skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
20:48:11
07.06.2008
07.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
jede to uz?
20:31:40
25.05.2008
25.05.2008
jate-line
-> radekp: Sice s tím jeho časem se hodně polemizovalo, ale ve výsledcích měl o 2 vteřiny lepší čas než Němec...
Včera skončil v příkopu, dneska odstoupil kvůli převodovce.
No je pravda, že občas je to jeho auto pěkná střelnice, létají plameny z výfuku...a je to pěkná dýmovnice...prostě motor už má něco za sebou
Včera skončil v příkopu, dneska odstoupil kvůli převodovce.
No je pravda, že občas je to jeho auto pěkná střelnice, létají plameny z výfuku...a je to pěkná dýmovnice...prostě motor už má něco za sebou
20:19:23
25.05.2008
25.05.2008
radekp
-> jate-line: Fakt byl nejrychlejší?!? Já slyšel od p. Němce že to má v kapse:-) Tento rok jsem to ještě v akci neviděl, přijeli jsme zrovna po jeho jízdě, ale vzpomínám si, že to jelo krutě!
19:50:56
25.05.2008
25.05.2008
jate-line
Náhoda...zrovna dneska jsem byl s Brettem :o).
Motor je z Cromy 2,0 4bodový vstřik, turbo nevim z čeho je, chladic viz foto ve fóru.
-> radekp: Ve Vítkově zajel v neděli absolutně nejlepší čas, jinak on je takový, vždycky si zbytek jízd odjezdí na závěr. Jinak úspěchů má hodně, je pravda že teď už to nejni ono jak mu to jelo dřív.
Motor je z Cromy 2,0 4bodový vstřik, turbo nevim z čeho je, chladic viz foto ve fóru.
-> radekp: Ve Vítkově zajel v neděli absolutně nejlepší čas, jinak on je takový, vždycky si zbytek jízd odjezdí na závěr. Jinak úspěchů má hodně, je pravda že teď už to nejni ono jak mu to jelo dřív.
19:32:38
25.05.2008
25.05.2008
radekp
-> Vita ze Sudet: Parametry auta neznám, vím jen , že tam má velké turbo, na fotce je vše plně funkční, takže další vývody měl asi udělané ve spodní části.Můžu sehnat nějaké informace, ale co jsem teď viděl, majitel se o to už moc nestará, před pár týdny odjel ve Vítkově jen první ostrou jízdu, pak šel k bečce:-) se slovy že už to nejede.Jate-line by možná věděl víc. Dal jsem do fóra aktuální fotku, na podívání.
Jo, silikon bude drahý, lehčí, musíš vědět sám, kde dělat kompromisy a kde ne:-) Jinak Ti moc fandím a těším se na finální podobu.....
Jo, silikon bude drahý, lehčí, musíš vědět sám, kde dělat kompromisy a kde ne:-) Jinak Ti moc fandím a těším se na finální podobu.....
18:45:35
25.05.2008
25.05.2008
Vita ze Sudet
-> radekp: zajiímave. ano jsem jiz rozhodlej. v tejdnu dam foto. co to ma za motor a jake parametry? A koukam vyvody ma nahore? Tak to na te fotce nema jeste zapojene ci co? Nebo se mi to zda?
Jinak ja ted ruzne laboruji s hadicema a kolynkama a trubkama.... kombinuji laboruji. Ono ve finále se stejnak nejlíp pracuje s varnejma kolynkama ...... nejidealnejsi by bylo koupit samco silikon hadice kolynka a redukce, ale dát za čtyři kolýnka přes 3500,- mě přijde jako luxus
Jinak ja ted ruzne laboruji s hadicema a kolynkama a trubkama.... kombinuji laboruji. Ono ve finále se stejnak nejlíp pracuje s varnejma kolynkama ...... nejidealnejsi by bylo koupit samco silikon hadice kolynka a redukce, ale dát za čtyři kolýnka přes 3500,- mě přijde jako luxus
10:08:21
24.05.2008
24.05.2008
radekp
-> Vita ze Sudet: Takže už jsi se definitivně rozhodl...no ten otvor ve střeše by měl i aerodynamickou výhodu, navíc by se tam dal i udělat kanál pro přívod vzduchu pro Turbo....Ale nejsi první, kdo to takhle řešil....
skoda-virt.cz/cz/.../8486 0-vitovi-ic
skoda-virt.cz/cz/.../8486 0-vitovi-ic
08:42:52
24.05.2008
24.05.2008
Vita ze Sudet
-> radekp: Hezky moc hezky. Ale newim proč asi z nostalgie je mi líto šahat na střechu. Vcera sem jiz vydrzakoval pozici v ktere presne bude. Dnes to prevarim a natahnu castecne roury a do toho vyrobit par zbytecnejch prechodek co neni videt ale zaberou cas. Jo a jeste vysoustruzit a ofrezovat prozatimní váhu vzduchu
17:24:33
23.05.2008
23.05.2008
radekp
-> Vita ze Sudet: Návrh: co takhle to zapomponovat takhle? IC by byl v místě zadního okna, vzduch sveden kanálem pod úroveň střechy....
skoda-virt.cz/cz/.../8486 0-vitovi-ic
skoda-virt.cz/cz/.../8486 0-vitovi-ic
12:46:13
23.05.2008
23.05.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: bude to častecne box a castecne, plexi okno... samozrejme jendoduse a rychle demontovatelny ponevadz je to ted hlavni pristup k motoru
12:26:34
23.05.2008
23.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Řešíl bych to tak jak psal Zazza, je to odzkoušené a když vidím jak to má Porsche Turbo všechno nahňácené v malém prostoru a když přijede na sraz rozpálené jako prase a ty coolery taky fungujou tak bych se toho nebál. Myslím že některý verze ho mívali v tom velkým zadním křídle hned nad motorem, takže nějaký vejfuk tomu neublíží.
12:22:47
23.05.2008
23.05.2008
TUNER
No já jsem zvědavej jak to bude vypadat v reálu....Nějak si nedovedu představit box z lamina naplácnutej na okně nebo místo něj....
08:28:41
23.05.2008
23.05.2008
Zdenek z Lovo
Jo to nebude vypadat tak tragicky když tam uděláš box z lamina a hlavně to bude mít max ůčinek
21:10:50
21.05.2008
21.05.2008
miru skoro ze sudetova
Ja se jiz rozhodl.... varianta
21.05.08 09:28:29
vznikne Airbox z lamina a bude. Primu u mne hraje funkčnost, vzhled je až na poslední řadě. A věřím, že to nebude ani tak ošklivé nakonec. A nebude okolo něj ani jeden nežádoucí tepelnej element. Což když by byl integrován do kapotky by u něj byl blízko výfuk
21.05.08 09:28:29
vznikne Airbox z lamina a bude. Primu u mne hraje funkčnost, vzhled je až na poslední řadě. A věřím, že to nebude ani tak ošklivé nakonec. A nebude okolo něj ani jeden nežádoucí tepelnej element. Což když by byl integrován do kapotky by u něj byl blízko výfuk
19:53:29
21.05.2008
21.05.2008
Zazaa
-> Zdenek z Lovo: bylo to mysleno tak ze jelikoz je nad kapotou pretlak vzduchu tak do ni udelali diru aby sel vzduch k motoru
kdyby tam byl podtlak tak by tam ta dira pochopitelne vubec nebyla
kdyby tam byl podtlak tak by tam ta dira pochopitelne vubec nebyla
18:26:45
21.05.2008
21.05.2008
Zdenek z Lovo
-> Zazaa: No hlavně u těch RS by nebylo zadobře aby vstup do karbcu byl metr nad zadní kapotou( by to vypadalo jak lokomotiva)a hlavně jim nic jiného nezbývalo než to udělat tak jak to udělali.Myslim že Vítovi ani tak nejde moc o vzhled ale o účinnost když navrhoval i variantu na střeše.
17:41:54
21.05.2008
21.05.2008
havlik
-> Zazaa 21.05.08 17:41:16: souhlas
17:41:16
21.05.2008
21.05.2008
Zazaa
no RS mely v te zadni kapote diru prave proto ze tam je pri jizde pretlak a tak se cpal cerstvej vyduch ke karbcum atd
takze bych to dal pod kapotu pod tu sitku a nechal to schovane ... pac ty vselijake vystrcene varianty sou mirne receno nevzhledne :)
takze bych to dal pod kapotu pod tu sitku a nechal to schovane ... pac ty vselijake vystrcene varianty sou mirne receno nevzhledne :)
16:42:09
21.05.2008
21.05.2008
Zdenek z Lovo
ale nad tou zadní kapotou by to nemělo takovou funkci jelikož proudění vzduchu při jízdě nad tou zadní kapotou není 100%.Protože proud vzduchu nedokáže kopírovat přesně sklon zádě a vzniká tam turbolence?Takhle si to představuji a doufám že nemelu blbosti.