006
19.04.2006
favo110lrs
hele vsechno pěkný ale ten rám? co to je? takhle z fotek se mě zdá že nic moc...
08:55:20
19.04.2006
19.04.2006
Vita ze Sudet
-> Rapid: Bohužel pozdě. Majitelem je již jistý pan Karlos
00:46:32
19.04.2006
19.04.2006
dial K for Karlos
-> Rapid: Nebudu
20:45:49
18.04.2006
18.04.2006
Rapid
ty pavucuiny budes prodavat? dik
19:10:00
17.04.2006
17.04.2006
Vita ze Sudet
Takže přibyla fotečka ze zástavby turba a zatím také rozdělaného plexi ve dveřích. Jentak dál a budu si myslet, že snad i stihnu Doksy
14:17:56
09.04.2006
09.04.2006
Vita ze Sudet
-> jerrom: Nein, mit 20mm distanzscheibe....
17:53:18
08.04.2006
08.04.2006
jerrom
-> Vita ze Sudet: Chci se zeptat jen tak pro zajímavost, jsou ty kola už bez podložek?
11:38:16
08.04.2006
08.04.2006
Max
-> Vita ze Sudet: ty kola sou hodně dobrý
21:08:55
07.04.2006
07.04.2006
Vita ze Sudet
-> eRkař: Věř tomu kdyby Frank Steffan z Frankfurt am Main dělal 11" mám je..... hledal sem je celou zimu a jel pro ně přes půl evropy ale stálo to zato. Na autě to vypada jak Brutal Umbau
21:06:05
07.04.2006
07.04.2006
Vita ze Sudet
-> Pepino RS: LR? Samodo....
21:05:29
07.04.2006
07.04.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Bohužel kámo, nevidím to dobře. Ve zkratce: dodělávám tapecírunk dveří a boku, dodělávám zadní kotoučovky. A vrátil sem na předělání držáky třmenů. dále tu máme jeden dost blbě chodící rádoby přeplňovanej motůrek... Takže přemrdat motor na turbo K03-typ octa,golf.
Doladit "soft". A budíci...... Je toho snad málo? Jo skoro bych zapomel nalakovat popripade vylestit steffany...... A nejhorsi natm je ze zacli prace na poli. A ja starej zemedelec pri tom nesmim chybet Ale hrozne rad bych s vami pokecal
Doladit "soft". A budíci...... Je toho snad málo? Jo skoro bych zapomel nalakovat popripade vylestit steffany...... A nejhorsi natm je ze zacli prace na poli. A ja starej zemedelec pri tom nesmim chybet Ale hrozne rad bych s vami pokecal